e-Boekhouden.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

246
e-Boekhouden.nl logo
e-boekhouden.nl
Financieel

Reviews en ervaringen e-Boekhouden.nl

Voor elk bedrijf of zelfstandige ondernemer is boekhouden een noodzakelijk kwaad. Dat kunnen we zo wel stellen, want er zijn maar weinig mensen die genieten van de het doen van de boekhouding. Gelukkig zijn er veel tools of andere hulpmiddelen die het je makkelijker kunnen maken. En dan hebben we het niet direct over een boekhouder of accountant. e-Boekhouden.nl is bijvoorbeeld een website waarop je makkelijk en overzichtelijk je boekhouding kunt bijhouden. Dit is natuurlijk ideaal voor elke ondernemer. Wil jij nou graag meer weten over de ervaringen en beoordelingen van e-Boekhouden.nl? Mooi, want wij hebben de reviews van en over e-Boekhouden.nl voor jou op een rijtje gezet. Lees hier wat de ervaringen zijn met deze tool en maak op die manier een weloverwogen beslissing om wel of niet een dienst bij e-Boekhouden.nl te kopen.

Over e-Boekhouden.nl

e-Boekhouden.nl is een bedrijf dat je als ondernemer eigenlijk alles biedt qua administratie wat je maar nodig hebt. Denk aan boekhouden, offertes maken, registratie van uren, facturen maken en versturen, relatiebeheer, beheer van voorraad en ga zo maar door. e-Boekhouden.nl is opgericht door een ondernemer die vond dat het boekhouden veel makkelijker gemaakt kon worden. En dat is te merken, want overal komt terug dat er is gedacht vanuit de visie van een ondernemer. Het bedrijf bestaat inmiddels al geruime tijd, sinds 2002. De boekhoudoplossing is makkelijk te gebruiken, ook zonder kennis van boekhouden, en bovendien zeer betaalbaar. Inmiddels is het bedrijf zelf ook groot geworden en werken er bijna 60 medewerkers. Deze werken continu aan de juiste klantervaring, maar ook aan nieuwe innovatieve functies en mogelijkheden. Voor elke (startende) ondernemer is e-Boekhouden.nl zeker een tool om te overwegen.

Waarom kiezen voor e-Boekhouden.nl

Er zijn ontzettend veel redenen om gebruik te maken van dit bedrijf. Allereerst simpelweg omdat boekhouden een tijdrovende klus is waar niemand zin in heeft, maar die wel gewoon goed moet gebeuren. Deze tool maakt dat makkelijker. e-Boekhouden.nl is hierin de grootste en biedt een aantal ongelooflijk mooie zaken. Allereerst is het helemaal gratis voor startende ondernemers. De eerste 15 maanden na de inschrijfdatum van je onderneming, de officiële datum bij de KvK, maak je volledig gratis gebruik van alle functionaliteiten. Geen beperkingen, geen verplichtingen en zonder automatische verlenging. Na die 15 maanden bepaal je gewoon zelf of en hoe je door wil gaan met e-Boekhouden.nl. Daarnaast is e-Boekhouden.nl erkend door de Belastingdienst, is het heel handig te gebruiken en heeft het een hele snelle en deskundige helpdesk. We zeiden ook al even wat e-Boekhouden.nl allemaal te bieden heeft. Naast de al genoemde zaken kun je als klant ook nog gebruik maken van allerlei innovatieve functies. Denk aan scan & herken, een functie voor automatische bankkoppelingen en een app voor op je smartphone. Tot slot is het grote voordeel van deze website dat het niet alleen is gemaakt voor ondernemers, maar ook door ondernemers. En dat merk je aan alles.

Is e-Boekhouden.nl betrouwbaar?

De grote vraag is natuurlijk of een bedrijf betrouwbaar is, zowel qua dienst of product als wat betreft service. Beide zit bij e-Boekhouden.nl wel goed. Het bedrijf bestaat al bijna twintig jaar en heeft in al die jaren een goede en ook grote naam weten op te bouwen. Het bedrijf is de grootste van Nederland met wat ze doen, en dienen ontzettend veel kleinere en grotere ondernemers. De recensies en reviews van deze ondernemers spreken voor zich. Vrijwel allemaal zijn ze positief over de diensten en functionaliteiten van e-Boekhouden.nl. Ook de gratis periode voor startende ondernemers en de relatief lage prijzen kunnen op veel waardering rekenen. Ook over de service van het bedrijf eigenlijk niets dan goeds. Er zijn veel mensen die klaar staan om je te helpen als klant en die hulp is snel en deskundig, zo is overal te lezen. Over het algemeen kunnen we daarom zeker stellen dat e-Boekhouden.nl als betrouwbaar kan worden gezien.

De klantenservice van een bedrijf en de manier waarop er wordt omgegaan met klachten is een belangrijke graadmeter voor de beoordeling van een bedrijf. Allereerst kijken we naar de bereikbaarheid. Je kunt hoe dan ook altijd een contactformulier invullen. Als je gebruik maakt van de diensten van e-Boekhouden.nl kun je daarnaast ook bellen of mailen. Je vult eerst wat gegevens in zodat je direct bij de juiste persoon komt, en vervolgens wordt je geholpen. Daarnaast is de snelheid van helpen belangrijk. Die ligt bij e-Boekhouden.nl erg hoog, zo is overal te lezen. Je wordt heel snel te woord gestaan door een medewerker. Tot slot is de wijze waarop je wordt geholpen natuurlijk belangrijk. Als we kijken naar de reviews komt het woord deskundig hierbij vaak voorbij. Ook dat is dus enkel positief. Over klachten horen we niet veel, en als die er zijn worden deze ook op een goede en constructieve manier verholpen.

Misschien heb jij ook wel ervaring met e-Boekhouden.nl, of dit nou positief of negatief is. Laat dit dan vooral even weten en laat een review of beoordeling achter. Daarmee help je andere mensen heel erg bij het maken van de juiste keuze. Hoe meer beoordelingen, hoe beter!

Reviews over e-Boekhouden.nl