Informer logo

Informer reviews, ervaringen en beoordelingen

2893
Informer logo
Informer

Reviews en ervaringen Informer

Wil jij als ZZP’er of MKB’er graag zelf en vooral op slimme wijze online boekhouden? Dan zou je voor de diensten van Informer kunnen kiezen. Om jou ene beter beeld te geven van de diensten die Informer te bieden heeft, hebben we de reviews en ervaringen nog eens doorgenomen en hier voor je samengevat. Op basis daarvan kun je eventueel ook besluiten voor Informer te kiezen.

Over Informer

Met Informer kun jij als starter, ZZP’er of MKB’er eenvoudig, snel en veilig zelf je boekhouding in orde maken, zoals je ook prima jouw eigen facturatie kunt verzorgen. Nooit eerder was het zo eenvoudig je boekhouding kloppend te houden en vooral steeds up-to-date te houden. Informer werkt met boekrobots. Informer zorgt ervoor dat jij als kleine ondernemer steeds in control blijft, door heel simpel boekhouden gemakkelijk te maken.

Waarom kiezen voor Informer?

Je kiest voor Informer omdat het je in staat stelt zelf je boekhouding en facturatie in orde te maken. Via een beveiligd netwerk fotografeer jij je uitgaven en stuur je ze via WhatsApp. De software van Informer is te koppelen aan elke bank en stelt je bovendien in staat om direct BTW aangifte te versturen. Bovendien kun je via Informer rekenen op hulp vanuit de belastingdienst. Je stuurt facturen naar je klanten en zet inkomende facturen en bonnen meteen online met e-mail of via de speciaal ontwikkelde InformerOnline-app. De verwerking van je bankadministratie gaat via boekrobots en al met een klik zorg je dat de belastingdienst tijdig in het bezit komt van de Btw-aangifte.

Is Informer betrouwbaar?

Ja. Met Informer doe je zaken met een zeer betrouwbare partner. Dat vertellen ook de reviews en ervaringen van mensen die al met Informer werken. Niet voor niets beschikt Informer over Keurmerk Betrouwbaar Boekhouden. Informer is er bovendien trots op dat het zich ontwikkelpartner van de Belastingdienst mag noemen. Informer is daarnaast MKB-proof bevonden. De betrouwbaarheid van Informer blijkt ook wel uit het feit dat al tal van grote bedrijven zaken doen met Informer. Dan moet je denken aan onder meer ING, KVK, PostNL, Bol.com, Amazon en Mollie. En dergelijke grote spelers doen niet zomaar zaken met zomaar een partij.

Informer heeft de zaken prima voor elkaar. Toch kun je ontevreden zijn en een klacht hebben. Informer geeft je de ruimte om de klacht in te dienen. Dit kan via de chat op de website van Informer en via de social media kanalen Facebook, Twitter en ook Instagram. Vergeet niet eerst de veel gestelde vragen door te nemen en de kennisbank die je aangeboden wordt te raadplegen. Vaak wordt heel veel je dan al duidelijker. Educatie is voor deze specialist toch al belangrijk. Zo organiseert Informer ook met enige regelmaat webinars.

Sta je voor een moeilijke keuze, dan is het altijd goed om de beoordelingen van mensen die al eens gebruik maakten van het product of de dienst eens grondig door te nemen. Ze geven je altijd onafhankelijke informatie en vooral ook praktische informatie. In die wetenschap vragen wij je om voortaan ook een beoordeling achter te laten. Zo kun jij andere mensen ook een dienst bewijzen. En echt, het is maar een kleine moeite.

Reviews over Informer