BLUE Wellness by Fletcher logo

BLUE Wellness by Fletcher reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
BLUE Wellness by Fletcher reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
548
BLUE Wellness by Fletcher logo
Website
bluewellness.nl
Categorie
Dagje weg
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen BLUE Wellness by Fletcher

Even heerlijk een dagje naar de sauna of heb je zin in een behandeling bij een beautycentrum? Een massage of alles bij elkaar? Het kan allemaal bij BLUE Wellness. Op meerdere locaties gelegen in Nederland en eventueel heerlijk te combineren met een overnachting in een Fletcher hotel. Zo maak je van je saunabezoek gewoon een paar dagen er op uit. Heerlijk. Natuurlijk wil je wel zeker weten dat de sauna op temperatuur is, de massages wel gegeven worden door ervaren masseurs en of bijvoorbeeld alles wel netjes en hygiënisch is. Daarom is het zo fijn om beoordelingen van anderen te lezen. Deze vind je dan ook hier. Ervaringen met reserveringen, bijvoorbeeld, en uiteraard met het bezoek zelf. Door de recensies van anderen te lezen kan ook jij uitvinden of BLUE Wellness iets voor jou is. Daarnaast geven we je ook nog wat achtergrondinformatie over BlUE Wellness.

Over BLUE Wellness by Fletcher

BLUE Wellness bij Fletcher zijn sauna’s, spa’s en beautycentra op diverse locaties in Nederland. Gelegen bij Fletcher hotels en daardoor heerlijk te combineren met een overnachting (of meerdere natuurlijk). Even er tussenuit met alle tijd voor jezelf. Er zijn nu 8 verrassende BLUE Wellness locaties, die behoorlijk verschillend zijn. Je kunt kiezen voor de BLUE WellnessBoot in Mill. Wat een hele andere beleving zal zijn dan de hooggelegen BLUE Wellness in Leiden, met een prachtig uitzicht over deze oude stad. De Blue locaties zijn te vinden in Mill, Leiden, Helmond, Sittard, Bergen op Zoom, Etten-Leur, Wageningen en Burgh Haamstede. In Exloo en Hoevelaken zijn Beautysalons te vinden van BLUE.

Waarom kiezen voor BLUE Wellness by Fletcher

BLUE Wellness combineert sauna, spa en beautycentrum met de mogelijkheid tot overnachting in de Fletcherhotels. Hierdoor wordt het veel meer dan alleen maar een dag er even tussenuit zijn. Alle tijd voor jezelf, dus, en dat kan langer dan 1 dag. Ook de bijzondere locaties van bepaalde BLUE Wellness centra maakt het tot een bijzondere ervaring. Een fijne massage of even stomen. Een behandeling in het beautycentrum of gewoon meerdere keren in verschillende sauna plaatsnemen: doe waar jij je gelukkig bij voelt. Het kan hier gewoon allemaal. Wil je liever niet helemaal bloot? Kies dan voor de badkleding-mag-dagen!

Is BLUE Wellness by Fletcher betrouwbaar?

Volgens Google scoort BLUE Wellness vier sterren van de vijf (afhankelijk natuurlijk van welke locatie je hebt), wat toch een mooie score is. De combinatie van sauna, spa en beautycentrum met hotels moet toch wel goed zijn, want gasten zullen anders niet snel nog een keer komen.

Klantenservice en klachten

BLUE Wellness heeft natuurlijk een klantenservice, maar de meest gestelde vragen kan je netjes terugvinden op de site. Wil je toch iets anders weten of heb je een klacht, dan neem je contact op met de klantenservice via mail of je belt ze even. Dit laatste kan op alle dagen tussen negen en vijf uur. Er wordt gevraagd om direct de klachten te melden zodat zij hier iets aan kunnen doen. Logisch, natuurlijk.

Wil jij ook beoordelen?

Een heerlijke dag weggeweest of een behandeling gehad bij BLUE Wellness? Help andere geïnteresseerden om te bepalen of ze wel of niet naar BLUE zullen gaan. Wat was er fijn aan de sauna? Was het schoon? Hoe waren de prijzen in het restaurant? Beviel het om ook gebruik te maken van het Fletcherhotel? Kortom: wat waren jouw ervaringen met dit Wellness centrum? Laat hier je beoordeling achter! Hoe preciezer jij omschrijft wat er wel en wat er niet goed aan was, hoe meer anderen er iets aan hebben! En BLUE Wellness uiteraard ook.

Reviews over BLUE Wellness by Fletcher
Gerelateerde bedrijven
Plopsaland logo
Plopsaland
20 beoordelingen
5,1
Slagharen logo
Slagharen
31 beoordelingen
5,1
Coddy logo
Coddy
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen
5,1
28% zou hier weer kopen
34 beoordelingen
Onze beoordeling over BLUE Wellness by Fletcher

Het bedrijf BLUE Wellness by Fletcher is geverifieerd door ons. De webshop bluewellness.nl is al sinds 2019 een betrouwbare partij om te bestellen. BLUE Wellness by Fletcher is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. BLUE Wellness by Fletcher maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

BLUE Wellness by Fletcher is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van bluewellness.nl te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van BLUE Wellness by Fletcher.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Seksuele intimidatie door hotel gast

Ik wou een avondje ontspannen Nou dat is niet gelukt vanaf het eerste moment kwam er steeds een man bij mij zitten die met zijn geslachtsdeel ging zitten spelen. Hij is gewoon naakt tegenover mij gaan zitten in de sauna maar hier Hoor jij badkleding aan te houden. Ik ben dus vertrokken heb het gemeld bij de receptie Zij heeft mijn naam genoteerd en zou dit met haar manager bespreken Ik heb er niks meer van gehoord. Hij heeft dit die middag ook bij twee andere dames gedaan. Wij vonden het zeer intimiderend en zijn dus vertrokken. Schandalig dat ze hier niet iets mee hebben gedaan Ze hadden op zijn minst een nieuw sauna arrangement beschikbaar kunnen stellen maar ook dat is niet gebeurd. Verder is de jacuzzi helemaal niet warm in tegendeel zelfs. Dit was de vorige twee keren ook al zo. Al met al niet voor herhaling vatbaar en een slechte zaak hoe het personeel hiermee om is gegaan. M. MAIBAUM

Geplaatst op: 05-05-2024
Laatst bewerkt op: 05-05-2024
Geschreven door: Marion M.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting met E-tickets

6 E-tickets gekocht. Bij het reserveren blijkt dat zonder E-ticket er wel plaats is in de gekozen sauna (Haamstede) maar als je een e-ticket wilt reserveren, dan kan dat niet.

Klantenservice is niet bereikbaar.

Resume: dure les voor mij en een advies aan de lezers om voorzichtig te zijn met dit soort aanbiedingen. Beter de volle mep betalen als iets minder en dan uiteindelijk niets te krijgen. Zoals de Engelsen zeggen "Penny Wise, Pound Foolish!"

Geplaatst op: 09-02-2024
Laatst bewerkt op: 09-02-2024
Geschreven door: Rene T.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbeschoft personeel, slechte service,

Mij is beloofd geld van vouchers over te maken zou al zijn gebeurd, ik heb niet goed gekeken op mijn bankrekening, volgens de jongedameAls ik vraag om een copie van de storting hoor ik niets meer. Ik moest zelf bewijs overleggen of ik niet toch gebruik had gemaakt van de vouchers, wat niet kan en wat ook niet te doen is ik woon in Oegstgeest en de vouchers waren voor Zeeland. Daarbij waren de vouchers geblokkeerd. Daarbij is dit het zoveelste incident van geen
levering van gekochte vouchers.
Het positieve ik maak mijn Vouchers op en ga niet meer naar deze sauna met waardeloos beleid. Na zoveelste wisseling. Dat ze jonge mensen gebruiken voor dit beleid vind ik nog het ergste.

Geplaatst op: 13-11-2023
Laatst bewerkt op: 13-11-2023
Geschreven door: Klazina verboom V.

6 / 10
4/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zwaar teleurgesteld

Na dat we een dag hadden geprikt in onze Agenda om een dagje wellness te boeken maakten we zelf een foutje bij het boeken.
I.p.v. te boeken op locatie Helmond hebben we per ongeluk geboekt op locatie Leiden. Dit is voor ons enkele reis 160km.
Ik denk ik bel even met het verzoek om deze boeking te annuleren en hem opnieuw te plannen in Helmond.
Nu blijkt dat men alleen de datum wil/kan aanpassen maar de locatie niet.
Voor ons is 160km rijden voor een dagje wellness echt te ver, dus Blue wellness gefeliciteerd met het geïncasseerde entreegeld. maar ons zie je bij jullie niet weer.

Een gefrustreerde Sauna bezoeker.

Geplaatst op: 16-10-2023
Laatst bewerkt op: 16-10-2023
Geschreven door: Albert V.

5 / 10
2/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Gemiste kans!

Met een actie naar Blue Welness Zeeland. 4 euro bijbetalen was bekend maar in juli is het niet druk of is het juist daarom? 2 Sauna's buiten gebruik. Op het aantal sauna's daar is dat best veel. De receptie zegt dan dat er op een onderdeel gewacht wordt. Op een mail naar Blue Welness komt geen antwoord. Ik denk dat dit de eerste maar direct de laatste keer is. Ik voelde mij niet echt een gast op deze manier.

Geplaatst op: 05-07-2023
Laatst bewerkt op: 05-07-2023
Geschreven door: Kees B.

6 / 10
4/5 3/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldige service

Voor het eerst bij Blue Wellness geboekt in Leiden. Wat een heerlijke verwendag met alles erop en eraan moest worden, voor mijn dochter en mij, eindigde in een hectische race naar huis, omdat mijn man met ambulance was afgevoerd. Omdat we nog niet van al het betaalde gebruik hadden gemaakt, schreef ik hen een mail met de vraag om een voucher oid voor de nog openstaande faciliteiten ( diner en drankjes).
Tot mijn verbazing kreeg ik een supervriendelijke mail terug, waarin ze ons, na alle stress, de hele dag opnieuw aanboden!! Chapeau: ik noem dat geweldige service.

Geplaatst op: 11-05-2023
Laatst bewerkt op: 11-05-2023
Geschreven door: L4A R.

9 / 10
5/5 5/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Service beneden peil

Wegens gezondheidsredenen is sauna gebruik helaas niet meer mogelijk. Mijn verzoek om restitutie van resterende 8 vouchers werd afgewezen ( als reden werd opgegeven” het beleid” ). Bluewellness van Fletcher is een organisatie die welzijn en gastvrijheid als missie heeft maar in de praktijk “ het beleid” en financiën boven welzijn van klanten plaatst .

Geplaatst op: 02-05-2023
Laatst bewerkt op: 02-05-2023
Geschreven door: Cor S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Goedkoop is duurkoop

Elke ervaring tot nu toe is in eerste instantie 'goedkoop' tot er een meerprijs of addertje onder het gras blijkt te zitten. Uiteindelijk betaal ik veel geld voor een goedkope ervaring.

VB: hotelbon waarbij je geen geld hoeft te betalen voor de overnachting zolang je het ontbijt en avondeten afneemt. Maar aan het einde van de rit ben je veel geld kwijt aan logies & administratiekosten bovenop de kosten van je hotelbon.

VB: administratief personeel bij gratis dagje wellness dat is te boeken, blijkt na 20km rijden een fysieke bon te willen; na alles digitaal al prima in orde te hebben. Graag toch de volledige entree voor een bubbelbad waar 2 graden op bezuinigd is

Geplaatst op: 30-03-2023
Laatst bewerkt op: 30-03-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Verschrikkelijk

Vandaag een dagje uit met mijn dochter, heerlijk nar de sauna hier komen we wel vaker ook omdat je hier nog mocht roken
Dat is dus sinds kort verboden terwijl de regels in de sauna nog verwijzen naar een rokersplek.
Erg jammer dus voor ons de laatste keer daar, maar dat is niet zo erg de bediening was weer helemaal ruk, ze kunnen het niet aan een half uur wachten voor 2 drankjes en gebak wat nog bevroren is.
Daarnaast wordt er aangegeven dat het kruidenbad gesloten is , dat kan maar vertel er dan ook gelijk bij dat de stoom cabine ook dicht.
Dus voor ons krijgen ze nu een ruime onvoldoende.

Geplaatst op: 23-03-2023
Laatst bewerkt op: 23-03-2023
Geschreven door: Yvonne Z.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Sauna TOP, Horeca BENEDEN PEIL!!!

Sauna faciliteiten zijn geweldig, modern, veelzijdig, htgieniscg, prachtige entourage! Echter de Horeca is keer op keer BENEDEN PEIL; duurt lang voor personeel komt, kaart sugereert 'vers', echter bij navraag komen de smoothys uit een pak(?!) en de (zoals de kaart zegt) echt Coca Cola komt uit een spuit, niet uit de fles. De patat is altijd klef, de borrelhapjes kloppen niet qua aantal, de gerechten die we hebben besteld zijn zo in elkaar geknutseld dat het mooi moet lijken, maar dat is 't ECHT NIET!!!

Geplaatst op: 09-03-2023
Laatst bewerkt op: 09-03-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk.

Veel te druk !!!!! Vol !!!! Geen wellness !!!

Geplaatst op: 18-03-2023
Laatst bewerkt op: 18-03-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldig concept. De kok van locatie Mill was met zn verkeerde been uit bed gestapt

Vorig jaar heerlijk genoten in kamperland. Aangekomen in het hotel niet tevreden met de kamer, waarna er gelijk een oplossing kwam. Heerlijk genoten daar in de wellness en ook in het restaurant.

Gisteren een dagje naar de wellnessboot in mill.. ondanks dat het druk was toch heerlijk genoten van de baden, saunas, opgieting, en massagebehandeling. Vriendelijk personeel....

Echter gingen we lunchen in het restaurant met open keuken waar we vlakbij zaten...
We hoorden de kok erg mopperen wat voor de sfeer niet goed was.
Uitsmeiter besteld.. deze kwam en was gewoon nog rauw. Het vriendelijke beniedingspersoneel nam het mee. Even later kwam het terug met 1 ei. De bediende ging weer en kwam later weer met mijn oude bord en dus de half rauwe eieren.
Hierop gezegd dat ik graag nieuwe wil.
De bediende kwam bij de kok voor nieuwe waarop hij hard zei" ik heb al eieren gebakken" hij had er duidelijk geen zin in..
de bediende heeft bijna moeten smeken of hij alsjeblieft nieuwe eieren wilde maken..
uiteindelijk kwam de bestelling...
we hoorden dat er nog een bestelling van iemand anders terug kwam omdat het gerecht koud was. Hierop vond hij dat dat niet kon.. dat het aan de serveerster lag... serveerster gaf aan dat klant niet tevreden is. Het is koud...

De kok in mill zorgde gisteren echt voor nare sfeer... jammer want het personeel in het restaurant werkt hard en is super vriendelijk. Zij zijn degene die worden aangesproken..

Kortom geweldige ervaring. Zou nog beter zijn als de kok die gisteren aan het werk was een cursus sociale vaardigheden zou doen, of gewoon ergens anders zou gaan werken...

Wij komen zeker nog een keer, maar niet meer bij die kok.........

Geplaatst op: 10-02-2023
Laatst bewerkt op: 10-02-2023
Geschreven door: Anoniem

9 / 10
5/5 3/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Fijne wellness, vriendelijk personeel maar waarom de keuken de titel "culinair" krijgt, onbegrijpelijk. Kwalitatief teleurstellende keuken

Gelet op de prijzen van gerechten op de menukaart, zou je meer kwaliteit mogen verwachten. De gerechten stralen niet uit dat ze met zorg zijn opgemaakt, kwaliteit van de ingrediënten is niet waar je in een saunaresort op hoopt of mag verwachten

Geplaatst op: 20-12-2022
Laatst bewerkt op: 20-12-2022
Geschreven door: Ine W.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service, onvriendelijk personeel en totaal niet flexibel.

Contactcenter totaal niet service gericht. Meerdere keren gebeld en 1x zelfs 25 min in de wacht gestaan. 2x werd de hoorn er gewoon opgegooid voordat ik überhaupt iemand kon spreken. Ik zou hier niet nog een keer heen gaan vanwege deze service. De sauna is verder mooi en fijn.

Geplaatst op: 18-12-2022
Laatst bewerkt op: 20-12-2022
Geschreven door: Maud

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
DOE DAAR NIET AAN MEE

Een zeer ontgoocheling wat betreft het werken met E Tickets, en naar service toe had ik zeker wat meer verwacht, het geld is binnen en daar moet je het meedoen vind het zeer jammer n'a 40min wachttijd aan de telefoon.....
Groeten een ontgoochelde klant.

Geplaatst op: 09-01-2023
Laatst bewerkt op: 09-01-2023
Geschreven door: Serge

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantonvriendelijk bedrijf, ik kom nooit meer terug.

Door een vervelende reden kon mijn afspraak niet doorgaan maar ik moest wel de volle mep betalen. Ik snap het dat vervelend is als een afspraak niet doorgaat, maar ik kon er niets aan doen en heb direct gebeld om dit door te geven. Ik werd onvriendelijk behandeld en er was geen enkele vorm van tegemoetkoming. Ik kom nooit meer terug.

Geplaatst op: 05-11-2022
Laatst bewerkt op: 05-11-2022
Geschreven door: Hanna

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Afknapper!

Om 11 uur aangekomen bij Blue Wellness in Leiden voor een lekker dagje relaxen… althans dat was het idee.
Ter plekke een ontspanningsmassage geboekt van 30 minuten. Volgens de masseur duurt die 25 minuten, maakt m relatief stuk duurder maar ok. Liggend op de massagebank uitzicht op vlokken stof direct me… bah. Dit is niet van een paar dagen.
De gangen in het complex zijn nauw en het is druk, dat hoor ik ook van anderen die blijkbaar vaker komen. Er wordt veel gekletst in de panorama sauna, jammer, maar het kan nog erger blijkbaar want in de stoomsauna wordt ik aangesproken door een vreemde man die zelfs mijn naam wil weten. De sauna maar verlaten en het is inmiddels half 1 dus naar het restaurant om wat te eten zodat ik om 13.30 uur naar een opgieting kan.
Een tosti en Spa rood besteld, na een half uur had ik mijn drinken na 2x gevraagd te hebben. Na 3 kwartier gevraagd waar mijn tosti blijft, bestelling is nogmaals doorgeven nu op een papiertje. Om 13.30 nog een keer gevraagd waar mijn tosti blijft… de opgieting gaat inmiddels aan mijn neus voorbij. Mijn tosti komt er echt zo aan krijg ik te horen. Afijn om 10 voor 2 ben ik naar de bar gegaan om weer te vragen waar mijn tosti blijft. Ik krijg te horen dat ze geen voorkeursbehandeling kunnen doen. Ik ontplof ongeveer heb honger en geef aan dat ik niet om een voorkeursbehandeling vraag maar mijn tosti wil die ik ruim 5 kwartier geleden besteld heb!!!!
Ik ga weer zitten en wacht af.
Om 2 uur besluit ik te vertrekken om op het station een broodje te kopen voor ik met de trein naar huis ga. Duur dagje, vrijgenomen, toegang tot de sauna, dure massage en het effect was inmiddels weer weg. 3 uur binnen geweest waarvan anderhalf uur gewacht op een tosti die nooit is gekomen.

Geplaatst op: 21-10-2022
Laatst bewerkt op: 21-10-2022
Geschreven door: P. B.

4 / 10
4/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer ondermaats

Jammer dat blue wellness algemeen aan besparingen doet door het zwembad water zo koud te maken dat het zelfs na de sauna niet aangenaam is om in te zwemmen. Vorige keer al in Sittard meegemaakt en nu hier weer. In de zomer kun je best het water iets kouder zetten maar halverwege oktober moet het water toch wel warm zijn. Super fijn voor de mensen met pijnlijke spieren die denken een dagje te kunnen relaxen in het warme water… jammer dan!

Wanneer je dit aangeeft bij de receptie is het ‘de eerste keer dat ze dit horen en gaan kijken of er geen storing is’ dat dit al maanden zo is wordt gewoon genegeerd en als je dat zegt krijgt het meisje achter de receptie een rood hoofd en weet zich geen houding te geven.

Geen kruiden in het kruidenbad, dus ook gewoon een bad met storend klotsend water met die echo in de hoek. Er zijn 2 sauna’s op de begaande grond, de rest is allemaal met een trap naar de 2e verdieping. Het restaurant is overigens ook met de trap naar beneden. Ook op de begaande grond veel op- en afstapjes. Ben je minder valide ter been dan is dit sowieso een teleurstelling bij binnenkomst.

De opgieting en vriendelijkheid van het personeel waren dan ook het enige pluspunt van deze ervaring.

Na deze dag hebben wij als vaste gasten van blue wellness besloten niet meer te komen, het beleid is zeer ondermaats voor een sauna complex, koud water in baden die boven de 30 graden zouden moeten zijn is echt ten boze uit! Echt jammer dat Fletcher hotel deze keten heeft overgenomen maar het doet wel de naam van Fletcher eer aan! Het is de kwaliteit die je van ze mag verwachten!!

Geplaatst op: 14-10-2022
Laatst bewerkt op: 14-10-2022
Geschreven door: Tessa Z.

6 / 10
4/5 4/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer klant onvriendelijk, en zeker niet terecht.

Ik had een ticket geboekt voor de sauna eind vorig jaar voor de badkleding mag dagen. Vanwege corona kon dat geen doorgang vinden. Nu wilde ik deze ticket binnenkort gaan gebruiken, maar wat schept mijn verbazing de badkleding mag dagen zijn afgeschaft en ook op de andere locaties. Ik bel naar Helmond dat ik dan mijn geld terug wil. Maar ik wordt bot te woord gestaan. Deze nieuwe voorwaarden is per 1 mei 2022 ingegaan.
Hoe moet ik dat in godsnaam weten, als ik hier geen bericht van krijg, moet ik dan elke dag op hun website kijken.... Ik wordt doorverwezen om een klacht in te dienen op een mailadres wat niet bestaat..... Ik ben zeer teleurgesteld en wordt zeer onvriendelijk behandeld.

Geplaatst op: 23-09-2022
Laatst bewerkt op: 23-09-2022
Geschreven door: Marlie S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima sauna met zeer slecht eten

De sauna was heerlijk en die dag dat we waren hadden we er ook gegeten. Daar hebben we spijt van alles was duur en slecht. Dus voortaan na de sauna naar een ander restaurant waar je voor die prijzen goed kunt eten!

Geplaatst op: 21-08-2022
Laatst bewerkt op: 21-08-2022
Geschreven door: Anita T.

7 / 10
5/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Slechte service

slecht, geen service nav eerder toegezegd, via email, dat gekregen saunabon op de betreffende locatie in te leveren was bleek dit niet het geval, collega's ter plaatsen zouden het oplossen, was niet het geval, klacht ingediend na bijna 2 weken nog geen enkele reactie gehad. Daarnaast steeds meer betalen voor minder.....

Geplaatst op: 18-08-2022
Laatst bewerkt op: 18-08-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
2/5 2/5 2/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze service

Wij hadden kaarten gewonnen bij de vriendenloterij voor een dagje weg. Samen heerlijk naar de sauna. Gekozen voor haamstede zodat we er een weekend van konden maken aan zee.
Deze is kleinschalig maar dat is geen probleem.
Nu blijkt mijn vrouw zwanger te zijn en is er voor haar alleen een bubbelbad. Ik wilde omzetten naar een andere locatie zodat ze meer baden heeft. Dat ging dus niet. We hebben de kaarten gratis, maar ze kunnen nu wel de prullenbak in…..

Geplaatst op: 12-08-2022
Laatst bewerkt op: 12-08-2022
Geschreven door: Remco V.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
De medewerkster van Bali is heel onbeleefd …

De locatie is prima . Prijs is ook goed . Maar een medewerkster van balie is onbeleefd.

Geplaatst op: 13-07-2022
Laatst bewerkt op: 13-07-2022
Geschreven door: Shabdis F.

6 / 10
3/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Achteruitgang

Ik kom hier al vanaf begin in deze sauna. Meerdere eigenaren zien gaan en komen. Maar de laatste tijd zie ik veel achteruitgang. De prijzen van eten en drinken ontzettend duur. Ook de maaltijden veranderen telkens je besteld een heerlijke salade de andere keer ziet het er weer anders uit andere toevoegingen. De een geeft meer dan de ander. Bij die krijg je twee koekjes bij de thee bij de ander 1. De uniformen binnen het restaurant is niet hetzelfde de een loopt mooi in kostuum de ander in blauw shirt. In het muntstoombad rook het erg muffig. Haren op de zitbank wattenstaafjes in het rooster. In de douche rook sterk naar urine alsof iemand onder het douche zijn urine maar gelijk heeft laten lopen. Overal op de vloeren is het vies m.n achter glasplaat bij douches. De trap bij zwembad is ontzettend glad. De vloer op dakterras is aan het inzakken op sommige plekken. Het kunstgras ligt op veel plekken dubbel dat je af en toe de nek breekt. Dus nee ik vind het er niet beter op worden.

Geplaatst op: 08-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Angelique S.

9 / 10
5/5 5/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Rigide opstelling bij verzoek om badenkaart een maand te verlengen.

Vorig jaar kocht ik 2x een badenkaart. Door de corona beperkende maatregelen, kon ik geen gebruik maken van de badenkaart en was de beschikbaarheid op andere dagen beperkt en snel niet meer te reserveren. Gezien de pandemie begrijp ik goed dat alles minder soepel verloopt dan je zou willen. Van Fletcher Bluewellness verwacht ik hospitality en een soepele klantvriendelijke opstelling als ik verzoek om een extra maand geldigheid van mijn badenkaart met nog vier resterende tickets. Die kon ik niet eerder verzilverden wegens de covidmaatregelen en de druk op de reserveringen op de populaire dagen. Zelf word je dan ook nog eens besmet waardoor bezoek niet mogelijk is. Mijn verzoek werd afgewezen omdat mijn badenkaart reeds met 28 dagen was verlengd vanwege de sluitingsdagen door covid. Fletcher Bluewellness was totaal niet ontvankelijk voor mijn argumenten en serveerde mij gewoon af. Dus geen extra restaurant/bar omzet door mijn sauna bezoek en geen continuering van mijn klandizie in de toekomst. Want ik ga nu naar een andere sauna. Andersom heb ik me buitengewoon coulant opgesteld bij Fletcher Zeeland als ik : slecht werd bediend in het restaurant: het eten ronduit slecht was zowel in kwaliteit als quantiteit; drankjes van een andere tafel op mijn rekening kwamen; de hygiëne regels werden geschonden; gebrek aan controle en toezicht; gebrek aan parkeerruimte; amateuristisch buitenlands personeel en jong bedienend personeel die van toeten noch blazen weten..Kortom allemaal niet rampzalig voor mij, maar de rigide klantonvriendelijke opstelling van Fletcher Bluewellness wel! Ervaring rijker en illusie armer

Geplaatst op: 06-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Rob V.

6 / 10
3/5 2/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Meestal prima sauna, maar hotelgasten hebben zicht op buitengedeelte sauna!!

De wellness is al erg vaak van eigenaar veranderd. De kwaliteit is erg achteruit gegaan. Meestal is het prima, niet meer dan dat. Nou kom ik er pas achter dat een gedeelte van het hotel uitzicht heeft, en ook echt alles kan zien, op het buitengedeelte. Dus qua privacy, en de mogelijkheid dat dit bijv. Gefilmd word is het ronduit schandalig. Nu ik dit weet, uit directe bron van een gast die dit uitzicht had, kom ik hier niet meer terug. Kunt beter naar een andere gaan.

Geplaatst op: 03-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Nienke

7 / 10
3/5 3/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Heb 2 x het volledige bedrag betaald bijna 300,- voor een dagje sauna in mill!!

Geachte Directie,

Vorige week had ik telefonisch contact met verschillende medewerkers waarin mij, nadat ik verzocht de manager te mogen spreken, geadviseerd werd een mailt te sturen het geen ik bij deze doe.

Op 3-11-2021 hebben wij een voucher voor een Kerst- entree & diner arrangement voor 2 personenen gekocht ad 109,00 en een reservering gedaan voor 26-12-2021, reserveringsnr35493. Helaas was ivm corona de wellness boot Mill, gesloten.
We hebben toen contact gehad met de vraag hoe we deze voucher kunnen gebruiken, antwoord; dit arrangement is er niet meer, was alleen voor Kerst, advies een soort gelijkend arrangement; all inclusive boeken en bij betalen.
Vervolgens hebben we geresveerd voor wo 9-2-2022, maar helaas had ik mijn mobiel thuis laten liggen waardoor ik mijn QR code niet kon laten zien, we werden goed geholpen en t werd mogelijk voor donderdag 10-2-2022 te reserveren.
Op donderdag 10-2-2022 hebben we onze voucher van t Kerst arrangement en de reserveringen die we gedaan hebben laten zien bij aankomst en werd gezegd dat we 25,00 bij moesten betalen, dachten wij gehoord te hebben. Dit hebben we gedaan, maar eenmaal thuisgekomen zagen we dat er 125,00 van de rekening afgeboekt was. Dit is/was wel een heel duur sauna dagje, 109,-- voucher en 125,00 via pin betaald, dus ik belde vandaag blue wellnes, waar ik eerlijk gezegd van t bekende kastje naar de muur gestuurd werd, de lijn ook nog eens verbroken werd, ik t kastje naar de muur proces nog eens kon doorlopen om uiteindelijk te horen te krijgen dat we niet duidelijk de voucher hebben laten zien en ze verder niets voor ons konden doen, idd vervelend voor ons, maar de voucher van Kerst kunt u nog gebruiken. Ik was hier, zoals u misschien kunt begrijpen, zeer verbaasd over, wat klant onvriendelijk, waardoor ik gevraagd heb mij door te verbinden met de maneger, waarop het antwoord was een mail te sturen, zodat bekeken kan worden wat er voor ons gedaan kan worden.

Hoop dat u begrijpt dat 234,00 wel erg veel geld is voor een sauna bezoek en dat we niet nog een keer, iets speciaals; sauna bezoek met lunch en dinner willen, zoals geadviserd werd. Hoop dan ook dat het bedrag van 125,00 terug gestort wordt op onze rekening. Zeker ook omdat we zeer trouwe klanten zijn van fletcher hotels, onder de naam Schrijver en van Summeren.

Geplaatst op: 15-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Joop S.

5 / 10
1/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Het zijn dieven.

Als je een E ticket hebt, wordt je onbeschoft geholpen want ze hebben je geld al binnen en waarschijnlijk al opgemaakt. Communicatie is zeer slecht en wat ze zeggen klopt niet.

Geplaatst op: 29-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Herbert R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbeschoft klantenservice

Krijg grote mond als ik vraag om mij te helpen met om boeken afspraak
Is niet hun taak blijkbaar, daarna gewoon verbinding verbroken
Zeer onbeschoft zowel bij klantenservice hoofdkantoor als ook bij service balie in sittard wellness
Helaas al een aantal behandelingen gekocht, daarna nooit meer !

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ronduit slechte klantenservice

Is bijna knap te noemen hoe slecht en klantonvriendelijk het beleid is Blue Wellness Mill en ook Helmond. Allemaal jong personeel, zou me niet verbazen dat ze nog minimumjeugdloon krijgen ook. Als je een klacht hebt en dit vriendelijk brengt wordt jij als lastpak gezien en wordt je te woord gestaan met een geveinst vriendelijk beleefd toontje (dat merk je echt wel!), alsof ze daar geselecteerd of getraind worden. Echt ongelooflijk. Vandaag gereserveerd voor de 3 laatste uurtjes 14:00-17:00 uur. Dat ik de volle dagentree daarvoor moet betalen nam ik nog voor lief al merkte ik wel op dat ik het apart vond dat van 9-14 uur je wel vroege vogel korting kreeg. "Tja", werd er gemeld, "we hebben eenmaal geen uurtarief". Ik: "dat weet ik, maar misschien is het een goed idee om ook een namiddag tarief te hanteren, nu de avondentree er niet meer is." Reactie receptioniste: "zoals ik al zei, we hebben géén uurtarief." Ik denk laten gaan en gewoon gaan genieten en ontspannen. En dat deed ik ook. Het was heerlijk! 95 graden sauna, daarna mango smootie met hazelnootgebak, vervolgens stoomcabine en gescrubd, wat gezwommen en toen nog spontaan mee kunnen doen met een extra niet officiele opgieting en afgesloten met de infrarood. Ik was helemaal zen. Entree had ik al vooraf betaald, dus moest alleen nog voor het gebak en smootie betalen. Ik geef het polsbandje af, krijg niet de bon of de opsomming van hetgeen wat ik heb genuttigd (dacht nog apart, dat is standaard bij alle andere sauna's), en zeg pinnen graag. Automatisch betaal ik contactloos en zie dan pas het bedrag. 16,50. Dat kan niet, denk ik, is te veel. Ik vraag om de bon. "Oh ik som het wel even voor u op" zegt de receptioniste. Hazelnootgebak, mango smoothie en een water." Ik zeg: "Een water? Die heb ik niet gehad. Alleen de smootie en het gebak." Receptionist "Oh, dan bel ik even". Duurt lang en ik merk intussen op: "Ook best nog veel voor een water. Was het een grote fles?". R: "nee, gewoon een chau Fontaine." Uiteindelijk komt een leidinggevende en geeft mij €2,85 contant terug. Ik: "Sorry, maar dat kan nog steeds niet kloppen, mag ik toch nog de bon even?" R: "Ik noem het nog wel een keer op: Hazelnootgebak, smootie en een koffie." Ik zeg: "Wat?? Een koffie? Wat maak je me nou?" Nu wil ik echt de bon!"  R: "maar u zei dat u alleen het water niet had gehad." Ik: "Jij hebt de koffie de 1e x niet opgesomd terwijl ik in eerste instantie al om de bon vroeg omdat het pinbedrag te hoog was en toen gaf je me alleen een opsomming ZONDER die koffie." Zij: U had helemaal niet om een bon gevraagd en die koffie had ik wel genoemd." Ik ontplof bijna!!! en neem andere de 2,85 euro contant aan van de leidinggevende, die er gewoon nog bij stond. Echt, echt, ik heb hier alleen een scheldkanon voor, maar heb laat dat achterwege. Ik wilde haar gewoon over de balie trekken!!
Andere klanten vonden het ook al niet normaal merkte ik op. Kreeg vriendelijke blikken en sommige rolden ook met hun ogen. Een medegast  kwam nog voor mij op door te zeggen: "Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar er was een systeem storing vandaag en een andere gast heeft dit ook ondervonden." Dat werd uiteindelijk ook als excuus gegeven door de leidinggevende toen zij mij de 2de € 2,85 overhandigde. Werkelijk waar, ik kan er gewoon niet met mijn hoofd bij. In elk geval nooit meer naar een Blue Welness. Heel jammer om elke keer weer tegen deze klantonvriendelijk te stuiten (4 keer, 1x Helmond, 2x Mill en nu weer Helmond), sinds ze over zijn genomen, terwijl de sauna's wel fijn zijn! Ooit eerder klacht gehad en per email naar hun klachtenafdeling gestuurd, want telefonisch namen ze niet op, nooit reactie gehad. Dus bespaar ik mij deze moeite maar en schrijf wel een slechte recentie. Bij dezen. Excuses voor deze negativiteit. Zo ben ik normaal helemaal niet. Maar dit moet ik toch even kwijt, helaas.

Geplaatst op: 14-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Leontien

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over BLUE Wellness by Fletcher
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Plopsaland logo
Plopsaland
20 beoordelingen
5,1
Slagharen logo
Slagharen
31 beoordelingen
5,1
Coddy logo
Coddy
1 beoordeling
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is BLUE Wellness by Fletcher een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 34 beoordelingen geplaatst over BLUE Wellness by Fletcher. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,1 gekregen, waarbij 28% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is BLUE Wellness by Fletcher actief?

BLUE Wellness by Fletcher is vooral actief in de categorie dagje weg en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) tickets en uitjes.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de BLUE Wellness by Fletcher reviews? Dan kunt u naar de website van BLUE Wellness by Fletcher gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie