Leen Bakker reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Leenbakker
Wil jij gaan shoppen bij Leenbakker? Dat kan in de winkel én online. Hier lees je meer over deze (web)winkel en meer over hoe klanten Leenbakker ervaren. Zijn zij tevreden met hun bestellingen en hoe waarderen zij de service van Leenbakker? Lees gauw verder om meer te weten te komen over Leenbakker.
Over Leenbakker
Leenbakker is een begrip op meubilair, woondecor en accessoires. Met tientallen fysieke filialen door het hele land is Leenbakker een grote speler op het gebied van wonen. Dit is niet voor niets. Want niet alleen hebben zij een groot en divers aanbod, ook zorgen zij altijd voor betaalbaar meubilair en accessoires voor in huis. Leenbakker is er voor iedere portemonnee en zorgt ervoor dat kwalitatief meubilair voor iedereen betaalbaar is.
Leenbakker is ook altijd op de hoogte van de laatste trends op het gebied van wonen en dit reflecteert in de nieuwste collecties met hippe meubels en design. Voor meubilair volgens de laatste trends, hoef je bij Leenbakker nooit de hoofdprijs te betalen. Je shopt bij Leenbakker eenvoudig in de winkel of kunt online het complete aanbod bekijken en bestellen.
Waarom kiezen voor Leenbakker
Leenbakker is natuurlijk de beste optie voor iedereen die betaalbaar en fraai zijn of haar woning wilt inrichten. Je geniet van de beste prijs-kwaliteit verhouding bij Leenbakker. Daarnaast is het aanbod het grootste van Nederland en worden hier iedere dag nieuwe producten aan toegevoegd, van A-merken tot kleinere merken.
Ook is de service van Leenbakker een reden om online te bestellen. Je kunt online zien of jouw gewenste producten op voorraad zijn en indien dit het geval is, heb je jouw nieuwe meubels van Leenbakker al binnen enkele werkdagen in huis. Ook geniet je bij grote bestellingen van een gratis levering aan huis. Je kunt online zelf aangegeven waar je jouw bestelling wilt laten bezorgen en wat de beste bezorgtijd is. Op deze manier ben jij altijd aanwezig om jouw bestelling in ontvangst te nemen.
Is Leenbakker betrouwbaar?
Leenbakker is een van de grootste meubelwinkels van Nederland en heeft een hoge naamsbekendheid. Dit zorgt automatisch voor extra vertrouwen bij nieuwe klanten. Omdat Leenbakker zo'n groot klantenbestand heeft, weten zij ook hoe belangrijk een goede band met klanten is. Ze doen er dan ook alles aan om het voor klanten zo eenvoudig en veilig mogelijk te maken om online te bestellen.
Dit kun je bijvoorbeeld merken aan de veilige mogelijkheden om online te betalen bij Leenbakker. Zo kun je natuurlijk gebruik maken van een betaling per bank via Ideal. Dit is een beveiligde betaalmethode waarbij je exclusief via jouw bank online betaalt. Daarnaast kun je ervoor kiezen om met creditcard of online betaalmethodes, zoals Paypal, te betalen. Betaal je liever achteraf, of in termijnen? Ook dat is een veilige optie bij Leenbakker.
Klantenservice en klachten
De klantenservice van Leenbakker is goed en snel te bereiken. Je wordt altijd vriendelijk, maar toch professioneel, te woord gestaan en kunt al jouw vragen stellen. Dit kan zowel per telefoon, als online of via het online contactformulier. Hier kun je jouw vraag stellen en zal Leenbakker zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om jouw vraag te beantwoorden.
Leenbakker doet er alles aan om een goede naam te behouden en gaat daarom ook altijd professioneel en zorgvuldig om met klachten. Deze mag je gewoon telefonisch, per mail of via het online contactformulier melden. Leenbakker kijkt altijd of er een goede oplossing gevonden kan worden en hoe jij het beste geholpen kan worden met een klacht.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaring met het online bestellen bij Leenbakker? Laat dan hieronder aan andere (toekomstige) klanten weten hoe jij een online bestelling bij Leenbakker hebt ervaren. Was je tevreden met jouw product en wat vond je over het online bestelproces en de service van Leenbakker? Je mag hieronder een persoonlijke review en beoordeling achterlaten over jouw ervaring met Leenbakker.
Leen Bakker is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Leen Bakker bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Leen Bakker lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Leen Bakker.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van leenbakker.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van leenbakker.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Zaterdag een stoel gekocht in den Bosch en woensdag volgens afspraak netjes gratis geleverd. Ben̈ tevreden.
Op 22 september 2022 een bankstel geleverd gekregen van leen bakker, begin oktober 2023 zakte de armleuning in bij het normaal opstaan, klacht gemeld bij leen bakker, en afgewezen ik zou als 74 jarige op de armleuning hebben gestaan wat voor argumenten ik ook aanhaal wordt gewoon genegeerd onvoorstelbaar,ze nemen niet eens de moeite om te kijken wat er nu werkelijk aan de hand is.
Verschrikkelijke service. Meerdere malen een mail gestuurd met foto’s van de verkeerd ingemeten lamellen waardoor we met lamellen zitten waar je aan de zijkanten je zo onder de douche kan zien staan en in de kamer en slaapkamer je kunt zien zitten. Verkeerd ingemeten en gewoon opgehangen, doordat ik even weg moest en net niet op tijd was om het goed te bekijken hebben ze mijn man die dat niet goed kan zien door zijn herseninfarct gunstige foto’s van de bovenverdieping laten zien en heeft hem laten tekenen voor akkoord! Dit terwijl ze wisten dat hij dit niet goed kan bekijken door zijn handicap. Schandalig ! Na meerdere klachten inclusief de foto’s meegestuurd die je op hun site kon bijvoegen komt er geen reactie op. Geen wonder als je zo met klanten omgaat dat het slechter gaat met Leen Bakker. Wij kopen er nooit meer.
Helaas moesten we het inmeten en de lamellen ophangen laten doen omdat mijn man niets meer kan wegens een groot herseninfarct opgelopen na een operatie . Ze laten je er gewoon mee zitten! Nog nooit zo’n slechte service van een zaak meegemaakt. Gewoon schandalig .
Bijzettafel online besteld en betaald. Er werd een bijzettafel geleverd dat ondermaats was van kwaliteit, barsten in de poten, schade aan de lak...
Dus retourneren maar.
Toen begon de miserie pas. Er moest gebeld worden naar een Nederlands betaalnummer om een afspraak te maken om het pakket thuis op te halen. Daarna krijg je een datum met een tijdslot. Je mag er dus de hele dag voor thuis blijven! Uiteindelijk werd het pakket opgehaald en werd de retour ook bevestigd. Nu, 6 weken later, nog steeds geen terugbetaling ontvangen! Slechtste retour service ooit, klantenservice nul op tien! Nooit of nooit koop ik nog iets bij Leenbakker!
Na veel telefoons, mail alleen bevestigingen dat mijn geld teruggestort is maar: niets!
Goede service en en betaalbare meubilair
Vorig jaar in december een (voor ons budget) een aardig duur bed aangeschaft.
Bij het monteren van het bed kwamen wij erachter dat die beschadigd was geraakt door levering,hierover gebeld en kregen toen te horen dat die nog gewoon bruikbaar is,verder niks geen compensatie. oké prima. 3 weken later; pootjes doorgebroken. Weer gebeld en langs de winkel geweest,ze vertelde ons dat ze nieuwe voor ons gingen bestellen en dat we tot die tijd maar even voorzichtig moesten zijn?! 3 maanden later pootjes binnen gekomen(ze waren het 'vergeten' te bestellen..) Mijn maat was vol,want een paar maanden later WEER hetzelfde probleem mbt de pootjes. + de steunbalk doorgebroken. Nogmaals naar de winkel; klacht zou ingediend worden naar de leverancier toe omdat leenbakker HARDERWIJK zelf niks kan betekenen. Vandaag gebeld,en de klacht is niet ingediend, ( ondertussen al een maand verder,en wij slapen al die tijd op de grond.) Annemarie van klaveren gaf mij de schuld omdat ik volgens haar de juiste info niet heb gegeven,duidelijk geërgerd en scheldend aan de telefoon heeft ze me te woord gestaan.
Dit pik ik niet,en ga er alsnog alles aan doen om op een normale manier geholpen te worden.
Dit is dus niet mogelijk in het filiaal harderwijk.
Hopend dat hier iets mee word gedaan,lijkt mij niet de juiste wijze van klantbenadering.. klantvriendelijkheid is hier ook niet te vinden,geen service..😅
KOOP NIET BIJ LEENBAKKER,en ga al helemaal niet naar filiaal harderwijk.
Laatste bestelling niet tevreden...eerst was de tafel beschadigd en stoelen die ontbraken. Na een week rubbertjes onder de nieuwe stoelen die afbreken. Winkel heeft nieuwe rubbertjes besteld i.p.v alles terug te nemen want ik had liever mijn geld terug en iets van kwaliteit willen kopen, en na een dag breken die opnieuw af. Ik vraag nu om alles terug te brengen maar moet wachten tot vrijdag als de verantwoordelijke terug is ...???... Ondertussen is mijn oude set weg , deze set van leenbakker in de garage om niet te beschadigen, verlof raakt bijna op en wij hebben geen stoelen en tafel om te kunnen gebruiken op ons terras.
een 2-zits bank besteld werd vlot bezorgd maar ,t is NIET de bank welke ik heb besteld ,t is beslist GEEN 2-zits meer een 3-zits de kleur is ook niet goed ik heb bruin besteld en kreeg een andere lelijke kleur bezorgd ook zit er een scheur aan de onderkant in de voering de bank past totaal niet bij m,n overige meubelen qua grootte en kleur dat is flink balen dus
ik heb diverse klachten ingedient ik wil de bank welke ik heb besteld en betaald en ik wil snel van ,t onding welke bezorgd is juridische stappen zullen ondernomen worden als dit niet snel opgelost wordt.
Zojuist in Culemborg geweest en niet klantvriendelijk geholpen.
Ik kwam speciaal naar Culemborg om daar een stuk zeil/venyl te kopen wat ik daar vorige week had gezien! Helaas kon de verkoper mij niet helpen omdat er geen tijd was om het stuk zeil voor mij af te snijden omdat het nog opgerold moest worden! Ik kon wel naar Tiel rijden of een andere keer terug komen gaf de verkoper aan! . Er zijn geen andere klanten in de winkel en ik zag 4 man personeel! Ik gaf te kennen dat ik tijd had en wel wilde meehelpen en even wilde wachten. Hij gaf aan dat ze druk met andere dingen in de winkel bezig waren maar klanten helpen heeft blijkbaar geen prioriteit! U moet begrijpen dat als je iets wilt kopen wat in de winkel ligt maar vanwege “drukte” door personeel het niet kan kopen. Zeer frustrerend.
Ik heb m’n telefoonnummer achter gelaten en hij zou mij bellen als hij wel tijd heeft! Mijn gevoel zegt dat deze meneer mij helemaal niet gaat bellen.
Ik liep gefrustreerd de winkel uit en deed nog een poging bij de kassa om te vragen of ik misschien de bedrijfsleider kon spreken!! Wat bleek… deze man was de bedrijfsleider en wilde mij dus niet helpen!! Het is niet te hopen dat dit een voorbeeld functie is voor al zijn personeel. De dame bij de kassa was overigens wel vriendelijk!
Ik vind dit echt geen service! Klanten helpen moet voorgaan op uitpakken of je winkel veranderen. Ik ben 1 uur onderweg geweest voor niks en als ik geluk heb word ik vandaag gebeld en kan ik weer 1 uur in de auto zitten.
Nogmaals.. als de winkel vol met klanten had gelopen dan had ik er begrip voor gehad! Maar nu was er echt niemand…..
M’n voorgevoel klopte niet!! Meneer belt mij om 2 uur op om te vertellen dat hij om 5 uur tijd had om mij te helpen en dat ik dan kan komen!. Uiteraard ga ik er heen vanmiddag maar ik hoop dat er dan wederom geen klanten in de winkel zijn want anders kan hij mij waarschijnlijk weer niet helpen.
Onlangs in de winkel in Purmerend . Ik wil 2 x 660cm van een loper. Ik betaal, verkoopster snijd af. Komt er achter dat er te weinig is . Nog geen probleem want er was voldoende beschikbaar zei ze. Ik wil van een nieuwe rol want wil geen kleurverschil. Na ruim een week is er nog niks binnen! Waarom kan niemand me vertellen! Ik heb geld teruglaten storten. Dit is al de tweede keer! Vorige keer met een rolgordijn waarvan er maar één geleverd werd. En toen de eerste hing werd de andere ineens uit productie gehaald! Niet meer leverbaar! Nee ik ben echt teleurgesteld in leen bakker
Op de website een aardig tapijt gevonden voor €16,79/m. In de beschrijving stond expliciet "prijs per strekkende meter" en "breedte 400 cm".
Toen ik wilde afrekenen bleek de prijs per vierkante meter te zijn, dus 4 keer zo hoog.
Anderhalve week later zijn de prijzen al twee keer aangepast, maar de rest van de informatie blijft zo. Leen Bakker blijft doodleuk volhouden dat het een fout op de website is, die 'zo snel mogelijk' zal worden aangepast.
Volgens mij is Leen Bakker domweg verplicht om voor de geadverteerde prijs te leveren, aangezien het geen onzinnige prijs, waaruit een fout duidelijk zou blijken.
klacht; tapijt niet leggen conform afspraak
wij hebben tapijt gekocht en besteld bij leen bakker barendrecht. dit zou door tapijtlegger op 26/10 gelegd worden. toen wij op 25/10 de legger belde hoe laat hij zou komen wist hij van niks, hij had geen order en geen tapijt van leen bakker gekregen. Toen wij belden hoe het zat werden we een half uur later gebeld dat het tapijt niet geleverd was en ze daarom morgen niet konden leggen. vreemd verhaal want leen bakker heeft dit gewoon op de rol en je belt niet om 17.45 de dag van te voren dat je geen voorrad hebt. Daarnaast werd me ook vertelt dat de legger niet beschikbaar maar dat wisten we al van de legger zelf. we hebben echter een orderbevestiging met legdatum 26/10 dus ergens is bij jullie iets goed fout gegaan.
nare is dat het om iemand van 85 gaat waar we de hele slaapkamer voor leeg hebben moeten ruimen en die nu op de vloer moet slapen tot leen bakker dit oplost want een concrete oplossing hadden ze nog niet. sterker nog als wij niet zelf gebeld hadden, hadden we de hele dag voor niets zitten wachten.
zojuist weer gebeld en krijg alleen maar te horen druk, personeelstekort etc maar geen oplossing. als het bij thuis zou zij alla, maar sit doe je iemand van 85 toch niet aan? hoe zou jij het vinden als het je moeder of je oma zou zijn
We hebben bij Leen Bakker gordijnen op maat laten maken. Allereerst werd er aangegeven dat de gordijen in week 40 geleverd zouden worden. Dat werd al 2 weken later. Op zich geen ramp als de gordijnen kwalitatief goed genaaid zouden zijn. Bij het ophangen was er bij 1 plooi geen plaatje/haak ingenaaid en bij een 2e plooi was het plaatje zonder garen ingenaaid en viel er dus direct uit. Contact opgenomen met de winkel en ze gaven aan dat de gordijnen teruggebracht moesten worden zodat ze naar het naaiatelier gestuurd konden worden. Zou een paar weken gaan duren. Niet fijn omdat we de gordijnen hebben aangeschaft om energie te besparen in deze koude tijd. Wij hebben toen de klantenservice verzocht om ons een korting op de gordijnen te geven zodat we de plooien bij een naaiatelier bij ons in het dorp kunnen laten repareren. Dan is het namelijk in 1 dag klaar en scheelt het ons 2x heen en weer rijden naar Leen Bakker (niet bij ons in de buurt) om eerst de gordijnen terug te brengen en ze later weer op te halen. Hier kon Leen Bakker niet mee akkoord gaan. Iets met garantie ofzo. Ik zou niet weten waarom de garantie zou vervallen bij het innaaien van 2 plaatjes. Valt de stof dan sneller uit elkaar of verkleurt het sneller? Erg klantonvriendelijk en vooral ook niet duurzaam. We hebben besloten om op eigen kosten de boel te laten repareren. Is goedkoper en duurzamer dan wat Leen Bakker wil. Dit was de eerste en de laatste keer dat we iets bij Leen Bakker laten maken.
In juni 2022 een klacht ingediend over een bed dat momenteel 1,5 jaar oud is. Inmiddels ruim 3 maanden verder maar nog geen reactie gehad op de klacht. In deze 3 maanden zijn meer dan 20 mails gestuurd, heb ik minimaal 5 keer gebeld met de vraag wat de huidige status van de klacht is, maar helaas wordt er elke keer aangegeven dat ze in afwachting zijn van het antwoord van de fabrikant. Er is geen mogelijkheid zelf contact op te nemen met het bedrijf en ze geven aan dat ze meer niet kunnen melden dan dat ik moet afwachten en dus het gesprek graag beëindigen. Beloftes van reactietermijn op klacht (2-5 weken, nog maximaal 1 week, 'volgende week laten we zeker iets horen', 'ik bel je vandaag nog terug', of terugbellen/ mailen met meer informatie worden niet nagekomen. Zéér teleurstellend voor een bed van bijna 1000 euro. Klacht indienen bij klantenservice blijkt ook niet mogelijk, leenbakker zelf heeft geen klachtenfunctionaris/ klachtenafhandeling waar dit bij gemeld kan worden. Klantenservice stuurt het door naar dezelfde persoon als de persoon die ik al herhaaldelijk gesproken heb.
Zeer slechte service..10 weken wachten op een bank. Dag van de bezorging wel een track en trace maar uiteindelijk niks noppes nada gekregen, vrij genomen totaal geen communicatie zoek het maar uit en de klantenservice heeft geen idee hoe of wat, heb je helemaal niks aan.
Verkoper filiaal gaat zijn uiterste best doen.. nu 1 dag na het weekend weer een dag verder met 0 informatie of resultaat. Zitten nu paar dagen op een stoel, geweldig hoor
Geef het nog 1 dag dat de bank met pootjes mijn kant komt opgelopen anders ga ik maar m'n geld terug halen.
Waardeloos dus..
Super super slecht bedrijf bestel hier…
Super super slecht bedrijf bestel hier nooit meer wat.
Bankstel besteld in de winkel vervolgens voor optie gekozen om te laten bezorgen.
De afspraak word 2x verplaatst en de 3de keer komen ze maar 1 deel van de totaal 3 delen brengen.
Nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
In een dag 2x gebeld en totaal 45 min in de wacht gestaan vervolgens wil je een persoon spreken die van betekenis is en men is niet thuis!
Totaal nu meer dan 2 maanden wachten op een bankstel en mega veel stress verder echt een aanrader die Leenbakker (NOT) heel boos en teleurgesteld.
Leenbakker zelf probeert je af te schepen met een cadeaubon maar daar ga ik niet mee akkoord dit verhaal gaat verder.
MENSEN NOOIT IETS BESTELLEN OF KOPEN BIJ LEENBAKKER!
Doe je voordeel met mijn verstrekte info.
En Leenbakker..... mocht je meelezen super bedankt voor de mega goede zorgen.......
Een linnenkast besteld en afgeleverd gekregen.
Bij openen bleek dat er van een deurtje een hoek af was.
Uiteraard naar de winkel want er is geen andere mogelijkheid en het deurtje ingeleverd. Er zou een nieuw deurtje besteld worden.
Nu 6 weken later nog geen deurtje en ook geen antwoordt bij het filiaal.
Leen Bakker vindt kennelijk dat je klanten die er voor hebben betaald kan laten wachten en ook geen antwoordt verschuldigd bent.
Bijzonder slecht en het kopen zeker af te raden.
Bestellen gaat makkelijk, zowel online als in de winkel goede service.
Maar daarna gaat het mis, levering uitgesteld, bank manco geleverd, op de omruildsg kwam niemand opdagen, transport bleek geannuleerd. Tot op heden nog geen bevestiging van de nieuwe levertijd. Klantenservice slecht bereikbaar, 35 min in de wacht, mails worden niet beantwoord.
Wat het laatste betreft de slechtse webshop ooit.
Beste Leen Bakker
5 mei zou bij ons een bank bezorgd worden. Ik was netjes de hele dag thuis. Er werd niks bezorgd en we hebben nooit van jullie daar een verklaring voor gehad. We zijn nu al twee maanden bezig met jullie om deze hier te krijgen. Hij is betaald en we zijn door alle hoepels gesprongen.
Sinds dat moment vragen wij af en toe om een update, maar we horen niet meer dan:
Ik heb helaas nog geen terugkoppeling gehad. Mijn collega's doen er alles aan om je zo snel mogelijk te voorzien van meer informatie :-).
Echt om te janken.
Super super slecht bedrijf bestel hier…
Super super slecht bedrijf bestel hier nooit meer wat.
Bankstel besteld in de winkel vervolgens voor optie gekozen om te laten bezorgen.
De afspraak word 2x verplaatst en de 3de keer komen ze maar 1 deel van de totaal 3 delen brengen.
Nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt.
In een dag 2x gebeld en totaal 45 min in de wacht gestaan vervolgens wil je een persoon spreken die van betekenis is en men is niet thuis!
Totaal nu meer dan 2 maanden wachten op een bankstel en mega veel stress verder echt een aanrader die Leenbakker (NOT) heel boos en teleurgesteld.
Leenbakker zelf probeert je af te schepen met een cadeaubon maar daar ga ik niet mee akkoord dit verhaal gaat verder.
MENSEN NOOIT IETS BESTELLEN OF KOPEN BIJ LEENBAKKER!
Doe je voordeel met mijn verstrekte info.
En Leenbakker..... mocht je meelezen super bedankt voor de mega goede zorgen.......
Schuifdeurkast gekocht deugt voor geen meter.
Keurig in elkaar gezet door professionele verhuizers. Wiebelt aan alle kanten veel geld (€ 267) voor een slecht product. Met grote spoed (verhuizing de volgende dag 92 jarige naar een verzorgingshuis) Bij IKEA voor minder geld een uitstekende kledingkast aangeschaft: staat diezelfde avond nu als een huis. Demontage schuifdeurkast eveneens een ramp. Verlies maar genomen en alles afgevoerd naar de afvalscheiding. Al met al: schandalig slechte kwaliteit.
Leenbakker is een winkel met de slechtse klantenservice die je je maar kan bedenken. Je kan bellen mailen klachten vragen wat je wilt maar het enigate wat je te horen krijgt is ik weet het niet mevrouw we kunnen u niet helpen. Maar je klant met een halve hoekbank opgescheept zetten die al volledig betaald is kunnen ze wel
Het is dat ik 1 ster moet aanklikken anders had ik dat niet eens gedaan!!!!!!!
Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg!
En dan heb ik het niet over de medewerkers in de winkel in Den Haag, want die hebben echt geprobeerd om mij zo goed mogelijk te helpen.
De klantenservice bijvoorbeeld, is zeer slecht bereikbaar, en als ze dan opnemen na een uur (á €1,10 per minuut), hangen ze gewoon op als de klacht ze niet bevalt. Midden in je gezicht!!!!!
Ik had een afspraak voor het leveren van meubels, 2 dagen van tevoren sturen ze nog een bevestiging van de levering. Vervolgens sturen ze een dag van tevoren een mail waarin staat dat ze niet kunnen leveren omdat het niet op voorraad is.
Het kan wel over 2 weken, op een dag dat ik niet vrij ben, en dus niet op de dag dat ik er vrij voor heb genomen.
Omdat de klantenservice echt onmogelijk te bereiken is zijn we naar de winkel gegaan. Daar bleek dat de meubels wel gewoon leverbaar zijn maar dat het inmiddels niet meer haalbaar is om mij mee te nemen in de route, die hebben ze waarschijnlijk vannacht aangepast!! En daar valt niets meer aan te doen.
Er is niemand die erover gaat die je kan spreken, er is niemand die je iets kan bieden en er is niemand die normaal het gesprek hierover kan aangaan (behalve het winkel personeel in Den Haag, maar die kunnen niets).
Terwijl wij een gesprek hadden met het winkel personeel zijn er mensen vertrokken die meubels wilde kopen maar schrokken van deze service!! Just saying.
Dus...... slecht, slecht, slecht!!!
Het is dat ik 1 ster moet aanklikken anders had ik dat niet eens gedaan!!!!!!!
Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dit zeg!
En dan heb ik het niet over de medewerkers in de winkel in Den Haag, want die hebben echt geprobeerd om mij zo goed mogelijk te helpen.
De klantenservice bijvoorbeeld, is zeer slecht bereikbaar, en als ze dan opnemen na een uur (á €1,10 per minuut), hangen ze gewoon op als de klacht ze niet bevalt. Midden in je gezicht!!!!!
Ik had een afspraak voor het leveren van meubels, 2 dagen van tevoren sturen ze nog een bevestiging van de levering. Vervolgens sturen ze een dag van tevoren een mail waarin staat dat ze niet kunnen leveren omdat het niet op voorraad is.
Het kan wel over 2 weken, op een dag dat ik niet vrij ben, en dus niet op de dag dat ik er vrij voor heb genomen.
Omdat de klantenservice echt onmogelijk te bereiken is zijn we naar de winkel gegaan. Daar bleek dat de meubels wel gewoon leverbaar zijn maar dat het inmiddels niet meer haalbaar is om mij mee te nemen in de route, die hebben ze waarschijnlijk vannacht aangepast!! En daar valt niets meer aan te doen.
En ondertussen heb ik mijn oude meubels weg gedaan, dus kan ik totdat het wel geleverd wordt , ooit, op de grond slapen en mijn kleding op de grond bewaren!!!
Er is niemand die erover gaat die je kan spreken, er is niemand die je iets kan bieden en er is niemand die normaal het gesprek hierover kan aangaan (behalve het winkel personeel in Den Haag, maar die kunnen niets).
Terwijl wij een gesprek hadden met het winkel personeel zijn er mensen vertrokken die meubels wilde kopen maar schrokken van deze service!! Just saying.
Dus...... slecht, slecht, slecht!!!
16/1 spotje besteld, opmvoorraad, levertijd 18/1.
25/1 gemailed wanneer ze nu eens van plan waren te leveren. Geen reactie op gekomen
2/2 bestelling geannuleerd
10/2 nog steeds geen reactie dus claim voor geld terug ingediend bij credit card maatschappij.
Telefonisch amper bereikbaar met wachttijden van langer dan een uur dus bellen is geen optie.
Als ze al moeite hebben met het versturen van 1 spotje dan blijkt maar weer goed dat ze zelfs na een paar lockdowns nog steeds niet in staat zijn geweest om een fatsoenlijke e-commerce op te zetten. De nieuwe kleding kast voor in de slaapkamer gaat dus niet bij Leen Bakker besteld worden aangezien ik er geen vertrouwen in heb dat het dan op tijd geleverd kan worden. Heb nu trouwens elders spotje gekocht. Maar 4 euro duurder voor een mooier exemplaar bij Praxis.
Ik kocht een stapelbed in september en het kwam in januari aan. Het kwam defect aan en na 15 min brak er een plank ... wat een veiligheid voor de kinderen
Mijn recente ervaring met Leen Bakker:
1) Ik heb op 25 november een bestelling geplaatst op de website voor 4 meubelen. De levering was gepland op 7 december en werd vervolgens verplaatst naar de 9e (het bezorgbedrijf zei dat ik niet thuis was, wat niet waar was ...). Op de dag van levering kwamen 2 van de 4 meubelen incompleet aan en in plaats daarvan werden 2 willekeurige en niet-gerelateerde meubelen geleverd. Ze beloofden de ontbrekende stukken voor 27 december te leveren, maar hebben dit onlangs verplaatst naar 5 januari 2022.
2) Ik heb 22 november in een Leen Bakker winkel een bestelling geplaatst voor een kledingkast op maat. De levering was gepland voor 16 december, maar ze konden niet leveren. Ik heb vooraf geen melding ontvangen dat ze niet kunnen leveren, pas nadat ik contact had opgenomen met de klantenservice werd ik geïnformeerd. De levering was uitgesteld naar 23 december, maar de kledingkast is onvolledig aangekomen. Er ontbreken vier (4) onderdelen en ik heb geen bericht gekregen wanneer ik ze zal ontvangen.
Zoals je kunt zien, was mijn ervaring met Leen Bakker op zijn best stressvol en frustrerend. Vandaag 24 december moet ik nog ontbrekende prijzen ontvangen van beide bestellingen. Contact opnemen met de klantenservice is helemaal niet nuttig en verwacht lange wachttijden als je belt. De meest effectieve manier om met ze te praten is via de chat op de website van Leen Bakker.
Ik ben me ervan bewust dat het vakantieseizoen erg druk is, maar ofwel bereid je je voor op het afhandelen van de extra lading in de bestellingen, ofwel bereid je je voor op de extra lading in de klantenservice... Ik weet niet zeker of ze zich op een van deze hebben voorbereid.
Nooit meer Leen Bakker
Anderhalve maand op jaloezieën
gewacht, eerst waren per ongeluk niet besteld , zouden gister komen. Vandaag gebeld: ze komen niet meer. Nou, Ãk kom daar ook niet meer.!
Voor ons nieuwe huis hebben wij meerdere meubels gekocht bij Leen bakker. Zo ook een 4- deurs kast. 6 weken na het plaatsen van de bestelling kregen wij de kast geleverd, hier kregen we 3/4de van de kast, het laatste deel was niet aan de bezorgers meegeleverd. Leen Bakker hierover gebeld, zij gaven aan dat ze met een week meer wisten over waar het vermiste deel was en dat er dan voor het laatste deel een levertijd van 3-5 weken op zit. Een nieuwe kast bestellen had een levertijd van 5 werkdagen dus hebben wij onze halve bestelling geretourneerd en een nieuwe kast besteld. Dit allemaal telefonisch met 1 van de Leen Bakker medewerkers. De dag van het ophalen van de bestelling zijn wij de hele dag thuis gebleven omdat ze tussen 1230 en 1530 de retournering zouden halen. Hier was de retournering niet goed doorgegeven en zijn ze de kast niet komen halen. Goede producten maar slechte klantenservice dus geen aanraden hier te bestellen!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Leen Bakker een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 41 beoordelingen geplaatst over Leen Bakker. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Leen Bakker actief?
Leen Bakker is vooral actief in de categorie wonen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) meubels , tuin , verlichting en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Leen Bakker reviews? Dan kunt u naar de website van Leen Bakker gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.