Flink reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Flink
Geen boodschappen in huis en geen zin om naar de winkel te gaan? Geen probleem! Shop bij Flink. Lees gauw verder om meer te weten te komen over deze boodschappenservice en lees ook de ervaringen van hun klanten. Waarom bestellen zij bij Flink en wat kunnen zij vertellen over deze service? Je leest het allemaal in hun persoonlijke reviews.
Over Flink
Flink is een uniek concept dat in steeds meer Nederlandse steden beschikbaar is. Het is namelijk een bezorger van boodschappen, maar niet gelinkt aan een supermarktketen. Het maakt niet uit wat je nodig hebt, je bestelt het bij Flink en zij komen het bij jou bezorgen. Wanneer? Binnen 10 minuten! Flink denkt met je mee en maakt boodschappen doen zo extra eenvoudig. Je geniet van een ruim assortiment en de snelste service.
Flink is een relatief jonge speler op de markt, maar enorm gegroeid in de afgelopen jaren. Dat is natuurlijk niet voor niets. Je kunt online bestellen en bestellen wanneer je maar wilt. Download de app van Flink en maak snel en eenvoudig jouw boodschappenlijstje voor Flink.
Waarom kiezen voor Flink
Vind je boodschappen doen ook een noodzakelijk kwaad en kost het je teveel tijd? Maak dan handig gebruik van Flink. Zij hebben niet alleen een groot aanbod, maar ook de snelste bezorgservice. Je kunt in een paar minuten jouw boodschappenlijstje klaar hebben en verzenden. Binnen 10 minuten staat er dan een bezorger van Flink voor de deur met jouw bestelling. Op deze manier wordt boodschappen doen een stuk eenvoudiger.
Ook vanwege het aanbod is Flink een goede optie. Ze hebben letterlijk alles wat je nodig hebt, van biologische groente tot bonen in blik. Je zit niet, zoals bij een supermarkt, vast aan een kleine collectie, maar kunt hier veel merken en producten vinden.
Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Het aanbod van Flink is altijd voordelig geprijsd en Flink hanteert dezelfde bezorgingskosten als veel supermarkten. Hoe groter jouw bestelling, des te voordeliger zijn de bezorgkosten bij Flink.
Is Flink betrouwbaar?
Flink is niet voor niets zo gegroeid. Deze razendsnelle service kan natuurlijk alleen aanslaan, wanneer het ook een betrouwbare service is. Niet alleen krijg je jouw bestelling altijd op tijd en kun je in een veilige app bestellen, ook kun je gewoon veilig en vertrouwd online betalen. Dit doe je bijvoorbeeld gewoon met Ideal of creditcard. Wil je extra snel betalen op jouw smartphone? Flink accepteert ook veilige online betaalmiddelen, zoals Paypal, GooglePay en Apple Pay. Dit zorgt voor extra gemak en veiligheid. Sla jouw gegevens op in de app en je kunt voortaan met één klik op de knop bestellen. Jouw gegevens zijn veilig in de app en je kunt dus met een gerust hart bestellen.
Klantenservice en klachten
Heb je een vraag over jouw bestelling bij Flink, wil je meer weten over het aanbod of heb je een specifieke vraag? Flink helpt je graag verder. Ze hebben een eigen professionele klantenservice die je snel en effectief kunnen helpen. Je kunt de klantenservice altijd bellen, mailen of chatten. Wil je nog gemakkelijker in contact komen met de klantenservice van Flink? Contacteer hen dan via social media. Via Facebook of Twitter kun je altijd jouw vraag stellen en op een snel antwoord rekenen.
Is jouw bestelling niet op tijd geleverd of heb je een klacht over een geleverd product? Laat het Flink weten. Zij staan altijd paraat voor klachten en hopen deze zo goed mogelijk op te kunnen lossen in de vorm van een reductie van de prijs of door een vervangend product. Ben je niet tevreden? Zorg dan dat je contact opneemt met de klantenservice van Flink en zij zorgen voor een gepaste oplossing voor jouw klacht of probleem.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij weleens boodschappen besteld bij Flink of maak je hier standaard gebruik van? Vertel dan waarom jij wel of geen fan bent van Flink. Je kunt hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over Flink. Je kunt bijvoorbeeld iets schrijven over het aanbod, de verzending en de algehele service. Heb jij contact gehad met de klantenservice? Dan kun je bijvoorbeeld ook iets schrijven over hoe je dit hebt ervaren. Jouw ervaringen met Flink kunnen verhelderend zijn voor nieuwe klanten, laat daarom hieronder jouw eigen review over Flink achter.
Flink is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Flink bestaat al sinds 2014 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Flink lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Flink.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van goflink.com is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van goflink.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Flink.
Belachelijk. Ik heb nu onderhand 2 uur geleden besteld. Geld van mijn bank af gegaan!!! Ik neem contact op met de klantenservice. Word ik te woord gestaan door een bot die niet begrijpt wat je bedoelt. Vervolgens leg je het uit en stuur je alle bewijzen mee. Tot nu toe gewoon 50 euro gestolen en niemand te bereiken en nergens geen bezorger te bekennen. Belachelijk.
In het begin 🔝 service, als er iets was werd er door een lieve dame gebeld en zocht ze meteen een oplossing voor een vervangend product. De bezorgtijden waren precies zoals aangegeven op de bestelling! Vaak zelfs sneller!
Al enige tijd duurt het uren voordat er bezorgd wordt en s’avonds is er zelfs 2x gecanceld.
Overigens altijd supervriendelijke koeriers!
Daar alleen maar alle goeds over!!
Een bestelling met kapotte eieren, gesmolten ijs, beschimmelde banaan en beleg 6(!) dagen over datum zijn werkelijk onbeschrijfelijk!
Dan hoop je dat de klantenservice snel iets regelt en simpel de fietskoerier langs stuurt met goede producten die niet over de datium zijn!
Niets van dat al, de chatcomputer belooft te bellen binnen een paar minuten, dat is al bijzonder en begint vervolgens opnieuw of ik foto’s kan maken van de ontbrekende producten🤣🤣 en dat er geen directe lijnen zijn, alleen chat.
Ik maak foto’s en krijg de volgende chat;
‘aarzel niet om contact op te nemen! We helpen je graag!’
Wel jammer hoor, want ik was echt een tevreden klant! Het kan toch simpel zijn denk ik dan! Goede service en ik was nog steeds tevreden ondanks wat hickups. Nu zoek ik een andere oplossing.
Tijdje terug boodschappen bezorgd door Flink. De volgende dag liepen er een stuk of tien maden door mijn keuken. Ik snapte er niets van, totdat ik een banaan uit de tros pakte en er een made uit viel. Toen wist ik genoeg, want Ik had nog meer fruit besteld en dat was verrot. Van de week ziek, dus maar weer een keer besteld en zat er weer een made tussen. Ik ben hier inmiddels kotsmisselijk van en bestel daar nooit meer wat! Gezien onderstaande reviews heeft het weinig zin om te klagen.
Gewoon een drama , op dinsdag 2 uur wachten is gewoon belachlijk, en het ergste niemand te bereiken behalve een computer die je vast lukt en zegt tot de volgende keer. Echt lachwekkend
als iets over datum is, trekken ze het label eraf . Gebeurde bij frikandelbroodjes. Op de andere verpakken zat wel een label.
Smerige praktijken.
Lang bezorgen tijden kloppen niet
Voor bestelling zie je een leveringstijd. Na het bestellen gaat deze opeens omhoog-meer. Meer dan 1 uur en na annuleren in plaats van gelijk het geld terug, kan je daar 5 werkdagen op wachten. Feedback optie is ook zeer slecht. Helaas kunnen deze (waarschijnlijk) onderbetaalde medewerkers niets aan doen. Te veel verbeterpunten op te noemen. Maar een eerste naar mijn idee zeer belangrijke verbetering is om gelijk eerlijk de leveringstijd te vermelden en niet na bestelling dat het opeens meer wordt. Dus helaas voor Flink, weer een klant minder.
Flink in Lelystad is super! De bezorgers zijn heel vriendelijk.
Ik bestel wekelijks meerdere keren, echt geweldig.
Dat sommige producten tegen of op de datum zijn vind ik persoonlijk niet heel erg vervelend. Goed tegen voedsel verspilling.
Flink is gewoon niet bedoeld voor je week boodschappen dus ik weet dat ik rekening moet houden met de datums.
Soms moet je ook idd een uur wachten, meestal tegen etenstijd als heel erg veel mensen tegelijk bestellen. Dat staat dan ook aangegeven.
Flink in Lelystad is gewoon super, doen precies wat de bedoeling is.
Ik ga weer Flink bestellen nu. :)
Had voor meer dan 20 euro boodschappen besteld waaronder een roomboter cake van 4,59 deze kwam helemaal in kruim binnen je kon er geen plakje meer van snijden en ook was de datum maar tot vandaag heb dit gemeld zeggen ze helaas kan niks voor uw betekenen vind dit echt geen service
Bestel hier dagelijks, de snelheid is top. Het aanbod en de prijzen ook prima. Begrijp alleen niet waarom het brood vaak zo hard en écht niet lekker is.. Dat heeft echt verbetering nodig, is zonde. Toch probeer ik t steeds, keer op keer niet zacht. Het lijkt oud.
Voor de rest echt een topservice, begrijp het overgrote deel vd reviews hier niet. Bestel zelf een paar keer per week, door drukte in mn werk etc. Ben heel blij met services zoals deze!
De super markt is 5 min lopen flink duurt 2 uur ?
Flink jammer flink nooit meer?
ontzettend slecht, besteld om 20:30, om 23:15 was de bestelling er nog steeds niet!!!
bezorging in minuten yeah right maak daar maar bijna 1 uur van
Bessen door heel mijn tas geplet, dus schoonmaken, advocado niet rijp. Dure spullen, dus je verwacht wat, maar nee..
Klantenservice is asociaal, doen niets om je tegemoet te komen.
Ze willen een foto, een foto van een onrijpe afgeschilde advocado, die inmiddels in de vuilnisbak ligt.
App gedeinstalleerd. Ik bestel wel ergens anders.
Afgelopen zaterdag bij Flink besteld. En wederom voor de zoveelste keer, fruit dat al aan zijn verrottingsproces bezig is. Dit had ik bij mijn vorige bestelling ook al, toen was het nog erger, fruit was erg beschimmeld en producten lopen tegen de datum aan. Ik heb dit keer maar contact gezocht met de klanten''service''. Ze vinden het vervelend dat het gebeurt is maar dat was het dan ook!!! Voor mij was het ook mijn laatste bestelling geweest.
Wat een waardeloos bedrijf is dit, BAH!!
Ik heb soms wel is vergeten spullen, die bestel ik dan wel is hier. Flink heeft een schandelijke bezorg kosten prijs en zogenaamde opslag kosten zo ben je voor drie producten dus al snel 30euro kwijt.
Ik heb alleen ervaring met de vestiging in Den Bosch en die is ronduit waardeloos. Groenten en fruit zijn heel vaak niet vers. Veel essentiële producten zijn negen van de tien keer ‘zo terug’ en het is mij nog steeds niet duidelijk wanneer dat ‘zo’ dan is. De voorlaatste twee bestellingen heb ik twee keer een poging ondernomen een serieuze klacht in te dienen, omdat ik de eerste keer zes en de tweede keer zeven producten kreeg waarom ik nooit had gevraagd. Een ongeïnteresseerde chatjuffrouw zei mij dat de producten écht aangevinkt stonden en dús had ik ze besteld! Ze stuurde mij met een kluitje in het riet en zei dat mijn vinger wellicht uitgeschoten was. Okay, dat kan best een keer gebeuren, maar géén zeven keer in één sessie en al helemaal geen twee weken achtereen. Er stonden inderdaad vinkjes, maar die zijn zeer beslist niet door mij geplaatst! Ik ben 70 en ik heb geen bal aan verkoudheidsbalsem voor baby’s van maar liefst tien euro een potje. Ik heb geen oven, dus waarom zou ik pizzadeeg en aanverwanten bestellen? Steeds opnieuw is mij beloofd dat de zaak zou worden uitgezocht, maar tot nu heb ik niets gehoord. Ik vind dat nogal klantontvriendelijk, temeer daar beide bestellingen een bedrag van meer dan 80 euro aantikten. Voor mij geen Flink meer!
Ik zal afsluiten met iets positiefs: de riders zijn behulpzaam, beleefd en vriendelijk
erg lang wachten is geen minuten
Jammer dat er gaan mail oid verzonden wordt waarin je aan kunt geven of je alles ontvangen hebt. Nu voor niks 5 euro teveel betaald.
Bakje fruit open gegaan in de tas en verplet door de andere boodschappen. En vervolgens vragen of ik de vuilnisbak in kan gaan om bewijs te leveren. Lachwekkend.
Het slechtste filiaal zit toch overduidelijk in Veenendaal , nooit komen ze hun afspraak na om de levering te brengen altijd precies om 23;11 dicht , als je voor 22;00 besteld word je boodschap pas om 23;48 gecanceld wat een waardeloos filiaal is dit zeg bah overigens is dit nu de 5e keer in 2weekenden plus 1 dag al gebeurd. , misschien handig om toch een personeel aan te gaan nemen en niet mensen bewust niet aan te nemen. en een telefoonummer zou handig zijn mensen?
Koerier Flink lapt verkeersregels aan de laars en vertoont intimiderend gedrag na buurtbewoner, !!reeds meerdere klachten gehad van buren aanrijding met een auto
Koeriers kijken niet goed uit voordat ze op een rijbaan komen .
Je besteld op zaterdag avond & je moet tot 01:45 wachten terwijl je dood moe bent waar is het personeel in Veenendaal en waar is de communicatie?
De bezorger van Flink bracht mijn boodschappen niet naar de opgegeven 4e verdieping, zoals duidelijk schriftelijk vooraf medegedeeld, als ook via de intercom in zowel Engels als in Nederlands aan de bezorger medegedeeld. De bezorger vertikte gewoon om de trappen omhoog te klimmen en zette de boodschappen achter de voordeur neer. Ik beklaagde mij hiervoor bij de klanenservice (ik ben momenteel gehandicapt en kan geen trappen lopen). Maar de medwerker daar liegt mij doodleuk voor dat ik dat zelf tegen de bezorger gezegd zou hebben. Daarmee is het verhaal voor Flink afgerond en word ik ijskoud in de steek gelaten. Pas vanochtend kon een medebewoner mijn boodschappen omhoog brengen. Alles was kleverig besmeurd door de bestelde ijsjes die onderwijl waren gesmolten en daarmee de rest van boodschappen onbruikbaar heeft gemaakt.
Bestellen zijn ze rap in … beloven binnen 15 min de realiteit is meer dan anderhalf uur ondertussen wacht ik nog steeds 😡klantenservice is een computer Echt WAARDELOOS 😡
Niet bestellen hier!!!!
Ik heb besteld en binnen 2 minuten meld de website dat het is afgeleverd terwijl ik 10 minuten verder op woon.
Ik neem contact op en ze zeggen dat het is afgeleverd en dat ze niets kunnen doen.
Oplichters zijn het.
Overal verkondigen zij tot 00:00 te bezorgen, maar om 21:00 kan het al niet meer. Al twee keer dik een uur gewacht op een paar drankjes!! Dan krijg je een kortingscode van 5,00EUR maaar alleen als je meer dan 30,00EUR besteld??? En nu weer mis doordat zij al dicht zijn?!
Vanaf het moment dat ik wist dat ze bestonden alleen maar applaus voor de ridders en het bedrijf. Ik ben en blijf een vaste klant. Ik vind ze geweldig
Teveel betaalt voor een order, omdat de kortingscode niet goed werkte. Mederwerker beweert stug dat dit wel zo is (terwijl je de bedragen op de bon kan optellen en ziet dat dit niet zo is). Geef na 20 minuten chatten toe dat de kortingscode niet goed heeft gewerkt en zegt dat ik morgen maar opnieuw moet berichten omdat er geen shift lead aanwezig is die dit kan afhandelen. Dag erna wéér. Schaamteloze afhandeling tegenover een klant die de dupe wordt van jullie systeem. Koop hier nooit meer.
Altijd op tijd communicatie prima in Amsterdam Noord gaat het prima bij wie het niet goed gaat verhuizen naar Amsterdam noord want ik heb geen klachten
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Flink een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 193 beoordelingen geplaatst over Flink. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,4 gekregen, waarbij 40% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Flink actief?
Flink is vooral actief in de categorie software en programmas en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) apps.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Flink reviews? Dan kunt u naar de website van Flink gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.