Nitrado logo

Nitrado reviews, ervaringen en beoordelingen

4852
Nitrado logo
nitrado.net

Reviews en Ervaringen Nitrado

Bij Nitrado kun je een gaming server huren. Dit bedrijf maakt de ervaring van het gamen met meerdere spelers nog beter! Nitrado maakt van jouw ervaring de hoogste kwaliteit. Dit doen ze door een combinatie van hoogwaardige technologie op verschillende locaties aan te bieden en door veel aandacht te besteden aan de klantenservice. Ben jij benieuwd naar Nitrado? Lees de reviews en ervaringen van andere spelers zodat je meer te weten komt over dit bedrijf. Op deze pagina lees je de reviews van echte mensen.

Over Nitrado

Nitrado is opgericht in 2001 en heeft intussen meer dan 20 jaar ervaring. Met je eigen server van Nitrado speel je meer dan 120 games. Het aanbod wordt voortdurend uitgebreid en er zijn type spellen voor elke smaak. De geavanceerde software zorgt ervoor dat je geniet van de beste game-ervaring. Nitrado heeft zeer veel ervaring op het gebied van serverhosting en biedt kwaliteit, prestaties, veiligheid en betrouwbaarheid. Zo werkt Nitrado onder meer samen met Intel, Supermicro en Juniper.

Waarom kiezen voor Nitrado

Nitrado werkt met hardware in volledige eigendom. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van meerdere tier-3 datacenters over de hele wereld. Dit zorgt wereldwijd voor lage latenties en een optimale game-ervaring. Alle locaties en partners moeten voldoen aan een lange lijst eisen op het gebied van veiligheid, kwaliteit, betrouwbaarheid en reactietijd. Met de Nitrado gameserver configurator kun je de games op je server wisselen wanneer je maar wilt. Heel makkelijk. Je hoeft je dus niet aan één spel te binden. Nitrado is 's werelds toonaangevende hoster van gameservers en biedt gameservers van hoge kwaliteit tegen een lage prijs. Ze zijn onmiddellijk beschikbaar, dus je hoeft niet te wachten tot je van start kunt met een nieuwe game.

Is Nitrado betrouwbaar?

Alle gameservers maken uitsluitend gebruik van enterprise-grade SSD-opslag. Het bedrijf is volledig eigenaar van de hardware en profiteert hierdoor van maximale flexibiliteit. Als Intel-partner heeft Nitrado toegang tot de nieuwste CPU-modellen, nog voordat ze op de markt komen. Voor extra veiligheid van je gegevens tijdens het gamen, gebruiken de servers allemaal Error-Correcting Code (ECC) RAM. Verder worden er regelmatig back-ups gemaakt, is de netwerkconfiguratie zeer goed bestand tegen hardwarestoringen en werken de servers met twee aparte Power Supply Units (PSU's). Twijfel je nog? Lees dan direct de ervaringen van andere gamers met Nitrado zodat je een completer beeld krijgt van dit bedrijf.

Er staat een uitgebreide FAQ op de website van Nitrado. Hier vind je onder meer informatie over games en services, je persoonlijke account en krediet. Ook is het mogelijk om een ticket te openen of om direct contact op te nemen met een medewerker van Nitrado. Raadpleeg ook zeker de beoordelingen op deze pagina voordat je besluit om een abonnement af te sluiten.

Game jij met veel plezier op je eigen server? Of vind je het juist niet zoveel toevoegen? Door jouw ervaring met Nitrado te delen, zorg je ervoor dat andere gamers ook de juiste keuze maken. Wat vind je van het aanbod aan games? En wat zijn nou echt de voordelen van een eigen game-server? Wat vind je van de prijs-kwaliteit van de aangeboden dienst? Laat direct jouw beoordeling over Nitrado achter!

Reviews over Nitrado