Allyouplay logo

Allyouplay reviews, ervaringen en beoordelingen

502
Allyouplay logo
allyouplay.com

Reviews en Ervaringen Allyouplay

Een beetje gamer wil gamen en gamen en eigenlijk liefst nog meer. Of ben je meer de gamer die af en toe achter zijn pc of console kruipt en erop los gaat? Hoe dan ook: je wilt een specifieke game hebben of je bent juist op zoek naar leuke ideeën omdat je gewoon eens iets anders wilt. Op zoek naar een webshop die veel games verkoopt, dus. Maar wel één die doet wat het belooft. Misschien heb je ondertussen Allyouplay al gevonden en ben je daarom hier. Want wat voor webshop is Allyouplay? Is het betrouwbaar? Hoelang duurt het voordat je hebt wat je hebben wilt? En als er iets is, hoe werkt de service bij Allyouplay? Wij zochten alvast het één en ander voor je uit en vanzelfsprekend kan je hier ervaringen van anderen lezen. Aan de hand van deze reviews kan je immers een goed beeld krijgen van Allyouplay. Mogen we jou ook vragen of jij jouw beoordeling wilt geven als je ook bij Allyouplay iets gekocht hebt? Bedankt, alvast!

Over Allyouplay

Allyouplay is een digitale distributiewebsite uit Amsterdam. Het bedrijf werkt rechtstreeks samen met de officiële distributeurs. Het bedrijf heeft een duidelijk hart voor games, veiligheid voor zijn klanten en heeft zijn eigen officiële mediakanalen op Facebook, YouTube, Instagram, Reddit en Twitter.

Waarom kiezen voor Allyouplay

Allyouplay verkoopt de spelsleutels via een API, hierdoor komen de game keys van de uitgevers. Allyouplay wil de beste prijzen bieden en heeft regelmatig hoge kortingen op bepaalde games. Voor iedere gamer is hier wel iets te vinden. Het maakt niet uit of je een spel zoekt voor Windows, Mac, Linux of Nintendo: het is er allemaal. Ook het platform waar je mee spelen wilt kan het probleem niet zijn. Je kunt bijvoorbeeld kiezen uit platforms als Steam, Nintendo, Giants, Uplay, Xbox, Epic Games, Battle.net en nog meer. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de categorieën die er zijn. Gewoon alles dus. Actie, avontuur, RPG, strategie: het kan gewoon. Door de leuke kortingen zijn er ook in iedere prijsklasse wel games te vinden.

Is Allyouplay betrouwbaar?

Allyouplay heeft betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Ze letten goed op de veiligheid en de keys die verkocht worden zijn dan ook 100% echt, veilig en beveiligd. Het bedrijf heeft effectieve beveiligingsprotocollen welke werkzaam zijn bij betalingen. De persoonlijke gegevens worden eveneens serieus behandeld. Het is een officieel geautoriseerde distributeur. Betalen doe je via de bekende, betrouwbare methoden zoals onder andere Visa, Mastercard, Giropay, Multibanco, iDEAL en PayPal.

Contact opnemen bij klachten of vragen doe je met de klantenservice. Dit kan op meerdere manieren. Je kunt mailen, post versturen of het contactformulier op de site invullen. Bij de meest gestelde vragen kan je uiteraard ook even kijken of je vraag hier al tussen staat. Heb je een succesvolle aankoop gedaan, maar ontvang je toch de activatie code niet? Neem dan contact op met de klantenservice via mail. Zij gaan er direct voor je achteraan. Bij foutmeldingen bij een bestelling kan het hebben van een dubbel account de oorzaak zijn. Dit is om veiligheidsredenen. Dus check eerst even of dat niet het geval is.

Heb jij een game gekocht bij Allyouplay.com? Zou jij dan een review voor ons willen schrijven? Vertel ons wat jouw ervaringen zijn. Was het bestellen eenvoudig te doen? Hoe waren de prijzen? Kon je vinden wat je zocht? Daarnaast: als er problemen waren met bijvoorbeeld het ontvangen van de productkey of activatiecode, hoe werd dit opgelost? Kon je eenvoudig met de klantenservice in contact komen? Hoe meer jij vertelt, hoe meer anderen er mee geholpen worden. Zo kunnen zij ook bepalen of ze wel of niet bij Allyoupay willen bestellen.

Reviews over Allyouplay