Good Bandits reviews, ervaringen en beoordelingen

3227
Good Bandits logo
Good Bandits
Mode

Reviews en ervaringen Good Bandits

Fashionable gekleed zijn en tegelijkertijd van de wereld een betere plek maken? Het is een combinatie die binnen de kledingsector niet echt vaak voorkomt. Bij Good Bandits is dat echter exact waar ze voor gaan. Klinkt dat als iets interessants? Dan ben je vast op zoek naar reviews over Good Bandits. Wat vertellen hun klanten? Wat zijn hun ervaringen? Hoe beoordelen zij het bedrijf? Dat is wat je op deze pagina terug kunt vinden. Zo schat jij correct in of Good Bandits iets voor jou is of net niet.

Over Good Bandits

Good Bandits is een vrij recente webwinkel die is opgericht in 2020 en kleding verkoopt. Niet zomaar kleding maar kleding van het brand Good Bandits. Dat is een merk dat staat voor wereldverbetering en daar ook voor de volle 100% voor gaat. Niet voor niets is één van de slagzinnen van het bedrijf: “Please do not wear if you don’t care”. Hoe vertaalt deze inzet voor een betere wereld zich in de praktijk? In een productieproces waar alles op eerlijke wijze geproduceerd wordt. Dat betekent in de eerste plaats eerlijke lonen en goede arbeidsomstandigheden. Dat betekent ook dat de stoffen gebruikt in de productie specifiek gekozen zijn omdat ze de wereld zo min mogelijk schade toebrengen. Dat betekent ook dat 10% van de winst van Good Bandits aan goede doelen gedoneerd wordt. Wil jij meer weten over deze initiatieven? Lees dan zeker even de blog door van Good Bandits. Blijf je graag op de hoogte van aanbiedingen en ander nieuws? Schrijf je dan in op de nieuwsbrief of volg één van de social media kanalen (Facebook en Instagram) van Good Bandits.

Waarom kiezen voor Good Bandits?

Good Bandits is dus een kledingmerk met een geweten. Naast een geweten is het ook een brand met een urban feel en een ruim assortiment aan leuke producten. De webshop is verdeeld in de categorieën heren, dames en unisex. Natuurlijk zijn er ook nog subcategorieën zoals polo’s, t-shirts en jurken. Alle kleding van Good Bandits is gemaakt van 100% bio-katoen en zo maken zij en jij het verschil. Heb je uiteindelijk een keuze kunnen maken? Dan betaal je vanaf een bestelbedrag van vijftig euro geen verzendkosten meer. Good Bandits streeft er bovendien naar om elke bestelling geplaatst voor 16 uur binnen de 24 uur op bestemming te krijgen. Had je na ontvangst toch iets anders in gedachten? Dan krijg je tot 14 dagen de tijd om het retourrecht te beoefenen.

Is Good Bandits betrouwbaar?

Is Good Bandits een betrouwbare website? Om die vraag te beantwoorden kan je enkele zaken controleren. Heeft het bedrijf bijvoorbeeld een klantenservice? Vind je contactgegevens terug op de website? Bij Good Bandits is dit alleszins het geval. Je vindt er niet alleen contactgegevens en de klantenservice maar ook het nummer van de Kamer van Koophandel en het btw nummer. Bovendien is het zo dat je op Good Bandits veilig kunt betalen in jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Ook de verbinding met de webshop zelf verloopt via de veilige SSL-encryptie. Bovendien heeft het bedrijf een eigen showroom waar je een afspraak kunt maken en is er een sterke aanwezigheid op social media. Kortom: ja Good Bandits is betrouwbaar.

Zit je met een vraag voor de klantenservice? Dan zijn er heel wat manieren om contact op te nemen. Zo kan je het contactformulier op de webshop gebruiken. Je kunt ook rechtstreeks een mail of een brief sturen. Het is mogelijk om de chatfunctie die je op de website terug kunt vinden te gebruiken. Je kunt een afspraak maken in de showroom en je kunt ten slotte ook telefonisch contact opnemen. De klantenservice is geopend tijdens de kantooruren en tracht op elke vraag binnen de 24 uur te antwoorden. Heb je een klacht? Dan stuur je deze bij voorkeur per mail door naar Good Bandits. Ook hier tracht Good Bandits zo snel mogelijk te antwoorden al kan dit bij klachten oplopen tot enkele werkdagen. Alternatief kan je ook een klacht indienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie.

Ben jij een vaste klant bij Good Bandits? Of kocht je er ooit een artikel waar je echt niet tevreden over was? Hoe dan ook zijn wij op zoek naar jouw review over Good Bandits. Jouw ervaringen met en jouw beoordeling van Good Bandits is van grote waarde voor toekomstige bezoekers. Zo weten zij of Good Bandits een betrouwbaar bedrijf is met kwaliteitsvolle producten of eentje om van weg te blijven.

Reviews over Good Bandits