Vodafone reviews, ervaringen en beoordelingen
Vodafone ervaringen
Ben jij niet zeker of Vodafone de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle Vodafone ervaringen, reviews en beoordelingen van Vodafone van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met Vodafone en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een review en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met Vodafone!
Over Vodafone
Vodafone staat voor Voice data fone met het motto "Power to you" heeft het grootste mobiele netwerk van de wereld. Sinds 15 augustus 2011 is Vodafone uitgegroeid tot een volwaardige telecom aanbieder doordat ze aan hun core businnes ook nog eens internet en televisie toevoegde. Vodafone is dan ook een volwaardige aanbieder welke met het jaar meer terrein in de telecom branch weet te winnen.
Waarom Vodafone?
Na KPN is Vodafone dan ook de grootste telecom aanbieder van Nederland. Doordat ze een geheel eigen netwerk hebben kunnen ze een goede garantie geven van de uptime en kwaliteit. Daarnaast kan je bij Vodafone terecht voor al je telecom zaken of het nou met telefoon, internet of televisie te maken heeft. Daarnaast is Vodafone ook al geruime tijd bezig met het 4G netwerk. Hierdoor zal de internetsnelheid van je mobiel een stuk sneller zijn. De snelheid zou dan met een ADSL lijn te vergelijken zijn.
Overstappen naar Vodafone
Net zoals de meeste grote providers is overstappen naar Vodafone ook vrij gemakkelijk. Als je je aanmeld bij Vodafone doet Vodafone eigenlijk de rest. Bij het aanmelden zal Vodafone je huidige moment opzeggen (indien er geen contract afspraken zijn) en alles overzetten naar Vodafone. Ook bij vodafone is het mogelijk om internet, bellen en telefonie af te sluiten. Het voordeel hiervan is dat je maar 1 rekening krijgt en met 1 provider te maken heeft.
Het bedrijf Vodafone is geverifieerd door ons.
De webshop Vodafone is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Vodafone is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Vodafone maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van Vodafone is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van Vodafone te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
.
Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!
Ik schijn plots een contract te hebben verlengd. Maar ik weet daar niets van en de zogenaamde bevestiging is naar een e mailadres gestuurd dat ik al jaren niet gebruik. (Dit gecheckt via webmail en geen mail te van Vodafone, dus ik heb geen bevestiging op welke e mail dan ook) Terwijl de bevestiging van het 'oude' contract WEL naar de juiste is gestuurd. Die heb ik wel!
Het kwam ook als een donderslag bij heldere hemel, want ik ben overgestapt naar een andere provider zodra dat mogelijk was. Einddatum contract nog gecheckt via My Vodafone app. Helaas geen screenshot gemaakt.
Of ik maar even 156 euro wil ophoesten. Nee dus! Ik heb de klantenservice nogmaals gebeld, weer alles uitgelegd (Je krijgt steeds een ander en ze maken nooit aantekeningen lijkt het) en ze zouden het uitzoeken. De betaling zou worden opgeschort zolang. Gelukkig heb ik mijn bank opdracht gegeven om de automatische incasso te stoppen, want de Vodahufters hebben dus toch geprobeerd 156 euro te innen
Ik ga rechtsbijstand inschakelen.
Als ik nul ster kon geven dan had ik het zeker zonder twijfel gegeven. Ik ben al bijna 6 jaar een klant van Vodafone en de laatste 2 jaren zijn echt een hel geweest. Ik besloot om weg te gaan maar Vodafone wilde nog een kans met een zeer goedkoop zakelijk ab. Elke maand wordt er verkeerd gefactureerd en ik moet meer dan 10 keer ( niet overdreven) voor 1 factuur oplossen en nog steeds naar paar maanden kunnen ze geen kleuter som uitrekenen. De mannen medewerkers hebben een hoger EQ om toch goed naar het problem to focussen maar komen de beloftes soms niet na bijv terugbellen en corrigeren . De vrouwen zijn echt een drama en koppig zonder hersens. Die denken dat ze alles weten en alleen maar gelijk hebben. Ik vraag me soms af waarom ze worden aangenomen als klantenservice met een lage niveau van omgaan met klanten. Ik werd zelfs opgehangen omdat ik het geduld niet meer had om nogmaals uit te leggen en volgens haar praat ik te hard. Wat moet je dan doen als klant, als een medewerker niet wilt oplossen? Ik had een verkeerde keuze gemaakt om te blijven voor een goedkoop ab. Als ik terug kon draaien betaal ik liever 2 keer meer om weg te gaan. Ik raad iedereen aan om geen Vodafone te kiezen. Je bent uiteindelijk meer tijd kwijt en geld kwijt om iemands fouten op te lossen. Ook een kans dat je hoge bloeddruk gaat krijgen.
Eind april, begin mei heb ik mijn prive nummer ook naar Vodafone laten verplaatsen. Ik had daar al een nummer dat ik zakelijk gebruik en dit ging om een tweede nummer en dat moest van een andere rekening worden afgeschreven, ik ben daar zelfs nog over gebeld om het te bevestigen. In mei werd alles van 1 rekening afgeschreven en wel mijnzakelijke rekeningnummer, terwijl mijn prive mobiele nummer van mijn prive rekeningnummer zou moeten worden afgeschreven. Ik heb hierover contact gezocht en het zou opgelost worden. Een maand later was er nog niets gebeurd en had ik herhaaldelijk gebeld en gemail. Men had de case elfs nog niet eens opgepakt. Tweede case werd geopend om het op te lossen en de rekeningen moesten gesplitst worden. Het mei bedrag had ik terug geboekt omdat ik dat zakelijk niet kon verantwoorden. Het zou opgelost worden en tot die tijd liet de financiële afdeling mij weten zouden er geen maatregelen getroffen worden zoals het afsluiten van mijn nummer. Tot op een dag toch zonder vooraankondiging beide nummers toch ineens waren afgesloten en ik niet eens meer in contact kon komen met de klantenservice. Uiteindelijk via een Vodafone winkel de zaak weer recht laten trekken en zou alsnog alles opgelost gaan worden en wat schets mijn verbazing, de rekeningen zijn nu eindelijk gesplitst en nu gaan ze me toren hoge kosten in rekening brengen om mijn nummers weer aan te sluiten en voor maanden die al betaald zijn. Ipv 15 en 32 euro wat de hoogte van de factuur zou moeten zijn, gaat men nu 74 en 84 euro van mijn rekening afschrijven. Al maanden probeer ik dit te regelen, ik bel, ik mail en in plaats van het op te lossen en sorry te zeggen voor het feit dat zij het nieuwe nummer om te beginnen fout hebben ingevoerd en er weken lang niets mee deden en me ten onrecht afsloten krijg ik nu peper dure rekeningen voorgeschoteld! Ik ben het echt zo spuugzat en ik hoop dat ik via deze weg dan eindelijk een oplossing vind.
Oplossing: Dat ze de kosten kwijtschelden, erkennen dat zij fout op fout hebben gemaakt en me eindelijk eens tegemoet komen en eigenlijk dat ze me laten gaan om over te stappen naar een andere provider want ik wil werkelijk niets meer te maken hebben met Vodafone.
10 maart (vrijdagavond) zijn we gebeld door Vodafone voor een actie. Naar aanleiding hiervan abonnement voor mijn dochter afgesloten. Telefonisch worden de gegevens doorgenomen en daarin was alles ok. email bevestiging van bestelling bleef echter uit. Dit was al een vreemde zaak. klantenservice is alleen tot 18.00 uur bereikbaar, dus een klachtformulier ingevuld. maandag kreeg ik hierop een reactie, dat het genereren van een bevestiging wel een dag of zo kan duren. Omdat de bevestiging toch niet kwam, die week gebeld. Bleek dat er een verkeerd mailadres in het systeem stond. En passant bleek ons adres ook verkeerd te staan in het systeem. Wederom verbaasde het me, omdat telefonisch alles wel klopte. Vervolgens belde ik met dynalogic, de bezorgdienst van Vodafone, om een afspraak te maken voor de bestelling. Dat kon niet, omdat de bestelling bij hen niet binnen gekomen was. Later bleek dit te zijn omdat de bestelling gewijzigd was (emailadres en woonadres). 3 dagen later kon ik eindelijk een afspraak maken voor bezorging. vrijdag 17 maart, kwam de bezorger. Heel ritueel, waarbij o.a. je 1 cent moet betalen met de bank pas, gekoppeld aan het rekeningnummer. Wat bleek, in het systeem stond vervolgens ook nog eens een verkeerde naam, nl de naam van mijn man. HOE DIT NU WEER KAN , is een raadsel. Maar feit was dus dat bezorger de simkaart meenam en verdween. dus omdat Vodafone een verkeerde naam in het systeem gezet heeft zaten wij met de gebakken peren. Omdat bezorger vrijdagavond kwam en klantenservice niet meer bereikbaar was, wederom een klacht gestuurd via een online formulier. Tot op heden nog geen reactie. In de tussentijd wel weer gebeld met Vodafone (om ziek te worden van het kiesmenu, zo onduidelijk). Toen ik vroeg om mijn naam in het systeem gewijzigd kan worden, zodat deze weer overeenkomt met de naam op mijn bankpas en ik dus weer een afspraak kan maken voor de bezorging, kreeg ik te horen dat ik 0800-0001 moet bellen en dat zij mij wel verder kunnen helpen. Ik dat nummer bellen en na eerst een menu met opties doorlopen te hebben, kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon. Hij vertelde dat 0800-0001 moet bellen, want ik kan alleen de naam laten wijzigen als ik eerst deze bestelling annuleer en vervolgens een nieuwe bestelling plaats. Maar om te annuleren moet ik wel eerst 0800-0001 bellen en naar een andere optie gaan. WAT EEN VERSCHRIKKELIJKE ORGANISATIE!!! Hoezo klantenSERVICE!!! weinig service! En waarom verbaast het me niet dat wanneer je 0800-0001 optie 3 (annuleren van bestellingen) belt, er opeens niemand meer bereikbaar is en je gewoon meer dan een half uur in de wacht staat??!!! terwijl als je een andere optie kiest, je gelijk iemand aan de telefoon krijgt!!!! ECHT TE WALGELIJK VOOR WOORDEN.
Vodafone, welke zegt zeer klantvriendelijk te zijn en alles altijd zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen. Wil je een abonnement afsluiten of verlengen, dan is alles mogelijk en wordt er snel gereageerd. Is er vervolgens een probleem of een klacht, dan word er niets gedaan en wordt je gewoon aan het lijntje gehouden. Kunnen zij het uiteindelijk door de tijdsdruk niet meer voor de deadline oplossen, dan zoeken zij wel weer een nieuw excuus om er onderuit te komen. Dit is hoe Vodafone werkt! Het internet staat er vol van, dus wij zijn zeker de enige niet. In november verlengen wij meerdere abonnementen en dat kan gelijk geregeld worden zonder problemen. De volgende dag (binnen 24u) is er al een toestel door ons ontvangen. Het kan dus wel! Maar dan, het toestel heeft een software probleem, welke ook door Apple support is bevestigd per email. Het toestel moet geretourneerd worden naar Vodafone, welke wij aangetekend (onze kosten) versturen. Maar dan begint de ellende en ontkenning. Bijna dagelijks hebben wij contact met Vodafone sinds november tot vandaag. Telefoongesprekken welke meer dan een uur duren met alle doorverbindingen en het verbreken van de verbinding door Vodafone meegerekend, maar uiteraard zonder oplossing. En wie gaat die kostbare tijd betalen? De retournering is nog niet binnen wordt er veelvuldig gezegd. Maar dat is toch vreemd als wij via de track & trace kunnen zien dat hij allang door Vodafone ontvangen is. Dan is er weer een technisch probleem en kunnen ze niets in het systeem zien. Maar het wordt opgelost, ze gaan het gelijk regelen en wij worden de zelfde dag nog teruggebeld. Dit is wat wij zo vaak te horen hebben gekregen, maar wij zijn nog nooit teruggebeld door Vodafone. Ze regelen uiteindelijk helemaal niets. Ondertussen is het 7 december en geven wij aan dat wij het toch echt zo snel mogelijk geregeld willen hebben, want op deze manier wordt het kerst en is er nog steeds niets geregeld. De zoveelste medewerker welke het gaat regelen, want het is alleen een kwestie van de retournering in het systeem verwerken en dan is het opgelost en wordt het nieuwe toestel verzonden. Uiteindelijk maar weer bellen met Vodafone want er is nog niets ontvangen en/of geregeld. In de tussentijd wordt je wel gek van de berichten welke je krijgt met de vraag of je tevreden bent en of je de 4 vragen wilt beantwoorden. Uiteraard zijn wij niet tevreden, maar het invullen van het tevredenheidsonderzoek heeft ook geen zin, want hier reageert Vodafone ook niet op. Ze gaan het uitzoeken en komen er snel op terug, of je even wilt wachten. Verbinding wordt weer verbroken, of je kunt ontelbare malen je verhaal weer uitleggen, maar uiteindelijk gebeurd er niets. Dit gaat zo elke dag door. Dan is het de week voor kerst. Er is nog niets opgelost en geregeld door Vodafone. In de tussentijd hebben wij de automatische betaling aan Vodafone teruggeboekt, en ook netjes aan Vodafone vermeld, dat zij het nu eerst maar eens gaan oplossen en dan betalen wij weer. We zijn namelijk al bijna een maand verder. De medewerker begrijpt dit en gaat het zo snel mogelijk oplossen en afhandelen. De dag voor kerst, maar weer bellen en alles uitleggen. Ze gaan de afdeling die over de retouren gaat persoonlijk benaderen om het op te lossen en de retour in hun systeem te verwerken en dan komt het goed. Uiteindelijk is er uiteraard helemaal niets opgelost en is er nog steeds geen toestel ontvangen. Ondertussen is het 27 december geworden zonder dat er iets door Vodafone is geregeld en/of opgelost. De medewerker van Vodafone vraagt of wij nogmaals de track & trace code kunnen geven, dan kan hij ook zien dat het oude toestel al door Vodafone is ontvangen. Slimme vraag, maar deze code is al meerdere malen door ons gegeven. Hij ziet dat het toestel al bijna een maand bij Vodafone in bezit is en gaat het gelijk regelen zegt hij en wij worden teruggebeld. Wij geven nogmaals aan dat het echt voor het einde van het jaar opgelost moet zijn, want we zijn het helemaal zat met Vodafone. Uiteraard zijn wij niet teruggebeld, dus bellen wij maar weer met Vodafone. En jahoor, de retournering is opeens verwerkt, het toestel is ontvangen en verwerkt door Vodafone. Dus de volgende dag (29 dec), meer dan een maand verder zijn we al, kan het nieuwe toestel verstuurd worden. We hebben er nog steeds de pest in, omdat het namelijk een heel simpel verhaal is en dit had in het begin gelijk al geregeld kunnen worden, maar ok, wij gaan er van uit dat het op 29 dec dan uiteindelijk geregeld gaat worden. Vandaag (29 dec) nemen wij zelf maar weer eens contact met Vodafone op om te horen of het al verstuurd is. Wat blijkt er is niks gedaan. Wij moeten weer het hele verhaal uitleggen en worden dan weer naar allerlei afdelingen doorverbonden. de verbinding valt weer tijdens het doorverbinden 3x weg en na een keer meer dan 30min in de wacht te hebben gestaan, bellen wij maar weer opnieuw. Dan wordt er ineens gezegd, wij moeten nu eerst het verlengde abonnement gaan annuleren en dan opnieuw een nieuw abonnement gaan afsluiten, anders kan het nieuwe toestel niet verzonden worden. Ongelofelijk wat hier allemaal gebeurd bij Vodafone, maar wij verzamelen nog wel een keer onze energie en zetten ons over onze frustratie heen, want nu zou het gelijk geregeld moeten zijn. De medewerker zet ons even in de wacht en gaat het regelen. Dan blijkt dat het abonnement via een andere afdeling geannuleerd moet worden, dus of wij weer even opnieuw willen bellen en dan gaan zij het regelen. Ondertussen barsten wij bijna uit elkaar van woede en het continue aan het lijntje gehouden worden door Vodafone, in plaats van dat zij het nu eens goed regelen zoals zij als service provider zouden moeten doen. Vooruit dan maar, ons laatste belletje aan Vodafone want nu moet het toch geregeld gaan worden. De medewerker beaamt dat wij al eerder gebeld hebben (wanneer bedoel je in de laatste 5 a 6 weken) en gaat het gelijk regelen of wij even geduld hebben, dan zet zij ons in de wacht. Na een poosje komt zij weer terug aan de lijn met de volgende mededeling, dat Vodafone het abonnement niet kan annuleren en vervolgens opnieuw verlengen en het toestel opsturen want er staat nog een rekening open. Ik leg haar uit dat wij zelf de rekening gestoneerd hebben, dit ook aan Vodafone hebben gemeld om druk te zetten dat zij het nu eens gaan oplossen en ons niet aan het lijntje moeten houden. Maar nee, dit is het beleid van Vodafone en als wij het gelijk betalen, dan kunnen zij het evengoed niet meer voor het einde van de week regelen en zal het in het nieuwe jaar worden. Of te wel, de deadline kunnen zij zo op deze manier mooi weer omzeilen en zij gaan het probleem, wat al meer dan een maand bij Vodafone ligt, nu op ons afschuiven omdat wij een rekening gestoneerd hebben, of te wel er staat nog een rekening open, dus wij kunnen nu niet meewerken aan een verlening. Vodafone doe eens normaal en neem je verantwoordelijkheid en los het op zoals jullie in het begin al hadden moeten doen! En kom niet met deze onzin aanzetten. Jullie proberen onder jullie eigen fouten en interne problemen uit te komen en schuiven het dan vervolgens ook nog een doodleuk op jullie klanten af, wordt eens wakker!!! Conclusie, Vodafone geeft helemaal niets om zijn klanten en ik ben benieuwd wanneer zij het naar ons op gaan lossen. Voor ons is het een principe kwestie geworden!.
Altijd ernstige twijfels gehad over het in kosten gebrachte dataverbruik. Meestal via wifi gebruikt en volgens telefoongegevens binnen de bundel, maar volgens Vodafone ver daar buiten. Ook na beëindigen abonnement werden nog steeds abonnementskosten in rekening gebracht + data buiten de bundel?! Foutje van het systeem volgens de klantenservice. Ik vind Vodafone een zeer zeer bedroevende provider welke ik niemand aanraadt!
Ik ben meerdere keren naar de vodafone winkel geweest om aan te kaarten dat mijn rekeningen niet kloppen. Er zijn namelijk veel hogere kosten gemaakt volgens de rekening dan wat daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Echter, kreeg ik als enige antwoord 'Sorry we kunnen je rekening niet openbreken dus ik kan je niet laten zien waarom je rekening zo hoog is'. Ik ben er uiteindelijk op gaan letten, internet data bij gehouden en belminuten. Zelfde problemen opnieuw.
Toen ik wou stoppen met Vodafone zeiden ze dat ik dat over x aantal maanden kon doen. Toen het eindelijk zover was, ben ik teruggegaan en werd ik ontvangen met het te verwachten antwoord 'Je bent een maand te laat'. Nu zit ik er weer 2 jaar aan vast.
Om het nog erger te maken, heb ik een garantie afgesloten bij vodafone 'Vodafone garant'. Sinds mijn mobiel stuk is gegaan op vakantie, hebben ze gezegd dat ik dit onder mijn garantie valt. Na een lange discussie in hoeverre ik dit kan vertrouwen (ik moet er immers 45EUR eigen risico voor betalen) heb ik toegestemd om dit op te sturen. 'Alles wordt gerepareerd en als het niet mogelijk is, krijg je een nieuwe toestel van je verzekering'. Klinkt mooi in de oren maar natuurlijk gaat er weer iets fout.
Ik kijk nu naar de brief waarop staat dat de reparaties die zijn gemaakt NIET onder de garantie valt. Tevens hebben ze alleen het scherm gemaakt terwijl ik heb aangekaart dat als ik 45EUR betaal voor slechts een gemaakt scherm, ik voor andere opties ga. Er zijn namelijk te veel andere mankementen. 'Nee, echt alles wordt gemaakt'.
Ik zou zogenaamd worden gewaarschuwd als de reparaties niet onder de garantie valt. Dit is niet gebeurd. Er is vast een excuus hiervoor maar ik zit weer opgescheept met de hoge kosten.
Wat een nep aanbieding. Via Vodafone kreeg ik een alles in een aanbieding. Per 1 april zou ik aangesloten worden. Ik zou daarbij 3GB per huisgenoot extra krijgen op het mobiele abonnement zodat ik mijn abonnement met 20 euro per maand naar beneden kon zetten na activatie van het pakket. Ook zou ik gratis een entertainmentpakket krijgen. De aansluiting was op 1 april niet geactiveerd waardoor ik een week lang zonder internet telefoon en tv zat en mijn mobiele bundel flink heb moeten gebruiken. Aan de telefoon was men grof en onbeleefd toen ik belde en ik kreeg even doodleuk te horen dat ik niet van mijn contact meer af kon. Het entertainment pakket staat dus nu gewoon op de rekening zag ik, dus niks gratis. Vandaag gebeld om mijn abonnement naar beneden te zetten omdat ik 3GB zou krijgen. Wat schetst mijn verbazing als ik te horen te krijg dat dit niet de 20 euro maar 2 euro op gaat leveren en dat ik dan meteen van onbeperkt bellen naar 300 belminuten ga. Tevens moet ik dan eenmalig 50 euro betalen en ook mijn abonnement afkopen en opnieuw afsluiten!! Wat een nepperij. De verkoper had verkeerd gekeken en ze vonden het heel vervelend voor mij. Daar heb ik dus niets aan. Ik heb nu een duur abonnement en ik kan mijn mobiele abonnement dus niet met 20 euro naar beneden zetten laat staan dat ik 3GB krijg. Nooit meer Vodafone!! Het erge is dat je dit pas merkt als je niet meer van je contract af kan. PAS OP MET HET AANGAAN VAN EEN TELEFONISCHE VERKOOP, NIET DOEN!
Vandaag weer contact opgenomen met jullie. Helaas zijn mijn bestellingen van vorige week nog steeds niet geannuleerd. Dit door een fout van een medewerker. Vandaag kon ik weer niet geholpen worden.
Vorige week een nieuwe telefoon bestelt. Na mijn bestelling telefonisch contact gehad met de klantenservice om een verzekering erbij af te sluiten. Dit kon niet online omdat het toestel nog niet leverbaar is. Hierna kreeg ik een nieuwe order waarvan het standaard maand bedrag zomaar verhoogd was door de medewerker. Dit kon niet terug gedraaid worden en zou minimaal 5 werk dagen duren. Dit is te lang i.v.m. een vorige voorval met jullie. En kan nu niks bestellen i.v.m. open order. En de actie loopt tot morgen. We zijn al 3 werkdagen verder.
Het enige wat de medewerkers kunnen doen op dit moment is verontschuldigen en doorverbinden naar medewerkers waar ik het verhaal nog 5x moet vertellen en uiteindelijk nog steeds met een probleem zit. Dit is jullie probleem maar maken het ondertussen mijn probleem. Want de aanbieding is tot morgen.
Ik ben van KPN naar Vodafona alles in 1 overgestapt, omdat KPN echt een beetje te duur werd. Ik heb nu hetzelfde soort pakket bij Vodafone alleen is het zeker 15 euro p.m goedkoper. De overstap ging goed en heb nauwelijks last ervan gehad. Ben super blij met de oversta
Na 5 keer gebeld te hebben over mijn zakelijk abonnement en slechte verbinding werd ik vandaag weer afgescheept!!!
ook de klachtendienst komen hun afspraken NIET na!
Als het te warm word aan de voeten van de servicedesk word de telefoon opgelegd!!
Vodafone aanbevelen..... nooit
Bedankt vodafone :-(
Heb de nieuwe iPhone 5 besteld bij Vodafone en binnen no time was hij al binnen. Ik kon direct bellen en gebruik maken van alle diensten.
Toestel is wel aan de prijs maar de service was geweldig. Altijd bereik waar ik ook ga of sta. Dat is best uniek als je voorheen KPN gebruiker was.
Ben trots op mijn nieuwe aanwinst en tevreden over de service en snelheid van handelen bij Vodafone.
Ik kan niet zeggen dat Vodafone een slechte telecomaanbieder is maar sommige dingen moeten wel beter.
Sinds kort ben ik trotse eigenaar van een mooi Samsung Galaxy telefoon met een goedkoop abonnementje. Maar bereik is soms wel slecht. Dan gaat mijn telefoon niet over en krijg ik direct een melding dat ik een oproep heb gemist.
Daar moeten ze echt aan werken. Verder tevreden over de kwaliteit.
Ik bestelde een nieuwe mobiel bij Vodafone op de website. De levering zou binnen enkele dagen gebeuren. Maar dagen lang niets gehoord of gezien.
Toen ik navraag ging doen bij de servicedesk bleek dat de telefoon niet op voorraad was en dat het nog even ging duren. Dat is al vreemd want op de site stond daar niets over en ze konden me ook niet even op de hoogte stellen.
Ik heb gewacht en gewacht maar er kwam maar geen telefoon. Ik weer bellen en weer moest ik het verhaal aanhoren dat alles vertraagd was en dat de telefoon binnen 5 dagen geleverd zou worden.
Ik heb uiteindelijk nog vele malen moeten bellen en uiteindelijk maar gezegd dat ze die telefoon in hun #@$ kunnen steken.
Voor mij nooit meer Vodafone
Heb al meerde keren een veel te hoge rekening van Vodafone gekergen en helaas geven ze hun fout niet toe! Heb zelfs een maand geen gebruik gemaakt van me abbo en toch heb ik een verhoogde rekening? Hoe kan dat?
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Vodafone een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 18 beoordelingen geplaatst over Vodafone. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,5 gekregen, waarbij 18% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Vodafone actief?
Vodafone is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1 , hosting en domeinnamen , internet , simonly , telefonie en televisie.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Vodafone reviews? Dan kunt u naar de website van Vodafone gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.