Scarlet logo

Scarlet reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Scarlet reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
3680
5,3
8% zou hier weer kopen
26 beoordelingen
Onze beoordeling over Scarlet

Het bedrijf Scarlet is geverifieerd door ons. De webshop scarlet.be is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Scarlet is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Scarlet maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van scarlet.be is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van scarlet.be te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Scarlet.

Geplaatst op: 08-10-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Onbetrouwbaare provider!

onbetrouwbaar, in zowel netwerk als onjuiste facturen. als je dit aankaart kan je geen enkele deftige uitleg bekomen.
en als je na dit alles wil vertrekken als klant, houden ze de overstap tegen naar andere providers. je kan zo gerust enkele dagen zonder gsm en internet zitten.

Geplaatst op: 01-04-2023
Laatst bewerkt op: 01-04-2023
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een aankoop zonder service ! Zeer slechte koop !!!!

Bestelling direct in orde , Levering nog sneller , en dan zit je daar met een abbonement waar je geen enkele optie kan activeren zelfs geen mailadres aanmaken , en daar heb je dan nog 99 euro aan installatie voor betaald dewelke binnen de 10 minuten geregeld was , dat is aan 600 euro /uur . Mijn vraag om nummerherkenning voor mijn vast toestel dan zelf te activeren lukt ook al niet.Het enige wat daar wel werkt , is verbloemde mails versturen als het ware we naïevelingen zijn .
WEES GEWAARSCHUWD !!!!!!!!

Geplaatst op: 20-03-2023
Laatst bewerkt op: 20-03-2023
Geschreven door: Jef C.

7 / 10
5/5 1/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

We hebben 1 keer problemen gehad met een discussie van een factuur.
Dus afgesloten geweest.
Sindsdien werkte de modem achter in de kamer niet meer.
Deze is ondertussen vervangen.
Maar toeval of niet sinds de heropening van onze diensten is het internet bar slecht valt regelmatig weg en is nog de helft van de vorige capaciteit.
Ook kunnen we geen enkele opname nog bekijken.
En is het beeld regelmatig in blokjes van de gewone tv dit was daarvoor nooit
Ach ja tijd om over te stappen naar een andere provider.
Dan betaal ik maar meer want nu betalen we voor internet uit het stenen tijdperk.
En tv uit het analoge tijdperk

Geplaatst op: 08-11-2022
Laatst bewerkt op: 08-11-2022
Geschreven door: Geert V.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Super slecht!

Wachten nu al 3 maanden op installatie..
Elke keer zeggen ze dat de installateur komt en die zou bellen.. maar nooit gebeld en nooit iemand geweest. Wij zijn de hele dag thuis en dan zeggen ze dat hij wel geweest is maar dat er niemand thuis was... nou sorry hoor!!!
Ook is het internet heel erg slecht! Constant storing met mobiel abonnement. Je betaald voor 30 gb en je mag maar 3 gb achter elkaar gebruiken anders sluiten ze je af en moet je bellen om je simkaart weer vrij te geven! Echt belachelijk!!! Hele onbeleefde mensen. NIET NAAR SCARLET GAAN!!!

Geplaatst op: 16-12-2022
Laatst bewerkt op: 16-12-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Afsluiten en alles daarna is één grote lijdensweg

Hoe ze het klaarspelen : ik weet het niet , maar het is beschamelijk hoe een klant die in Februari alles netjes afzegt de daaropvolgende maanden (tot juli!!!) rekeningen blijft krijgen voor diensten die niet geleverd worden.
Ik moest telkens weer inbellen, alles uitleggen, en telkens werd dit door een andere medewerker opgelost met één of ander trukje om dit stop te zetten. Geen standaard procedure dus. En bedreigingen op de koop toe : "dat ik niet correct had afgesloten" en "zou moeten betalen"...er "zat niks anders op". De prijs is dan misschien interessant, maar een goede klantendienst is dat toch ook.

Geplaatst op: 18-08-2022
Laatst bewerkt op: 18-08-2022
Geschreven door: Natasja A.

7 / 10
3/5 2/5 5/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Bad CSR

I am a client with scarlet
I am a client with scarlet. i had a problem with my bill dated 7/7/22. €10 was added on my bill. An option was added to my account which i didn't request for.

I called the customer service representatives (CSRs) to rectify this issue, talking to two representatives who's conclusion was to tell me that i must honor the bill.

The following are my points i put forward that they refused to listen to or investigate.

On the 30/5/22 i mistakenly made a payment of €18 to scarlet accounts which i asked them to return that money to my account.

This money is not part of the monthly payment i usually made to scarlet. It was mistakenly paid to scarlet account. A standing order of €8 and €32 is paid to scarlet every month from my account

The CSRs i spoke to gave me two dates which i called to activate the extra services, the 02/05/2022 and 05/05/2022 respectively.

I asked them to present me the evidence of this called i made to scarlet to activate the extra service unfortunately they can't. i was referred to checked my account on scarlet . To my frustration i found no information for this query. I checked my phone to see the call's i made on 02/05/2022 to 05/05/2022 which i wish to show as an attachment in this review, but there is no possibility to do it.

If the extra services was requested by me CSRs why there was no message sent to me via SMS or on email after the activation. When i requested deactivation of the service today 13/7/2022 a message was sent to my email that the service is deactivated.

If i asked for additional service why my consumption rate didn't exceed previous months consumption rates. I was and i am still consuming the same amount of internet data, within 500mb per month.

Why should i paid €18 in advance before asking to activate additional services on my subscription? Is this really sensible for me to do that? Scarlet think i can't trace the payment of the €18 off my account? or was scarlet think i gave it to them as a thank you gift and they are asking for more?

The CSRs where not concern about my complaint, they were concern about i honoring the payment on the invoice for a service which i did not requested for neither consume. They were arrogant and fixed minded insisting on their pre-decision. Because they do not want to investigate this matter they are closing all doors to this case. Basing their point that i made a call and requesting this service. A report written down by their colleague.

I don't share my phone with nobody because my office work are on my phone and i don't want to accept that unknown user use my phone to activate the unrequested service which they can not access. Is there any sense in such claim?

My conclusion is that they don't want to return my money that is €18 mistakenly paid to their account. I am a victim of a mistake.

I am thinking of transferring to other company for this unfair dishonest treatment.

Why i didn't i found any information on my scarlet account on the 02/05/2022 to 05/05/2022 for call calls made on this date. For your information i do not drink, smoke or do drugs that can intoxicate my memory not to remember that i made such an important called to activate addition services from my GSM.

Geplaatst op: 14-07-2022
Laatst bewerkt op: 14-07-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
2/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Een ramp , doorlopend storingen, opname-functie valt weg en dikwijls zelfs verbinding

Al van in het begin heb ik doorlopend storingen.
Flitsend beeld , TV-Gids die wegvalt en opname-functie tot eenvoudigweg geen verbinding die meer waardoor ik geen TV kan zien.
Al talloze malen met klantendienst gebeld die soms op korte maar meestal pas na lange tijd een oplossing hebben, tot zelfde problemen weer opduiken, structureel dus …
Klantendienst meestal wel vriendelijk op een ronduit onbeschofte Nederlander na …
Heb Scarlett al eens opgezegd om te leren dat nieuwe aansluiting bij Proximus drie weken duurt ..
Toen ik heraansluiting vroeg , bij Scarlett zei men mij dat twee weken zou duren om apparatuur te installeren waarop ik antwoordde dat die reeds aanwezig was …
Kafka ten top zei klantendienst dat er installateur moest langskomen !
Die is dan ook na twee weken langsgekomen om vast te stellen dat alle apparatuur aanwezig was en zich afvroeg “ wat moet ik hier komen doen ?” …
Na een telefoontje was ik vanop afstand opnieuw aangesloten … echt gebeurd ..
Storingen blijven veelvuldig en oplossing via klantendienst langdradig ..
Is dus een ramp , enige dat mij weerhoudt om weg te gaan is absurd lange wachtlijst bij andere providers …

Geplaatst op: 23-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Ludo V.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar en niet bereikbaar.

Grootste fout die ik ooit heb gemaakt is klant worden bij Scarlet. Antwoorden niet op je mails en zo goed als niet te bereiken. Wie graag een goede service heeft gaat best ergens anders.

Geplaatst op: 25-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Weigeren mensen die klant willen worden

Ik had vandaag een afspraak om klant te worden bij hen. Kreeg ik deze ochtend te horen dat het niet kan doordat er enkel fiber in de straat ligt... raar dat ze dit niet konden zien de maand voordat ik een afspraak vastlegde.
Verhuist nu zonder internet. Ze gingen mij doorsturen naar Proximus doordat ze een fout hebben gemaakt. Natuurlijk nooit telefoon gehad of iets gehoord van Proximus. Man aan telefoon eindigde het gesprek met : wij kunnen niet helpen je moet zelf een oplossing zoeken.

Vraag me dan af wat de functie “klantendienst” bij Scarlet inhoud als je je problemen zelf moet oplossen. Vreemd bedrijf.

Geplaatst op: 08-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
PRUTSERS

Zijn niet in staat om een abonnement met alles er op er aan (TV-GSM-INTERNET-VASTE LIJN) op een constructieve manier over te nemen. ALLES LOOPT FOUT ! Klantendienst niet (meer) te bereiken. Stuurden mij door naar Krefel om sim-kaart op te halen, daar kon mij niet verder helpen. EEN GOEDE RAAD : NIET DOEN ! Het zijn een bende amateuristische prutsers. Veel blablabla, weinig boemboem.

Geplaatst op: 21-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bereikbaarheid

Niet bereikbaar via mail of contactormulier. Telefonisch eindelijk iemand aan de lijn gekregen die ons niet kan verder helpen, maar nog zou terugbellen. Rara, nooit terug gebeld.

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Silke F.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leugenaars

Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tonny K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leugenaars

Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later bellen ze om afspraak te maken voor donderdag. Terwijl alles in orde was. Waardeloos en onbeschofte mensen. Neem NOOIT Scarlet dikke leugenaars

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tonny K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze klantendienst en technische dienst

Al 3 maanden probeer ik mijn email, wegens gehackt, terug te laten werken. Elke week gebeld met klantendienst, telkens beloften dat het die week orde komt, niet dus. Dan maar twee weken geleden een nieuwe mailbox laten aanmaken met nieuw email adres. Sindsdien wacht ik op een telefoon om dit verder in orde te maken. Vorige week werd het probleem geëscaleerd, naar de prullenmaand denkt ik. Vandaag weer gebeld en een ZEER onvriendelijke Hollandse vrouw zei dat ik geduld moest hebben. Wat een waardeloze firma.

Geplaatst op: 28-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Bart D.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Na een contract van een maand zullen ze mijn contract stopzetten omdat ze niet kunnen werken zonder Fiber Ik zal opnieuw moeten overstappen naar Proximus omdat Scarlett dat niet kan doen

Na een contract van een maand zullen ze mijn contract stopzetten omdat ze niet kunnen werken zonder Fiber Ik zal opnieuw moeten overstappen naar Proximus omdat Scarlett dat niet kan doen.

Geplaatst op: 14-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Oleksandr M.

7 / 10
3/5 1/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte dienstverlening bij de facturatiedienst

terwijl alle facturen op tijd betaald zijn toch mijn abonnement blokkeren.
Zij kunnen zelf niet uit aan hun facturaties

Geplaatst op: 27-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Geen dag tv zonder onderbreking... soms uren geen tv

Geen dag zonder tv onderbreking..+geen klantendienst

Geplaatst op: 06-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Pv

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Verbinding die wegvalt is een bijna dagdagelijks
probleem. Ofwel Tv die wegvalt, gestoord beeld
oplevert of wifi die niet werkt
Al meerdere extra ontvangers bijgeplaatst.... helpt niks.

Geplaatst op: 14-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jasmine

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Ga niet naar Scarlet

We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.

Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.

Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE

Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.

Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.

Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.

3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.

Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?

Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.

Oplossing vanuit Scarlet : niks

Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.

Geplaatst op: 12-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantadviseur niet goed

wat ik wil mededelen dat is heb slechte verbinding internet van gsm dan komt een technieker tv aan sluiten wat blijkt dat hij de nodige kabels niet bij heeft scartkabel nu moet ik die zelf gaan halen en zelf betalen dus ik vind de Survis niet goed met vriendelijke groeten ps ben niet te vrezen over scarlet

Geplaatst op: 26-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Krawinckel R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijke service, of beter gezegd GEEN service

We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.

Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.

Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE

Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.

Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.

Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.

3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.

Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?

Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.

Oplossing vanuit Scarlet : niks

Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.

Geplaatst op: 12-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Peter V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Scarlet is niet meer wat het was !!!

Als zwaar behoevend persoon een week zonder Internet, TV, gezet, Technieker kwam niet af op zijn afspraak, pas de maandag daarop, gewoonomeen Modemte vervangen(10/2021)en reeds al bijna 3 maanden dat er een dossier open staat over de mailadressen, tot op heden nog niet opgelost, ze wimpelen je gewoon af, met een smoesje dat ze je gaan contacteren, duurd normaal 5 dagen om het op te lossen, groot verschil met 3 maanden, denk dat ik zal overstappen naar een andere die betere service geeft.

Geplaatst op: 20-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Onkunde

Mijn dochter maakt een afspraak voor een aansluiting, tot tweemaal toe geen techniker gezien zonder te verwittigen op één maand tijd.
Gisteren drie kwartier aan de telefoon gehangen om het voor vrijdag nog in orde te krijgen wat de belofte was van de telefoniste.
Vandaag telefoon gekregen dat het niet kan.
GOED BEZIG BIJ SCARLET...
TOT NOOIT MEER.

Geplaatst op: 16-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onkunde

Mijn dochter maakt een afspraak voor een aansluiting, tot tweemaal toe geen techniker gezien zonder te verwittigen op één maand tijd.
Gisteren drie kwartier aan de telefoon gehangen om het voor vrijdag nog in orde te krijgen wat de belofte was van de telefoniste.
Vandaag telefoon gekregen dat het niet kan.
GOED BEZIG BIJ SCARLET...
TOT NOOIT MEER.

Geplaatst op: 16-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
BLIJFT WEG VAN SCARLET AUB

Niet tevreden

Geplaatst op: 29-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Karim L.

3 / 10
2/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over Scarlet


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Art & Craft logo
Art & Craft
4 beoordelingen
6,5
ZTE logo
ZTE
2 beoordelingen
10
Proximus logo
Proximus
59 beoordelingen
3,6

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Scarlet een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 26 beoordelingen geplaatst over Scarlet. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,3 gekregen, waarbij 8% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Scarlet actief?

Scarlet is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) internet , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Scarlet reviews? Dan kunt u naar de website van Scarlet gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie