Peek & Cloppenburg reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Peek & Cloppenburg
Wil jij weten wat de beoordelingen zijn van Peek & Cloppenburg en welke reviews er geschreven worden? Wij hebben alle reviews van Peek & Cloppenburg verzameld voor je. Wat de ervaringen zijn en welke beoordelingen het bedrijf krijgt, lees je hier. Reviews die geschreven zijn door klanten geven je een realistisch beeld over het bedrijf. Na het lezen van de beoordelingen kun je beslissen of je iets bij Peek & Cloppenburg wilt kopen.
Over Peek & Cloppenburg
Peek & Cloppenburg is een grote winkelketen met kledingwarenhuizen. Het is in 1901 opgericht door Johann Theodor Peek en Heinrich Anton Adolph Cloppenburg. Twee Duitse kooplieden, niet zo vreemd dus dat het eerste filiaal in Düsseldorf geopend werd. Al snel daarna werd er een tweede winkel in Berlijn geopend. In de beginjaren richtte ze zich op mannenkleding, maar in 1936 wordt het assortiment uitgebreid met dameskleding. In 1960 breidt het bedrijf zich verder uit qua aantal winkels en in de jaren 70 worden er winkels over de grens geopend, namelijk in Utrecht en Antwerpen. Door de jaren heen worden er steeds meer winkels geopend in meerdere landen. In het verleden zijn er in Nederland maar liefst ongeveer 60 Peek & Cloppenburg winkels geweest, maar dit aantal is teruggebracht naar vier; Rotterdam, Amsterdam, Den Haag en Leidschendam. In Duitsland zijn op dit moment nog wel ruim 65 vestigingen en verder vind je de winkelketen in onder andere Zwitserland, Tsjechië, België en Polen. Peek & Cloppenburg vindt het niet alleen belangrijk om maatschappelijk verantwoord te handelen, ook productveiligheid en sociale verantwoordelijkheid staan hoog in het vaandel. Alle producten dienen aan hoge eisen te voldoen en ze controleren continu de arbeidsomstandigheden.
Waarom kiezen voor Peek & Cloppenburg
Als modeliefhebber kun je je hart ophalen bij Peek & Cloppenburg. Met een assortiment dat bestaat uit meer dan 300 merken, kun je het hele jaar door je garderobe daar bij elkaar shoppen. Onder andere de merken Calvin Klein, Marc O’Polo, Adidas, Havaianas en Kenzo vind je in het assortiment. Peek & Cloppenburg verkoopt kleding voor dames, heren en kinderen. Naast de fysieke winkels kun je er ook voor kiezen om online te winkelen. Je bestelling wordt dan zo snel mogelijk thuis bij je bezorgd, helemaal gratis. Van sportoutfits tot een zomers jurkje, van een winterjas tot de tofste accessoires en van een zakelijke outfit tot zwemkleding, je vindt het allemaal in het ruime assortiment van Peek & Cloppenburg. Doordat ze de laatste trends volgen, weet je zeker dat je er modieus bijloopt. En ze beloven dat iedereen, ongeacht de grootte van je portemonnee, er kan shoppen. Kortom, voor aantrekkelijke prijzen winkelen. Dat klinkt aantrekkelijk, toch? Koop kleding voor jezelf, je partner, de kinderen of geef kleding aan iemand cadeau.
Is Peek & Cloppenburg betrouwbaar?
Peek & Cloppenburg bestaat meer dan 100 jaar en heeft daardoor ontzettend veel kennis en ervaring. Op de website wordt de SSL-encryptie benoemd. Een beveiliging waardoor je als klant veilig en gemakkelijk betaalt. Op de online beoordeling community Trustpilot krijgt Peek & Cloppenburg 2,3 sterren van de 5, dat is helaas niet heel goed. Op de website is te zien dat ze een klantenservice hebben en er is een uitgebreide FAQ te lezen. Ook de bedrijfsgegevens zijn goed zichtbaar, waarin te lezen is dat Peek & Cloppenburg onderdeel is van Fashion ID GmbH & Co. KG, dat gevestigd is in Düsseldorf. Als klant kun je ervoor kiezen om je aan te melden voor de nieuwsbrief en wanneer je in één van de winkels bent, kun je een klantenkaart aanvragen. Hiermee profiteer je van exclusieve aanbiedingen en andere leuke extra’s. Je kunt ook een Peek & Cloppenburg app op je telefoon installeren.
Klantenservice en klachten
Je hebt de mogelijkheid om via een online formulier contact op te nemen met het bedrijf. Er wordt niet duidelijk benoemd hoelang het duurt voordat je hier een reactie op krijgt. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om een brief of fax te sturen, een mail te verzenden of telefonisch contact op te nemen. De klantenservice is op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur te bereiken.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij in het verleden iets gekocht bij Peek & Cloppenburg en heb je dus ervaring met het bedrijf? Laat weten hoe je dit ervaren hebt en schrijf een review. Jouw mening is ontzettend waardevol en het helpt andere mensen.
Peek & Cloppenburg is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Peek & Cloppenburg bestaat al sinds 2004 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Peek & Cloppenburg lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Peek & Cloppenburg.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van peek-cloppenburg.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van peek-cloppenburg.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Heb een bestelling ontvangen. Wil dit bedrag overmaken maar krijg het meteen teruggestort. Reden: begunstigde bank niet bereikbaar. Ik bestel vaker online bij andere bedrijven maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Wat nu?
Online bestellen is waardeloos. Bestel een jurk ik ontvang een jas zonder papieren. Contact met klantenservice maakt er een beetje lacherig verhaal van als ik zeg maak er maar een klacht van. Ik heb nu geen jurk, moet nu zelf een label afdrukken en ik moet nu dit pakket wat ik niet besteld heb zelf terug brengen. En geen jurk omdat de jurk direct uitverkocht is...
Expres voor in de winkel ophalen gekozen zodat ik verzekerd was dat ik mijn product op tijd kreeg. Nee hoor.
Nemen je geld aan, annuleren je bestelling zonder een reden te geven, sturen vervolgens een 'goedmaker' met een kortingscode die je ook kunt krijgen als je op de nieuwsbrief abonneert, praten vervolgens alsof ze je een dienst hebt verleend.
Vrouw in de winkel was vriendelijk maar kon er ook niet zo veel mee, verwees me naar de telefonische klantenservice. Bij de klantenservice vervolgens een halfuur naar een liftmuziekje mogen luisteren zonder antwoord.
Op 28 juni een jas besteld, zou een levertijd hebben van 2-4 werkdagen. Nadat ik na 2 dagen nog geen verzendbevestiging had gehad, heb ik er achteraan gebeld. Kreeg een slecht verstaanbaar persoon aan de lijn die mij vertelde dat het aan PostNL lag en dat ik heb na het weekend gelijk kon verwachten. Uiteindelijk 8 dagen later heb ik de jas binnen gekregen…
Bestellen geen probleem, maar dan.....Retourzendingen worden niet verwerkt. Mailtjes niet beantwoord en geld dus ook niet terug gestort. Schandalig. 169 euro en een illusie armer
Waardeloos online bestellingen, ondanks de prachtige kleding. Maar hou zeer goed de retour zendingen in de gaten, want de terugboekingen kloppen niet!, je komt tekort!
Dit bedrijf werkt niet naar de Europese regels. Komt het niet op zijn pootjes terecht ga ik aangifte doen.
Amateuristische klantenservice!Onverstaanbaar,onbereikbaar.Het gaat allemaal goed totdat je iets terugstuurd en je geld terug wilt.Geen bevestiging geen geld terug.Antwoorden niet t op e-mail.Minuten wachten aan de telefoon met vervelend zeik lied in je oor!
Hebben hun online zaken niet op orde.
De retouren worden niet naar Europese maatstaven gehandhaafd!En zeer zeker niet correct teruggestort, je komt dik te kort!
Een poncho waar ik €119.00 heb betaald via iDeal hebben zij mij maar € 86.03 voor terug geboekt. En een jurkje van € 29.99 is hier spoorloos. Een bestelling gedaan op 04-11 en 08-11-2021! Totaal betaald € 148.99,waarvan €86.03+€29.99 is teruggestort! Daar ontbreekt een bedrag van €32.97.
Komt dit niet goed ben ik genoodzaakt aangifte hiervan te doen.
Heel erg klant onvriendelijk, zeer waardeloze klantenservice als je ze überhaupt te woord staan!Want het gesprek wordt verbroken, omdat zij er niet uitkomen! Zij betalen de retouren te laat uit als je uitbetaald wordt kom je dik tekort. Zij beweren hoog bij laag is volledig terug gestort op 24-11-2021 nou echt niet,kom dik tekort. Komt het niet teruggestort schakel ik opgelicht in en doe aangifte bij de Politie van deze zaak! Ik heb alle bewijzen zwart op wit, heb screenshots genoeg!!!?
Heb op 3 nov een rok besteld, deze is nooit geleverd.
Mijn bestelling is zoekgeraakt werd in antwoord mail verteld. Vreemde zaak!
Mijn geld wordt nog terug gestort....
Ik lees heel veel negatieve revieuws, had niet gedacht dat ik daarmee ook geconfronteerd zou worden.
Het lijkt een betrouwbaar bedrijf, maar er blijkt heel veel mis te zijn.
Wordt daar ooit iets aan gedaan, leest de directeur deze revieuws of is het voor niets dat dit wordt genoteerd....
Dat zou ik ook graag horen!
Zeer slecht, slechter kan het niet!
Is een waardeloos zwaar onder niveau
bederijf! Je krijgt je geld NIET TERUG op
een correcte manier.
En de klantenservice is geen klantenservice!
Echt een ster âï¸ is een ster te veel!
04-11-2021
Geen mail bij retourzending, niet te bereiken ze hebben al 2 dagen interne scholing. Ik wil mijn geld terug graag.
Je ontvangt geen bevestigings e-mail, geen bericht dat de spullen verzonden zijn , geen bericht van ontvangst van je retourzending en uiteraard al helemaal geen geld terug. Zijn niet bereikbaar!!
Hier moet maar eens publiciteit aan gegeven worden via de amesia.
Probeerde een sjaal van 69,99 euro te betalen met creditcard. Er werd drie maal gemeld dat de betaling niet was gelukt. Tot mijn verbazing waren er wel drie maal de bedragen gereserveerd op mijn creditcard. Direct gebeld, zou meteen opgelost worden. Niet dus! Daarna nog een mail gestuurd, nietszeggend antwoord. Dit is al 10 dagen geleden! Nu krijg ik bericht dat er één bedrag wordt afgeschreven! Ik word hier moedeloos van! Bellen kost elke keer minstens 10 minuten!
Helaas is mijn ervaring met dit bedrijf niet zo rozenkleurig. Op 8-7 heb ik een jurk op rekening besteld (gekocht op rekening omdat P&C heel ERG traag is met het teruggeven van het betaalde bedrag, dit kan al gauw 2 maanden duren voordat je terug wordt betaald), op 12-07 heb ik de jurk geleverd gekregen. Op 13-07 heb ik de eerste aanmaning(!!!) gekregen. Ik vond dit walgelijk en op 14-07 is de jurk teruggestuurd. Op 16-07 is het pakketje volgens PostNL geleverd aan P&C. Tot op de dag van vandaag (mid-oktober) heeft P&C mijn retour niet verwerkt en er staat nog steeds een open vordering in mijn account, terwijl ik niets aan hen schuldig ben. Hierdoor kan ik niets meer op rekening bestellen en wil ik niets bestellen op voorafbetaling, omdat dan je je geld niet gauw terugziet. Klantenservice zegt dat dit zo zal blijven en dat ik blij moet zijn dat ik geen aanmaningen meer krijg, omdat kennelijk men mijn retour heeft verloren. Klantenservice praat overigens zeer onbeleefd.
Jurk 3 werken geleden teruggestuurd en nog geen geld ontvangen zeer onvriendelijk personeel dat zomaar de telefoon neer gooit erg onprofessioneel. Ze zeggen dat het is overgemaakt maar nee hoor. 2e keer werd er verteld dat ze problemen met de bank hebben echt niet geloofwaardig, nooit meer voor mij.
net een review gestuurd met 1 ster wat eigenlijk 1 ster te veel is . verzend ik mijn review staan er overal de hoogste steren aangeven . Maakt mijn gevoel voor P&C er niet beter op !!
Wat een bagger klantenservice. Iedere keer een half uur in de wacht voordat je een chagrijnig wijf aan de telefoon krijgt. Iedere keer een andere smoes over de terug betaling. 21 dagen gewacht op een betaling. Dit kan echt niet. Afgeschreven winkel.
Wat een klant ONVRIENDELIJK bedrijf !! iK had 5 heren truien willen bestellen via internet , wat steeds om onduidelijke rede niet lukte . diverse malen geprobeerd te bellen met de klanten service en steeds meer dan 20 minuten in de wacht dus telkens maar weer opgehangen . 2 mails gezonden die tot op heden niet zijn beantwoord . vandaag weer gebeld en na 25 minuten iemand aan de telefoon die half Duist sprak en bijna niet te verstaan was en als enig en zeer onvriendelijk antwoord gaf : moet u maar uw cookies verwijderen van uw computer. Toen ik zei dat ik het een en ander niet echt klant vriendelijk vond werd verbinding opeens verbroken . ""DE KLANT IS KONING '' geld niet voor de firma Peek& Cloppenburg dat mag duidelijk zijn !! het is goed zo ze verkopen ergens anders ook heren truien maar nooit geen Peek&Cloppenburg meer !!
Ik heb een aantal negatieve reacties gelezen maar ze hebben zeker het tegendeel bewezen. Ik heb afgelopen woensdag besteld en ze waren 2 dagen later meteen in huis. Hoge kwaliteit prijzen tegenover de prijzen die ze bieden.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Peek & Cloppenburg een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 21 beoordelingen geplaatst over Peek & Cloppenburg. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,1 gekregen, waarbij 10% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Peek & Cloppenburg actief?
Peek & Cloppenburg is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels , modeaccessoires en schoenenwinkels.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Peek & Cloppenburg reviews? Dan kunt u naar de website van Peek & Cloppenburg gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.