Heine reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Heine
Ben je op zoek naar nieuwe en inspirerende damesmode? In de webshop van Heine heb je genoeg keuze en aanbod. Wil je voordat je gaat bestellen meer weten over Heine? Lees hier dan vooral verder voor meer informatie over de webshop Heine en de ervaringen van dames die hier hebben geshopt. Zij kunnen hier namelijk reviews schrijven met hun ervaringen over de kleding en service van Heine.
Over Heine
Kwaliteit en exclusiviteit, daar staat Heine voor. Door selectief te zoeken naar hoogwaardige materialen en producten, kan Heine altijd unieke en chique mode bieden. Hun webshop staat dan ook bomvol met de laatste trends en nieuwe mode.
Heine probeert een compleet aanbod te bieden aan jurkjes, broeken, shirts, hemden en meer. Daarnaast kun je zelfs leuke accessoires en schoenen kopen bij Heine om jouw outfit helemaal af te maken. Wist je dat Heine zelfs een collectie aan meubels en woonaccessoires heeft? Zo kun je dus voor het complete pakket terecht bij Heine. Een webshop voor alles wat je nodig hebt.
Waarom kiezen voor Heine
Bij Heine draait het om kwaliteit, toch kun je hier ontzettend goede prijzen vinden. Het aanbod van Heine is namelijk scherp geprijsd en je kunt altijd gebruik maken van korting of unieke sales. Daarnaast biedt Heine één prijs voor alle maten. Je hoeft dus nooit meer te betalen, wanneer je een grotere maat besteld.
Heine inspireert en zorgt voor extra shopgemak. Je kunt online veel inspiratie en informatie vinden over de kleding. Niet alleen met foto’s en specificaties, maar zelfs met een maattabel. Je kunt jouw eigen maten opmeten en zo de juiste maat vinden. Dit voorkomt een te grote of te kleine maar en vermindert de kans op een retour.
Bij Heine heb je altijd te maken met een snelle en veilige verzending. Bestel vandaag en heb morgen of uiterlijk overmorgen jouw nieuwe kleding al in huis. Heine kiest namelijk de betrouwbare PostNL als verzender. Zo heb je altijd snel en veilig jouw pakketje van Heine in huis. Ook ontvang je van PostNL een traceercode om jouw pakketje van Heine tijdens de verzending te kunnen volgen.
Is Heine betrouwbaar?
Je kunt al jaren terecht bij Heine voor leuke mode voor dames en de beste woonaccessoires. Ze hebben een goede naam weten op te bouwen en stralen door hun goede service betrouwbaarheid uit.
Deze betrouwbaarheid is vooral goed zichtbaar wanneer je wilt afrekenen bij Heine. Je kunt bij Heine altijd veilig afrekenen en kiest zelf hoe. Je bepaalt zelf welke betaalmethode je gebruikt. Dit kan ouderwets maar veilig met acceptgiro, maar ook gewoon veilig via jouw bank met Ideal. Een betaling met creditcard of Paypal is ook mogelijk bij Heine. Wat Heine uniek en extra veilig maakt, is dat een betaling in termijnen ook mogelijk is.
Klantenservice en klachten
Om de klantenservice van Heine te bereiken, moet je gewoon even bellen of kun je een mailtje voor ze achterlaten. Er werken bij Heine professionele klantenservice medewerkers om al jouw vragen te beantwoorden. Kun je online niet genoeg informatie vinden over de maten of heb je een vraag over de betaling bij Heine? Stuur een mailtje of bel de klantenservice en je wordt direct geholpen
Wanneer er iets mis is met de kleding of meubels die je bij Heine hebt besteld, mag je nog altijd retourneren. Dit is gratis voor de klant en je kunt jouw aankoopbedrag gewoon terugkrijgen. Heb je een andere klacht of klachten over Heine? Je kunt ze dit laten weten via de klantenservice. Ze luisteren altijd naar jouw klacht(en) en zullen kijken hoe ze dit voor jou kunnen oplossen.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ook veel kleding van Heine in jouw kledingkast hangen of heb je hier weleens meubels of woonaccessoires gekocht? Laat het hier weten en schrijf een review. Je mag in daarin jouw ervaringen delen en kunt aanbevelingen achterlaten. Schrijf bijvoorbeeld iets over waarom je voor Heine hebt gekozen om te bestellen of wat je kunt vertellen over de kwaliteit van Heine. Je mag Heine een beoordeling geven en kunt vertellen of en waarom je Heine zou aanbevelen aan anderen. Je kunt jouw review afsluiten met de notie of je hier zelf nogmaals zou bestellen en waarom.
Ons team van experts heeft Heine geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Heine bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Heine is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Heine is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van Heine.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Heine.
Levertijd veel te lang. Na laatste vraag waar m’n bestelling blijft krijg ik als antwoord dat dit nog 5-10 dagen duurt! Wordt dus in totaal zo’n drie weken en dat voor artikelen die op
Voorraad zijn. Voor mij geen heine meer!!!
Als u denkt iets te gaan bestellen bij Heine, kijk dan nog even verder of u niet ergens anders ook iets leuks ziet!!!! Wij hadden een kapstok besteld en na een MAAND plotseling het bericht dat deze retour was gezonden, heel vreemd, wij hadden nooit iets gezien. Dus hup meteen weer besteld en weer een maand later blijkt deze bij de postnl zoek te zijn geraakt (volgens Heine). Na weer een mail van onze kant was het antwoord van Heine: je kunt hem nog een keer bestellen!!! In dit hele proces van twee maanden zijn wij geen enkele keer benaderd door Heine, ik heb iedere week een mail gestuurd met vragen, hierop alleen maar niets zeggende antwoorden gekregen. Ons advies: bestel hier niet, de kans is groot dat het toch niet aan komt.
Heb de service lijn gebeld , omdat bij mijn bestelling iets onduidelijk er was.
Ik heb een vrouw aan de lijn die echt geen zin had om te werken.
Ik moest de hele tijd mijn verzoek herhalen. Het voelde of ze het niet wilde begrijpen.
Ik vond het een heel vervelende persoon, zo iemand hoeft niet in de service te werken !
krijg de klantenservice niet te pakken ook het nummer is niet meer bereikbaar. gelukkig niet betaald maar lijkt wel of er iets niet goed is
Ze mailen dat de levering onderweg is, maar er komt niets.
Mijn aagekocht riem is niet bij mij geleverd. Nu helaas niet meer leverbaar. Ik krijg het aankoop bedrag terug.
Snelle reactie via de mail. Super geregeld.
k ben jarenlang met grote tevredenheid trouwe klant geweest en heb altijd mijn rekeningen tijdig betaald. Nu had ik in juli dit jaar ook weer bestellingen geplaatst. Echter duurde het lang voordat een aantal artikelen er waren. Op 4 augustus krijg ik een artikel binnen maar krijg tot mijn grote verbazing 6 augustus een mail dat ik achterstand heb met betalingen van twee artikelen. Ik moest per direct betalen, anders werd het bedrag verhoogd met aanmaningskosten conform de Wet op Incassokosten (WIK). Echter heb ik 1 artikel nooit ontvangen. Hierop heb ik een mail geschreven dat ik 1 artikel pas twee dagen in huis heb en 1 artikel nooit ontvangen heb. Echter kreeg ik geen antwoord op mijn gestelde vragen. Er was geen medewerking vanuit de kant van de interne afdeling, laat staan enig begrip. Ik werd niet serieus genomen en er werd gewoon gezegd dat ik het artikel wel ontvangen had. Uiteindelijk bleek dit al een week bij het postkantoor te liggen waarbij ik dus geen enkel bericht had ontvangen en is het dus ook weer retour gestuurd. Blijkbaar is het dus zo dat de betalingstermijn begint te lopen op het moment dat je de bestelling plaatst. Wanneer je na drie of vier weken niet betaald omdat je de artikelen nog niet binnen hebt gekregen, wordt er dus gedreigd met incassokosten. Klantenservice zelf was wel vriendelijk en zei dat dit een veel gehoorde klacht is maar dat zij er niks aan kunnen veranderen. Aangezien ik op nog meer lopende bestellingen zat te wachten, heb ik geëist dat alles werd geannuleerd. Ik ga niet betalen voor artikelen die ik nog niet gezien of gepast heb. Triest dat Heine zo met haar trouwe klanten omgaat, ik zal in ieder geval nooit meer iets bestellen bij Heine!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Heine een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 8 beoordelingen geplaatst over Heine. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Heine actief?
Heine is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels , modeaccessoires en schoenenwinkels.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Heine reviews? Dan kunt u naar de website van Heine gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.