Scarlet reviews, ervaringen en beoordelingen
Het bedrijf Scarlet is geverifieerd door ons.
De webshop scarlet.be is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Scarlet is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Scarlet maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van scarlet.be is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Het is verstandig de website van scarlet.be te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Scarlet.
Slechte service
Een technieker kwam op een andere dag dan de afgesproken datum en annuleerde vervolgens de datum die ik had doorgegeven. Scarlet's reactie: "We begrijpen niet waar het mis is gegaan en onze excuses daarvoor. We kunnen een nieuwe afspraak plannen ergens in de komende week." Dit is echt teleurstellende service voor iets simpels als een aansluiting. Ik wil niet eens denken aan hoe ze klanten later behandelen.
Laatste tijd overspoelt door phishing afkomstige van Scarlet.be e-mail adressen. Trap er niet in
Deze site moet beter beveiligen
Sinds 28/11/23 probeer ik mijn verhuis te regelen. Al ruim 15x contact gehad met de klantendienst, elke keer komt er zogezegd een ander probleem naar boven. Ik heb ondertussen mijn abonnement moeten veranderen naar een duurder, omdat er anders op mijn nieuw adres geen aansluiting mogelijk is. Op 6/1 heb ik eindelijk een datum gekregen, maar pas voor 16/1. Tot 9/1 mag ik de aansluiting gebruiken van de vorige eigenaars, maar dat wil dus zeggen dat ik een week zonder aansluiting zal zitten, wat onaanvaardbaar is. De vorige eigenaars, ook klanten bij Scarlet, krijgen hun aansluiting op hun nieuwe adres op 10/1 en hebben dan uiteraard hun modem nodig. Aangezien zij letterlijk 2 straten verder wonen nu, is de technieker vlakbij, maar dat is blijkbaar te moeilijk voor Scarlet om mijn afspraak dan op dezelfde dag te zetten. Schandalig slechte service !
Slechte service, onstabiele internet en onprofessioneel dienstverlening waarbij je plots zonder internet sta.
Mijn gsm is kwijt gegaan en heb een nieuwe simkaart gevraagd en het is nu een week geleden en nog geen simkaart gekregen en het ergste is ik bel 3 keer voor achter mijn simkaart te vragen en ze pakken op el eg het probleem uit en zeggen mij ik ga het onderzoeken ze zetten mij op de wacht en na 10 minuten haken ze gewoon af. Dit is geen service en ik ga nu naar de tweede week dat ik onbereikbaar ben en het is heel lastig en groot probleem is dat het een zakelijke telefoon nummer gaat gewoon mijn planning naar de bom. Ik raad iedereen niet klant te worden bij deze bedrijf gewoon slordig en geen structuur.
Ik heb van half juni zonder ineternet thuis mijn modem was kapot voor 2keer.Sclecht verbiding in app van salon naar slaapkamer.Toen zoek ik e mail van Scalet op mijn factuur door te sturen Dat mijn modem kapot is en oplosing.Kreeg ik geen antwoord en na 3 dagen bel ik naar Scalet en die man via tel zegt Dat sturen via de post nuiew modem zonder iemand langs te komen control te doen of te placen.Ik heb ienes gevraag ik wil mijn contract bij Scalet stop te zeten.Man via tel lacht met mee uit en zeg via online allen opzeggen te doen.Ik vraag mijn man terug zelfde dag te belen en opzeggen te doen en was vrouw aan de lijn met mijn man alles invuilen en ze zegt na 10dagen moet jou via e mail iets kregen van Scalet Dat is opzeggen aanwaard.Bijna vaktie begin en via mijn e mail stuur ik bericht naar Scalet Dat ik heb opzeggen gedaan op 19/6/23 warum jullie stuurtnaar mee nuiewe modem volgende dag stuur ik modem terugvia de post heb bewijs.we komen pas 15/7/23terug van vaktie en in briefbus factuur voor maand juli te betalen.Ik heb Direct naar Scalet gebeeld pak de zelfde vrouw wanier mijn man heb opzeggen op 19/6/23gedaan.Ik vraag warum van Scalet factuur is gestuurd en met jou mijn man allea door gestuurd naar Scalet opzeggen is al gedaan.Ze zegt Dat Scalet van jou en van jou man nieks gekregen.wij hebben geen e mail van jou en ik vraag hoe Kan Dat jou waat aan de lijn met mijn man door gestuurd plus voor te vertreken e-mail is gestuurdwat is met mijn opzeggen.Zij begin te zwegen ik Kan niet helpen of zo ik was echt bos en kvaat.Mijn man ok terug gebeld ik heb al 10keer online alles door gestuurd en zo moet ik juli ok betalen zonder internet van Scalet modem alles heb ik gegaald en we heb van Oranje ineternt van 17/7/23 .Ik heb van allea gedaan betald iemand stop te zieten mijn contract dat luikt ok niet.Wat doen Scalet vraag bewijs dat je opzegggen al gedaan op welke datum Als je online invulen Scalet stuurt niet bewijs omdat je hebt iets maar Scalet al door gestuurd.Moeten jullie opleten altijd foto treken Als je hebt alles ingevuild Als bewijs.Dat we wist niet met mijn man op einde we treken foto Als bewijs.Op korte te maken ik heb naar Scalet in juni e mail gestuurd en kreeg ik nu thuis factuur voor avgust.te betalen veel opzeggen is gedaan niet wanier je opzeggen na 14dagen en vraagt Scalet factuur te betalen.Ik heb gezegtniet wanier jullie verwerken hebben gedaan stop tezieten wanier is door mee opzeggen is gevraag.Ik heb alles naar Scalet door gestuurd mijn bewijs en zo we hebben opzeggen al gedaan.Laste factuur moet ik niet betalen kreeg ik nu exstra kosten die heb 2keer factuur naar mee gestuurd .Ik wil vragen stelen voor iederen €11 exstra kosten plac Scalet naar mee terug maand juli te betalen die stuur exstra factuur raar.Wat wind ik e mail op factuur van Scalet heb ik Toen mijn modem kapot was gestuurd en op zelfde adres gezegt dat ik heb mijn contract stop gezet warum kreeg ik factuur ienes kreeg ik 2factuur van byMetis van NL te betalen.Ik kijknooit op bymetis gevraag iets voor mee te doen en bymetis stuur ik e mail bewijs heb ik gevraag dat heb op min naam opzeggen gedaan.Wat kreeg ik zelfde mail wat heb ik gestuurd naar Scalet op e mail op mijn factuur.Nu wat denk ik mijn e mail is naar Scalet door gestuurd naar iemand zo Ala byMetis Als kantoor voor opzeggen of advicat.Nu ben ik boe van alles van Scalet van byMetis ik zelf wind ik oplichters stopen echt veel op onse web saijt en voor Scalet zo nooit kan verdienen allen verlizen.Warum nooit zelf en andre mensen klant kan worden bij Scalet ben ik niet erste en op einde wou zeggen.Mijn man op einde vriedelijk via tel beld naar Scalet te vragen onze contract is stop gezet of niet en man aan de lijn de zelfde man op 19/6/23 met mijn uit lachen Toen heb ik gebeld en met nervouz zonder respekt begin tegen mijn man te rupen en mijn man wou nog te vragen lijn was afbreekt door de zelfde man hulp van hem is nul.wind mensen te veel agresiv moet hij de job nooit doen Als kan niet met mensen uitlegen of helpen.
Goedkoper? Tot je de facturen mag betalen als je teveel hebt gesurfd.
Scarlet biedt een formule aan met TV, internet en mobiele telefoon (6 GB/maand) voor 50 Euro/maand (Scarlet Trio Mobile).
Ik verbruikte per ongeluk 4 GB extra mobiele data en kreeg daarvoor een rekening gepresenteerd van 199 Euro.
Schandalig!!!
onbetrouwbaar, in zowel netwerk als onjuiste facturen. als je dit aankaart kan je geen enkele deftige uitleg bekomen.
en als je na dit alles wil vertrekken als klant, houden ze de overstap tegen naar andere providers. je kan zo gerust enkele dagen zonder gsm en internet zitten.
Bestelling direct in orde , Levering nog sneller , en dan zit je daar met een abbonement waar je geen enkele optie kan activeren zelfs geen mailadres aanmaken , en daar heb je dan nog 99 euro aan installatie voor betaald dewelke binnen de 10 minuten geregeld was , dat is aan 600 euro /uur . Mijn vraag om nummerherkenning voor mijn vast toestel dan zelf te activeren lukt ook al niet.Het enige wat daar wel werkt , is verbloemde mails versturen als het ware we naïevelingen zijn .
WEES GEWAARSCHUWD !!!!!!!!
We hebben 1 keer problemen gehad met een discussie van een factuur.
Dus afgesloten geweest.
Sindsdien werkte de modem achter in de kamer niet meer.
Deze is ondertussen vervangen.
Maar toeval of niet sinds de heropening van onze diensten is het internet bar slecht valt regelmatig weg en is nog de helft van de vorige capaciteit.
Ook kunnen we geen enkele opname nog bekijken.
En is het beeld regelmatig in blokjes van de gewone tv dit was daarvoor nooit
Ach ja tijd om over te stappen naar een andere provider.
Dan betaal ik maar meer want nu betalen we voor internet uit het stenen tijdperk.
En tv uit het analoge tijdperk
Wachten nu al 3 maanden op installatie..
Elke keer zeggen ze dat de installateur komt en die zou bellen.. maar nooit gebeld en nooit iemand geweest. Wij zijn de hele dag thuis en dan zeggen ze dat hij wel geweest is maar dat er niemand thuis was... nou sorry hoor!!!
Ook is het internet heel erg slecht! Constant storing met mobiel abonnement. Je betaald voor 30 gb en je mag maar 3 gb achter elkaar gebruiken anders sluiten ze je af en moet je bellen om je simkaart weer vrij te geven! Echt belachelijk!!! Hele onbeleefde mensen. NIET NAAR SCARLET GAAN!!!
Hoe ze het klaarspelen : ik weet het niet , maar het is beschamelijk hoe een klant die in Februari alles netjes afzegt de daaropvolgende maanden (tot juli!!!) rekeningen blijft krijgen voor diensten die niet geleverd worden.
Ik moest telkens weer inbellen, alles uitleggen, en telkens werd dit door een andere medewerker opgelost met één of ander trukje om dit stop te zetten. Geen standaard procedure dus. En bedreigingen op de koop toe : "dat ik niet correct had afgesloten" en "zou moeten betalen"...er "zat niks anders op". De prijs is dan misschien interessant, maar een goede klantendienst is dat toch ook.
I am a client with scarlet
I am a client with scarlet. i had a problem with my bill dated 7/7/22. €10 was added on my bill. An option was added to my account which i didn't request for.
I called the customer service representatives (CSRs) to rectify this issue, talking to two representatives who's conclusion was to tell me that i must honor the bill.
The following are my points i put forward that they refused to listen to or investigate.
On the 30/5/22 i mistakenly made a payment of €18 to scarlet accounts which i asked them to return that money to my account.
This money is not part of the monthly payment i usually made to scarlet. It was mistakenly paid to scarlet account. A standing order of €8 and €32 is paid to scarlet every month from my account
The CSRs i spoke to gave me two dates which i called to activate the extra services, the 02/05/2022 and 05/05/2022 respectively.
I asked them to present me the evidence of this called i made to scarlet to activate the extra service unfortunately they can't. i was referred to checked my account on scarlet . To my frustration i found no information for this query. I checked my phone to see the call's i made on 02/05/2022 to 05/05/2022 which i wish to show as an attachment in this review, but there is no possibility to do it.
If the extra services was requested by me CSRs why there was no message sent to me via SMS or on email after the activation. When i requested deactivation of the service today 13/7/2022 a message was sent to my email that the service is deactivated.
If i asked for additional service why my consumption rate didn't exceed previous months consumption rates. I was and i am still consuming the same amount of internet data, within 500mb per month.
Why should i paid €18 in advance before asking to activate additional services on my subscription? Is this really sensible for me to do that? Scarlet think i can't trace the payment of the €18 off my account? or was scarlet think i gave it to them as a thank you gift and they are asking for more?
The CSRs where not concern about my complaint, they were concern about i honoring the payment on the invoice for a service which i did not requested for neither consume. They were arrogant and fixed minded insisting on their pre-decision. Because they do not want to investigate this matter they are closing all doors to this case. Basing their point that i made a call and requesting this service. A report written down by their colleague.
I don't share my phone with nobody because my office work are on my phone and i don't want to accept that unknown user use my phone to activate the unrequested service which they can not access. Is there any sense in such claim?
My conclusion is that they don't want to return my money that is €18 mistakenly paid to their account. I am a victim of a mistake.
I am thinking of transferring to other company for this unfair dishonest treatment.
Why i didn't i found any information on my scarlet account on the 02/05/2022 to 05/05/2022 for call calls made on this date. For your information i do not drink, smoke or do drugs that can intoxicate my memory not to remember that i made such an important called to activate addition services from my GSM.
Al van in het begin heb ik doorlopend storingen.
Flitsend beeld , TV-Gids die wegvalt en opname-functie tot eenvoudigweg geen verbinding die meer waardoor ik geen TV kan zien.
Al talloze malen met klantendienst gebeld die soms op korte maar meestal pas na lange tijd een oplossing hebben, tot zelfde problemen weer opduiken, structureel dus …
Klantendienst meestal wel vriendelijk op een ronduit onbeschofte Nederlander na …
Heb Scarlett al eens opgezegd om te leren dat nieuwe aansluiting bij Proximus drie weken duurt ..
Toen ik heraansluiting vroeg , bij Scarlett zei men mij dat twee weken zou duren om apparatuur te installeren waarop ik antwoordde dat die reeds aanwezig was …
Kafka ten top zei klantendienst dat er installateur moest langskomen !
Die is dan ook na twee weken langsgekomen om vast te stellen dat alle apparatuur aanwezig was en zich afvroeg “ wat moet ik hier komen doen ?” …
Na een telefoontje was ik vanop afstand opnieuw aangesloten … echt gebeurd ..
Storingen blijven veelvuldig en oplossing via klantendienst langdradig ..
Is dus een ramp , enige dat mij weerhoudt om weg te gaan is absurd lange wachtlijst bij andere providers …
Grootste fout die ik ooit heb gemaakt is klant worden bij Scarlet. Antwoorden niet op je mails en zo goed als niet te bereiken. Wie graag een goede service heeft gaat best ergens anders.
Ik had vandaag een afspraak om klant te worden bij hen. Kreeg ik deze ochtend te horen dat het niet kan doordat er enkel fiber in de straat ligt... raar dat ze dit niet konden zien de maand voordat ik een afspraak vastlegde.
Verhuist nu zonder internet. Ze gingen mij doorsturen naar Proximus doordat ze een fout hebben gemaakt. Natuurlijk nooit telefoon gehad of iets gehoord van Proximus. Man aan telefoon eindigde het gesprek met : wij kunnen niet helpen je moet zelf een oplossing zoeken.
Vraag me dan af wat de functie “klantendienst” bij Scarlet inhoud als je je problemen zelf moet oplossen. Vreemd bedrijf.
Zijn niet in staat om een abonnement met alles er op er aan (TV-GSM-INTERNET-VASTE LIJN) op een constructieve manier over te nemen. ALLES LOOPT FOUT ! Klantendienst niet (meer) te bereiken. Stuurden mij door naar Krefel om sim-kaart op te halen, daar kon mij niet verder helpen. EEN GOEDE RAAD : NIET DOEN ! Het zijn een bende amateuristische prutsers. Veel blablabla, weinig boemboem.
Niet bereikbaar via mail of contactormulier. Telefonisch eindelijk iemand aan de lijn gekregen die ons niet kan verder helpen, maar nog zou terugbellen. Rara, nooit terug gebeld.
Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later
Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later bellen ze om afspraak te maken voor donderdag. Terwijl alles in orde was. Waardeloos en onbeschofte mensen. Neem NOOIT Scarlet dikke leugenaars
Al 3 maanden probeer ik mijn email, wegens gehackt, terug te laten werken. Elke week gebeld met klantendienst, telkens beloften dat het die week orde komt, niet dus. Dan maar twee weken geleden een nieuwe mailbox laten aanmaken met nieuw email adres. Sindsdien wacht ik op een telefoon om dit verder in orde te maken. Vorige week werd het probleem geëscaleerd, naar de prullenmaand denkt ik. Vandaag weer gebeld en een ZEER onvriendelijke Hollandse vrouw zei dat ik geduld moest hebben. Wat een waardeloze firma.
Na een contract van een maand zullen ze mijn contract stopzetten omdat ze niet kunnen werken zonder Fiber Ik zal opnieuw moeten overstappen naar Proximus omdat Scarlett dat niet kan doen.
terwijl alle facturen op tijd betaald zijn toch mijn abonnement blokkeren.
Zij kunnen zelf niet uit aan hun facturaties
Geen dag zonder tv onderbreking..+geen klantendienst
Verbinding die wegvalt is een bijna dagdagelijks
probleem. Ofwel Tv die wegvalt, gestoord beeld
oplevert of wifi die niet werkt
Al meerdere extra ontvangers bijgeplaatst.... helpt niks.
We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.
Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.
Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE
Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.
Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.
Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.
3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.
Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?
Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.
Oplossing vanuit Scarlet : niks
Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.
wat ik wil mededelen dat is heb slechte verbinding internet van gsm dan komt een technieker tv aan sluiten wat blijkt dat hij de nodige kabels niet bij heeft scartkabel nu moet ik die zelf gaan halen en zelf betalen dus ik vind de Survis niet goed met vriendelijke groeten ps ben niet te vrezen over scarlet
We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.
Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.
Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE
Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.
Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.
Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.
3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.
Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?
Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.
Oplossing vanuit Scarlet : niks
Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.
Als zwaar behoevend persoon een week zonder Internet, TV, gezet, Technieker kwam niet af op zijn afspraak, pas de maandag daarop, gewoonomeen Modemte vervangen(10/2021)en reeds al bijna 3 maanden dat er een dossier open staat over de mailadressen, tot op heden nog niet opgelost, ze wimpelen je gewoon af, met een smoesje dat ze je gaan contacteren, duurd normaal 5 dagen om het op te lossen, groot verschil met 3 maanden, denk dat ik zal overstappen naar een andere die betere service geeft.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Scarlet een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 34 beoordelingen geplaatst over Scarlet. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 13% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Scarlet actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Scarlet reviews? Dan kunt u naar de website van Scarlet gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.