Scarlet logo

Scarlet reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Scarlet reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
3680
5,7
6% zou hier weer kopen
18 beoordelingen
Onze beoordeling over Scarlet

Het bedrijf Scarlet is geverifieerd door ons. De webshop scarlet.be is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen. Scarlet is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje). Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden. Scarlet maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.

De reputatie van scarlet.be is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van scarlet.be te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Scarlet.

Geplaatst op: 08-10-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Geen dag tv zonder onderbreking... soms uren geen tv

Geen dag zonder tv onderbreking..+geen klantendienst

Geplaatst op: 06-02-2022
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Pv

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Klantadviseur niet goed

wat ik wil mededelen dat is heb slechte verbinding internet van gsm dan komt een technieker tv aan sluiten wat blijkt dat hij de nodige kabels niet bij heeft scartkabel nu moet ik die zelf gaan halen en zelf betalen dus ik vind de Survis niet goed met vriendelijke groeten ps ben niet te vrezen over scarlet

Geplaatst op: 26-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Krawinckel R.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Onkunde

Mijn dochter maakt een afspraak voor een aansluiting, tot tweemaal toe geen techniker gezien zonder te verwittigen op één maand tijd.
Gisteren drie kwartier aan de telefoon gehangen om het voor vrijdag nog in orde te krijgen wat de belofte was van de telefoniste.
Vandaag telefoon gekregen dat het niet kan.
GOED BEZIG BIJ SCARLET...
TOT NOOIT MEER.

Geplaatst op: 16-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijke service, of beter gezegd GEEN service

We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.

Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.

Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE

Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.

Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.

Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.

3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.

Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?

Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.

Oplossing vanuit Scarlet : niks

Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.

Geplaatst op: 12-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Peter V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Na een contract van een maand zullen ze mijn contract stopzetten omdat ze niet kunnen werken zonder Fiber Ik zal opnieuw moeten overstappen naar Proximus omdat Scarlett dat niet kan doen

Na een contract van een maand zullen ze mijn contract stopzetten omdat ze niet kunnen werken zonder Fiber Ik zal opnieuw moeten overstappen naar Proximus omdat Scarlett dat niet kan doen.

Geplaatst op: 14-02-2022
Laatst bewerkt op: 14-02-2022
Geschreven door: Oleksandr M.

7 / 10
3/5 1/5 4/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte dienstverlening bij de facturatiedienst

terwijl alle facturen op tijd betaald zijn toch mijn abonnement blokkeren.
Zij kunnen zelf niet uit aan hun facturaties

Geplaatst op: 27-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Scarlet is niet meer wat het was !!!

Als zwaar behoevend persoon een week zonder Internet, TV, gezet, Technieker kwam niet af op zijn afspraak, pas de maandag daarop, gewoonomeen Modemte vervangen(10/2021)en reeds al bijna 3 maanden dat er een dossier open staat over de mailadressen, tot op heden nog niet opgelost, ze wimpelen je gewoon af, met een smoesje dat ze je gaan contacteren, duurd normaal 5 dagen om het op te lossen, groot verschil met 3 maanden, denk dat ik zal overstappen naar een andere die betere service geeft.

Geplaatst op: 20-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
4/5 1/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Verbinding die wegvalt is een bijna dagdagelijks
probleem. Ofwel Tv die wegvalt, gestoord beeld
oplevert of wifi die niet werkt
Al meerdere extra ontvangers bijgeplaatst.... helpt niks.

Geplaatst op: 14-01-2022
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Jasmine

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte bereikbaarheid

Niet bereikbaar via mail of contactormulier. Telefonisch eindelijk iemand aan de lijn gekregen die ons niet kan verder helpen, maar nog zou terugbellen. Rara, nooit terug gebeld.

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 15-04-2022
Geschreven door: Silke F.

4 / 10
2/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze klantendienst en technische dienst

Al 3 maanden probeer ik mijn email, wegens gehackt, terug te laten werken. Elke week gebeld met klantendienst, telkens beloften dat het die week orde komt, niet dus. Dan maar twee weken geleden een nieuwe mailbox laten aanmaken met nieuw email adres. Sindsdien wacht ik op een telefoon om dit verder in orde te maken. Vorige week werd het probleem geëscaleerd, naar de prullenmaand denkt ik. Vandaag weer gebeld en een ZEER onvriendelijke Hollandse vrouw zei dat ik geduld moest hebben. Wat een waardeloze firma.

Geplaatst op: 28-02-2022
Laatst bewerkt op: 28-02-2022
Geschreven door: Bart D.

4 / 10
2/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Onkunde

Mijn dochter maakt een afspraak voor een aansluiting, tot tweemaal toe geen techniker gezien zonder te verwittigen op één maand tijd.
Gisteren drie kwartier aan de telefoon gehangen om het voor vrijdag nog in orde te krijgen wat de belofte was van de telefoniste.
Vandaag telefoon gekregen dat het niet kan.
GOED BEZIG BIJ SCARLET...
TOT NOOIT MEER.

Geplaatst op: 16-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
1/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar en niet bereikbaar.

Grootste fout die ik ooit heb gemaakt is klant worden bij Scarlet. Antwoorden niet op je mails en zo goed als niet te bereiken. Wie graag een goede service heeft gaat best ergens anders.

Geplaatst op: 25-04-2022
Laatst bewerkt op: 25-04-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
BLIJFT WEG VAN SCARLET AUB

Niet tevreden

Geplaatst op: 29-12-2021
Laatst bewerkt op: 12-02-2022
Geschreven door: Karim L.

3 / 10
2/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Weigeren mensen die klant willen worden

Ik had vandaag een afspraak om klant te worden bij hen. Kreeg ik deze ochtend te horen dat het niet kan doordat er enkel fiber in de straat ligt... raar dat ze dit niet konden zien de maand voordat ik een afspraak vastlegde.
Verhuist nu zonder internet. Ze gingen mij doorsturen naar Proximus doordat ze een fout hebben gemaakt. Natuurlijk nooit telefoon gehad of iets gehoord van Proximus. Man aan telefoon eindigde het gesprek met : wij kunnen niet helpen je moet zelf een oplossing zoeken.

Vraag me dan af wat de functie “klantendienst” bij Scarlet inhoud als je je problemen zelf moet oplossen. Vreemd bedrijf.

Geplaatst op: 08-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-04-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leugenaars

Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later bellen ze om afspraak te maken voor donderdag. Terwijl alles in orde was. Waardeloos en onbeschofte mensen. Neem NOOIT Scarlet dikke leugenaars

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 15-03-2022
Geschreven door: Tonny K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Leugenaars

Normaal vandaag kwam de instalateur bij mij om alles te installeren. Ik neem speciaal dag verlof ervoor bel nog sochtends om te kijken of alles in orde was. Geen probleem zeggen ze de instalateur komt namiddag. Nu nog geen 2 uur later

Geplaatst op: 15-03-2022
Laatst bewerkt op: 15-03-2022
Geschreven door: Tonny K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ga niet naar Scarlet

We gingen maandag 22 november 2021 over met 5 mobiele nummers in 1 bundel met zelfde klantnummer van Telenet naar Scarlet. Op woensdag 29 november zijn er daarvan 2 nummers effectief bij Scarlet in werking gekomen. Helaas de 3 andere nummers niet. De reden volgens Scarlet dat we een fout klantnummer van Telenet hadden doorgegeven. Klopt niet zeiden wij want de 2 nummers waarbij het wel lukte hadden zelfde klantnummer en zaten in dezelfde bundel bij Telenet.

Scarlet geloofde ons niet dus wij naar Telenet gebeld die ons bevestigden dat alle nummers van ons reeds op maandag 27 november bij Proximus Mobile dus Scarlet geregistreerd stonden.

Dit konden wij ook zelf vaststellen via de website CRDC. BE

Nog steeds op vandaag 12 december hebben wij oo 3 nummers geen bereik dus kunnen onze klanten onze commerciële medewerkers niet bellen en kunnen wij zelf evenmin onze klanten bellen.

Na 26 keer bellen heeft Scarlet nog steeds het probleem niet opgelost.

Wij staan machteloos want bij Scarlet zeggen ze steeds dat ze ermee bezig zijn en we geduld moeten hebben.

3 nummers waarop onze medewerkers niet bereikbaar zijn houdt voor ons een financiële ramp in, Scarlet zegt laconiek dat we geduld moeten hebben.

Helaas kun je als consument weinig doen.
We dienen uiteraard een klacht in bij de ombudsdienst maar wat schieten wij daar op korte termijn mee op?

Nog even wat cijfers
We hebben tussen 27 november en 11 december 26 keer met Scarlet gebeld met een gemiddelde beltijd van 11,30 minuten . Er werden 3 mails van ons aan Scarlet verstuurd.

Oplossing vanuit Scarlet : niks

Ps alle details over de fouten die Scarlet maakte tijdens dit parcours hebben we hier niet vermeld want anders wordt het verhaal te lang.

Geplaatst op: 12-12-2021
Laatst bewerkt op: 19-02-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Scarlet


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Refurbished.nl logo
Refurbished.nl
57 beoordelingen
4,8
Proximus logo
Proximus
25 beoordelingen
3,8
Orange logo
Orange
16 beoordelingen
4,7

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Scarlet een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 18 beoordelingen geplaatst over Scarlet. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,7 gekregen, waarbij 6% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Scarlet actief?

Scarlet is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) internet , telefonie en televisie.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Scarlet reviews? Dan kunt u naar de website van Scarlet gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie