Slagharen reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Slagharen
Hebben jullie megaveel zin in een dagje uit? Het liefst met een overnachting erbij? Mag het wat jullie betreft wel een echt spannend avontuur worden in een spannend attractiepark? Wil je om die reden meer weten over beoordelingen van Slagharen? Ben je benieuwd naar ervaringen van andere bezoekers? Wij hebben de reviews van Slagharen heel handig op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn en neem een weloverwogen beslissing om zelf ook eens bij Slagharen te kopen. Als je de verhalen en recensies van andere gasten doorleest, krijg je vast wel een goed gevoel bij wat jij moet doen.
Over Slagharen
Slagharen bestaat al sinds 1963. Toen werd het Ponypark Slagharen genoemd. De start kwam heel grappig en simpel omdat de eigenaar zoveel van pony’s hield. Hij kocht heel fijn een pony voor zijn kinderen. Dit kreeg een vervolg en zo ontstond uiteindelijk het Ponypark. De eerste vakantiehuisjes konden ook in 1963 geboekt worden. Met Pinksteren precies gezegd. Bij elk huisje hoorde een pony. Het aantal pony’s is na een aantal jaren zelfs uitgegroeid tot maar liefst 800, wat een feest voor dierenliefhebbers. Het zwembad kwam nog iets later, in de jaren 60. Vandaag aan de dag beleef je in Slagharen spetterende avonturen. Letterlijk en figuurlijk, want er is water in overvloed. Ook de shows zijn avontuurlijk. Overnachten kan hier nog steeds. Of in een gehuurde accommodatie of in je eigen caravan of tent.
Waarom kiezen voor Slagharen?
Ga je naar Slagharen, dan beleef je in Nederland het Wilde Westen. Kinderen voelen zich in dit park regelrechte avonturiers. Er zijn maar liefst meer dan dertig verschillende attracties. En dan hebben we het nog niet eens over de shows die worden opgevoerd. De Gold Rush was de eerste achtbaan van Nederland. Houd je vast, want het gaat echt hard. Bij de American Circus Show zie je spectaculaire stunts van Alex de Brandweerman. Gigantisch wat een acrobatiek. Fans van Randy & Rosie komen ook helemaal aan hun trekken. De twee wasberen spelen de hoofdrol en de bezoekers genieten mee van hun spannende avonturen. Natuurlijk kies je Slagharen ook omdat je hier fantastisch kun zwemmen, slingeren, bubbelen en zonnen. Het tropisch zwembad is prachtig. Er zijn verschillende glijbanen en ook een waterspeeltuin voor kleinere kinderen. De palmbomen en het strandje doen je vergeten dat je gewoon in Nederland bent. Het is duidelijk dat zoveel moois nooit in een dag bezocht kan worden. Gelukkig verhuurt Slagharen ook accommodaties. Je begrijpt dat deze niet standaard zijn. Wat denk je van een knusse Cowboy Cottage of een Raccoon Lodge? Luxe, nog luxer, simpel of nog meer basic, het kan allemaal. Je mag ook in je eigen tent of caravan verblijven op dit park.
Is Slagharen betrouwbaar?
Slagharen heeft inmiddels haar naam wel gemaakt. Wie kent dit park niet? De betrouwbaarheid is na al die lange jaren zeker bewezen. Een aantal persberichten, die je vindt op de website, bevestigen dit. Betrouwbaarheid staat hoog in het vaandel. Heb je klachten, dan stelt deze organisatie het zeker op prijs als je even contact opneemt. Er wordt dan alles aan gedaan om jou als gast voor 100% tevreden te stellen. Het is mooi om te zien dat deze organisatie ook aandacht heeft voor goede doelen. Op de site vind je hierover meer informatie.
Klantenservice en klachten
Je ziet op de website van Slagharen duidelijk waar je naar toe moet met klachten. In reviews lees je ook dat klachten heel serieus worden genomen. Wil je contact opnemen met de klantenservice, dan kan dit op verschillende manieren. Ook via de sociale media. Slagharen is actief op onder meer Facebook en Twitter. Daar kun je dus ook altijd een berichtje achterlaten. Bellen is mogelijk, maar de klantenservice is er niet altijd. Wil je zo snel mogelijk contact, dan kun je het beste appen. Het is daarnaast mogelijk om schriftelijk contact op te nemen.
Wil jij ook beoordelen?
Jij was al eens in Slagharen geweest? Ging je alleen voor de attracties of heb je ook gekozen voor een overnachting? Andere mensen zijn benieuwd naar je ervaringen. Had je klachten? Hoe werden deze opgelost? Waren er alleen maar positieve puntjes? Schrijf deze dan zeker even in je review. Als mensen twijfelen of een bezoek aan Slagharen een goede keus is, dan kan jouw beoordeling hen helpen.
Het bedrijf Slagharen is geverifieerd door ons.
De webshop slagharen.com is al sinds 2002 een betrouwbare partij om te bestellen.
Slagharen is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Slagharen maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
Slagharen is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van slagharen.com.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Slagharen.
Het huisje was niet normaal vies echt ranzig en vol met vliegen. Er hingen overal nog van de plak dingen aan het plafon vol met vliegen die ik er zelf af moest halen. Schaam haar in het douche putje en elke kamer was vies en heb zelfs niks uit de keuken durven re gebruiken omdat het goor was. Er lagen zelfs dode vliegen in de magnetron en laten we het niet over de koelkast hebben die stonk en was niet normaal vies. Er staat dat er schoongemaakt is maar dat was zeker niet zo. Heb dit direct aangegeven bij binnenkomst en er zou een schoonmaakster komen nou ik weet niet uit welk land ze moet komen want ze is et nog steeds niet en ik ben al een week thuis. NOOIT MEER naar slagharen en helemaal niet voor de prijs die ik ervoor heb betaald. Personeel is ook niet het vriendelijkste en hangen de hoorn gewoon in je oor op. Zo onvriendelijk en alles behalve behulpzaam.Advies is dus om geen huisje te huren bij slagharen !!!!! Ps het us dat het verplicht is een ster aan te klikken maar zelfs 1 ster verdienen ze niet!!!!
We kwamen aan er leek schoon gemaakt want de vloer was nat. Maar overal spinnenrag de randen van de keuken schoongemaakt waren zwart van drek. Nu we weer thuis zijn zit ik onder de plekken het lijken wel bedwants beten. Ik ben niet gauw vies van dingen zit zelf in de schoonmaak!🤢🤮maar dit vind ik echt erg. En wij doen dit echt niet weer.
Jammer dat je zoveel geld betaald voor een vies huisje wat nog niet zo oud is omgeving lagen nog met ballonnen en stukken plastic eten was niet te eten in het park pizza was zo droog veel attractie waren dicht en dat in augustus
Vies eten geen wifi stoffig spinnen nest onder de bedden alleen schone lakens en kussen sloop overal spinnenwebben in elke kamer in de douche in de wc in de slaap kamers en woonkamer etc. En koud
Zitten hier nu 4 van de 7 dagen. Al 4x de TD gebeld voor probleem met de wc. Die lekt gigantisch. Oplossing komen ze niet mee. Bij aankomst waren de caravans nog vies , dit werd na bellen wel opgelost. De caravans zijn al vreselijk oud maar worden steeds opnieuw verhuurt. Voor onze familie die hier letterlijk al decenia's komen , 1 van de allerlaatste keren geweest. Wij gaan kijken naar een ander park !!!!
Ze geven aan tot 21.00 uur open te zijn meeste attrakties sluiten om 18.00 uur zo ook de meeste eetgelegheden.
Zelf attrakties diet ot 19 30 uur open zou zijn waren om 18.00 uur dicht.
Geen goede baby voorziening.
Vragen veel geld voor een kaartje en de prijzen zijn erg hoog.
Zelfs het gesproken personeel schaamt zich voor deze organisatie.
Ze geven openlijk toe dat het slecht gesteld is bij het park
Wij zijn 12 t/m 15 juli gweest. Vorig jaar in wigwam wat tegen viel, dus dit jaar hadden we huisje (caravan) het was er zo vies, dat ik zelf eerst heb schoongemaakt. Je krijgt geen schone dekens en kussens, alleen schone lakens en slopen. Zakdoekje met bloed tussen stapelbed en matras, snot tegen kledingkast, veel schimmel in kledingkast. Haalde doekje over plankje kledingkast die was zo vies, dat doekje helemaal bruin was. Rottend eten tussen gasfornuis en aanrechtblad, hoeken van de vloer waren zo smerig en zwart en ontbinden spin. Doorgegeven via qr code voor klachten over schoonmaak. Geen reactie op gehad. Met sleutel inleveren aangegeven en ook dat ik foto's heb gemaakt, werd een beetje dommig aangekeken en werd alleen gezegd, ja ja sorry, kunnen we niets aan doen verder.
Waar wij met de Kids naar uitkeken is zwaar tegen gevallen. Personeel is niet vriendelijk. De prijzen die er gevraagd worden zijn ronduit belachelijk. Amper attracties maar speelhallen , kleding winkels, restaurants , snoepwinkels in overvloed. Betaal je 34e voor sluspuppys en wordt er gezegd dat je op 3 plaatsen kan hervullen gratis . Toen we dit uiteindelijk wilde doen moesten we gewoon opnieuw betalen. Een babyfrietje 3e en de mayonaise die je erbij krijgt is ver te zoeken. Toen we binnen 1u het park al hadden gezien wilde ik wel alweer gaan. De kids vonden het leuk en daar ging het om, maar dit was echt zonde van ons geld en zeker omdat wij 3.5u moesten rijden. Het leek er nu meer op of dat het park overgenomen is door Gillis. Absoluut niet hetgene wat ik herriner van vroeger...
Ik zit er nog tot morgen vroeg
Van maandag na vrijdag gedaan .
Het huisje was vies borden zat nog mayonaise op van de vorige bewoners vet zat nog in de pan dus controle is er niet geweest
De kastjes waren zeiknat
De koelkast bevroren
2 glazen stuk in de kast
1 gas knop doet het niet .kan je niet gebruiken
Om als over maat van ramp ook nog alles vies aangekomen eerst ma lopen schoonmaken kwa schoonmaken en checken van de spullen mag echt wel meer na gekeken worden ...
En dan nog het feit de medewerkers
Kind met beperking mag een speciaal bandje.. dagen ging goed vanmorgen brutaal en asociaal benaderd bij de gold rush .... want het was geen voor pik bandtje ....staan er nog 2 kinderen met een bandtje zonder ouder ...zwaar onbeschoft en heb gemeld bij de receptie ...
Dus elk jaar was leuk maar dit jaar viel wel wat tegen het huisje behoorlijk en de voorzieningen na 1800 ook aangezien het hartje zomer is .
Dus ja beetje tegenvaller dit keer ....
Oud oud oud. Prijzen voor eten en drinken zijn schandalig. Komen hier al heel veel jaren maar nu is het klaar. zakken vullers (en dan moet ik nog 4 dagen)
Het zwembad. De glijbanen gingen steeds dicht en het was veel te druk het park was vies oud en alle attracties waren dicht een grote teleurstelling.
Huisjes zijn echt mega vies. Inventaris is er niet en het. Het ding wat bed moet heten is een houten plaat met een smal en te kort schuim laagje. Das alles. Tis echt een ouwe vieze bende. Huisje zit onder de zooi buiten. Dakgoten vol met troep waardoor het water overal weg komt. Bestrating ligt er zo slecht in dat de stenen omhoog steken ipv plat liggen. Echt een troep. Mijn schuur ziet er nog netter uit. Ze moeten zich schamen dat ze hier geld voor vragen. Spul is rijp voor de sloop
Het park is opzich wel leuk, en er is veel ruimte ook voor de wat jongere kids, maar ik vind het zeer teleurstellend dat het park zo vroeg dicht gaat. De openingstijden staan overal van 10:00-17:00, echter sluiten alle attracties (ondanks dat er 17:00 uur sluiten bij staat) al om half 5. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de efteling, die pas om sluitingstijd de hekken van de rij voor de attractie sluit en dan de rij nog afmaakt, nogmaals: enorm teleurstellend
In een maand tijd nog niet eens eigenlijk is de prijs van een hacienda verdubbeld . Echt niet meer te betalen zo
2 jaar geleden getrouwd. Lang weekend Slagharen met bruidsmeisje geboekt. 2en half uur reizen.€409.00 betaald. Leuke dag s middags bericht huisje is schoon. Spullen neergezet naar de bingo, was geen frites of snack te krijgen. Naar het huisje naar bed nadat we het halve meubilair opzij hadden gezet. Geen lamp in de kinderslaapkamer. Meisje gaat naar de wc allemaal spinnen en webben. Ons bed zakte door en kraakte. Meisje komt uit bed met telefoon lampje, in het stapelbed aan de bovenkant spinnen en webben achter de kast en radiatoren dekens van uitpuilende spinrag. Ik doe delamp in de kamer aan vliegen er allemaal motten. Meisje wil in de auto gaan slapen ik mee 2uur s nachts. 7 s ochtends verkleumd en zonder geslapen te hebben naar binnen. Klacht ingediend we sturen een schoonmaakster. Meisje wil niet meer in dat huisje slapen man pijn in zijn rug. Kregen geen ander huisje aangeboden. Hebben gemeld dat we dan maar naar huis gingen. Vaak klacht met foto s gestuurd vruchteloos. Alles wat we wilde was het weekend op hun kosten over te doen in een schoon verblijf. Diep diep teleurgesteld had zo leuk kunnen zijn. Ook geen enkele vergoeding bah.
Vorige week naar slagharen geweest, het was erg teleurstellend. Veel attracties waren gesloten. Terwijl er stond dat ze open gingen, erg lang in de kou gewacht in de rij. Meerdere malen gebeld, en aan medewerkers gevraagd of de attracties nog open gingen, werd meerdere keren toegezegd dat ze open gingen. Wat dus niet gebeurde ivm de kou. Kinderen werden erg ongeduldig en waren uiteindelijk erg teleurgesteld.
Ook het huisje waar m'n vriendin in verbleef was erg achterstellig. Haar zoontje heeft erge astma, erg lag veel stof overal, wifi deed het niet. Gasfornuis had mankementen servies was smerig. Spinnenwebben en doden spinnen. De lakens waren met vlekken.
Erg jammer. Wat een leuke tijd had moeten zijn voor de kinderen, werd een teleurstellende tijd. Helaas.
Ik zou er dood niet gevonden willen worden
Ik zou graag als eerste de medewerkster van het blik werpen op de voorgrond willen plaatsen. Je gaat niet een kind staan uitlachen, omdat het haar niet lukte, om de bal tegen de blikken te krijgen, en dan ook nog eens een "" kijk, het lukt je niet "" met een schijnheilige glimlach op haar gezicht. Zo onvriendelijk en vernederend. Het meisje was hierna best uit haar doen. Dit kan gewoon echt niet !! Ten tweede, fijn dat er een monteur was bij een grijpautomaat, om deze te maken. Maar uiteindelijk was de grijper er nog slechter aan toe, dan voor dat deze gemaakt werd. De 3 haken kwamen geen eens tot elkaar. De monteur was ook foetsie. Ten derde, bij welke attractie je ook kwam, elke medewerker was enorm chagrijnig. Er kon haast geen hallo van af. Behalve gelukkig dan bij eentje wel. Ten vierde, het duurde ongelooflijk lang voor het eten klaar was.
De tickets hadden wij via een andere site. Dus dat was sowieso gewoon goed geregeld.
Ik hou maar het positieve aspect graag als herinnering aan deze dag, want hoewel er nogal wat teleurstellingen en tegenslagen waren, ben ik al blij dat de kinderen zich hier buitenom alsnog vermaakt hebben. Daar zorgden wij wel voor. Maar volgend jaar kiezen we wel een ander park uit 🙂
Slagharen is er veranderd. Het huisjes was alleen gedwijld verder niet schoon er lagen nog spullen van de vorige gasten. In de meeste winkels en restaurants word alleen nog Engels gesproken toch wel raar dat je niet in je eigen taal kunt spreken in een Nederlands park. Waar ik wel heel veel respect voor heb zijn de medewerkers van het zwembad niet te doen zo druk ik was een uur in het grote bad en er werden 4 kinderen uit het water gevist die niet konden zwemmen en de ouders maar vol houden dat ze dat wel konden 1 van de jongens verdronk Bijna waarna de medewerker een discussie kreeg met de moeder die vond dat hij wel kon zwemmen. Het is rot te zeggen maar het waren allemaal kinderen van buitenlandse kom af
Werd goed voorgelicht door Lianne over stof kleuren en nam echt de tijd voor ons .
Zeer te vreden tot nu toe.
In de herfstvakantie in pretpark geweest.
Heel veel attracties waren gesloten.
Heel jammer omdat je wel de volle intree prijs moet betalen.
Parkeren erg duur paden erg slecht voor rolator.
Met rol stoel of rolator weinig toegankelijk.
Als er iets was waar je via de rolstoel ingang in de attractie kon bleek dat je een heel bandje moest hebben die je bij de ingang moest halen.
In de herfstvakantie in pretpark geweest.
Heel veel attracties waren gesloten.
Heel jammer omdat je wel de volle intree prijs moet betalen.
Parkeren erg duur paden erg slecht voor rolator.
Met rol stoel of rolator weinig toegankelijk.
Als er iets was waar je via de rolstoel ingang in de attractie kon bleek dat je een heel bandje moest hebben die je bij de ingang moest halen.
Samenvatting zo kort mogelijk;
- sleutel halen huisje vlot.
- huisje zeer, zeer slecht. Oud,vervallen,vies (haren/bloedvlekken/snoeppapier vorige bezoekers lagen er nog/etensresten op pannen/ bedbank zakte in en kraakte vreselijk hard/verstopte wc en doucheput/plakgrond en kan wel doorgaan nog....)
- park veel attracties en eet tentjes dicht.
- personeel zeer chagrijnig, geen aandacht voor de mensen,niet begripvol. Had bijv bij de wafeltent 2 wafels besteld, toen we die kregen vroeg ik nog een portie churros. 'Waarom zegt dat wijf dat nou niet meteen' zegt de vriendelijke man zuchtend achter de balie tegen zijn collega. Nou... daar sta je dan als klant. Slecht hoor!!!!!
- Kids staan 20 min in rij om op de foto te gaan met die 2 poppen. Zijn ze bijna aan de beurt zegt de begeleider 'we moeten gaan de tijd is op' Nou. Daar staan dan 2 kleine kinderen met tranen in hun ogen. Zeeeeer slecht ook weer.
- zwembad leuk maar veel te druk én vies
- en het feit dat je nergens gehoord word,nergens een klacht kan indienen. Hoe kan dit anno 2022??????
Nooit, NOOIT meer!!!!!
Wij hebben een mega weekend beleefd ..we werden vriendelijk en vrolijk ontvangen ..we konden alles aangeven wat we misten ..gelukkig miste we alleen onze zeep ..even vragen en we konden het zonder probleem ophalen ..het huisje was mega knus enige tip doe ik even kwijt wil is even een schaar neer leggen in het huisje ..dat miste we alleen ..wij zijn helemaal verkocht van het park ..we komen er zeker vaker terug ..
Een dagje slagharen valt toch tegen.
Nooit is ons verteld dat er een aantal attracties en veel eetgelegenheden gesloten waren.
Erg jammer voor de toch wel pittige entree en parkeer prijs
Het personeel was behulpzaam , en bij de receptie werden we netjes geholpen. Bij de attracties waren de personeel aardig. Het eten duurt alleen heel lang , maar het was te doen voor een pretpark begrip. Al met al een geslaagd weekend weg.
Volle pond aan de kassa maar de helft van de attractie's is uit de lucht. lange rijen bij attractie die wel open zijn.
Groot deel van de horeca is ook gesloten
Als excusses hoor je dan dat er een tekort aan personeel is. Geef dan ook korting a 50% op de toegang/.
Merendeel van personeel zijn jonge uitzendkrachten (motivatie van nul) Vraag me dan ook af of personeel wel ingewerkt dan opgeleid is. Dit gaat naar mijn optiek een keer verkeerd!
Personeel dat ons vorige keren (in 2020-2021) vriendelijk geholpen heeft is in geen velden meer te bekennen.
maw park heeft zijn beste tijd wel gehad (wat zonde is) Er zal zeer veel geld geinvesteerd moeten worden eer het weer interesant wordt. (aan beter en meer personeel , nieuwe attractie en wat ik van andere reviews begrijp nieuwe huisjes)
De negatieve ervaring van het vakantievieren begint bij het inchecken. 2 uur gewacht om een sleutel af te halen en polsbandjes. Heel heel erg jammer. De meeste mensen komen met kleine kinderen welke al helemaal geen geduld hebben. Niet goed geregeld door slagharen
Houdt je aan het lijntje.
Smoes na smoes.
Altijd een of andere uitvlucht.
Als het iets moeilijker wordt te installeren gaan ze liever naar een ander.
Recht toe recht aan installeren brengt meer op.
Zouden al 4 x komen.
Maar u raadt het al.
Weer een smoes.
Wij hebben met twee gezinnen in de week van 9-08-2021 twee Yellowstone huizen geboekt. Allereerst de complimenten voor de lekkere ontbijtjes die iedere ochtend werden bezorgd. Heerlijke verse croissantjes, witte harde broodjes, bruine triangel broodjes,yoghurt met cruesli, een eitje en heerlijk en veel soorten broodbeleg. Uit de kunst.
Verder waren het toilet en de douche goed schoongemaakt. Top.
Echter was er niet geveegd en op zowel de tafel als de stoelen lagen veel kruimels. We hadden een mail gestuurd over de ietwat matige schoonmaak qua vegen. Dit moesten we zelf doorgeven bij de receptie. Jammer dat dit zo gaat. Is voor verbetering vatbaar.
De WiFi functioneert totaal niet. Geen verbinding.
Verder zijn de houten vloeren in de Yellowstone huisjes erg beschadigd qua krassen. Een nieuw laklaag zou wonderen doen. Ook de buitenkant even opnieuw beitsen zou wel eens mogen.
Jammer dat voor de €30.- beddengoed deze niet opgemaakt worden.
Het attractiepark heeft veel gedaan mbt de coronamaatregelen. Duidelijke gescheiden looprichtingen en eenrichtingsverkeer waarbij medewerkers toezicht houden.
De arcade speelhal is s avonds tot 23:00 u geopend. Echter staan er, vanwege Corona, lange wachtrijen. Er mogen maar een beperkt aantal mensen naar binnen. Dit betekent dat er na 22:00 u weinig kans is dat je binnenkomt.
Verder aardig hoge prijzen. Een klein flesje water a €3.10 is fors te noemen.
Wat wel prettig is dat je op de dag van aankomst ( na 15:00 uur) en vertrek ( voor 10:00 uur) de hele dag in het park mag verblijven. Inclusief parkeerkaart.
We hebben een gezellige en leuke week gehad in Slagharen. Complimenten voor de vriendelijke medewerkers bij de attracties en bij de uitgang op onze vertrekdag op vrijdag 13 augustus. Deze mevrouw had duidelijk zin in haar werk en stond me vriendelijk te woord.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Slagharen een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 42 beoordelingen geplaatst over Slagharen. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 27% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Slagharen actief?
Slagharen is vooral actief in de categorie dagje weg en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) groeps en bedrijfsuitjes , tickets , uitjes , vakantiehuizen en vakantieparken.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Slagharen reviews? Dan kunt u naar de website van Slagharen gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.