HUUS.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen HUUS.nl
Your home is your castle. Als het in orde is met de sfeer, de stijl en de inrichting van je eigen woning, dan wil je zelfs niet ruilen met een of andere vorst in een paleis. Van je eigen huis kun je ook prima een kasteel maken. Kies daarom altijd de meubels waar jij blij van wordt. Het is handig om te bestellen bij een meubelzaak die allerlei stijlen en merken in het assortiment heeft. Dan kun je goed vergelijken en die meubels bestellen die jou blij maken. Misschien wil je om die reden bestellen bij HUUS.nl. Nu ben je eerst nog even benieuwd naar reviews over dit bedrijf? Het is logisch dat je wilt weten wat andere kopers vertellen over HUUS.nl. Dan krijg jij een goede indruk van deze winkel en kun je een weloverwogen beslissing nemen om wel of niet bij hen te kopen. Wij hebben de recensies al voor je verzameld en je ziet ze hieronder handig op een rijtje.
Over HUUS.nl
HUUS.nl werkt met een uitgebreid team van jonge en enthousiaste mensen. Het is hun passie om hun klanten te helpen het beste in huis te halen. De webshop is gestart omdat een aantal jonge mensen zo enthousiast waren over meubels en een warme stijlvolle inrichting. Ze willen dat dit voor iedereen mogelijk is. Hun shop begon op een zolderkamer. Inmiddels is dit initiatief uitgegroeid tot een serieuze en professionele webshop. Het team van deze winkel gaat voor gezelligheid en gelijkwaardigheid. Alle medewerkers zijn gefocust op hetzelfde doel, namelijk klanten helpen een fijn thuis te krijgen door middel van mooie meubels.
Waarom kiezen voor HUUS.nl
Zoek je een webshop waarbij je veel keus hebt in meubels? Als je het fijn vindt dat er verschillende merken worden aangeboden, dan is HUUS.nl misschien wel een goed adres voor jou. Het voordeel van bestellen bij dit bedrijf is dat je altijd nog de mogelijkheid hebt om een bestelling te retourneren. Dit is bovendien helemaal gratis. Houd je van koopjes en aanbiedingen, dan zit je bij deze webshop ook goed. Elke week zijn er weer nieuw acties. Betalen kan op diverse manieren. Het is handig dat je precies die betaalwijze kunt kiezen waar jij je het meest prettig bij voelt. Zo kun je kiezen voor iDEAL, SprayPay, contant bij levering als het bestelbedrag hoger is dan 400 euro, pinnen bij levering, Credit Card, PayPal of betalen in termijnen. Je betaalt hierbij overigens geen rente. Meubels zijn meestal niet goedkoop. In de meeste gevallen zul je dan ook geen verzendkosten hoeven te betalen. Die vervallen namelijk boven een bedrag van 100 euro. Wanneer kies je voor HUUS.nl? Deze shop verkoopt tafels, kasten, stoelen, fauteuils, banken, verlichting en accessoires. Onder dat laatste vallen dan bijvoorbeeld kapstokken of vloerkleden. Zoek je eigenlijk alleen een vloerlamp, dan kijk je natuurlijk meteen bij de verlichting. Wil je een meubelstuk van een bepaald merk uit of een speciale collectie, dan kun je ook meteen daarop selecteren. Het kan soms gunstig zijn om te kiezen voor een van de combideals. Of je kijkt direct bij de koopjes of bij een van de acties. Kijk je bij de tafels, dan zie je dat er echt veel keus is. Voor de een is dat fijn en voor de ander juist niet. Het aantal tafels vermindert snel als je gelijk even filtert op bijvoorbeeld de vorm, de kleur, het materiaal of het aantal poten. Wil je vervolgens het liefst een tafel die niet al te duur is, dan laat je de verschillende tafels op volgorde van prijs zetten. Wil jij het liefst een tafel die heel populair is, dan kies je voor die volgorde.
Is HUUS.nl betrouwbaar?
HUUS.nl is verkozen tot de beste woonwinkel van Overijssel. Je hoeft dan natuurlijk niet meer te twijfelen aan de betrouwbaarheid van een winkel. Het is daarnaast prettig dat je als klant kunt terugvallen op de kopersbescherming. Verder is de klantenservice uitstekend te bereiken. Als laatste bewijzen de positieve beoordelingen van andere klanten dat dit een uiterst betrouwbaar bedrijf is.
Klantenservice en klachten
Ben je aan het zoeken op de site van HUUS.nl, dan zie je meteen de chatbox Guus verschijnen. Hier kun je algemene vragen aan stellen. Verder is de webshop bereikbaar via de telefoon en de e-mail. Het kan helaas een keer voorkomen dat je een klacht moet indienen. Dat je toch niet helemaal tevreden bent over een artikel of over de service. HUUS.nl biedt je dan allereerst excuses aan, maar wil er ook alles aan doen zodat er een passende oplossing gevonden wordt. Het is ook mogelijk om je klacht te melden via het ODR platform. Is er dan geen passende oplossing gevonden, dan wordt de klacht zelfs voorgelegd aan de rechter. Dat zal natuurlijk niet snel nodig zijn, maar de optie is er altijd. Heb je een klacht, gebruik dan het klachtenformulier dat je op de website vindt. De factuur en het aankoopbewijs dat je ontvangt bij de levering van je producten moet je goed bewaren, dat is je garantiebewijs. Op zich wordt het ook bewaard in je account.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaring met HUUS.nl? Bestelde je een bank, verlichting of een bepaalde accessoire bij deze webshop? Laat dan een review achter en beschrijf daarin hoe jij dit bedrijf beoordeelt. Op die manier help je consumenten die overwegen om hier ook een bestelling te doen. Zowel je negatieve als positieve ervaringen kun je vermelden in een persoonlijke recensie.
HUUS.nl is geverifieerd door ons expert team.
De webshop HUUS.nl bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is HUUS.nl lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via HUUS.nl.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van HUUS.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van HUUS.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van HUUS.nl.
Alles mooi op tijd geleverd
Vriendelijke bezorgers
Alles heel goed ingepakt en makkelijk te monteren!
Wij zijn heel tevreden over onze aankoop van de stoelen en tafel
Bestellen in winkel gaat perfect
Erna hoor je niks meer
Levertijd al geweest maar zelf bellen duurde nog 2 weken
2 weken voorbij weer bellen Ja ligt aan de post weer week gewacht weer bellen en mailen
2 keer gemaild nooit ant gehad
Bij vraag waneer er nu geleverd zou worden grote mond van klantenservice
Mocht ook niet meer bellen
Na 5 maanden kwam de aan koop
Wat waardeloos
Tafeltjes Schots en scheef je kan er nog geen vaas op zetten en daar wacht je 5 maanden op
Nooit maar dan nooit meer mensen wees gewaarschuwd
In 1 woord slecht als je klantenservice belt zijn er altijd ruim 20 voor je en hoe ik mijn kast heb gekregen diep triest
Ik vind dit bedrijf teleurstellend. Ze schrijven op deze site dat je ook positieve punten moet noemen, oké: fijn dat huus op mijn mails heeft gereageerd.
Dan nu mijn ervaring.
Ik heb afgelopen maandag 15 juli een klachtmail geschreven naar huus.nl, maar nog geen reactie ontvangen. Daarom schrijf ik een review hier.
Mijn bestelling van 31 maart 2024 is niet binnen de levertijd van 12 weken geleverd 2) ik ben door huus.nl niet actief op de hoogte gehouden van de levertijd (echter pas als ik erom vraag). Door de passiviteit in de communicatie van huus.nl zitten wij al langdurig in onzekerheid over de levertijd van onze eettafel + eetstoelen. Daarnaast hadden wij erop gerekend inmiddels al gebruik te kunnen maken van de eettafel en eetstoelen, wij hebben het bedrag immers al lang geleden betaald. Huus.nl bood mij (nadat ze hadden bevestigd dat ze te laat waren met leveren) een korting van 15 euro aan en ik reageerde daarop met een klachtbrief. In deze klachtbrief (van maandag 15 juli) verzoek ik huus.nl om de eettafel + 4 eetstoelen binnen 30 dagen te leveren, met ingang van maandag 15 juli 2024.
Aangezien huus.nl de hele week had om op deze mail te reageren (het is nu zaterdag 20 juli en ik heb nog geen reactie ontvangen) vraag ik mij af wat ze daar aan het doen zijn. Jullie hebben mijn geld al lang geleden ontvangen, vind je het dan gek dat ik wil weten wanneer mijn bestelling komt? Vind je het normaal om je klanten zo lang te laten wachten, vooral als zij een klacht hebben over je bedrijf? Hier klopt iets niet.
Inmiddels is het dinsdag 23 juli en ik heb via de mail een reactie ontvangen van huus.nl. Ze verhogen de korting van 15 naar 50 euro en zeggen dat het vanaf maandag 15 juli nog 9 weken duurt voordat mijn bestelling geleverd kan worden (tussen 2 en 9 september). Dus ik moet nog langer wachten. Wat zijn dit voor bijzondere praktijken(?).
Ik heb vandaag (dinsdag 23 juli) opnieuw gereageerd op de mail waarin ik vraag om toch binnen 30 dagen (vanaf maandag 15 juli) de eettafel en 4 eetstoelen te leveren. Als ze dit niet kunnen doen dan moeten ze mij al het geld terug geven. Ik heb er ook bijgezet dat als ze nu al weten dat ze niet kunnen leveren binnen die 30 dagen (van maandag 15 juli 2024 t/m dinsdag 13 augustus 2024), dat ze dan ook meteen mijn geld terug kunnen geven. 'Bespaart weer gedoe en gezeur', zei ik en ik voegde daaraan toe: 'U heeft vast wel genoeg andere klanten die u wel voor de gek kan houden'.
Mijn reactie op onderstaande bericht van huus: Hun 'welgemeende ..' wat? Zie hier dat zij niet eens de tijd hebben genomen om een nette reactie te schrijven. En mijn contactgegevens hebben ze - voordat ze deze reactie schreven - opgevraagd via trustpilot, dus dat klopt niet wat ze zeggen. Mijn klacht heb ik al lang naar jullie gemaild en ik merk tot nu toe nog niks van een 'passende oplossing'. De zogenaamde 'welgemeende excuses', daar heb ik toch niks aan?
Ik vind het ronduit onbeschoft dat jullie mijn geld aannemen en verder geen service bieden. Schandalig en schaamteloos.
Inmiddels heeft huus.nl mij op 29 juli teruggemaild en verteld dat ze de order voor 13 augustus niet konden leveren omdat de order pas in week 36 compleet zou zijn in het magazijn. Ze hadden de meubels op 29 juli (!) nog niet op voorraad (ter herhaling: op 31 maart 2024 had ik de meubels op de website van huus besteld). Ze konden nu de compensatie verhogen naar 65 euro en ze kwamen met ‘welgemeende excuses’.
Dit is een verkorte versie van mijn reactie:
Sorry, maar ik heb geen geduld meer om nog langer te wachten op de bestelde producten, uw driedubbele excuses en steeds te moeten lezen hoe erg u uw best doet om empatisch over te komen door te zeggen hoe vervelend u het voor mij vindt. Ik moet steeds actief met u bellen en u mails sturen om te kijken of mijn order ooit aankomt. U reageert pas wanneer ik u vraag hoe het ervoor staat met mijn order en dat vind ik niet van deze tijd. Daarnaast moet ik u steeds vragen om mij op tijd een reactie te sturen. Ik heb geen zin, maar ook niet de energie of tijd om mij hier nog langer mee bezig te houden. Mijn vertrouwen in u is compleet weg en ik heb mijn interesse in uw producten reeds totaal verloren. Uw korting van 65 euro is nog steeds onvoldoende. Ik heb daarom vandaag (maandag 29 juli) besloten dat ik deze koop per direct ga ontbinden en ik vraag u hierbij vriendelijk om mijn geld (695 euro) deze week nog terug te storten.
Op 29 juli werd mijn order door huus geannuleerd (meer welgemeende excuses) en op 30 juli had ik mijn geld (695 euro) terug van huus.
Ik wil graag iedereen waarschuwen! Ik was mijn geld 4mnd kwijt!
Als laatste een tip voor iedereen. Kijk op: reviews.nl of klacht.nl voor meer echte reviews van eerlijke klanten over huus. Of kijk op trustpilot niet naar de hoeveelheid positieve reviews, maar naar hoe recent de review is. De positieve ervaringen op trustpilot zijn waarschijnlijk niet echt. Een score van 4 op trustpilot is toch bizar(!)
Bestel hier niet
EEN SUPER SLECHTE ERVARING!!!
Onlangs hebben wij 2 bestellingen geplaatst van 2 stoelen. Gezien het feit dat wij deze stoelen graag degelijk beschermd willen hebben, hebben we ervoor gekozen om bij elke bestelling 2 impregneer spuitbussen te bestellen. Deze werden bij zowel de eerste als tweede keer niet geleverd. Na meerdere telefoontjes en mailtjes is ons zowel bij de eerste als tweede bestelling bevestigd dat wij deze spuitbussen alsnog snel zouden ontvangen. ECHTER HEEFT HUUS ZICH GEEN ENKELE KEER AAN DE AFSPRAAK GEHOUDEN!! DE SPUITBUSSEN ZIJN NOOIT GELEVERD (!!). ONTHUTSEND SLECHTE SERVICE EN SCHAAMTELOZE BEHANDELING VAN DE KLANT. Hugo van Iersel
Mooie kast aan een mooie prijs. Tijdig, netjes en verzorgd geleverd.
Stoelen en tafel besteld en geleverd.
Verkeerde stoelen zijn geleverd (wat uiteraard kan gebeuren).
Maar het gehele bestelproces van het omruilen is echt dramatisch.
Je wordt van het kastje naar de muur geschoven.
Er wordt gevraagd een online retour/schadeformulier in te vullen.
WAAROM??
Jullie leveren het foute bij mij, plan gewoon een afspraak in voor omruilen, hoe moeilijk kan dit zijn?
Uiteindelijk toch gedaan, maar het verzoek wordt geweigerd.
Omdat wij het in de winkel hebben gekocht, kunnen zij het retourproces niet verwerken.
Zeer goede onderlinge communicatie...
To be continued...
Samen met een tafel een voederbak hond M besteld. Geleverd kat 3. Kwam er pas achter toen chauffeur al weg was. Retour gestuurd. Melding retour blijft maar staan op check. Hoe moeilijk is het om het juiste item op te sturen? Heel moeilijk blijkbaar. Al 3 x gebeld dan zeggen ze "er wordt vandaag nog contact met u opgenomen". Niet dus. En op e-mail reageren ze ook niet. Nog ff een ik ga rechtsbijstand erop zetten. Ik koop hier niks meer. Dan maar een paar centen meer bij een leverancier met goede service .
Tafeltjes zijn heel mooi, past perfect bij ons interieur… Mooie kwaliteit..
Wat een zeer
slecht bedrijf wat betreft retourneren. Je denkt mooie planken te zien in de winkel van bijna 200 euro maar deze waren niet op voorraad in de winkel. De vrouw achter de balie geeft aan dat voor ons wel ff in te vullen en te bestellen op de site zodat het thuis bezorgd word. De bestelling word inderdaad thuis bezord maar de planken passen kwa kleur niet bij ons interieur dus wij willen ze terug sturen. En wat blijkt nu bij huus doordat de bestelling in de winkel is gedaan (gewoon op de website dus) dat wij het niet mogen retourneren omdat wij het zelf niet besteld hebben. Dit slaat dus helemaal nergens op en de medewerker heeft ons daar niet op gewezen als zij het in zou vullen dat we niet kunnen retourneren. Als zij dit had verteld dan had ik het zelf wel op me mobiel ingevuld op de site. Dit is echt een grote schande en pure diefstal. GEEN goed woord over voor deze handels methode van huus.
Je moet te lang wachten eer je de bestelling thuis geleverd krijgt ,leveren de verkeerde dingen ....
Mooie prijs-kwaliteit verhouding.
Vriendelijke bezorgers, keurig op tijd.
Voor mij op op heden echt een eeuwig duurdere HORRORervaring.
2/7/2022 kast besteld.
Product zelf:
Na maanden wachten een kast ontvangen met defecten.
Na maanden wachten een tweede kast ontvangen.
Die kast was nog erger beschadigd dan de vorige.
De derde kast wordt elk moment geleverd.
Bij schade heb ik het over: meervoudige diepe krassen op ijzer, krassen op ijzeren schuifdeur, krassen op het hout, vlekken op het hout, fabricagefout in het raamwerk, sterk knellende lades
Levering:
Een ramp....
Kast 1:
Vrijaf genomen op een afgesproken datum.
Op de dag zelf krijg ik te horen dat men niet langs kan komen.
De bezorger is ziek.
Werd daarna geleverd door een externe firma.
Kast 2:
Vrij genomen voor levering.
Terug de dag zelf een mail dat er problemen waren met de levering.
De vrachtwagen zou van de baan zijn gegaan.
Een externe leverancier zou de kast op een afgesproken dag leveren.
Vrijaf genomen en terug de dag zelf een mail dat de kast niet zo geleverd worden. De externe firma heeft de kast niet ontvangen van Huus.
Kast 3:
Datum ingepland via het platform van huus.
Werd zonder overleg plots gewijzigd.
Terug gemaild dat dit niet lukte.
Geen antwoord meer ontvangen.
Op de dag van levering (waarop ik niet thuis was) weer maar eens een mailtje.
Kast kan niet geleverd worden.
De bezorger heeft pech onderweg.
Huus plande voor mij, zonder overleg, een nieuwe datum in. (Op een dag die voor mij niet lukt)
To be continued...
ONBEGRIJPELIJK!
Nota:
-Huus is niet bereid de kast te controleren voor deze naar mij wordt gestuurd.
-Huus is niet bereid bij mij aanwezig te blijven bij het uitpakken bij mij thuis van de nieuwe kast.
-Ik moet telkens zelf zorgen dat ik de nieuwe kast uitpak en zelf, samen met de bezorger 2 delen van meer dan 100kg versleuren. (en de oude kast ook terug naar de vrachtwagen helpen sleuren).
Ik pas deze review aan als er verandering komt in deze situatie.
Wij hebben femke tv kast gekocht mangohout en dressoir van hetzelfde merk ook mangohout.
Top kwaliteit zeer goede service en betaalbaar voor degelijk meubels
Ook bezorging top mensen.
Wij zijn zeer tevreden over huus en kunnen jullie mensen het aanraden.
Ze lokken je met een aanbieding als klant naar binnen. Bankstel plus Hocker. Ze leveren echter maar een deel van de bestelling en zeggen dan doodleuk, we hebben de hockers niet meer op voorraad en kunnen ze ook niet meer leveren.
Ik heb er vier eetkamerstoelen gekocht. Die bleken niet op voorraad. Ik zou een mail krijgen als ze zouden worden bezorgd. Ik hoorde niets, dus af en toe bellen... Stond er na 2 maanden ineens zonder aankondiging een bezorger aan de deur met de stoelen, maar.... helaas foute kleur stoelen,. Dat kan gebeuren, maar daarna begon de ellende. Van Anna kreeg ik te horen dat je een formulier online moet invullen met allerlei vragen waarom je wilt retourneren. Dag erna kreeg ik een mail terug of ik foto's kon sturen van de stoelen, labels.. enz. Gedaan. Niets meer gehoord. Dus dag erop gebeld (na 12,30 want voor die tijd is er niemand en na een langdradig keuzemenu) en daar was Anna weer die vertelde dat zij ook niet weet hoe de zaak er voor staat en dat je vooral geduld moet hebben. "U krijgt vanzelf wel een mailtje"). Dat mailtje kwam... of ik de dozen (2 meter) even bij PostNl om de hoek kon zetten voor retour. Dus gebeld en daar was Anna weer.... "Zo zijn nou eenmaal de regels...". Ik heb uitgelegd dat die dozen niet eens in mijn auto passen en dat ik wil dat het geregeld wordt. Ik moet nog terug gebeld worden.... Kortom... een kastje-naar-de-muur-mentaliteit waar ze bij de belastingdienst nog iets van kunnen leren.
Service heeft het probleem netjes en naar tevredenheid opgelost
M.v.g eelco
Ik heb bij Huus een Buffet kast gekocht . na 6 weken werd hij geleverd . De dozen waar de kast in zat werden onderste boven voor de deur neer gezet . Kast was beschadigd en slecht afgewerkt . Handgrepen waren scheef gemonteerd en de kast zelf was ook niet haaks . Achterkant zat het bovendeel strak en aan de voorkant een kier van ruim een cm . Ze probeerde het af te kopen met 150 euro . toen ik daar niet mee akkoord ging boden ze 175 euro . Ik wilde gewoon een goede kast zonder schade hebben . ze beloofde een nieuwe kast te brengen ,en ze zouden deze voor levering controleren op schade . De 2e kast werd geleverd in een doos ,wederom ondersteboven . De verpakking moest nog los gesneden worden dus de kast was niet gecontroleerd . Na openen van de doos zagen we meteen dat deze nog meer schade had als de eerste kast . Heb de kast meteen weer mee gegeven aan de chauffeur . De derde kast werd geleverd en de verpakking was deze keer wel losgehaald . Ze hadden deze kast gecontroleerd volgens hun . En ook deze kast was beschadigt en van een ander model als ik gekocht had . wederom hand grepen scheef in de lades en lades die als ze dicht zijn aan een kant een cm uit de kast blijven steken . Een lade zat zo strak dat hij bijna niet los wilde. Ik begon nu langzaam geïrriteerd te raken . Ik heb ze nogmaals de kans gegeven om een fatsoenlijke kast te leveren . In overleg met leidinggevende van klantenservice heb ik ze weer de kans gegeven om een nieuwe kast te brengen . De leidinggevende ging deze kast persoonlijk controleren voor deze bezorgd zou worden . vorigen week hebben ze dan kast 4 bezorgd ,zorgvuldig gecontroleerd door Hieke (de leidinggevende van hun klantenservice) Deze kast was ook weer hier en daar beschadigd . Ik heb zelf nog een handgreep overgezet van kast 3 omdat deze flink beschadigd was . Bij nadere inspectie bleek dat deze kast een samenraapsel van onderdelen van verschillende kasten was . De schuifdeurtjes van de onderkast waren te smal voor deze kast . Als ik de schuifdeurtjes dicht doe heb ik aan beide kanten een kier van ruim 3 cm . Ze zijn 4,5 cm smaller als de deurtjes die er in horen . Verder zaten er groeven in de voorkant van de kast die geplamuurd waren met een andere kleur als de kast zelf . Ze beloven elke keer dat ze een nette kast sturen en dat ze hem goed na kijken voor verzending . Niet dus ,het zijn gewoon 2e of 3e keus meubels die rondom beschadigd zijn . Moet nu weer vrij nemen zodat ze de kast retour kunnen nemen . Ben nu in totaal 5 snipperdagen kwijt en heb geen kast . Dus slechte meubels en slechte service .
Waardeloos
Eerst betalen en dan de levertijd met 8 weken verlengen naar 4 maanden
Moet mij toch van het hart dat jullie service voor retour doen van meubels waardeloos is!
Begrijp dat jullie formeel niets verplicht zijn zolang het niet online besteld is, maar om op die manier een paar oudere mensen een miskoop in de maag te splitsen omdat het gewoon qua afmeting niet past, vind ik persoonlijk wat laf! Ik zal dan ook zeker mijn best doen om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen om vooral niet iets in de winkel te kopen!!!
Erg jammer dat jullie geen andere oplossingen hebben. Want ze willen zelf wel retour brengen en ook wel tegoed accepteren, maar ook daar valt niet over te praten. Jammer dat ze zo hun spaargeld afhandig wordt gemaakt.
Groet Diane
vandaag onze Buffetkast Lotte ontvangen.
wat een mooie kast goed afgewerkt en degelijke.
ga zeker terug komen naar Huus
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is HUUS.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 22 beoordelingen geplaatst over HUUS.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6 gekregen, waarbij 43% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is HUUS.nl actief?
HUUS.nl is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) meubels en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de HUUS.nl reviews? Dan kunt u naar de website van HUUS.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.