HORNBACH reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen HORNBACH
Wil je graag een aankoop doen bij HORNBACH, maar wil je eerst weten of HORNBACH betrouwbaar is en of je hier zonder problemen een bestelling kunt doen? Lees dan eerst goede de informatie op deze pagina. Hier lees je namelijk meer over HORNBACH, wat voor producten je bij dit bedrijf zoal kunt bestellen, of het daadwerkelijk betrouwbaar is en waarom je voor HORNBACH zou moeten kiezen. Ook lees je hier hoe je de klantenservice kunt benaderen indien je vragen, klachten of opmerkingen voor HORNBACH hebt. Daarnaast lees je hier ook reviews van andere klanten en kun je zelf een review achterlaten om toekomstige klanten te helpen met het maken van een weloverwogen aankoopbeslissing bij HORNBACH.
Over HORNBACH
HORNBACH is een doe-het-zelf bedrijf waar je terecht kunt voor tal van producten, zoals gereedschap, losse onderdelen en elektrisch apparatuur. Het bedrijf is al vele jaren actief en heeft een grote naamsbekendheid. Naast een online webwinkel biedt HORNBACH haar producten aan in fysieke winkels die verspreid zijn over heel Nederland. Het bedrijf heeft als uitgangspunt om producten van goede kwaliteit te bieden tegen zeer lage prijzen.
Waarom kiezen voor HORNBACH
HORNBACH heeft een breed assortiment aan doe-het-zelf artikelen. Indien je gaat verbouwen, of iets binnenshuis wil repareren, is een bezoek aan een winkel, of de webwinkel van HORNBACH een absolute aanrader. HORNBACH biedt verschillende merken en heeft naast doe-het-zelf artikelen ook een breed aanbod aan decoratieartikelen. Daarmee maak je jouw huis helemaal af en zorg je voor een unieke en persoonlijke stijl. Het bedrijf biedt goede algemene voorwaarden en medewerkers staan graag voor je klaar om je te helpen.
Is HORNBACH betrouwbaar?
HORNBACH is een grote onderneming met een grote naamsbekendheid. HORNBACH heeft tal van positieve klantenreviews en voldoet daarnaast aan alle belangrijke voorwaarden waaraan een betrouwbare onderneming dient te voldoen. Zo kun je op veilige manieren betalen op de website, gaat het bedrijf veilig om met jouw persoonlijke data en kun je zorgeloos producten ruilen of retourneren indien gewenst. Ook heeft het bedrijf haar bedrijfsgegevens open gecommuniceerd en is het bedrijf een erkend bedrijf bij de Kamer van Koophandel. Je kunt dus zonder problemen een aankoop doen bij HORNBACH.
Klantenservice en klachten
Een transparante klantenservice is altijd belangrijk. Bij HORNBACH kun je vertrouwen op een goede klantenservice die je kunt benaderen via mail of telefoon. Doorgaans word je snel geholpen door een medewerker van HORNBACH. Ook is het bedrijf actief op diverse sociale mediakanalen, en kun je ook via deze wegen het bedrijf benaderen. De medewerkers van HORNBACH staan daarnaast voor je klaar voor persoonlijk advies. Hierdoor weet je zeker dat je altijd de juiste producten aanschaft voor jouw type klus.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaringen met HORNBACH, en wil je andere hier graag over vertellen? Laat dan een beoordeling achter en help andere met het verkrijgen van een objectieve indruk van HORNBACH. Schrijf in jouw beoordeling bijvoorbeeld of je tevreden bent met de kwaliteit van de producten van HORNBACH, of de producten snel bij je zijn thuis bezorgd, indien je een online bestelling hebt gedaan, en schrijf daarnaast of je het bedrijf aan andere zou aanbevelen.
Het bedrijf HORNBACH is geverifieerd door ons.
De webshop HORNBACH is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
HORNBACH is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
HORNBACH maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
HORNBACH is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van HORNBACH te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van HORNBACH.
Echter ren kostte van de klantvriendelijkheid / service/ competentie, vooral in de Denhaag vestiging!
Meerdere keren van 't kastje naar de muur gestuurd voor items die op voorraad zouden zijn maar niet te vinden waren!
Ondanks overvloed aan personeel neemt niemand tijd voor je.
Vestiging Wateringen daarentegen, ligt de klantvriendelijkheid op een hoger nivo!
KLACHT HORNBACH WPC TEGELS artikel 10473304 KONSTA CLICKTEGEL 3D WPC 30x30CM BRUIN
Ik ben zeer ontevreden over mijn aankoop en de service die ik van Hornbach kreeg.
1. De pallet met de grote levering werd niet naar mijn verdieping gebracht, de 7de verdieping– ik heb een lift. Ik heb uiteindelijk alles, pakje per pakje zelf moeten dragen naar mijn verdieping. Bij het aankopen werd het niet duidelijk vermeld dat de levering op de begane grond geschied is. Er werd ook geen mogelijkheid geboden om de levering wel naar mijn 7de verdiepeng te leveren tegen bijbetaling.
2. Er werden 12 tegels te weinig geleverd. Ik moest zelf naar de Hornbachfiliaal rijden om de resterende tegels te kopen. De kleur van de nieuwe tegels wijkt af en weer tijd kwijt.
3. Elke tegel is voorzin van een vreselijke plaksticker, ik ben uren bezig geweest om de stickers eraf te halen. Die stickers plakten op mijn vingers, overal op en gingen niet direct volledig af. 1 liter wasbenzine gebruikt om de tegels schoon plakvrij te krijgen.
4. 2 tegels dienden gezaagd te worden voor de leidingen – deze zaagservice werd mij geweigerd in het filiaal. Jullie zagen de WPC tegels niet: koop zelf maar een zaag en zaag het lekker zelf, dit was het advies. Geen enkele service dus.
5. Maar het ergste komt nog. Na dagen ermee bezig geweest om de tegels gelegd en geïmpregneerd te krijgen, zie ik vanmorgen dat het regenwater gewoon blijft liggen op de tegels. Het heeft gisteren 14 uur geleden geregend en ziet er nu in de ochtend 14 uur later zo uit, de waterplassen liggen op de tegels en drogen niet op:
Het terras is volledig niet beloopbaar. Ik heb de regenplassen met de mop proberen op te drogen. Ik zie tot mijn grote schrik dat er vlekken zijn ontslaan op de tegels. Door de blijvende waterplassen is het kleurverschil zichtbaar:
CONCLUSIE:
Deze tegels wil ik niet houden. Ze voldoen niet en zijn niet geschikt voor Nederlands regenachtig weer om op een buitenterras te gebruiken. Ik wil het betaalde bedrag terug. Ik heb een grote geldinvestering gedaan, namelijk 240 tegels a 5,95Eur, 2 WPC impregneer (1L) a 18,95Eur, levering 34,95Eur. Totaal 1.504,80Eur. Ik heb veel dagen arbeid geïnvesteerd om de tegels op mijn terras klaar te maken. Eigenlijk zou ik mijn arbeidsuren ook terug willen hebben – heeft mij dagen gekost! Helaas niets gekregen over mijn klacht bij Hornbach, - nou jawel een tientje (10Eur!!!!!) als coulance... Triest.
Ik heb 4 jaar terug een hardhouten schommelbank online gekocht normaal gaat hardhout 15 tot 20 jaar mee
Toen ik de schommelbank had heeft hij de eerste twee jaar in de herfst en winter in de berging gestaan voor behoud van de schommelbank
Ik wilde de bank opnieuw verven ik had deze helemaal ontdaan van de oude verflaag maar kwam er achter dat het zit gedeelte helemaal verrot was wat eigenlijk niet mogelijk moet zijn bij hardhout
Klacht ingediend bij Hornbach maar ze wijzen alles van de hand bij de klantenservice ik heb het idee dat ze gewoon een voorop gesteld antwoord op lezen en daar moet je het met doen toen ik nogmaals hierover bericht wordt ik gebeld door een medewerkster die hetzelfde verhaal doet op zeer onvriendelijke manier ik kreeg er geen woord tussen aan het einde van haar verhaal ze dat ik het maar moest bewijzen dat het een slecht product was en dat de garantie was verlopen en dat ik hem niet goed onderhouden heb blijkbaar hebben ze nog nooit van consumenten recht gehoord
Echt een gemene winkel !!!
Ze verkopen je een slechte vloer en vervolgens doen ze net of jij het probleem ben en niet weet hoe je een vloer moet leggen ( met je klusklauwen )
Echt heel slecht en gemeen !!!
De hornbach staat voor je klaar ook na je aankoop zeggen ze op hun reclame .
Nou vergeet het maar goed !!
Ze spelen een spel met een in gehuurde vloeren expert die je komt vertellen dat je een slecht klusser bent
En ook maken ze nep reviews op hun eigen website om de producten weer meer sterren te geven , terwijl daaronder alleen maar slechte ervaringen staan .
Wat een gemene winkel
Ik heb een visgraat vloer bij ze gekocht twv €2500,- soil oak van skandor
Het schuift uit elkaar en kraakt bij elke stap terwijl ze het verkochten voor licht commercieel gebruik .
Elke stap wordt je herinnert aan deze waardeloze en zelfingenomen winkel
Want ze zijn naar eigen zeggen de beste toch .
Wat een aanfluiting , je geld willen ze meer niet .
Je leeg schudden en uitkotsen
Ohja de visgraat soil oak skandor is inmiddels verwijderd uit de winkel omdat ze er zulke goede ervaringen
mee hadden zeker
Maar compenseren ho maar
Ze sturen mij een kapot apparaat toe en ik heb hier netjes melding van gemaakt. Nu weigeren ze mijn retour terug te betalen.
Op 4 mei koop ik voor mijn verbouwing een aantal materialen waaronder bovenstaande pakketten glaswol. Nu 6 weken werk later kom ik er achter dat ik een pak teveel heb. En een paar gipsplaten tekort. Gebeld met de vestiging om te vragen of ik ondanks de overschrijding van de 30 dagen retourstermijn het ene pak mocht omruilen voor de gipsplaten die ik nog nodig heb, met bijbetaling van mijn kant. Nee, dat mag dus niet. Zeg Hornbach, jullie zijn d'r toch voor de klusser. Dat ben ik. Maar ik ben geen planner, dus een pak teveel kan gauw gebeuren. Het zit nog onbeschadigd in de originele verpakking. En je koopt voor een heel project in een keer. Maar van Hornbach moet dat project in 30 dagen af zijn, anders ben je de pineut. Ik had werkelijk op meer begrip gerekend. Dan kun je wel roepen: altijd de goedkoopste, maar goedkoop is in dit geval dan toch duurkoop.
UPDATE: Dezelfde reactie als hierboven had ik ook op de Hornbachsite geplaatst. Kreeg nu een email terug dat de reactie niet aan de algemene voorwaarden voldeed en daarom niet geplaatst werd. Wat er niet goed aan was is mij niet duidelijk, en de mail was afkomstig van een NoReply emailadres. Op mij komt het over dat Hornbach geen gegronde kritiek wilt op hun site. Ik heb het wel een beetje gehad met ze.
Online bestelling gedaan levertijd 3 tot 5 dagen, zijn inmiddels drie weken verder en nog steeds het betaalde bestelde artikelen niet binnen. Verschillende keren gebeld, kunnen u geen update geven. Vannacht melding gekregen dat het artikel af te halen was in de vestiging. Vier medewerkers gevraagd, twee spraken geen Nederlands en uiteindelijk op de afdeling gekomen waar het artikel moest zijn. U raad het al, niet binnen, online service gebeld geen idee wanneer het komt. Geen excuses geen oplossing geen compensatie geen product. Wat een drama daar.
schandalig en zeer slecht deze bouwmarkt hornbach leugens vliegen je om de oren zoethoudertjes en medewerker van niet nederlandse afkomst had geen trek in het telefoon gesprek en hangt gewoon de hoorn op de telefoon, dat is makkelijk!! product nog niet binnen en komt dit weekend ook niet meer, ik wil het ook niet meer hebben en gaat alsnog retour als die al aankomt, maar ja geld hebben ze binnen wat maakt het uit! we zijn tenslotte maar vee, zo heb ik het ervaren dit was de 1e keer maar zeer zeker ook de laatste keer dat ik iets bij hornbach heb bestelt! never nooit meer.
Vreselijk bedrijf, onvriendelijke medewerkers, elke keer is er wel wat.
Ben al klant in Duiven vanaf dat ze daar open zijn ik ging voor alles naar de Hornbach maar vandaag was mijn laatste bezoek daar, ik ben mijn vijver aan het veranderen dus ik moest nieuwe 3/4 geribbelde zwarte slang hebben nu was de rol aan het rek op, dus ik loop naar een medewerker die al heel chagerijnig was en vraag heeft u deze nog op voorraad? Ze scant met haar telefoon het product en ze ziet dat er nog genoeg op voorraad moet zijn, ze draait zich om en ze ziet gelijk de pallet één hoog in de stelling staan en zelfs de rol wat we nodig hadden lach bovenop in de pallet, ze loopt naar een collega om te helpen ze komt terug en zegt zo we mogen op Zaterdag niets uit de stelling pakken met de heftruck ik zeg he wat zeg je me nou ben ik daar 35 kilometer voor niets voor gereden? Je kon er met een trapje wat notabene ook nog in het zelfde gangpad stond zo bij maar nee mocht niet en ik kon weer vertrekken, dit was voor mij gelijk de laatste keer Hornbach ik vind het gewoon een grote misser van hun.
Afgelopen week hebben wij vlondertegels besteld bij Hornbach, zes stuks in de verpakking voor € 11.95, zo werd op meerdere malen op de site vermeld. Wij hadden 33 pakken nodig. Maar in plaats van 33 pakken werden 33 losse tegels bezorgd. Gelijk gebeld en de fout werd erkend, sterker nog er werd ook (terecht!) toegezegd dat wij de rest nog zouden krijgen. Later op de dag zou ik worden teruggebeld. Omdat dit niet gebeurde belde ik zelf terug. Nu werd verteld dat het ging om een tikfout. Het ging om een prijs van € 11.95 per tegel in plaats van per zes, terwijl een losse tegel bij de concurrent ongeveer € 3.30 kost! De totale prijs van Hornbach komt dan neer op € 2.366,- (!). Bij de concurrent ongeveer op €653,-. Niet bepaald een realistische prijs dus.
Aanvankelijk leek het een goede en realistische prijs bij Hornbach. Maar niets is minder waar. In plaats van gewoon te leveren wordt de prijs met meer dan 360% verhoogd en wordt verwacht dat ik zelf de zware pakken retourneer. Een bedrijf dat over zichzelf zegt klantenservice met de hoofdletter K te schrijven zou zich moeten haasten deze wanstalige service meteen recht te zetten.
Erg slechte klantenservice en onjuist heden op de website
Koop je meerdere schuurmachines van 20 volt en krijg je nog uitleg in de winkel dat de accu's uitwisselbaar zijn dan moet je daar wel vanuit kunnen gaan
Nu blijkt dat niet mogelijk te zijn
Heb de service desk aan de telefoon gehad en die beaamt dat dit niet goed op de site staat maar doet er vervolgens niks mee erg slecht
Nu ben ik verplicht een lichtere accu en oplader er bij te kopen zonder dat ze iets van coulance doen, ook wordt de informatie op de website niet veranderd
Erg slecht
Kast gekocht. Schandalig hoe die werd afgeleverd, overal foto's van gemaakt van de gebroken delen en zelfs dat is niet genoeg.
Waardeloos, eerste maar ook gelijk de laatste keer dat ik hier iets heb gekocht. Nu eerst maar eens zien hoe ik mijn geld terug krijg.
Very bad management in the Breda Branch (if the woman claiming to be the branch manager, by the name of Bridgette, is actually the manager).
I bought two bathroom cranes, one of which upon opening I saw is missing two parts (the other one was fine) and also had some scratches on it. To me it seemed like it was a returned product. Upon seeing the missing parts, I went back to Hornbach Breda, to change the crane, but a woman by the name of Bridgette who claimed to be the branch manager told me they can only give me the missing parts but with the old scratched crane.
I told her that I want the entire crane replaced, as to me it seemed like someone had tried to install it before and just took out some parts and returned it (as it had scratches on it). But she claimed they can't replace it even though on the cashier receipt it is clearly stated you can return the product within 30 days (it was still within this period).
Additionally this Brigette character had the audacity to say it was impossible that the crane was missing any parts as they are weighing them in the factory and it would be rejected if that was the case. and also she claimed it wasn't a returned product. and basically and directly calling me a liar and a thief.
As I knew my rights, I kept telling her I want the crane replaced with all the parts, as I had paid for a new crane and getting a used crane is not acceptable. But she just kept saying that its impossible that the parts were missing or the product was used already. and even threatened me to have me removed from the shop.
I tried to settle the issue by being civilized, but if someone calls me a liar and thief and even threatens me to kick me out of course I will not tolerate that.
At the end I told her I'm taking note of your name and will complain about your behavior then she suddenly changed her attitude and said you should've said from the beginning that you want it changed and its not about the missing parts!!!!!! (like I was saying anything else!). She clearly was just afraid of the complaint more than anything else.
I have luckily recorded our argument on my phone (started recording when I saw she is calling me a liar and a thief) and can provide the proof of how unprofessional she reacted to a simple returning of a damaged product with missing parts. And made a big scene for no good reason.
I have been a regular customer of Hornbach for the last 8 years and never had any issues, but I recently moved to a new house where the Breda branch is the closest one to me. It is such a shame that a good company is putting such an asocial and incompetent branch manager in charge that would bluntly call a customer liar and thief.
I have to say the guy helping me in the bathroom section was actually very helpful and professional, unfortunately I didn't catch his name to thank him here.
Toppunt van klantonvriendelijkheid Hornbach Kerkrade.
Door een verhuizing heb ik voor mijn bedrijf met 4 mensen in dienst sinds drie maanden een proficard. Ik heb hier de laatste maanden voor duizenden euro,s gekocht en ben zeer teleurgesteld in de klantonvriendelijkheid, als je het personeel daar op gepaste wijze op aanspreekt (wat ook het enigste aanspreekpunt is) krijg je een asociale grote mond terug en wil men je niet meer verder helpen aan de profikassa. Daar sta je dan met honderden euro,s op je kar smekend voor een fatsoenlijke btw-bon!
Ik ben 35 jaar zelfstandig en ben bij andere bouwmaterialen zaken een zeer graag geziene klant, dit heb ik ook nog nooit ergens meegemaakt! Om zich te kunnen profileren op de profimarkt (gerenommeerde aannemers) zal Hornbach zijn personeel veel strenger moeten gaan screenen op klantvriendelijkheid, verkoopstechnieken maar vooral op sociale vaardigheden! Ik heb mijn proficard van Hornbach Kerkrade dan ook snel in de vuilnisbak gegooid. Graag rij ik nu 15 km om, om naar een zaak te gaan waar we een kopje koffie kunnen nuttigen s’morgens en wel klantvriendelijk bejegend worden! Echt een grote schande hoe het personeel met goede klanten omgaat!!!
zeer slechten service vrijdag 2 aanrechtbladen besteld er waren er 4 op vooraad.ik heb nog gebeld of ze echt op voorraad zijn.en ja was het antwoord.maadag om 5 uur wordt ik gebeld dat ze niet konden leveren ik zeg en nu dan annuleer ik ze voor u .met een oplosing kommen ze niet. daar na heb ik ze nog 2 x gebeld waar van een keer de hooren op de haak word gegoot.pesoneel zeer ontvriedelijk ik vroeg alleen wanneer ik me geld terug krijg.eerst een tijd in de wacht .het antwoord was 10 dagen waar op ik zij dat ik het daar niet mee eens ben .ik heb ook onkosten gemaak om een aanhangen te huuren. maar dan zijn ze niet thuis. ik koop en bestel daar niets meer wat een slechte servici klant is kooning maar bij hornbach niet
marcel harmsen
7 reviews
3 maanden geleden
Groot assortiment met fijne prijzen. Betekent wel dat t meer tijd vergt om al je spullen bij elkaar te krijgen, omdat het zo'n grote winkel is. De optie kan ook zijn spullen reserveren en dan ligt alles gewoon voor je klaar op een afgesproken tijd en dag. Prima winkel!
HORNBACH Duiven (eigenaar)
3 maanden geleden
Marcel bedankt voor het delen van je ervaring bij ons en de super beoordeling, …! We zijn daar heel blij mee! We zien je graag terug op onze vestiging, Hornbach Duiven.
Lis vdhulst
Local Guide·41 reviews·72 foto's
een week geleden
NIEUW
Top winkel. Ze hebben altijd alles wat ik nodig heb en zo niet denken ze mee aan een oplossing. Bijzonder vind ik ook dat als je het personeel vraagt waar iets ligt, ze altijd meteen kunnen vertellen welk gangpad. En dat in zo een mega grote winkel!
Szamuel Nooy
3 reviews·1 foto
een maand geleden
Wat een ontiegelijk slechte winkel. Eerst krijg je een kneus bij de afhaal balie die bijdehand doet en vervolgens gaat janken dat je hem een grote bek terug geeft. Vervolgens rijden ze na aangegeven te hebben met een heftruck te laden …Meer
Casper
Local Guide·193 reviews
3 maanden geleden
De keuze was (veel) minder dan ik van de HB gewend ben! Een lamellenhor voor de achterdeur.... maar 1 keuze!! Redelijk aan de prijs ook en na 3 weken kan ik zeggen dat de kwaliteit zeer matig is! De mazen van het hor zijn al beschadigd en de 'verzwaringsplaten' verschuiven en komen zodoende tussen de deur en het kozijn.
Bennie Boerboom
6 reviews·3 foto's
een maand geleden
Een kassamedewerker vertelde mij bij het inleveren van een cadeau bon dat ze niet kon zien wat er op stond. Ze kon er niets mee zij ze. Ik moest er toen op aandringen of ze toch nog kon achterhalen wat er op stond. Dat bleek toch nog te …Meer
Johan k
Local Guide·54 reviews·16 foto's
3 maanden geleden
Vind er niks bijzonders aan al geregeld meegemaakt dat producten niet op voorraad zijn.
Ik ga liever naar de obi Duitsland waar ze wel altijd alles op voorraad hebben en kwa afstand is het voor mij net zo ver en ze zijn nog goedkoper ook
Carien Flipse
8 reviews
3 maanden geleden
Nou dat viel me tegen.
De goedkoopste prijs garantie is een rekbaar begrip.
Kantstenen zijn Kantstenen en als ok dezelfde Kantstenen ergens anders goedkoper …Meer
HORNBACH Duiven (eigenaar)
3 maanden geleden
Yippiejajayippieyippieyeah!
twigabor
Local Guide·105 reviews·27 foto's
3 maanden geleden
Groot opgezet met breed assortiment voor eerlijke prijzen. De keuze is reuze en personeel is extreem behulpzaam en duidelijk vakkundig! Locatie is goed gelegen bij andere bouw en woonwinkels dus mocht je niet slagen kan je altijd in de buurt terecht.
Peter N
1 review
3 maanden geleden
Gisteren daar heen gereden om vissen te kopen daar aan gekomen bleek dat meer dan de helft wat op internet stond er niet was.
De medewerker die ons hielp had er weinig zin in stond met z'n handen in zijn zakken ons te woord te staan.
2
Pedro Hermans
4 reviews
een week geleden
NIEUW
Vandaag via de eettent naar binnen gelopen in hornbach duiven. De toegang was open zonder aanduiding 'geen toegang' de dame die daar stond vertelde mij op onbeschofte manier dat ik naar buiten moest.en via de andere kant naar binnen moest. …Meer
1
matthijs gaasbeek
Local Guide·156 reviews·9 foto's
2 maanden geleden
Zeer ruime winkel waar je alles wel zo'n beetje te koop is en vriendelijke en behulpzame mensen daar die over het algemeen wel verstand van zaken hebben !!!
Goeie zaak !!!
Berry de Pau
43 reviews·4 foto's
2 maanden geleden
Erg groot assortiment en daardoor voor- en nadelen. Ze hebben bijna alles maar je zoekt je te pletter. Voor de zoveelste keer moet je dan weer een beroep doen op meestal erg drukke medewerker
Lijstenmakerij Arnhem
1 review
2 maanden geleden
Zeer onbeleefde persoon gesproken over een bezorgafspraak. Zij weigert om haar naam te geven en vervolgens heeft de telefoon neergelegd. Jijjijyippeejippee jee - i dont think so.
gregor pietersz
22 reviews·168 foto's
2 weken geleden
NIEUW
Doe het zelf winkel met een grote oppervlakte, van alles te vinden voor binnen/buiten huis, vriendelijke personeel die je graag een helpende hand biedt, kleine restaurant, toiletten aanwezig, toegankelijk voor minder valide.
Gerald Sweers
Local Guide·38 reviews·43 foto's
2 dagen geleden
NIEUW
Grote winkel met zeer ruim assortiment. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Edwin Brouwer
10 reviews·9 foto's
3 uur geleden
NIEUW
1/10 Online bij Hornbach een afzuigkap besteld, afleveren bij Hornbach Duiven.
Na 3 weken zelf ter info gebeld over status: afzuigkap is in Duiven binnen geweest, maar vergeven. Medewerker zal mij op de hoogte houden.
14/11: Zelf weer gebeld. Medewerker kan geen info geven op dat moment, maar zegt na te gaan zoeken en mij binnen 1 a 2 dagen terug te bellen.
21/11: Zelf wederom gebeld, site geeft aan dat afzuigkap wel in Groningen en Apeldoorn op voorraad is. Medewerker wederom hele verhaal uit gelegd. Zegt dat verhaal van dat afzuigkap doorgegeven is niet kan kloppen. Medewerker zegt dat Hornbach onderling geen goederen tussen filialen vervoert. Enige dat Hornbach kan doen is geld retourneren.
Als klant moet je zelf achter producten aanbellen, ondanks dat anders word belooft, noteer met wie je belt! Er word niet meegedacht met de klant.
Kortom Hornbach service een nul!!!.
1kassa los grote rij voor de kassa dus ik denk zelf schannen wist niet dat dat max 10 dingen waren kreeg ik toch een grote mond van een personeelslid echt op zijn achterbuurts ik moest maar wachten achter de rij mij niet weer gezien bij zoun winkel.
Ik heb een koelkast besteld via Horebach online . En ik heb het in een heele slecht staat gekregen ! deuren zijn kappot. alsof van het vrachtwagen gevalen . En nu moet ik nog een 4 -5 dagen wachten op besslessing . Echt belaglijk . IK ga nooit meer van Horenbach kopen
Duurd heel lang een jaar. De ene zegt iets anders dan de andere En ze hebben het bij ons nog niet eens gezet
Getracht noppenfolie te bestellen, eigenlijk reserveren en dat wil ik afhalen. Word je weer geconfronteerd met een minimum bedrag van 25,00 euro. Ik probeer nu juist te voorkomen dat ik van Rotterdam naar Den Haag rijd en mijn neus stoot als de folie er voorradig is voor 13,00 euro.!!! Heb er al eens wat solar lampjes gekocht voor de tuin en gebruikt op balkon. Stonden dus heel beschut. Na 1 jaar kan je deze dus weggooien. Daarna zeer dure solar lampjes gekocht en precies hetzelfde. Wat een bagger en Hornbach heeft niets voor op Praxis of Gamma en hebben dezelfde hopeloze troep voor veel te veel geld en bureaucratische regeltjes, waar je als burger moe van wordt.
Keuken besteld bij hornbach,
zodra de handtekening staat ben je de pineut. aanpassen en service is er niet, alhoewel op sommige site's lijkt dat dit top is. Het was bijvoorbeeld niet mogelijk om een eigen, voordeliger, spoelbak te plaatsen. De spoelbak van hornbach was bijna 2x zo duur en maakte uiteindelijk ook herrie.
Gelukkig was de monteur wel goed en maakte hij de boel goed af maar er kwamen ook fouten uit de bestelling zoals een te breed besteld blad wat niet pastte zonder aanpassing.
Als keukenzaak is het geen aanrader maar de prijs is concurerend.
Bij Hornbach Best geweest voor platen hardboard in de drive-in. Erg druk. Lang wachten voordat naar binnen kon. Via website zouden ze in gang 1 moeten liggen, echter hier lagen ze niet. Moest naar gang 7. Gang 7 niet bereikbaar vol, gang 6 ook vol. Auto in gang 5 gezet en naar gang 7 gelopen. Rek met hardboardplaten gevonden maar is leeg. Medewerker gevraagd want op website staat ruim 1000 op voorraad. Konden ze niet vinden. Andere medewerker erbij deze zei dat deze platen ook in de winkel liggen. Medewerker loopt mee om aan te wijzen waar ze liggen. Heel fijn. Medewerker loopt weg en schuifdeur gaat dicht. Daar sta ik dan met platen in de winkel zonder kar en m'n auto in de drive-in. Medewerker niet in de buurt. Gewacht op Medewerker en die zei dat ik met platen zonder kar naar de kassa moest lopen en vervolgens na het afrekenen weer naar de drive-in kon lopen. Auto stond in gang 5 en werd omgeroepen dat auto verplaatst moest worden, pfff. Al met al was dit geen prettige ervaring en slecht geïnformeerd.
Slechte service en houden zich niet aan de geldende wet- en regelgeving. Hornbach heeft een paviljoen te koop. Hiervoor zijn wij naar de vestiging gegaan in Enschede. Zij konden het product eerst niet vinden in de computer, vervolgens wel op hun 'zebra' (kastje om prijzen mee te scannen). Hier kwam een prijs naar voren, maar liefst €400 goedkoper. De prijs op de Zebra werd mij toegezegd en werd genoteerd op een papier voor de leidinggevende. Ik zou maandag teruggebeld worden, dit is niet gebeurd. Vervolgens heb ik zelf contact opgenomen en werd er aangegeven dat ik naar de klantenservice moet. De klantenservice meermaals aan de telefoon gehad, elke medewerker bevestigde de prijs van € 400,00 goedkoper. Elke medewerker kon dit prijsverschil ook niet verklaren. Vervolgens door een leidinggevende gebeld (Marjo) en werd er aangeven, dat zij niets voor mij kunnen doen. Dit is juridisch gezien niet juist en ben dan ook zwaar teleurgesteld in Hornbach. Groot bedrijf, GÉÉN service en ook komen zij gemaakte afspraken niet na.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is HORNBACH een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 25 beoordelingen geplaatst over HORNBACH. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,6 gekregen, waarbij 30% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is HORNBACH actief?
HORNBACH is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) tuin en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de HORNBACH reviews? Dan kunt u naar de website van HORNBACH gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.