SnowWorld reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen SnowWorld
Ben jij van plan om binnenkort een dagje naar SnowWorld te gaan? De indoor ski-hal is op meerdere plekken in Nederland te vinden. Je hebt de keuze uit verschillende pistes en vaak is er ook een funpark en een restaurant waar je even bij kunt tanken. Voordat je jouw dagje uit plant, valt het aan te raden om te lezen wat andere gasten van SnowWorld vinden. Op deze pagina hebben wij alle SnowWorld reviews voor je verzameld. Zo kun jij een goed beeld vormen van dit bedrijf en een weloverwogen keuze maken om een dagje naar SnowWorld te gaan.
Over SnowWorld
SnowWorld opende haar deuren in 1996 met de eerste indoorskibaan in Zoetermeer. In 2001 werd deze baan uitgebreid met een derde piste en een jaar later werd de volgende indoorskihal geopend in Landgraaf. Jaarlijks verwelkomden deze locaties vele gasten en in 2018 kreeg SnowWorld er een vestiging in Amsterdam bij vanwege de overname van Snowplanet. Sinds 2020 telt SnowWorld zes indoorskibanen. Met deze locaties heeft SnowWorld als doel om de wintersport naar je toe te brengen. Je hoeft helemaal niet ver te reizen om op de latten te staan. Je kunt een dagje naar SnowWorld, maar het is bij sommige locaties ook mogelijk om te blijven overnachten. Zo maak je er echt een kleine vakantie van.
Waarom kiezen voor SnowWorld
SnowWorld is iedere dag open en heeft zes vestigingen, waardoor je altijd op een plek bij jou in de buurt kunt gaan skiën of snowboarden. Er zijn vaak meerdere pistes voor ieder niveau. Kun je nog niet skiën? Dan kun je gewoon les nemen in SnowWorld. Je maakt jouw dagje uit helemaal compleet met een lekker diner of een overnachting. Het valt aan te raden om je in te schrijven voor de nieuwsbrief van SnowWorld, want zo blijf je niet alleen op de hoogte van de laatste nieuwtjes maar ook ontvang je de beste deals direct in je mailbox.
Is SnowWorld betrouwbaar?
Veel mensen zijn bekend met SnowWorld of hier al eens een dagje geweest. Om een goed beeld te kunnen vormen van dit uitje is het verstandig om de reviews over SnowWorld te lezen. Er zijn 5 locaties in Nederland en 1 locatie in Duitsland. Voordat je besluit om kaartjes te kopen kun je alvast binnenkijken via de webcam.
Klantenservice en klachten
Online valt er heel veel informatie te vinden, onder andere over de skibanen, over ski- en snowboardlessen, over de fitnessclubs en nog veel meer. Vind jij het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Dan kun je uiteraard contact opnemen met de klantenservice van SnowWorld. Deze is zowel telefonisch als via e-mail te bereiken.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij al eens een dagje gaan snowboarden of skiën bij SnowWorld? Laat anderen weten hoe dit is bevallen door jouw beoordeling over SnowWorld op deze pagina achter te laten. Vertel bijvoorbeeld wat je vindt van de pistes en de kwaliteit van de sneeuw, of het druk was, hoe een eventuele skiles is bevallen en wat jij verder nog kwijt wilt.
Ons team van experts heeft SnowWorld geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van SnowWorld bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
SnowWorld is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
SnowWorld is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van SnowWorld.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van SnowWorld.
Donderdagavond 28-12-2023 bij snow world in Landgraaf geweest. Het was belachelijk druk en we hebben meer tijd in de lange rijen voor de liften gestaan dan dat we hebben kunnen skiën. Ook was de sneeuwconditie erbarmelijk en de service bij lift slecht toen de lift stil stond. We moesten lang wachten voor er iemand kwam om het probleem op te lossen. Het is schandalig dat je een flink bedrag moet betalen, niet om lekker te skiën, maar om steeds te wachten. Waarom niet met een maximum aantal bezoekers werken. En als dit wel gebeurd, dan is het maximum aantal bezoekers veel en veel te hoog. Nu heb ik het gevoel gekregen om als cash cow voor Snow World te dienen. Ik zal het niemand aanbevelen.
Beste Snowworld locatie Landgraaf,
Ik probeer het via deze weg maar, want via de e-mail of per telefoon krijg ik totaal geen gehoor. Helaas heeft mijn vriend tijdens wintersport zijn been gebroken en waren we niet in staat om op de gereserveerde datum (was 13 maart 2022) te skiën in Snowworld locatie Landgraaf. We hadden tickets gekocht via de Hema en skiverhuur gereserveerd en betaald via Snowworld. Toen ze in de gaten hadden dat de skipassen via de Hema gekocht waren, reageerden ze erg snel op de mail dat ik de vraag aan Hema moest stellen en dit niet in hun beheer ligt. Heel begrijpelijk. Toen ik vervolgens een e-mail terugstuurde hoe we een oplossing konden vinden voor de gereserveerde verhuur materialen zijn ze niet meer thuis en is er op geen enkele manier contact te krijgen. Ik heb inmiddels bijna dagelijks geprobeerd telefonisch contact op te nemen en in vier weken tijd vier maal een mail gestuurd met het verzoek om contact op te nemen. Nog geen enkele keer is daar gehoor aan gegeven. Gezien de omstandigheden had ik echt wel verwacht dat ze met een passende oplossing zouden komen. Al is het maar dat de gereserveerde verhuur materialen naar een andere datum verzet konden worden, maar nee dan betaal je daar ook nog eens even 10 euro voor. Benieuwd welke kosten ze daarvoor doorberekenen aangezien er geen materiaal verhuurd is die dag? Al met al, hele slechte service!!!! Ik heb er geen goed woord voor over. Zeer slecht bedrijf en totaal NIET klantvriendelijk.
Beste Snowworld locatie Landgraaf,
Ik probeer het via deze weg maar, want via de e-mail of per telefoon krijg ik totaal geen gehoor. Helaas heeft mijn vriend tijdens wintersport zijn been gebroken en waren we niet in staat om op de gereserveerde datum (was 13 maart 2022) te skiën in Snowworld locatie Landgraaf. We hadden tickets gekocht via de Hema en skiverhuur gereserveerd en betaald via Snowworld. Toen ze in de gaten hadden dat de skipassen via de Hema gekocht waren, reageerden ze erg snel op de mail dat ik de vraag aan Hema moest stellen en dit niet in hun beheer ligt. Heel begrijpelijk. Toen ik vervolgens een e-mail terugstuurde hoe we een oplossing konden vinden voor de gereserveerde verhuur materialen zijn ze niet meer thuis en is er op geen enkele manier contact te krijgen. Ik heb inmiddels bijna dagelijks geprobeerd telefonisch contact op te nemen en in vier weken tijd vier maal een mail gestuurd met het verzoek om contact op te nemen. Nog geen enkele keer is daar gehoor aan gegeven. Gezien de omstandigheden had ik echt wel verwacht dat ze met een passende oplossing zouden komen. Al is het maar dat de gereserveerde verhuur materialen naar een andere datum verzet konden worden, maar nee dan betaal je daar ook nog eens even 10 euro voor. Benieuwd welke kosten ze daarvoor doorberekenen aangezien er geen materiaal verhuurd is die dag? Al met al, hele slechte service!!!! Ik heb er geen goed woord voor over. Zeer slecht bedrijf en totaal NIET klantvriendelijk.
Op 14 februari 2022 is er bij SnowWorld Amsterdam 11,50 € te veel berekend en afgeschreven, de daar dienstdoende kassière zij dat dit heel vervelend was en dat zij er voor zou zorgen dat dit zo spoedig mogelijk, hopelijk binnen een week op mijn rekening retour gestort zou worden, dit alles omdat daar geen contant geld aanwezig was!
Het is nu een maand later 15-03-2022 en ik heb nog steeds niets terug gestort gehad!
Wat ik zeer vervelend vind!!!!!!!!!!!!!!!
We dachten nog even voor de wintersport het gevoel te krijgen op de ski’s en snowboard. We hadden een tijdslot van 2 uur. Door de drukte bij het materiaal en de rij naar de piste waren we al een half uur later op de baan. Daar zagen we dat de rij voor de liften halverwege de baan begon….
In 1,5 uur tijd zijn we 5 keer van de baan geweest. Wat was het schandalig druk…
Dit nooit meer voor het geld wat je moet betalen. Hebben het idee dat we betaald hebben om in de rij te staan.
Ik heb een friends & family reservering geplaatst waarna ik er direct achter kwam dat ik voor 1 iemand te weinig geboekt had. Meteen gebeld en gemaild. Ik mag niet de bestelling annuleren of iemand bijboeken. Diegene moet het volledige bedrag betalen en ze kunnen niks voor ons doen.
Super vriendelijk personeel en ze willen je graag helpen als ze zien dat dat nodig is. Als je aangeeft wat je wilt dan krijg je altijd wat je nodig hebt aangezien ze zo behulpzaam zijn
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is SnowWorld een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 8 beoordelingen geplaatst over SnowWorld. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is SnowWorld actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de SnowWorld reviews? Dan kunt u naar de website van SnowWorld gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.