Oscar Autoverhuur reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Oscar Autoverhuur
Er zijn zo van die momenten dat het wel handig is om even een auto te kunnen huren. Je bent bijvoorbeeld op weekend. Of misschien ben je op reis. Misschien heeft jouw partner de wagen nodig en moet je zelf maar zien dat je uit de voeten kunt. Ben jij op zoek naar een bedrijf om een auto te huren? Dan kan je online eens een kijkje nemen bij Oscar Autoverhuur. Maar is Oscar Autoverhuur wel de juiste keuze voor jou? Om dat te weten te komen is het een goed idee om er even de reviews en ervaringen van echte klanten op na te lezen. Die beoordelingen van Oscar Autoverhuur lees je hier. Zo kom je niet voor nare verrassingen te staan!
Over Oscar Autoverhuur
Oscar Autoverhuur is een website die werd opgericht in 2018 door de Deense broers Dannie en Christian. Deze ondernemers waren niet aan hun proefstuk toe want ze hebben in het verleden reeds meerdere succesvolle start-ups, zoals bijvoorbeeld Nordic Oil, opgericht. Oscar Autoverhuur is een onderneming die zich, zoals je uit de naam wel af kunt leiden, richt op het verhuren van auto’s. Oscar Autoverhuur pakt dit aan vanuit een grote expertise van software en pakt dit aan op een innovatieve manier. Het is niet voor niets dat Oscar Autoverhuur de snelst groeiende start-up binnen de sector is. Oscar Autoverhuur werkt via onafhankelijke franchisevestigingen waarvan je er in Nederland al meer dan dertig terug kunt vinden. Dat aantal vestigingen wordt echter in sneltempo uitgebreid! Blijf je graag op de hoogte van nieuwe locaties en aanbiedingen? Dan kan je je inschrijven op de nieuwsbrief van Oscar Autoverhuur!
Waarom kiezen voor Oscar Autoverhuur?
Bij Oscar Autoverhuur vind je natuurlijk heel wat verschillende auto’s om te huren op heel wat verschillende locaties. Zo vind je franchises van Oscar Autoverhuur in plaatsen zoals Tiel, Weert, Woerden, Almere, Barneveld, Dronten en ga zo maar door. Op de website vind je een handig overzicht van de huidige locaties. Bij Oscar Autoverhuur kan je terecht voor het huren van personenauto’s, bestelbussen, verhuisbussen en ook personenbussen. Op de website vind je ook heel wat informatie terug over de prijzen die aangerekend worden. Zo weet je op voorhand wat je te wachten staat. Goed om te weten is dat de brandstof niet inbegrepen is in de huurprijs en dat het verplicht is om aan te geven of je naar het buitenland reist met één van de wagens.
Is Oscar Autoverhuur betrouwbaar?
Oscar Autoverhuur is een recente speler op de markt maar dat betekent niet dat het team achter de website geen tonnen ervaring heeft binnen de bedrijfswereld. Beide oprichters zijn gekende namen binnen de Europese zakenwereld. Bovendien werkt Oscar Autoverhuur via onafhankelijke franchise wat betekent dat alle franchisenemers ook onder de Nederlandse wetgeving vallen. Op de website zelf vind je informatie terug zoals het nummer van de Kamer van Koophandel en natuurlijk ook het adres van de hoofdzetel. Tevens vind je bij Oscar Autoverhuur een eigen klantendienst terug. Ook de verbinding met de website is veilig. Wil je betalen? Dan kan dat in je eigen vertrouwde bankomgeving per kredietkaart!
Klantenservice en klachten
Heb je een vraagje voor de klantendienst? Dan kan je op de website best eerst even de sectie met de veelgestelde vragen doornemen. Hier vind je heel wat informatie terug over het bedrijf en over de procedures bij diverse situaties. Is jouw vraag toch niet opgelost? Dan kan je de klantendienst van Oscar Autoverhuur altijd contacteren tijdens de kantooruren per telefoon. Ook kan je een mail sturen of via de website gebruik maken van het chatvenster. Ten slotte is het ook mogelijk om een brief op te sturen naar het adres van de hoofdzetel. De klantendienst van Oscar Autoverhuur reageert in de regel binnen enkele werkdagen op vragen en bij problemen. Klachten stuur je best per mail door voorzien van alle relevante informatie.
Wil jij ook beoordelen?
Huurde jij al eens een wagen bij Oscar Autoverhuur? Dan ben jij de geknipte persoon om een review achter te laten over deze onderneming. Wat vind je bijvoorbeeld van het aanbod aan wagens? Zijn de locaties gemakkelijk te vinden? Is de service goed en zijn ze vriendelijk? Zou je jouw ervaring met Oscar Autoverhuur met andere woorden positief noemen? Wat vind je van de prijzen van de wagens? Jouw beoordeling van Oscar Autoverhuur kan het verschil maken voor onze bezoekers!
Oscar Autoverhuur is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Oscar Autoverhuur bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Oscar Autoverhuur lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Oscar Autoverhuur.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van oscar.nl is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van oscar.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Oscar Autoverhuur.
Als je wilt wijzigen naar een grotere bus of verhuiswagen, en die staat op een andere locatie, dan betaal je 25% annuleringskosten!
Ik snap dat je niet kort van te voren mag anuleren maar ik ben aan het boeken voor over 8 weken. Ik heb een bus zonder lift en dan krijg ik de zware spullen er niet in en hij is ook te klein. Dus ik wilde upgraden maar moest dan naar een andere locatie (dat is op zich prima) maar of ik 25% annuleringskosten wil betalen! Wat is dat nou voor onzin. Ze hebben em 1 dag voor me vastgehouden. Het maakt niet uit of ik bij Oscar weer wat nieuws huur. Dat gaan we dus niet doen.
Bij het ophalen van mijn gereserveerde auto was er niemand te zien. Na 5 minuten riep ik ‘is hier iemand?’ Waarna een deur openging en ‘Yo! We zijn pauze aan het houden’ werd geroepen. Ja iedereen heeft recht op pauze. Ze verdwenen weer en lieten me daarna nog 5 min staan wachten. Een minnetje voor klantvriendelijkheid.
Er werd mij verteld dat ik de elektrische auto 100% opgeladen moest inleveren. Ik zei dat dat lastig is met elektrisch, ik kom uit Alkmaar naar Purmerend dus 100% gaat me niet lukken. “Er is vast wel een laadpaal onderweg” was het antwoord.
Bij het inleveren van de auto na 3 dagen kreeg ik te horen dat deze vies was, en €25 schoonmaakkosten zou worden ingehouden op de borg. Ik protesteerde, ten eerste omdat ik niet vond dat hij vies was en ten tweede omdat ik nog nooit heb gehoord van een verhuurder die verwacht dat je de auto door de wasstraat haalt en stofzuigt vlak voor je hem inlevert. “Ja meneer dat is wel de bedoeling van schoon inleveren, en dat is bij het ophalen ook gezegd.” Dit is 100% zeker niet zo, maar protesteren hielp niks: “Meneer we kunnen ook €250 inhouden op de borg hoor!” was de dreigende reactie op mijn protest.
Ik behandel huurauto’s altijd erg netjes, er lag geen rommel in, geen modderspatten, niks. Uiteindelijk hebben ze liefst €50 ingehouden op de borg. En ja dit heb ik telefonisch besproken met Oscar, men snapte mijn onbegrip volledig maar zei me dat dit aan het filiaal is en dat men daar niets aan kan doen. Er is een ticket aangemaakt maar niks meer op gehoord.
Let dus op als je hier huurt. Schoon inleveren betekent: Door de wasstraat, stofzuigen, doekje er door. Ik geef deze tip omdat ik dit met minstens 100x een auto huren nog nooit heb meegemaakt. Doe er je voordeel mee!
Trustpilot-reviews
Review over Oscar Autoverhuur
Elbouchetaoui
5 reviews
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
4 dagen geleden
€200 ingehouden ivm stof op een vloermatten!?
Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb de auto op tijd ingeleverd, gewassen, gestofzuigd en de tank volgegooid. Bij het inleveren van de auto om 08.00uur was er niemand van Oscar aanwezig zodat we samen een rondje om de auto konden maken. Omdat ik naar mijn werk moest kon ik de sleutel wel bij iemand inleveren die niets te maken had met Oscar. En deed ook niet de moeite om samen een rondje om de auto te doen voor het geval dat ik iets vergeten was. Achteraf bleek dat één matje een beetje vies was hoewel ik heel de auto had gestofzuigd de avond ervoor. De volgende ochtend toen ik instapte om de auto in te leveren nam ik waarschijnlijk wat zand en kleine takjes onder mijn zool de auto in. Takjes van max 2 cm! Bovendien hing er een flinke tabaksgeur in de auto bij aanname van de auto op de 1e dag. Toen ik dat melde bij terugave van de auto kreeg ik te horen of ik daar een foto van had gemaakt.???? Hiervoor heeft Oscar €200 ingehouden van de borg!!! Dit pik ik niet en ben er zeker niet klaar mee. Hier wordt je gewoon belazerd!!! De tabaksgeur was niet van mij en het matje zou Oscar wel kunnen begrijpen omdat ze niet voor hun deur een stofzuiger hebben. Nadat ik de auto had gestofzuigd bij een tankstation de avond voor het inleveren moet ik er nog wel in om de auto bij Oscar af te leveren. Een beetje zand op het matje mag toch geen €200 kosten?!!? Belachelijk dat je na een klacht te hebben ingediend niemand zich thuis begeeft. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en iedereen verteld aan de telefoon " is niet mijn verantwoordelijkheid ". Maar ik ben wel €200 kwijt terwijl ik alles netjes en tijdig heb aangegeven. Huur hier geen auto! Eenmaal je borg betaald is een gedeelte van je borg kwijt! Klantenservice na een klacht is geen 1 ster waard voor dit bedrijf.
Ordered an auto 16 August to collect 17 August.
Called dealer 17 August they do not have this auto that we ordered.
Paid online 1489.40 Euro.
Called Oscar 17 Aug. They confirmed that it will be cancelled. Received a mail confirming cancellation credit invoice. Funds would be returned 19th or latest 20th.
I have called every day since without any clear solution to this matter.
This is in the hands of their platform accounts and there is nothing they can do.
One day they are in Demmark then todsy I hear that they ate in England.
One employee told me that if you buy from.H&M and return your goods you must wait for your refund.. I did not buy a blouse for 20.00 euro.
We are talking about paying a large amount for nothing.
I have called very day and get another!!!!!!!!! story from, what can I can say, inexperienced employees. Thank goodness they don't work for me.
Suggest they go on a course to be taught to deal with clients. Learn to solve problems and to leave the client in limbo.
I have never ever given a bad review. I this instance I had no other option to release my.anger.
Verhuisauto werd anderhalve dag voor de verhuizing geannuleerd.
Alle helpers hadden vrij genomen en wat nu. Konden we een auto 30 km. verderop halen maar daar hadden we niet gehuurd en zij wilden de auto ook niet op de gehuurde locatie brengen. Toen konden we wel klein busje halen in Lunteren. Maar de eigenaar van de garage wist van niets en was er ook niet. Na lang wachten en noodnummer gebeld kregen we hem aan de lijn en kwam hij er zo aan. Weer wachten en uiteindelijk het busje mee kunnen nemen. Bij thuiskomst bleken er nog meubels in te staan die we er eerst uit moesten halen. En de bus had een grote vaste kastenwand waardoor er niet veel in kon. Iedereen balen en we waren die dag erg laat pas overgehuisd. Kast paste echter niet in het busje en was ook een zorg.
Huur nooit een auto bij Oscar. Wij zijn er ook helemaal klaar mee. En ze begrijpen je zo goed.....
Ik heb 400 km voor€96,- bij geboekt bij een huur waar 400km maximaal inclusief waren. 800 in totaal dus. Uiteindelijk hebben we 520 km met de wagen gereden. De 280 overgebleven km worden echter niet vergoed. Ik heb er een mailtje over gestuurd maar wordt met een uitleg over een app die nog niet bestaat in het riet gestuurd. Je wordt bij Oscar.be dus gestraft als je de maximale aantal km's niet gewoon aan je laars lapt.
Belachelijk bedrijf. 20 minuten in de regen en de kou moeten wachten, omdat ze “even weg” waren. Toen we eenmaal de bus kregen werd ons enorm opgedrongen om maar even snel de voorwaarden te tekenen. Wij klikten de voorwaarden open en kregen alleen maar een zwart scherm.
Vervolgens het busje in een enorm smerige conditie gekregen. Koffievlekken op de stoelen en zelfs nog allemaal nootjes van de vorige huurder. Mijn vriendin heeft een zware notenallergie dus ik kon eerst zelf de bus gaan schoonmaken voordat we konden vertrekken.
De bus NIET volgetankt gekregen (hebben hier bewijs van).
Na het inleveren meerdere telefoontjes gekregen of wij nog de tank willen betalen, omdat wij hem niet vol hebben terug gegeven. €75 vroegen ze!!!!!
Na een lang gesprek te hebben gehad via de klantenservice zeiden ze dat dit een “foutje” was en ze het “per ongeluk” dubbel hebben gefactureerd. Bijzonder dit…..
Ik raad dit bedrijf ten zeerste af voor iedereen die een busje of auto wilt huren. Zijn veel betere plekken in de buurt van Breda en Zevenbergen waar je met GOEDE klantvriendelijkheid en de juiste voorschriften en service wordt geholpen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Oscar Autoverhuur een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 8 beoordelingen geplaatst over Oscar Autoverhuur. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,8 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Oscar Autoverhuur actief?
Oscar Autoverhuur is vooral actief in de categorie autos en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) autoverhuurders.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Oscar Autoverhuur reviews? Dan kunt u naar de website van Oscar Autoverhuur gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.