Tiqets reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Tiqets
Tiqets ervaringen zijn ongelofelijk belangrijk als jij van te voren je Tickets wilt boeken via de websites van Tiqets. Je wilt tenslotte wel zeker weten dat de ticketaanbieder ook betrouwbaar is. In ieder geval is het super handig, want voor je weg gaat kan je tickets voor verschillende bezienswaardigheden en activiteiten over de hele wereld boeken. Het grote voordeel is dat je bijvoorbeeld ook skip the line tickets kan kopen of met begeleiding erbij. Zo kan je jouw bezoek nog leuker maken en weet je voor je weggaat of je ook daadwerkelijk binnen kan komen!
Tiqets ervaringen
Heb jij Tiqets ervaringen dan zijn wij opzoek naar jou! Je kan namelijk een beoordeling op deze website achterlaten zodat andere toekomstige bezoekers van de website weten wat ze kunnen verwachten. Jouw Tiqets beoordeling kan dus voor grote waarde zijn om een goed beeld op te bouwen van het bedrijf.
Over het algemeen zijn de Tiqets ervaringen erg positief. Zelfs van de werkgevers van het bedrijf zijn de beoordelingen erg positief. Dit betekend dat het bedrijf intern dus ook goed in elkaar zit. Voor de rest zeggen veel bezoekers dat vooral de eenvoud van de web/app een groot pluspunt in. Zo kan je overal en altijd gemakkelijk een ticket voor een mooi prijs regelen. Is het financieel mogelijk om dit te doen met een Skip The Line dan raden veel mensen dit aan. Hierdoor mag je de rij overslaan en dat is bij veel populaire bezienswaardigheden of activiteiten absoluut een aanrader.
Over Tiqets
Tiqets heeft als doel om cultuur toegankelijker te maken. Ze zorgen ze met hun platform ervoor dat alle hindernissen weg worden genomen en dat mensen zonder al te veel moeite kunnen genieten van hun bezoek. Het bedrijf is sinds 2014 opgericht en heeft sindsdien miljoenen mensen geholpen aan leuke uitstapjes. Het is op Trustpilot zelfs het populairste en beste beoordeelde ticketplatform ter wereld.
Het grote voordeel aan Tiqets is dan ze verdeelt zijn over de hele wereld. Hierdoor koop je dus niet alleen tickets waar je woont, maar kan je ook tickets kopen van musea, parken en andere uitstapjes op je vakantie. Door altijd en overal één platform te gebruiken zal het kopen van tickets nog makkelijker zijn. Ga je bijvoorbeeld naar Barcelona dan wil je wel zeker weten dat je de kathedraal in kan. Door via Tiqets een ticket te bemachtigen weet je zeker dat je die dag nog de kathedraal in kan. Hiervoor was dit ondenkbaar en was het hopen dat het niet te druk zou zijn.
Klantenservice en klachten?
We lezen in beoordelingen van Tiqets niets over klachten. Iedereen is positief over deze tickets specialist. Mocht je wel een klacht hebben dan kun je deze op verschillende manieren aangeven bij Tiqets. Natuurlijk kan je deze ook via ons platform aangeven zodat je andere consumenten ook helpt. De website van Tiqets heeft een uitgebreide pagina met verschillende manieren om contact op te nemen. Er is daarnaast de mogelijkheid om via WhatsApp contact op te nemen. Je krijgt dan bijna altijd binnen een paar minuten antwoord. Uiteraard is er ook een telefoonnummer beschikbaar, zo hoef je nooit lang te wachten op antwoord!
Wil je ook beoordelen?
De beoordelingen van mensen die al gebruik maken van een product of dienst, bieden je altijd meerwaarden. Ze helpen je nadrukkelijk bij het nemen van je beslissing. Daarom zouden wij het super vinden als jij ook een review achterlaat over Tiqets. Zo help je andere als ze keuzes moeten maken in het vervolg!
Tiqets is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Tiqets bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Tiqets lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Tiqets.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van tiqets.com is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van tiqets.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Tiqets.
Voor onze citytrip naar Istanbul kocht ik via Tiqets toegangstickets voor de belangrijkste bezienswaardigheden
Na betaling een pdf met Qr code ontvangen
Op de dag van het geplande bezoek de instructies naar meeting point gevolgd. Geen gids , geen geldige tickets
Helpdesk heel onvriendelijk
Veel tijd verloren
Zal nooit nog via Tiqets iets bestellen
KOOP GEEN TICKETS!!
Ik heb tickets geboekt bij tiqets en na betaling ontving ik geen tickets. Na herhaaldelijk verzoek via chat en e-mail om
mijn geld terug te storten en na zelfs het opsturen van bewijs van mijn bank dat het geld daadwerkelijk is overgemaakt naar hun payment Provider Ayden weigeren ze om mijn geld terug te storten! HET ZIJN OPLICHTERS! KOOP GEEN TICKETS!
Lieve reizigers: wij hadden een reis naar Rome geboekt. Bij deze boeking hebben we meerdere (5) excursies geboekt voor een flink bedrag. Als eerste een boeking voor het Colloseum, inclusief audio guide. Nou dief app van de audio guide werkt NIET!! Ze hadden meer klachten maar konden het niet oplossen. WEG GELD en nieuwe audio huren om uitleg te hebben tijden het bezoek Collosseum.
DAT IS EEN KLACHT EN WEGGEGOOID GELD!!
Dan de tweede tour, bezoek aan Vatican Museum, De Dom (8€ prima)! Dan blijkt dat een bezoek aan de Sint Pieters Baseliek gewoon GRATIS is!!!!!! U betaal dus, als u via internet boekt ALLEEN maar voor een audio guide!! Geloof ons, die info is vanwege de files bij de Baseliek, niet op te slaan dan wel te onthouden. De kosten zijn dus alleen voor een audio guide, niet doen. Kortom Tigets.com MOET u aangeven bij boeking dat het bezoek aan de St. Pieters Baseliek GRATIS is ennu betaald voor een audio guide.
Datum van ervaring: 18 januari 2023
Tickets voor de leonardo express geboekt, hier is iets misgelopen waardoor de tickets beide op dezelfde dag zijn geboekt. Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de dienst en hier kon niets meer aan gedaan worden.
Buiten het gewoonlijke zinnetje 'i wish i could assist you better on this' kwam er niet veel nuttigs uit de klantendienst uit.
Kortom een volgende keer bij dit bedrijf zit er niet meer in. Voor ons een dikke 0!
Wij hebben afgelopen vakantie Rome bezocht en hadden van tevoren een aantal kaartjes geregeld. Op maandag 8 augustus het Colosseum en dinsdag 9 augustus de Sint Pieter Basiliek (11:30) en de Vaticaanse Musea (13:30).
Op 8 augustus ging alles perfect, geen rijen met de skip the line tickets en een mooi bezoek aan Colosseum en het Forum Romanum. Op 9 augustus zijn we bijtijds naar het Vaticaan gegaan, daar was de skip the line echter niet zo werkzaam als bij het Colosseum. Rond 11:00 stonden we achteraan in de rij en tegen 12:15 konden we de basiliek in. Om 12:30 konden we gelukkig aansluiten bij een gids en we hebben daar ruim een uur een rondleiding van gehad. Omdat we ook nog even in de kelders hebben gekeken en we nog fout waren gelopen naar de Vaticaanse musea kwamen we rond 14:15 aan bij de post waar we kaartjes zouden krijgen/waarvandaan we begeleid zouden worden naar de musea en de Sixtijnse kapel. Wat daar echter gebeurde was dat de dame achter de balie ons vertelde dat we te laat waren en niet meer naar binnen mochten. Ze werd zelfs kwaad op ons en liet duidelijk weten dat er geen andere mogelijkheid meer was. We hebben geprobeerd met haar te praten (in het Engels), maar het enige dat we terug kregen was dat we te laat waren en dat zij er ook niets aan kon doen. We hebben verbouwereerd even op een bankje gezeten, terwijl er een aantal groepen vanuit het punt naar de musea werden begeleid. Wij zijn met zijn 5-en teleurgesteld terug gegaan naar ons appartement.
Rome was verder prachtig, maar dit is wel een nare wansmaak. Omdat we de kaarten voor de musea en de Sixtijnse kapel niet hebben mogen gebruiken heb ik gevraagd of het mogelijk is deze te restitueren?
Als antwoord, we hadden op tijd moeten zijn en op een volgende bestelling konden ze 10% (en na 2 berichten 15%) korting krijgen.
Geen enkel begrip, verschuilen achter beleid en "we kunnen er niets aan doen".
Eerste en laatste keer bij dit 'bedrijf'.
VerschIllende websites waar andere informatie op staat, hebben een doorlink naar Tiqets met andere voorwaarden. Teveel betaald voor alle activiteiten. Hop-on-hop-off € 31,00 betaald, was in Rome € 20,- en dan kan je gebruik maken van 2 verschillende bussen. Tickets Colosseum/Romanum € 25,- betaald, was ter plekke € 18,-. Dit ticket voor Colosseum bleek een combinatie te zijn met Forum Romanum waarvoor geen tijdslot geboekt was, maar wel binnen 24 uur gebruikt zijn. Werd daarna niet meer geaccepteerd. Toeristenkaart met korting wordt niet geaccepteerd omdat het niet de officiële Rome pas is. Klacht naderhand per app (geen ander contact mogelijk) over te hoge bedragen, wordt afgedaan met kosten voor service, gebruik website en verschillende betaalmogelijkheden. Steken ze dus in eigen zak, ik maak nooit meer gebruik van deze organisatie.
We missed our guided tour on the vulcano of Tenerife due to wrong instructions. Tiqets customer service refused to admit the mistake, adjust the info or give us a refund
Afgelopen week hebben wij een weekje Rome geboekt met verschillende excursies, waaronder het Colosseum. In de voorwaarden staat duidelijk vermeld dat je het Forum op een andere dag kunt bezoeken. Dit is NIET waar. Wij kwamen twee dagen later terug voor een bezoek en werden niet toegelaten. Uiteindelijk hebben wij twee nieuwe tickets moeten kopen twv € 50,-. Contact gezocht met de klantenservice, begrijpen geen nederlands maar weten wel te vertellen dat er staat dat je binnen twee dagen of 1 dag (is bij hen zelf ook niet duidelijk) je ticket moet inleveren. Ik kon 10% korting krijgen op een andere excursie. Oftewel € 5,- nadat ik eerst weer een bedrag van €50 zou moeten betalen. Uiteraard afgewezen. Daarna zouden ze een onderzoek opstarten en daar heb ik niets meer van vernomen. Kortom ik ben niet blij met dit bedrijf en de afhandeling van mijn klacht. Geef gewoon toe dat je een fout hebt gemaakt en herstel deze.
Deze site/ app is een grote oplichting. Ze verkopen tickets en als het misgaat geven ze of de klant of de venue de schuld. Ze verkocht tickets zonder te vermelden dat het om een andere taal ging of gaven de klant de schuld van een foutmelding op de website.
Ga hier niet mee om zee! Koop liever bij de bezienswaardigheid zelf.
4 tickets gekocht voor wildlands. Met tijdslot ingeven deed 1 ticket het niet. Terwijl we het dezelfde dag meteen probeerde. Contact gezocht met tigets die kan je niet bellen alleen mailen,appen of chatten. Dit met een beetje geluk ook nog in het Engels (erg slecht) ze bleven herhalen dat we een tijdslot moesten ingeven wat dus niet lukte. Uiteindelijk gevraagd voor geld terug. Kregen we voor 3 tickets terug. Nu nog bezig om van de laatste het geld terug te krijgen! Wat een slecht bedrijf!
Na het reserveren van de tickets voor Artis in amsterdam. Er werd gelijk aan mij gevraagd of ik de tickets wilde plaatsen. Ik heb deze gemakkelijk kunnen downloaden en kunnen laten zien.
Dit is een super handige en gemakkelijke manier van boeken. Het hele bestelproces is perfect verlopen bij de ingang was het enkel inscannen en ik kon door. Goede na service!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Tiqets een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 13 beoordelingen geplaatst over Tiqets. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,8 gekregen, waarbij 17% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Tiqets actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Tiqets reviews? Dan kunt u naar de website van Tiqets gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.