Simpel logo

Simpel reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Simpel reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Simpel logo
Website
Simpel
Categorie
Telecom

Reviews en Ervaringen Simpel

Zonder smartphone ben je nergens meer tegenwoordig. Niet alleen om bereikbaar te willen zijn, maar het is gewoon een manier geworden om in contact te zijn en blijven met je vrienden, familie en collega’s. Dat wil alleen nog niet zeggen dat je zit te wachten op onnodig hoge abonnementskosten. Dus was jij waarschijnlijk ook al op zoek gegaan naar een goed telefoonabonnement waar je echt iets aan hebt. Maar waar je geen cent te veel voor betaald! Grote kans dat je Simpel hebt gevonden en nu hier bent aangekomen om meer te weten te komen over Simpel. Je wilt reviews lezen, want daar kom je verder mee! Weten hoe anderen Simpel beoordelen. Welke ervaringen zij hebben opgedaan met het abonnement van Simpel en daarnaast hoe makkelijk of ingewikkeld het afsluiten was. Heb jij even geluk dat je hier uitgekomen bent! Want wij hebben die recensies voor jou. En daarnaast ook nog meer informatie over Simpel voor je opgeschreven. Zo kan jij een weloverwogen besluit nemen of je wel of niet een Simpel-abonnement wilt afsluiten. En als je klant bent van Simpel, kom je dan weer even terug om ook jouw review hier achter te laten?

Over Simpel

Simpel biedt sinds 2007 sim-only abonnementen aan tegen voordelige prijzen. Omdat onnodige extra’s ontbreken, kan jij tegen een goedkoper tarief bellen, sms’en en internetten. Dat klinkt toch heerlijk, nietwaar? Simpel is gevestigd in Den Haag en is vooral eerlijk en open naar de klanten toe. Ze houden van een no-nonsense beleid. Dat zie je terug aan de abonnementen. Duidelijk en helder en zonder onnodige extra’s (dus zonder onnodige hoge uitgaven). Maar ook in de communicatie wordt er niet hoog van de toren geblazen, maar gewoon vertelt zoals het is.

Waarom kiezen voor Simpel

Simpel biedt abonnementen aan die zeer voordelig zijn, maar waarbij je wel alles hebt. Internet, bellen en sms’en: je doet het gewoon allemaal met het Simpel abonnement. Je kunt voorkomen dat je meer gaat verbruiken, door een plafond in te stellen. Lekker handig én voorkomt achteraf grote kopzorgen omdat je veel meer op internet blijkt te hebben gezeten dan je zelf doorhad. En die kosten kunnen behoorlijk oplopen! Daarnaast kan je je bundels per maand gewoon naar omhoog of omlaag aanpassen. Kom je er dus achter dat je eigenlijk veel te laag zit of juist te hoog met je bundel: geen nood, je past het simpel weer aan. Simpel maakt gebruik van het mobiele netwerk wat het snelst is en als beste getest. Dus ook daarover hoef je je niet druk te maken. Er is een speciale community-pagina. Hier vind je veel antwoorden op vragen en hier kan je ook andere acties tegenkomen. Zoals het ‘via via voordeel’ (als jij een nieuwe klant aanbrengt, krijg jij en de nieuwe klant een korting). Extra’s bestellen, zoals een MB-aanvuller, kan eenvoudig via de site.

Is Simpel betrouwbaar?

Simpel is al meerdere keren uitgeroepen tot ‘Beste uit de Test’ van de Consumentenbond. Dat word je toch niet zomaar. Met die betrouwbaarheid moet het dus wel goed zitten. Zelfs de site wint prijzen. Misschien vraag je je af wat je daaraan hebt, maar het wil wel zeggen dat de site dus duidelijk werkt. En ja, daar heb je zeker iets aan. Ook de webshop-award die ze gewonnen hebben, zegt genoeg. Al met al valt Simpel dus vaak in de prijzen en dat wil heel veel zeggen over dat wat ze aanbieden, de werkwijze én de betrouwbaarheid.

Klantenservice en klachten

Simpel is duidelijk, dat hadden we al gemeld. Veel vragen van jouw kant zullen dan ook al terug te vinden zijn op de site. Heb je toch andere vragen of klachten, dan kan je die stellen in het forum, welke je bij de community vindt. Maar je kunt ook de klantenservice raadplegen. Dit kan via de chat op de site. Daarnaast is er de Simpel app. Of stel je vraag via Facebook, Twitter of WhatsApp. Bij deze drie manieren wordt er gezegd dat ze binnen 2 uur zullen reageren. Maak je gebruik van het contactformulier, dan komt dit antwoord binnen 5 dagen. Gewoon bellen kan trouwens ook nog. Er wordt gevraagd of je wel je ID-code bij de hand wilt houden. Je vindt dit allemaal bij de contactgegevens, waarvan de link op de pagina ‘over-simpel’ staat. Ga je naar de klantenservice, dan krijg je enkel en alleen Simke naar voren die met je wilt chatten.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij al klant van Simpel? Hoe bevalt het jou? Zou je voor ons Simpel hier willen beoordelen? Vertel ons waarom je wel of niet blij bent met je abonnement. En dat mag over alles gaan wat met Simpel te maken heeft. Hoe heb je het omzetten van je abonnement ervaren? Hoe gaat het aanpassen van je bundel? Als je contact hebt gehad met de klantenservice: hoe is dit bevallen? Maar ook over het bellen zelf via Simpel kan je jouw ervaringen vertellen. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review, want daarmee help je anderen om een goed beeld van Simpel te krijgen!

Reviews over Simpel

Gerelateerde bedrijven

Art & Craft logo
Art & Craft
2 beoordelingen
9,5
Refurbished.nl logo
Refurbished.nl
9 beoordelingen
5,9
Proximus logo
Proximus
1 beoordeling
10
7,1
62% zou hier weer kopen
19 beoordelingen
Onze beoordeling over Simpel

Het bedrijf Simpel is geverifieerd door ons. De webshop Simpel is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Simpel is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Simpel maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

Simpel is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Het is verstandig de website van Simpel te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Simpel.

Geplaatst op: 05-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Geweldig

ik ben overgestapt van tele2 naar Simpel en het leven is een stuk makkelijker

Geplaatst op: 04-10-2021
Laatst bewerkt op: 04-10-2021
Geschreven door: J S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Gewoon de goedkoopste en de beste

Ik ben nu al jaren bij simpel ,heerlijk!!
Onbeperkt bellen ,goede service prima internet, wat wil je nog meer,ik raad het eenieder aan, zo goedkoop krijg je het nergens.

Geplaatst op: 14-07-2021
Laatst bewerkt op: 14-07-2021
Geschreven door: Andries H.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goedkoop abonnement

Heb bij Simpel het 1GB internet abonnement afgesloten waar ik een paar jaar lang bij Vodafone had gezeten. En god wat een prijsverschil. Ik betaal nu nog maar 7,50 waar ik bij Vodafone 22,50 betaalde. Wat een verschil!

Geplaatst op: 24-05-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Patrick D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede service en betrouwbaar

Ben nu denk ik 3 weken lid bij Simpel en alles bevalt meer dan goed. Lache kosten en een prima service. Voordat ik online alles afsloot even gebeld met Simpel voor wat vragen en kreeg een vriendelijk persoon aan de lijn welke alles netjes beantwoorde. Betrouwbaar en doen wat ze beloven!

Geplaatst op: 05-04-2016
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Saskia D.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Nieuw abbonnement is super

Ik heb het nieuwe abbonnement van 10 euro per maand voor 1gb en dat is echt super kan het nergens zo goedkoop vinden. Ook krijg je hierbij gratis bellen en smsen dus het is echt super goedkoop. Overstappen is allemaal goed gegaan en alles werkt dus een goede en voor al goedkope overstap

Geplaatst op: 27-11-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Fenna

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goedkoop en goed

Super tevreden! Altijd goed ontvangst en betaal echt veel minder dan bij KPN. Helemaal tevreden met mijn Simonly abo

Geplaatst op: 12-05-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Geert

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Tot nu toe geen problemenen

Ik heb echt een prima bereik en geen problemen gehad met het overstappen naar simpel. Moest alleen de startdatum instellen en ik hoefde voro de rest niks te regelen. Saldo checken is wel aan de langzame kant (de website dan).

Geplaatst op: 30-11-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Liek

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Probleem netjes opgelost

Ik kon niet in het buitenland bellen. Volgens Simpel kon het aan de telefoon liggen. Dit heb ik getest door een andere simkaart van mijn vrouw erin te doen, maar die deed het gewoon. Weer met Simpel gebeld waarna zij het probleem netjes hebben opgelost. Alles werkt en nadat ze eerst dacht dat het aan mijn mobiel lag hebben ze het toch nog goed opgelost. Mag ook wel een gezegd worden als een bedrijf het dan wel oplost

Geplaatst op: 16-02-2015
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: B.

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede voorwaarden

Een abonnement bij Simple heeft vele voordelen zoals geen kredietcheck, behoud van nummer en controle over je kosten. Eigenlijk allemaal dingen die ik normaal verwacht van een telecomprovider. Tot op heden erg tevreden alleen de serviceverlening kan beter. Maar goed ik denk dat 9 van de 10 telecomproviders daar een potje van maakt....

Geplaatst op: 18-10-2014
Laatst bewerkt op: 15-05-2021
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Doen niet wat ze beloven.

De belofte 'voor 23.30 uur besteld, morgen in huis' komen ze helaas niet na. Bedenk dus goed, als je haast hebt met het toestel, of je wel hiervoor bij bel simpel wil bestellen.

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 03-08-2021
Geschreven door: Jan Pieter V.

7 / 10
5/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht bereik in mn wijk

Bel vrij veel. Vooral bij uitlaten vd hond. Direct bij de overstap van Vodafone naar Simpel veel verschil in ontvangstkwaliteit. Zeker binnen en in de tuin. Meerdere gesprekken gehad met de servicedesk (en daarbij viel de verbinding zelfs 2x weg). Op advies getest met ander toestel. Toch krijg ik na ‘onderzoek’ te horen dat er geen problemen waren in de gesprekken en dat t aan mn toestel zou liggen. Zo is goedkoop toch best duurkoop.

Geplaatst op: 13-07-2021
Laatst bewerkt op: 13-07-2021
Geschreven door: Martin V.

6 / 10
4/5 2/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze klantenservice

Ik heb een abonnement besteld met een nieuw nummer maar het nummer dat ik kreeg bleek in gebruik door iemand anders voor WhatsApp. Ik werd ook via het netwerk door zijn vrienden gebeld dus waarschijnlijk was hij niet zo lang geleden gewoon het nummer aan het gebruiken. Ik kon het nummer voor WhatsApp niet overnemen omdat hij het had beschermd met 2-staps authenticatie en ik zijn pincode natuurlijk niet wist.
Kan gebeuren, dacht ik, en nam contact op met klantenservice Simpel. Van hen moest ik een nieuw nummer aanvragen en 15 euro betalen maar volgens de medewerker zou dat hoogstwaarschijnlijk vergoed worden. Nou, nee dus. Na meerdere mails en belletjes met de klantenservice heb ik het opgegeven. Maar ik wil anderen hiervoor waarschuwen. Het zal waarschijnlijk niet heel vaak voorkomen maar als dit een teken is van hoe ze met problemen omgaan dan stap ik als dit abonnement afgelopen is over naar een andere provider...

Geplaatst op: 14-07-2021
Laatst bewerkt op: 14-07-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte info over contractlengte

Maandelijks opzegbaar make heel gezeur met opzegfen

Geplaatst op: 22-06-2021
Laatst bewerkt op: 22-06-2021
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
2/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Heb een abonnement van 2000 MB voor 7.50 per maand. Elke maand hou ik daarvan verschillende mb's over. Helaas vorige maand 18 minuten internet buiten de bundel gebruikt en daar betaal je dan maar liefst €18 voor!! Echt belachelijk. Helaas zit ik hier nog tot volgend jaar december aan vast. Daarna voor mij geen Simpel meer!

Geplaatst op: 15-10-2021
Laatst bewerkt op: 15-10-2021
Geschreven door: Ageeth B.

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Simpel zijn oplichters, neem hier geen abbo!!

Simpel zijn oplichters, voordat je het weet ben je al 50€ over je bundel heen, neem geen abbonement!!

Geplaatst op: 12-09-2021
Laatst bewerkt op: 12-09-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Kijk uit voor verborgen kosten

Als je je abonnement verlengd dan werkt het plafond blijkbaar niet in die maand. dit wordt niet gecommuniceerd van te voren.dit zie je op je factuur!! Na check bij klantenservice geven zij aan dat dit inderdaad zo is en ze vinden het vervelend, daar blijft het bij.

Geplaatst op: 29-06-2021
Laatst bewerkt op: 29-06-2021
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Van kastje naar de muur

Ik ben twee uur beziggeweest om een derde abonnement te bestellen. Ik wilde gebruik maken van de via via korting. Ik kon dat niet voor elkaar krijgen. Gebeld, gechat, weer gebeld, gechat, ingelogd op account, formulier ingevuld, uit het account geknikkerd, alles opnieuw geprobeerd, enz. enz. Na twee uur de moed opgegeven. Niemand kon/wilde me helpen. 20 euro misgelopen. Heel jammer!

Geplaatst op: 29-09-2021
Laatst bewerkt op: 29-09-2021
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichtersbende

Een grote oplichtersbende is dat hele simpel. Als je een vraag stel dan word je als een kleuter behandeld en dan word je nog opgelicht ook Kosten bovenop kosten rekenen ze. En geen bericht sturen als je 100% van je bundel heb bereikt. Zo'n spijt dat ik ooit klant ben geworden. Ik wil van dat rot contract af! Echt mensen trap niet in die te mooi om waar te zijn acties maar ga bij een betrouwbare provider en niet bij deze dievenbende.

Geplaatst op: 03-08-2021
Laatst bewerkt op: 03-08-2021
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Simpel


Bestelproces *
10
/ 10
Service *
10
/ 10
Prijs *
10
/ 10
Levering *
10
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Art & Craft logo
Art & Craft
2 beoordelingen
9,5
Refurbished.nl logo
Refurbished.nl
9 beoordelingen
5,9
Proximus logo
Proximus
1 beoordeling
10

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Simpel een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 19 beoordelingen geplaatst over Simpel. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 7,1 gekregen, waarbij 62% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Simpel actief?

Simpel is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) simonly en telefonie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeeft u een positieve indruk gekregen door de Simpel reviews? Dan kunt u naar de website van Simpel gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie