
Proximus reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en ervaringen Proximus
Telecommunicatie is overal vandaag de dag. Je hebt een provider nodig voor jouw smartphone. Je hebt een provider nodig voor jouw digitale televisie en natuurlijk heb je ook een provider nodig voor het internet. Bij Proximus kan je al deze zaken apart aankopen of in een bundel. Maar is Proximus wel het beste idee? Wat zeggen de reviews over dit bedrijf? Hoe ervaren klanten de diensten van Proximus? Hoe beoordelen anderen deze onderneming? Op deze pagina vind je het antwoord op al die vragen. Grasduin door de reviews en je kunt meteen een gefundeerde mening vormen over Proximus!
Over Proximus
Proximus is een aanbieder van telecom producten en- diensten met nationale dekking in België. Sterker zelfs: het is de grootste aanbieder op de Belgische markt. Het bedrijf werd in 1994 opgericht en is de opvolger van staatsbedrijf Belgacom en had een de facto monopolie over de markt tot 1998. Ook vandaag de dag is Proximus nog deels in handen van de Belgische staat. Het bedrijf biedt een breed scala aan producten aan en steunt daarbij vooral op specialistische kennis, op een wijd bereik van hun diensten en op oplossingen op maat. Niet toevallig kan je bij Proximus tal van uiteenlopende packs en diensten combineren. Daarenboven mikt Proximus ook op een groene toekomst. Zo gebruikt het bedrijf uitsluitend 100% hernieuwbare energie, zijn er programma’s om oude smartphones te recycleren en wordt eer zo min mogelijk papier gebruikt.
Waarom kiezen voor Proximus?
Bij Proximus kan je voor heel wat uiteenlopende oplossingen op de telecommarkt terecht. Op de webshop vind je onder andere de volgende categorieën: packs, mobiel, internet, televisie en hulp. Proximus biedt oplossingen aan voor bedrijven en voor particulieren. Daarnaast biedt het bedrijf ook een eigen handige app aan. Via de app kan je vlot jouw verbruik volgen of eventueel wisselen van product/abonnement. Bij vragen of voor advies kan je altijd bij de klantenservice terecht. Al vind je op de website van Proximus ook heel wat informatie terug in de vorm van blogberichten en informatieve artikelen. Bij Proximus kan je overigens ook een refurbished smartphone op de kop tikken inclusief abonnement. Blijf je graag op de hoogte van aanbiedingen en promoties? Dan kan je je inschrijven op de nieuwsbrief van Proximus of één van de social media kanalen volgen van het bedrijf.
Is Proximus betrouwbaar?
Proximus is de grootste speler op de Belgische markt en heeft een geschiedenis die veel verder teruggaat dan 1994 wat de oprichtingsdatum is. Bovendien is het bedrijf nog altijd grotendeels in handen van de Belgische staat. Dat betekent dat je 100% zeker kunt zijn van de betrouwbaarheid van de diensten van Proximus. Op de website zelf vind je ook heel wat bedrijfs- en contactgegevens en een eigen klantenservice waar je met vragen en/of problemen terecht kunt. Ten slotte is ook de verbinding met de website zelf een veilige verbinding op basis van het gekende en secure SSL-certificaat. Je hoeft dus ook geen schrik te hebben om jouw persoons- of betalingsgegevens gestolen te zien worden.
Klantenservice en klachten
Op de website van Proximus vind je heel wat informatie betreffende veelgestelde vragen en hun antwoorden. Vind je jouw vraag en antwoord hier niet tussen? Dan kan je de klantenservice van Proximus contacteren. Als één van de grootste bedrijven in België kan je tijdens de kantooruren van de klantenservice bijna altijd direct reactie verwachten. Je kunt een mail sturen naar de klantenservice, je kunt telefonisch contact opnemen, je kunt een afspraak boeken in een fysieke locatie, je kunt chatten op de website of via één van de social media accounts een bericht sturen. Heb je een klacht? Dan geef je die bij voorkeur per mail door aan de klantenservice van Proximus. Op klachten krijg je altijd een ontvangstbevestiging en ten laatste twee weken later een inhoudelijk antwoord of voorstel tot oplossing.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij een klant van Proximus? Of was je een klant en ben je dat nu niet meer? In beide gevallen is jouw mening over en jouw ervaringen met Proximus van grote waarde. Schrijf op deze pagina jouw review en jouw beoordeling van Proximus en help toekomstige bezoekers de juiste keuze maken. Ben je bijvoorbeeld tevreden over de opties bij Proximus? Is de service betrouwbaar? Hoe zit het met de prijs? Worden problemen snel en professioneel opgelost? Staat de klantenservice je vriendelijk te woord? Krijg je voldoende informatie? Zou je opnieuw voor Proximus kiezen of net niet?



Proximus is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Proximus bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Proximus lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Proximus.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
Proximus is van origine een Nederlands bedrijf en is daarnaast al een lange tijd actief op het internet.
Hun reputatie is daarom ook erg goed.
Op onze website kan jij ook een review plaatsen om andere gebruikers te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen.
Bekijk zeker even de website van proximus.be.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Proximus.
Slechte service naar bestaande klanten toe. Na een uur nog geen aankopen kunnen doen via de website, mijn gegevens zouden niet kloppen alhoewel dit allemaal juist is ingegeven. Service aan de telefoon is onbeschoft
Alleen maar miserie. Misinformatie. Slechte communicatie. Alleen loopt het goed als er een factuur niet betaald is. Dan sturen ze een brief en staat er dat het de laatste aanmaning is terwijl dit het eerste bericht is.
De logica is ver te zoeken. Pure oplichterij. En dan is dat nog een bedrijf van de overheid. Proficiat. U doet het goed.
Slecht internet/wifi, in 3 maanden tijd 2x modem moeten wisselen vanwege defect, bar slechte service en niet bereidt tot enige flexibiliteit of klantvriendelijkheid.
Proximus moet opgedoekt worden. Incompetent en de wantoestanden stappelen zich op. Aangezien dit een overheidsbedrijf is moet verantwoording afgelegd worden waarom mensen opgelicht worden.
Aanrekenen kosten,diensten die niet werken, waardeloze klantenservice die door callcenters wordt afgewimpeld, facturen die aangerekend worden voor niet geleverde diensten of zelf zaken uit het verleden gsm abonnement die aangerekend wordt terwijl dit al 5 jaar niet meer bestaat. Mensen staan machteloos maar moet veroordeeld worden door een rechtbank. Dergelijke praktijken zijn misdadig!! Inderdaad jullie zijn dieven. ROT IN HEL
Op 31/7 zou Proximus langs komen om glasvezel te connecteren.
Het was totaal niet mogelijk om aan te duiden voormiddag of namiddag, wat al getuigd kan klantonvriendelijkheid
Er is geen kat komen opdagen zonder te verwittigen.
Voor de nieuwe afspraak heb ik laten vastleggen dat ze tussen 8 en 9 zouden komen vandaag
Opnieuw niemand gezien
Proximus is duidelijk een firma waar niet op gerekend kan worden
Een jaar en twee maand geleden : ik wil Proximus. Er zijn nog andere bewoners die ook Proximus willen in het gebouw. Het staat hier van '21.
Met veel gedoe komen ze in 2023 fiber binnen trekken in de technische. De appartementen hebben een fiberkabel die loopt tot in de technische. De installateur die fiber binnentrok vergat een afspraak te maken, wij moesten namelijk allemaal thuis zijn om de kabels in een verdeelkast te plaatsen. Daarom weigerde hij boos die kast te plaatsen en ging 3 uur in zijn bestelwagen zitten. Hij noteerde in het systeem dat hij de werken volledig had uitgevoerd en getest. !!! Nu zitten wij nog steeds zonder Proximus. DRIE uur gebeld onlangs, die man zou alles regelen en bevestigde dat hier een kast moest komen , je kan geen 14 kabels aansluiten op een miniem binnenkomend doosje ! Hij moest me even doorverbinden, daar kreeg ik onvriendelijke vrouw aan de lijn die eiste dat ik al deze werken op mij nam èn klant werd. Ik vertelde dat ik pas klant zou worden als de werken afgerond was, ik had namelijk al één contract moeten annuleren. Die kast was volgens haar nergens voor nodig. Toen het gesprek afgerond was kreeg ik TIEN mail, ik was opnieuw klant gemaakt !!!
Maar nog steeds niet aan te sluiten want DE KAST ontbreekt. Zeer schandelijk.
Internet met regelmatig downloadsoeed van minder dan 3MB/sec en uploadspeed van minder dan 5 MB/sec!
Telefonisch is hun helpdesk vrijwel onbereikbaar of je hangt een halfuur aan de telefoon. Voor ons is de maat vol, we moeten een nieuwe provider vinden in Wallonie.
geen waarschuwing dat incasso niet goed was gegaan en dat de facturen dus niet waren betaald, gelijk deurwaarder op ons af en contract geannuleerd met heel veel extra kosten. klantenservice: 'wij hebben er niets meer mee te maken'. echt ongelooflijk. maakt geen bal uit blijkbaar dat ze je nooit hebben bericht en dat je de achterstallige kosten wel wilt betalen. gelijk annulering en deurwaarder en extra kosten. nooit maar dan ook nooit klant worden hier.
Sinds geruime tijd hebben we storingen met het internet, onderbrekingen, ZEER trage verbinding (07/05/2023 was de downloadspeed 3.08Mb/sec, dat is lager dan een inbelverbinding destijds) en een fenomeen op de kabel: je bekijkt een programma en je luistert naar twee programmas: het vorige blijft gewoon auditief doorlopen naast het nieuwe. Een heropstart van de modem is dan nodig: echt leuk. Een klacht indienen online gaat niet, alleen telefonisch.
DE slechtste tv en internet ervaring ooit! Het kan minuten duren voor de tv deftig opstart/ de tv slaagt uit vanuit het niks / je moet de decoder regelmatig opnieuw opstarten/ vanaf ik het eerste verdiep betreed met mijn ipad is er bijna geen internet verbinding/ De GB’S bij 4G vliegen erdoor/ de prijs is echt wel hoog. kortom niet blij
Geen enkel ster waard
Ik heb een internetbundel van 20GB.
Eens ik die overschrijd, werkt mijn internet nog maar heel traag, onmogelijk om films te kijken.
Maar toch heb ik zogezegd 5GB extra verbuikt.
Hoeveel moet ik hiervoor betalen? 350euro
Terwijl ik maandelijks 28euro betaal voor 20GB.
Dieven zijn het!!
Mijn vorige smartphone was oud en de batterij werkte bijna niet meer . Was onterecht bang om een nieuwe te kopen omdat ik dacht alles kwijt te zijn . Ik ging informeren in de winkel op de Kouter. En... de manier waarop zij mij geholpen hebben om een nieuwe te kopen was SUBLIEM. Ik ben zo gelukkig met mijn nieuwe aankoop , mede door de super vriendelijke , geduldige begeleiding. Als er nu iets niet lukt , ben ik heel snel en ALTIJD vriendelijk geholpen door iedereen. Het personeel van de KOUTER . TOP. TOP. TOP.
Moest het abonnement tijdelijk tijdelijk opzeggen voor mijn zoon. Alles was snel geregeld zonder wachtmuziek en werd vriendelijk onthaald in mijn eigen taal ( was niet zo bij de installatie door een franstalige die nog niet de moeite deed om goededag uit te spreken), maar als het ok is mag het ook gezegd worden
Blijf weg bij deze provider voor gelijk wat, want of je nu je abonnement opzegt of niet, je kan blijven betalen.
Half november zeggen we via de website ons abonnement op te starten op 1 december. Volgens mij tijd genoeg om de zaken in orde te maken. Zeker als ze op 28 november alles al kunnen afsluiten en een 'herinnering' sturen om je b-box binnen te brengen want dat had ik nog niet gedaan. Duh, als je iets opzegt met ingang december ga je geen maand vooraf alles binnen brengen. Nu de belofte gekregen dat de factuur on hold wordt gezet, dat er geen herinneringen meer komen en dat de creditnota in de maak is. Vraag ik om dat per mail te bevestigen: dat kan ik niet. Rijst bij mij de vraag: waarom? Omdat dat jullie dan toch nog herinneringen kunnen sturen en kosten aanrekenen? Omdat jullie dan toch niet gaan doen wat er telefonisch werd beloofd? Zoals in het verleden: 5(!) aangetekende brieven verstuurd om gsm abonnement op te zeggen => wij hebben dit niet ontvangen, u moet die facturen betalen.
Proximus: het meest waardeloze bedrijf betreft telecom. Laat je niet vangen door hen.
mama reeds bijna 70j klant en nooit 1 x factuur onbetaald doch door overstap andere bank en bank ook in gebreke door domiciliëring niet aan te passen, heeft proximus een hoogbejaarde dame in 't rusthuis zonder pardon afgesneden zonder pardon. mama vol schaamte en stress en week hierdoor geen telefoon en bij telenet opnieuw aansluitingskosten moeten betalen. Ze bestoken haar dan ook met herinneringskosten. Al 100000 x per brief, persoonlijk in kantoor gaan melden, mails verstuurd dat de correspondentie naar de kinderen moet want zij heeft daar geen weet meer van doch nooit gebeurd en 't feit dat alles per domiciliëring was mama niet op de hoogte noch wij dat betalingen niet door waren gegaan. Wij hebben nooit een mail of brief gekregen hierover. Ze kreeg wel maandelijks haar afrekening maar we zieden haar dat dit mocht worden weggegooid daar betalingen toch via domiciliëring ging. Als we 10000000000000000 x verwittigd hebben dat alle correspondentie naar de kinderen moet en proximus doet dit NIET dan zijn zij zwaar in de fout en zouden mama financiële en morele schade moeten betalen want ze heeft hierdoor pak bijkomende kosten en morele schade geleden. Proximus echt onmenselijk en schandelijk hoe ze met ouderlingen omgaan en dat terwijl zij zware grove fouten hebben begaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gewoon verschrikkelijk slechte service, problemen worden nooit opgelost. Je spendeert uren aan je tel. Je hoort 10 verschillende agents die allemaal iets anders vertellen. Hopeloos gewoon ! Ik raad iedereen aan om NOOIT met Proximus in zee te gaan.
Kwaliteit zeer slegt! Bende amateurs!
Technieker wou via de kelder geen fiber installeren waar de kabels binnenkomen. Wou ook via de gewone kabels niet aansluiten. Nu krijg ik 59 € te betalen wegens annulatie !!?? Complete waanzin, pure oplichterij.
Ik ben eind oktober ingegaan op een promotie voor internet en gsm (Flex M). Het bestellen ging relatief goed, desondanks het ondermaatse klantenportaal.
Mijn gsm-abonnement bij Telenet werd vroegtijdig opgezegd, ondanks het feit dat ik tweemaal bevestiging kreeg (in de winkel en telefonisch via de klantendienst) dat ze dit pas zouden doen tijdens/na de installatie van het internet.
Het gevolg hiervan was dat ik geen bereik meer had op een maandagvoormiddag. Zeer vervelend voor mijn werk.
Ik kreeg geen ondersteuning van Proximus bij het zoeken naar een oplossing, behalve dan het advies om hun sim-kaart te activeren en 20+ euro te betalen voor mijn tussentijds verbruik (bovenop mijn Telenet abonnement dat nog liep).
Uiteindelijk ben ik tijdens mijn middagpauze zelf een Telenet winkel binnengestapt en heb ik gevraagd om mijn nummer opnieuw over te nemen. Dit is na aandringen en een hele uitleg gelukt.
Daarna kreeg ik doodleuk een factuur van Proximus van ongeveer 26 euro voor mijn gsm verbruik, alhoewel de Proximus sim-kaart niet werd geactiveerd en er geen verbruik was. Deze factuur hebben ze uiteindelijk laten vallen, te wijten aan "systeemfout".
Aangezien je de installatie niet zelf mag doen, moet je een afspraak maken met een technieker.
Vier weken later een afspraak gekregen in de voormiddag.
Die dag kreeg ik om 10u een sms dat hij tussen 13u en 15u zal komen. Even later een tweede bericht ontvangen dat hij tussen 15u en 17u zal komen.
Spoiler: technieker is niet komen opdagen.
Dag nadien naar de klantendienst gebeld om uitleg. Technieker heeft genoteerd dat hij voor mijn deur stond en mij telefonisch heeft proberen bereiken. Ik had geen gemiste oproepen.
Contract éénzijdig beëindigd wegens gebrek aan professionaliteit.
Enkele dagen nadien heb ik een tweede aanrekening ontvangen voor gsm-verbruik (sim-kaart was nog steeds niet geactiveerd) en een "late cancellation fee" van 59 euro, wegens laattijdig annuleren.
Ik heb een klacht ingediend bij de klantendienst, de situatie uitgelegd en de facturen werden uiteindelijk geannuleerd.
Heel veel tijd en moeite verloren, en het was het absoluut niet waard.
Zoek een andere provider.
We zijn met een deel van het gezin overgeschakeld naar Proximus. Hierna wilden we een toestel bestellen via proximus aangezien hier korting op is. Zo gezegd zo gedaan, totdat we er achter kwamen dat eerst de wifi-installatie thuis gedaan moest worden (een openstaand "order") voordat we een toestel konden bestellen. Allemaal mooi en wel, maar dat was nu net hetgeen waar wel al maanden(!)lang op aan het wachten waren. Enkele dagen geleden, na uren aan de telefoon en er steeds te moeten achter zitten, waren ze dan eindelijk langsgekomen voor de installatie (het order was dus voltooid). Vandaag was de gsm terug beschikbaar op Proximus, want deze voorraad is zeer beperkt. En tijdens het bestellen van de smartphone lopen we voor de 100e keer vast, en moeten we voor de zoveelste keer aanhoren dat de bestelling niet voltooid kan worden door het lopende order.
De overschakeling naar Proximus dateert nota bene al van 5 maanden geleden!!
Gewoonweg asociaal, zeker als ze méérmaals beloven terug contact op te nemen, en dat nóóit hebben gedaan !
Grootmoeder belde tv altijd uitviel. Werd haar een contract aangeboden voor 10€ per maand mobiele telefonie.Echter na lezen van contract bleek dit om vaste lijn te gaan 15€ per maand. Dit direct geannuleerd 31 oktober. 2 december kreeg telefoon van de installateur,door deze te annuleren. Nu annulatie van 59€
Triestig dit te doen met ouderen geen respect voor hun
Eerste keer gebeld hoe ik een pay & go kaart kon heractiveren van nr die gedeactiveerd is door te laat op te laden en ze hebben mij gezegd dat ik naar Proximus winkel moest en daar zeggen ze dat technische dienst dat moest doen. Pas bij 2de keer bellen op 0800 nr konden ze zeggen welk nr van menu ik moest nemen voor technische dienst. Daar mij willen wijs maken dat het niet gaat zodat ik zelf moest uitleggen hoe werking eigenlijk is en na opzoeking zelfs nog durven zeggen dat nr al aan iemand anders is toegewezen (klopt ook niet want als je naar nr belt gaat het niet over en melding van Proximus) hoewel het nog maar 3d gedeactiveerd is. Ik heb medewerker moeten uitleggen wat reglementering is, ik had het opgezocht. Ik vond het erg dat ze me wilden afwimpelen met antwoord dat niet correct is. Uiteindelijk heb ik nieuwe nr pay & go gekocht omdat je verplicht bent minstens 1 maand abonnement te nemen om nr te kunnen terug activeren blijkbaar.
Meermaals bevestiging gekregen dat Proximus technicus zou langskomen voor installatie tussen 8u en 17u. Om 16u klantendienst gebeld om te vragen waar de technicus bleef. Er werd bevestigd dat technicus nog zou langskomen. Bij tweede contactname met klantendienst om 18u werd er gezegd dat de afspraak door een technische fout nooit is doorgekomen in het systeem van Proximus (en dat we dus nooit op de planning zouden hebben gestaan) en dat er een nieuwe afspraak 4! weken later pas kan (wat onhaalbaar was voor ons gegeven nakende verhuis). Bij derde contactname met klantendienst 19u bevestigde men ons doodleuk dat we wel degelijk op de planning stonden, maar technicus er niet geraakt. Men kan ons niet verderhelpen, gewoon terug in de rij gaan staan voor een nieuwe afspraak 4 weken later... Men biedt ons doodleuk aan om een commerciële geste aan te vragen (wat ons niet interesseerde uiteraard) of nog beter: een data-abonnement te nemen bij Proximus zodat we in tussentijd een hotspot kunnen maken (ipv vaste internetconnectie… ij raden Proximus zeker af. Klantenservice 0/10!
vanaf november bezig geweest om over te schakelen van telenet naar proximus, gewoon niet te doen. 2 keer moeten bellen met medewerker, waarbij de 2 de zei dat de eerste alles verkeerd had gedaan, hij zou alles wel in orde brengen, ik moest gewoon nog bevestigen. Als ik wilde bevestigen stond er dat de periode verstreken was???????????? nog maar eens gebeld, zouden het in orde brengen. bij de 2 de keer willen bevestigen idem als bij eerste keer. afspraak gemaakt, daaaagen later bericht dat de afspraak geanulleerd was, zucht, nog maar eens gebeld, neeeneeen de afspraak geld nog steeds. ZUCHT
Na nog verschillende keren bellen, jaaajaa alles is in orde, 18 januari 2023 is de afspraak ECHT????
NEEEN DUS, 18 januari niemand gezien, razend teruggebeld. ah neen de afspraak is geanulleerd?????
DOOR WIE????????? ik niet, me kwaad gemaakt, de operator heeft gewoon opgelegd, terug gebeld, andere operator, die zei dat de afspraak niet was opgezegd, JONGENS TOCH ZOVEEL ONKUNDE EN SLECHTE SERVICE HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT.
voor mij hoeft het niet meer, ik betaal liever iets meer bij telenet, dat wel iets in orde brengt dan zo een ellende; En er is ook geen kat die weet wanneer FIBER effectief zal werken in mijn buurt.
PROXIMUS SUCKS BIGTIME
Na meermaals geen internet te hebben gebeld naar de klantendienst. Een vreemde die amper Nederlands spreekt kreeg ik aan de lijn. Het enige wat hij kon zeggen was contactnummer. Omdat ik niet begreep wat hij bedoelde wou hij me niet verder helpen. Klantnummer adres ID kaart GSM nummer was allemaal niet goed. Doorverbonden met een collega wou hij niet. Ging niet zonder contactnummer.
Moest dat op de APP terug vinden. Maar de app werkte al een hele tijd niet. Uiteindelijk lijn verbroken en producten ( redelijk veel) opgezegd. In een winkel wisten ze niets terug van een contactnummer.
Met proximus heb ik alleeen maar problemen gehad, als ik in het buiteland ben met een onbeperkte bellen en sms’en ( onbeperkt 4 g op favo app)
Ik kom dan te zien dat mijn abbonement geblokkeerd was ( ik was op geen enkele app gegaan buiten mijn favo app)
Daar zit ik dan in het buitenland, geen sms meer geen bellen meer geen 4g meer!! Ik heb geprobeerd proximus te bellen via andere gsm zijnkonden mij niet verder helpen en waren ervan overtuigd dat ik alles heb opgebruikt… top service!!
Nu krijg ik te horen dat mijn favo app vervange word door 3 kleine GB ik ga kijken op mijn app en daar staat dat ik 6,35 euro moet betalen voor 2 smsen ( naar de Lijn)
Wie kent d eprijs van de lijn sms ?? 2,50
2,50 x 2 = 5
Vanwaar komt 6,35 liefste proximus!!???
Ik kan geen 0 geven. Maar dan zijn ze wel!
Altijd hetzelfde liedje! Zijn er problemen of ZIJ wijzigen iets en dan kan je gemiddeld 3 x naar een proximus winkel gaan, 7x bellen met de technische dienst die u dan steeds doorverbinden. En het uiteindelijk ook niet weten..
Misschien dat wij eens onze eigen factuur moeten sturen naar proximus met de tijd die wie hier allemaal aan verdoen!
Mijn tip: moet je niet bij proximus zijn maar kan je naar een andere, zeker doen! Niet mee in zee gaan, altijd zever en miserie!
Ik ben namelijk ''gedwongen" bij hun te blijven, omdat telenet hier geen lijn heeft. Ook orange en de andere kunnen ons hier niet helpen.
Je belt naar de klantenservice voor uitleg over een Facturatie die niet klopt , abonnement is opgezegd geweest maar blijkbaar iets verkeerd gegaan bij hen zelf waardoor ik 3 maand zou moeten betalen voor iets wat ik niet meer heb , ook heb ik de decoder verstuurd via Bpost waar ikzelf nog het bewijsje van heb maar is nooit toegekomen en is zoekgeraakt waardoor ik boete er nog eens bovenop zou moeten betalen , je gaat naar de winkel voor hulp wordt je niet geholpen want ze kunnen het daar zogezegd niet aanpassen en ik terug voor de duizendste keer naar klantendienst moet bellen maar daar krijg ik hetzelfde antwoord sorry wij kunnen je helaas niet helpen !!! Wel ik betaal niet en ik neem er een advocaat bij vuile afzetters niet eens jullie klanten helpen wrm werken jullie ? Enkel betalen kan je doen zeggen ze ik ga echt niet betalen voor iets wat is binnengebracht waar ik het bewijs van heb alsook voor een abonnement die stopgezet geweest is al drie maanden lang ben ik klant bij orange dat kunnen jullie toch zien !!! Hoezo kan dit zelf nog gebeuren doe er iets aan want ik neem verdere stappen
Toen het internet geïnstalleerd werd, moesten we een hele dag thuis zijn. We hadden naar de klantendienst gebeld omdat we alleen in de namiddag thuis konden zijn en ons afvroegen of ze niet in de namiddag konden komen. Dit was blijkbaar niet mogelijk, dus moesten we maar een andere dag plannen, terug 14 dagen later... Er werd ons verteld dat er geen planning werd gemaakt dus dat ze niet weten wanneer ze bij ons gingen zijn. Bij de volgende afspraak hadden we terug gebeld omdat ze hadden gezegd dat ze van 8-17u konden komen en of het niet mogelijk was een tijdstip te zeggen rond welk uur ze zouden komen. Plots werd er de dag voordien een planning gemaakt maar konden ze ons niet zeggen rond welk uur ze zouden komen. Er zijn mensen die voltijds werken, maar daar houden ze geen rekening mee. De dag dat ze zouden komen was ik om 5 na 8 in de ochtend terug thuis en ik was ze juist mislopen. Ze konden niet 5 minuten wachten of eens bellen. Dit was te veel gevraagd. Nu waren er enkele maanden voorbij en we besloten van de hele dag thuis te blijven omdat het niet meer kon zijn. Ze waren iets na 8 gekomen om enkel te meten (wat ze voorheen buiten ook konden doen). Daarna hebben we ze niet meer gezien tot in de avond.
In augustus had ik besloten om Proximus stop te zetten. Ik had hiervoor naar de klantendienst gebeld en die persoon zou dat voor mij in orde brengen. Eind september krijg ik terug een factuur. Ik heb opnieuw naar Proximus gebeld, blijkt dat mijn abonnement niet stopgezet geweest is en dat ik het bedrag verplicht zou moeten betalen (aangezien ik geen bewijs heb dat ik in augustus gebeld had.)
Niemand weet, wil of kan niets.
Zeer onprofessioneel en chaos.
Aub kies hier NOOIT voor





FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Proximus een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 67 beoordelingen geplaatst over Proximus. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,5 gekregen, waarbij 22% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Proximus actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Proximus reviews? Dan kunt u naar de website van Proximus gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.