Home Discounter reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Home Discounter
Iedereen hunkert naar zekerheid als je een wat grotere aankoop doet. Je wilt graag weten of je zaken doet met een betrouwbare partner of niet. We hebben hier de reviews en ervaring over Home Discounter samengevat. Dat is gebeurd op basis van de gemaakte reviews en ervaringen van andere mensen. Zo krijg je een reëel beeld van Home Discounter en kun je op basis daarvan een goed besluit nemen. Bekijk daarom snel de Home Discounter reviews.
Over Home Discounter
Home Discounter is een winkel voor meubelen en accessoires. Het staat voor prettig wonen en kan alle mogelijke stijlen bieden. Behalve het zeer uitgebreide aanbod en de aantrekkelijke prijzen valt de service van deze aanbieder op. Zo winkel je zonder risico je nieuwe interieur en is de verzending steeds gratis. Je krijgt dertig dagen bedenktijd en retourneren is eveneens gratis. Je mag bij Home iDscounter betalen in termijnen en je kunt kiezen voor service aan huis.
Waarom kiezen voor Home Discounter
Je kiest voor Home Discounter vanwege het grote aanbod. Je vindt er alles voor de woonkamer de hal en de gang, slaapkamer, de tienerkamer, kinderkamer en ook voor de badkamer en kantoorinrichting. Je kunt bij deze aanbieder ook als het financieel even niet uitkomt toch winkelen. Je kunt namelijk voor een vast laag bedrag per maand toch nieuwe meubels aanschaffen. Je weet dat je bij Home Discounter kwaliteit koopt getuige de twee jaar garantie die op de meubels geboden wordt. Home Discounter biedt service aan huis en denkt ook aan de mensen met een kleinere portemonnee. De aanbiedingen die er continu zijn, zijn namelijk zeer aantrekkelijk en daardoor blijft de webshop steeds de moeite van het bezoeken waard.
Is Home Discounter betrouwbaar?
Ja, je kunt Home Discounter zeker een betrouwbare partner noemen, Dat blijkt niet alleen uit de reviews en ervaringen van mensen die al zaken deden met de aanbieder, maar ook uit bijvoorbeeld omdat het een CBW Erkende Woonwinkel is. CBW is een keurmerk voor winkels in de meubelenbranche. Home Discounter voldoet aan alle eisen van het CBW. Bovendien beschikt Home Discounter over het Thuiswinkelborg. Ook dat zegt voldoende, want alleen winkels die aan alle eisen voldoen krijgen een dergelijk keurmerk. Daarmee is de conclusie dus gerechtvaardigd dat je met Home Discounter een zeer betrouwbare partner hebt als je nieuwe meubels en accessoires wilt aanschaffen.
Klantenservice en klachten
Transparantie staat voorop bij Homediscounter. Op de website vind je alle mogelijke informatie en het antwoord op de meest gestelde vragen. Alles wat je wilt weten – van meubel lease tot combideals- vind je duidelijk uitgelegd op de website. Mochten er echter alsnog vragen blijven, dan zijn er voldoende contactmogelijkheden. Zo kun je contact leggen via WhatsApp, gewoon via de telefoon en door het sturen van een e-mail. Bovendien is Home Discounter ook actief op Facebook. Het is geen enkel probleem om contact te keggen met deze aanbieder van meubels.
Wil jij ook beoordelen?
Je hebt nu kennis kunnen nemen van de reviews en ervaringen in samengevatte vorm, met speciale dank aan de beoordelingen die andere mensen eerder hebben gemaakt. Op die manier ben jij geholpen bij het nemen van de juiste beslissing. Laat jij voortaan ook een beoordeling achter om andere mensen zo ook te helpen bij het nemen van lastige beslissingen?
Home Discounter is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Home Discounter bestaat al sinds 2015 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Home Discounter lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Home Discounter.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van Home Discounter is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van Home Discounter te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Home Discounter.
Op 30 januari besteld en gelijk betaald, goede reviews dus betrouwbaar.
Na maanden en maanden aan het lijntje te zijn gehouden, zie overige reacties op deze site, stuur ik hun wederom een mail. Maandelijks contact gehad en maandelijks voorgelogen. Maar goed, ik stuur een mail, 23 augustus waren ze failliet.
Dag geld, geen meubels die we hadden besteld en waarschijnlijk door Home Discounter ook nooit zijn besteld bij de leverancier.
12 januari 2022 meubels besteld die binnen 6 tot 8 weken geleverd zouden worden
Het is nu 23 augustus 2022 en meerdere Emails verder nog steeds geen meubels. Meerdere keren contact gehad met home discounter maar steeds met het excuus Corona en oorlog Oekraïne. Ik probeerde van de week weer te bellen om mijn bestelling te annuleren maar kan door omstandigheden pas rond 25 augustus met de klantenservice bellen volgens het bandje dat ik kreeg te horen. Wat ik ook vreemd vindt dat Ameubelen adverteerd met de zelfde meubels en die kunnen volgens de advertentie binnen 3 dagen leverener gaat nu ook een Email uit van mij dat ik mijn geld terug wil omdat ik de bestelling annuleer
Wij hebben een dressoir besteld met een 6-8 weken waiting period. Momenteel zijn we al 8 MAANDEN aan het wachten. In het begin mailden jullie nog om te zeggen dat er een vertraging was, dat was gunst die we daarna niet meer kregen. Het is niet dat we ongeduldig waren ook niet, vertagingen gebeuren. Na ongeveer 4 maanden waren we het echter beu. Emails met updates kregen we enkel wanneer wij ernaar vroegen en elke email die we terug kregen was dezelfde, er is een probleem met de leverancier en we weten zelf niet wanneer ze gaan kunnen leveren. Ondertussen staat dezelfde dressoir die wij hebben gekocht NOG ALTIJD online met een 6-8 weken wachttijd, klaar om een andere klant erin te luizen (dit hebben we ook aangehaald, maar zij geven er niet om). Uiteindelijk waren we het beu en emailden we dat we 16 augustus ofwel de kast in onze living, of het geld op onze rekening. Opnieuw hetzelfde verhaaltje over de leverancier en dat ze niet weten wanneer deze kan leveren. Het maakte ons niet uit, simpel, kast of ons geld terug. De dag van de 16e contacteerden we de klantendienst want we hadden geen kast en geen geld. We kregen een automatisch bericht dat de klantendienst gesloten was tot de 25e augustus... Vandaag is het 25 augustus en ze zijn blijkbaar nog altijd gesloten. We zijn het beu en we zijn moe van deze circus. We willen gewoon ons geld terug, zodat we eindelijk ergens anders kunnen kopen en een dressoir kunnen hebben na BIJNA EEN JAAR (tegen de tijd dat ze ergens anders geleverd zou zijn).
Bestellen is makkelijk, maar je product krijgen niet. Na 4 a 5 maanden wachten de bestelling geannuleerd. Daarbovenop wachten wij nu al 39 dagen op ons geld terug.
In december 2021 een tv meubel, dressoir en salontafels besteld. Ter waarde van 1500 euro Steeds kreeg ik op de leverdatum via de mail een bericht dat het uitgesteld was. Ik had zelf meerdere malen via de mail en telefonisch contact opgenomen met Home Discounter en zij verzekerde mij dat ik de spullen binnen zou krijgen. Tot ik weer op 19 juli te horen kreeg dat het weer niet geleverd kon worden had ik er geen vertrouwen meer in. Dus gebeld met de klantenservice om mijn order te annuleren. Tot vandaag geen bedrag terug op mijn rekening. Dat terwijl ik vorige week nog een email had gekregen, na mijn mail en weer gebeld te hebben, dat ze ermee bezig waren om het terug te storten. Vandaag weer gebeld naar Home Discounter en ik kreeg een bandje waarop werd gezegd dat ze wegens omstandigheden gesloten zijn en rond 25 augustus 2022 hopen meer duidelijkheid te kunnen geven. Wat betekent dit?? Zijn ze failliet?? Ik maak me nu echt hele grote zorgen!! Ik ben echt bang dat ik naar mijn centen kan fluiten. Ik heb direct na dat telefoontje contact opgenomen met mijn rechtsbijstandverzekering en hopen dat zij nog iets voor mij kunnen betekenen. Maar ik ben bang dat ik gewoon mijn geld kwijt ben. Ik ben boos, verdrietig en teleurgesteld.
Na 3 keer over de levering van mijn bestelling vertraagd besloten de complete bestelling te annuleren... na de annulerings email kreeg de keuze voor een alternatief die wel binnen 2 weken geleverd kon worden, toch maar voor terug betaling gekozen... wat een gedoe! Ik hoop deze week nog mijn geld terug te hebben voordat ik overga op andere maatregelen
In April badkamermeubels besteld 3 keer een mail later nog later dus maar de bestelling geannuleerd en je raad het al geen geld terug elke keer zeiden ze we geven het door aan de financiële afdeling. Niks terugbetaald.
Bestel hier nooit wat. Ik heb jurist ingeschakeld en hij is dieper gaan zoeken. Mensen nu ben gewaarschuwd dit is een louche bedrijf kan het niet vaak genoeg zeggen.
Na veel bloed zweet en tranen eindelijk geld terug met behulp van incasso/ jurist. En zelf druk zetten heel veel druk. Want home discounter hoe kunnen jullie van zoveel mensen stelen want dat doen jullie.
Ik heb al beslist voor 10000€ aan gedupeerde mensen gelezen. Jullie betalen ze gewoon niet terug. Doet me gewoon pijn in mijn hart de hardwerkende centjes van mensen ontnemen en dan niet terug betalen. Beschamend!!! Wij hebben na veel bloed zweet en tranen de 3000€ terug gekregen, maar er zijn nog zoveel mensen die jullie moeten terug betalen, waarom doen jullie dat niet? Wat is hier de meerwaarde van?? Dus niet in zee gaan dit zijn echt oplichters.
In mei 2022 hal meubels besteld die wij hebben moeten annuleren vanwege persoonlijke omstandigheden. De annulering via de mail geregeld. Ik kreeg toen de vraag nogmaals een mail te sturen dat ik echt wilde annuleren. Gedaan maar daar kwam vervolgens geen reactie op. Volgens de algemene voorwaarden van Homediscounter krijg je binnen 14 dagen je geld terug. Na 14 dagen gebeld. Werd er vrolijk verteld door een vrouw dat zij niets kon vinden over een annulering. Dat terwijl ik de mail waarin de annulering gemeld wordt aan hen heb verstuurd en zij daar ook op reageerde maar wel zo dat zij eerst de annulerings tekst was verwijderd. Toen kreeg ik al argwaan. Nogmaals de annulerings mail verstuurd en toen kreeg ik een sorry voor het feit dat er iets was misgegaan. Toen is aangegeven dat men z.s.m. het geld zou terugstorten en je raad het al nu 14 dagen later geen geld gezien. Weer gemaild, en ja hoor weer die k... smoes dat er iets mis is gegaan. Mensen trap er niet in, er gaat daar niets mis, dit is pure opzet, misleiding en fraude. Ik schakel vandaag een incassobureau in.
als velen ben ook ik gedupeerde van Homediscounter. Spullen worden niet geleverd en geld nog steeds niet terug. Ik heb hier melding van gemaakt bij o.a
Autoriteit Consument en Markt (ACM.nl) en kassa.bnnvara.nl. Bij deze wil ik alle andere gedupeerden oproepen om hetzelfde te doen en zo samen een vuist te maken tegen deze slechte organisatie.
In januari een kast besteld en nog niet ontvangen en geen geld terug. Hier niets kopen is min advies.
Na annulering van mijn order na ruim 1 maand nog steeds mijn €1595,- niet terug gekregen. Ze lappen de wetgeving gewoon aan hun laars. Mijn advies; hier niks aanschaffen!!
In januari 2022 meubels besteld deze zouden geleverd worden binnen 6 a 8 weken.
Na vele meldingen het is weer uit gesteld de levering nu 5 mnd later nog niets ontvangen.
Uiteindelijk alles geannuleerd op 10 mei
Wordt beloofd via een mail u krijgt het volledige bedrag terug binnen 1 a 2 weken nu na anderhalve week nog niets terug ontvangen .
Mocht het niet gestort zijn volgende week dan onder neem ik verdere stappen
OPLICHTERS. PAS OP!
Heb op 25 september 2021 een bestelling geplaatst . 6 tot 8 welen zou de levering duren. Vele malen contact gehad waar de bestelling bleef. Nu inmiddels begin maart nog steeds geen meubels. Heb de rechtsbijstand ingeschakeld , die gaan het geld terug halen. Triest voor woorden zo n bedrijf. Dat dat nog kan anno 2022
WIJ ZIJN EEN AANBETALING VAN 630 EURO KWIJT DOORDAT ZE LEES ALLE ANDERE REACTIES HIERONDER ZIJN BEDONDERT DOOR HOMEDISCOUNTER....DE HEER J. DONKER EEN GROTE VIEZE SCHOFT...
APRIL DIT JAAR BESTELD EN CONSTANT MAILS ONTVANGEN MET VERSCHILLENDE NAMEN VAN "ZOGENAAMDE MEDEWERKERS" DAT HET WEER NIET KAN WORDEN GELEVERD BLA BLA BLA.....
******DE WEBSITE IS NOG STEEDS ACTIEF EN MENSEN KUNNEN NOG STEEDS WORDEN OPGELICHT AUB STAP ER NIET IN******
ER WORDT NOOIT IETS GELEVERD EN JE BENT JE GELD ECHT KWIJT!!
ZE SCHUILEN ZICH LEKKER ACHTER EEN BV WAARVAN ZE ER BUITEN HOMEDISCOUNTER NOG TWEE ANDERE VAN HEBBEN.!!
ALS GROTE GRAP HADDEN ZE AFGELOPEN VRIJDAG NOG EEN VACATURE OP DE RUITEN GEPLAKT DAT ZE EEN WEEKEND KRACHT ZOCHTEN ........HAHAHAHAHAH
EN MAAR IN EEN MOOI HUIS WONEN OP DE BOURGONDISCHE LAAN 30k IN ROIDDERKERK..
Ik heb in september mijn bestelling gedaan en kreeg een maand later een mail dat een deel binnen was en dat het andere deel in week 47 binnen zou komen.
Het is nu week 5 en 5 maanden verder en nog altijd niks binnen. Nu blijkt dat het artikel dat binnen was nu helemaal niet meer binnen is. Je krijgt wel steeds een mail dat ze er mee bezig zijn en over 3 weken komen we bij u terug. Ik begrijp door de corona dat het langer duurt maar geen beloftes op de site van tussen 6 en 8 weken.
Ik hoop dat ik ooit mijn spullen binnen krijgt zodat ik me huis eens kan aankleden. en nu hopen dat de meubels wel een beetje degelijk is en geen habbi dabbi zooi is.
Lang over nagedacht, ga toch een korte review plaatsen om mensen te waarschuwen. In April groot aantal van set Bristol besteld met levertijd 6 tot 8 weken. Na 5 maanden de eerste deellevering mogen ontvangen, maand later deel 2 met helaas een defecte kast. Onderdelen worden besteld en telkens beloofd dat alles tijdig geleverd wordt. Weer 2 maanden en vele beloftes verder wachten we nog steeds op 1 kast en de onderdelen om de andere kast te repareren. Het zou allemaal voor kerst geregeld zijn, kast en onderdelen zouden eind november op transport gaan. Nu vandaag opeens is er niks op transport gegaan en is de verwachting dat 10 januari de spullen op transport gaan. Reken dan nog minimaal 1 maand erbij voor ze leveren, alleen al intern transport duurt al weken (dat van Duitsland naar Nederland). Ik hou het nog beknopt en zal nog uitgebreide review kunnen schrijven. Wil vooral mensen waarschuwen bestel set Bristol alleen als je heel, heel heeeeeeeeel veel geduld hebt, nu al 8 maanden verder waar er nog minimaal 2 bij komen en dan hopen dat de set er is. Verwacht ook geen compensatie, dat staat het beleid van het bedrijf niet toe. Extra ster is alleen maar omdat de uiteindelijke kwaliteit van meubels prima is.
Dressoir besteld in augustus. Op voorraad op de website, maar bleek toch via leverancier. Ik wacht nog altijd op levering.... slecht telefonisch bereikbaar, emailcontact is kort en onprofessioneel. Indien geen terugbetaling ga ik stappen ondernemen!
Meubels besteld bij Home Discounter en netjes betaald. Een e-mail ter bevestiging gekregen. Iets later in de week dat de meubels op zaterdag geleverd gaan worden door Alert logistiek.
Zaterdag zitten wachten maar niets afgeleverd. Gebeld met Alert Logistiek meer als een half uur in de wacht. De bestelling was bij controle niet compleet dus is uit de route gehaald. Zonder ons te bellen.
Maar we worden door de planning terug gebeld (niet natuurlijk) nog eens terug gebeld half uur in de wacht ( of we begrip hebben voor de situatie? Nee) Maar de planning gaat ons terug bellen ( niet dus).
Dan maar Home discounter zelf bellen ook hier moeilijk te bereiken via het keuze menu. Tja, u meubels zijn verstuurd naar Alert logistiek. Ik ga even in ons systeem kijken. Nu blijkt niet een deel van de bestelling niet geleverd te zijn maar de hele bestelling. (Bijzonder verhaal). Nu wordt ik een soort van emotioneel maar is dat raar? Waar zijn onze meubels en wanneer komen worden de meubels geleverd ? Tja, meneer tussen nu en enkele weken. Wat een verkoop praatjes kan je iets specifieker zijn in welke week of datum ? Nee heb ik geen zicht op.
Nu enkele weken later nog eens contact op genomen. Er wordt nog steeds gesproken over enkele weken. Mijn vertrouwen is compleet weg zowel bij Home Discounter als bij Alert logistiek. Ik wil u waarschuwen dat u bij deze bedrijven van het kastje naar de muur wordt gestuurd (als het kastje er is tenminste)
Wij blijven in afwachting van onze kasten wanneer ? Ik hoop voor eind van het jaar 2021. Misschien nog maar eens bellen al weet ik het antwoord al.
mooie meubels ontvangen en een super levering gr tom
we hadden mooie combinatie set besteld na 3 a4 x verlenging van de levertijd en paar x contact gehad te hebben nog niks nu maar onze bestelling geannuleerd en hopen op snel onze gled terug anders gaan we volgende stappen zetten dus nee ik zou nooit iets bestellen bij home discounter
ik heb hier in sept besteld
dag later voelde het al niet goed toen ik revieuws las en dat het een groot woonhuis is
ik vermoed oplichters zijn in een woonhuis geen opslag en showroom ik wacht al weken op me bestelling weer een mail het duurt weken langer ik vraag wie leveransier is dat willen ze niet zeggen dat is geheim
als het nog langer duurt dan ik ga me geld terug vragen krijg ik het niet terug dan ga ik ze voor de rechter slepen dit is toch apart dat dit zo gebeurd hoor veel problemem over dit bedrijf
This is the worst service I had ever had in my life, I ordered on 27 february my forniture and received an email in april, communicating about the delivery delay. Two months later I had to start calling for my order delivery, from that time once per month calling, calling and calling and looks like there is not respect for clients, excuses without sense about covid, when you realize that not all the orders are in the same situation.
It is not ethic when as solution they offer you to pay 150 euros more to receive another one instead the one you ordered. I will contininue posting as long as this will take for them to be responsable and ethical.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Home Discounter een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 25 beoordelingen geplaatst over Home Discounter. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Home Discounter actief?
Home Discounter is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) meubels , slaapcomfort en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Home Discounter reviews? Dan kunt u naar de website van Home Discounter gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.