Winkelstraat.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Winkelstraat.nl ervaringen
Op deze pagina kan je alles lezen over Winkelstraat.nl. Wil jij weten of Winkelstraat.nl wel het juiste adres is om je aankopen te doen? Lees hieronder dan alle Winkelstraat.nl ervaringen, reviews, beoordelingen en klachten! Al deze Winkelstraat.nl ervaringen zijn geschreven door consumenten. Jij als consument kan dus je eigen beeld vormen door de Winkelstraat.nl ervaringen van andere consumenten.
Over Winkelstraat.nl
Een concept welke is voortgekomen uit het gemist van leuke boetiekjes online. Omdat veel boetiekjes nog niet de weg naar de online wereld hebben gevonden, kan je ook niks bestellen. Om toch aan deze behoefte te vodoen besloot Joos van der Veer het platform Winkelstraat.nl op te starten. Bij Winkelstraat.nl kan je shoppen bij de leukste boutiques van Nederland en Belgie. Met meer dan 800 exclusieve merken en designers is Winkelstraat.nl een van de grootste aanbieders als het aankomnd op webshop voor boutiques. Het grootste voordeel van betellen bij Winkelstraat.nl is dat veel producten maar een keer voorkomen. Hierdoor weet je zeker dat jij de enigste bent met dat kledingstuk waardoor jij echt de enigste bent welke ermee rondloopt! Waar heel Nederland in H&M, Primark of Mango loopt, loop jij in een one of kind kledingstuk!
Winkelstraat.nl ervaringen plaatsen
Heb jij nou al Winkelstraat.nl ervaringen? Deel deze dan met andere consumenten zodat zij zelf kunnen bepalen of Winkelstraat.nl wel het juiste winkeladres is! Ook als jij meerder Winkelstraat.nl ervaringen hebt dan kan je gerust meerdere toevoegen!
Ik had een paar boots besteld in de Black Friday week. Krijg ik pas na de afloop van Black Friday dat ze helaas niet meer op voorraad zijn! Ik weer gekeken op de site en ze stonden er nog steeds. Krijg je te horen sorry we moeten de site even snel gaan bij werken. Nu is mijn Black Friday Deal door mijn neus geboord omdat ik deze laarzen dus al besteld had. Was ik dus al voorzien en hoefde ik niet ergens anders meer te gaan winkelen. Dit was de eerste x dat ik hier had besteld en tevens de laatste x.
Bestellen ging goed, netjes optijd geleverd. Maar na 1e wasbeurt keurig gehouden aan het wasvoorschrift had ik witte strepen in mijn shirt waar de wassing van het shirt eraf was gewassen. Klantenservice neemt mijn klacht niet serieus omdat de desbetreffende boetiek zegt dat ik het shirt met teveel wasmiddel heb gewassen en dat dit zeepresten zijn. Ik heb een wasmachine die zelf doseert dus dit lijkt mij sterk. Ook is de wassing van het shirt af en zijn het geen zeepresten. Er wordt niets met mijn klacht gedaan en ik kan naar mijn vergoeding fluiten. Voel mij totaal niet serieus genomen omdat er wordt gedaan dat ik mijn shirt fout heb gewassen en als ik vraag om telefonisch contact geven ze niet thuis. kortom belachelijk slechte service!
Op zondag bestelling gedaan, zou dinsdag bezorgd worden tussen 9 en 12 niet gebeurd ivm met vertraging bezorger UPC!
Na dinsdag contact gezocht met winkelstraat en kreeg tot 2 keer standaard antwoord (wellicht geautomatiseerd)
Daarna mail gestuurd en wederom standaard antwoord en geen oplossing!
Heb contact opgenomen met winkel waar winkelstraat het item heeft aangekocht, deze gaven aan veel problemen te hebben met winkelstraat en hun bezorg partner! Omdat het item bij hun al opgestuurd was konden ze nu niets meer doen
Nu bezorging gepland op maandag en wederom niet bezorgd ivm met vertraging en geen nieuwe bezorg voorstel!
Winkelstraat kom niet met een adequate oplossing en heb gevraagd geld retour te sturen maar daar geven ze geen gehoor aan, winkelstraat nooit meer!!!!!
Onlangs bestelde we een polo hier van Armani. Na 2x wassen volgens was voorschrift is het hele merklogo verdwenen!!! Na een klacht en toesturen foto's zeggen ze dat "de boutique" dit niet vergoedt. Zelf zien ze het nu als opgelost. Ik verdenk hen van het verkopen van in dit geval een nep item. Nul vergoeding. Voel en ben enorm belazerd
Schoenen besteld in de sale. Dag later mail ontvangen dat de verzending vertraging opliep, paar uur later bericht dat het bedrag terug gestort werd omdat de schoenen niet meer leverbaar zouden zijn. Op de site staan ze vervolgens voor het volle bedrag weer te koop! Zeer onbeschoft, willen het afdoen met een kortingcode van €7,50
Op 12-03-2023 heb ik schoenen maat 42 besteld, op 14-03-2023 ontvangen en gepast. Waren niet mooi en zaten niet lekker. Retour aangemaakt en alles teruggestuurd.
Op 21-03-2023 kreeg ik een mail dat de schoenen gedragen en beschadigd waren en ze deze niet meer in konden nemen als retour (Ik heb ze gepast, niet gedragen of mee gelopen).
Hierop kreeg ik deze weer opgestuurd. Ontvangen bleek inderdaad dat de schoenen beschadigd en gedragen waren, maar dit waren andere schoenen maat 39!!!
Winkelstraat (Joost Willem van der Veer) spreekt dit alles tegen.
Helaas is het bedrag van 160,- te laag voor mijn rechtsbijstand en moet ik mijn verlies van deze oplichters op de koop toenemen.
Even resumé:
Ik bestel schoenen (maat 42, onbeschadigd en met security tag), lever deze na het passen weer in.
Winkelstraat (Joost Willem van der Veer) ontvangen deze en pakken een setje gedragen en beschadigde schoenen maat 39 (zonder security tag) uit het magazijn, fotograferen deze en geven deze aan mij.
En zo heeft Winkelstraat (Joost Willem van der Veer) -oplichtertje welke hij is- mooi een volledig bedrag voor een beschadigd setje schoenen
Ik had besteld, gekregen en gepast maat 42 met security tag
Winkelstraat (Joost Willem van der Veer) scamt met een gedragen en beschadigde set maat 39 zonder security tag.
Wijze raad: Bestel niets bij deze oplichters
Verifieer je review
Beste Gina H.
Je hebt een review achtergelaten op Ervaringensite.nl bij het bedrijf Winkelstraat.nl.
Om te bevestigen dat jij de schrijver bent van onderstaande review moet je op de knop klikken om de review te bevestigen.
Je review wordt in behandeling gekomen en op een later tijdstip gepubliseerd.
Review verifiëren
Je ervaring in één zin:
Waardeloos bedrijf! Geen een ster waard!
Je volledige ervaring:
In mei vorig jaar 2 tshirts en 1 paar kenzo schoenen besteld. Paar dagen toen ik ze binnen kreeg netjes alles terug geretourneerd. Tevens ook verzendbewijzen hiervan gevraagd. Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag de kenzo schoenen niet te hebben ontvangen en schuiven dit op mij af. Vorig jaar ook al contact met hun gehad hierover en er werd niets aangedaan! Zelfs met de verzendbewijzen niet. Ik ben geblokkeerd in de chat en kan hun nergens meer op bereiken! Ze hebben niet eens een klantenservice nummer die je kan bellen! Inmiddels zijn ze zo ver dat ze zelfs een incasso bureau hebben ingeschakeld nu! Bestel hier niets! Hun maken fouten en jij bent de dupe ervan!
Ruim een week geleden een artikel besteld op de website.
In de tussentijd UPS benaderd om te vragen waar mijn pakket is. Kreeg de terugkoppeling dat Winkelstraat.nl het artikel niet heeft verzonden!!! Telefonisch niet bereikbaar en per mail wordt er amper gereageerd.
NOOIT meer wat bestellen bij deze oplichters!!
De meeste producten zijn niet orgineel maar vragen wel om een mooie bedrag van paar honderd euro's!! Made in turkey terwijl de meeste producten in italy word gemaakt!! En retour accepteren ze niet omdat het zogenaamd orgineel is!!
Nooit maar dan ook nooit bestellen bij winkelstraat. Ik had schoenen besteld twv 700 euro. Er werd al wat geklooid met de levering, uiteindelijk toch de schoenen binnen. Wilde ik de schoenen retourneren allemaal prima. Duurde alleen heel lang voordat ik geld terug krijg, eindstand ik contact opnemen beweren ze dat het pakketje leeg is. Terwijl de track and trace duidelijk aangeeft dat er gewicht aan het pakketje zat. Oftewel ik wordt gewoon opgelicht waar ik bij staat door winkelstraat. Meest kansloze webshop ooit!
Ik kon mijn bevestiging niet vinden. Snel geholpen door klantenservice en bleek dat mailtje in mijn spam zat.
Beste heer/mevrouw,
Ik wil graag een klacht indienen.
Ik bestel bij jullie een lumi3re pak maar ik ontvang een verkeerde kleur lumi3re pak waar ook nog geen kaartjes aan zitten.
Deze is dus gedragen. Ik geef aan dat ik een verkeerd/gedragen item heb ontvangen maar hij word dus niet geaccepteerd en er word aangegeven dat ze niks voor mij kunnen doen.
Hoe of waar kan ik een klacht indienen? Want ik ben zo niet te spreken over de service!!!
Nu kijken voor een aangifte of een advocaat erop zetten. Wil mijn €200 terug
Pakket nooit ontvangen. Er was iets niet goed gegaan in de botique of iets, op mijn mail staat wel dat de bon was aangemaakt. Geen geld terug gekregen. Omdat ze geen antwoord hadden van het botique, geen geld terug en geen nieuwe broeken jammer man,
Niet bestellen!!!
Een jas t.w.v ongeveer €1000.- besteld. Bij binnenkomst bleek het een totaal ander soort jas en maat te zijn. Dit is ook meteen aangegeven aan de klantenservice. Na de eerste week was het “de boutique die het verstuurd heeft, verkoopt deze jas al maanden niet “. Na de reactie ben ik in bezwaar gegaan en weer een week moeten wachten geven ze het volgende aan “de boutique heeft deze jas nooit ingekocht”. Het is absurd wat voor manier van zakendoen dit is. Totaal geen begrip! Nooit hier kopen! Dan maar juridisch dit oplossen.
3x de verkeerde kleur schoenen gehad. Eerst een foutje van de boutique.....dan kwam het door de belichting op de foto 🤦en nu zeggen ze dat de boutique die kleur schoenen nooit heeft gehad en sturen ze gewoon een andere kleur.
Helpdesk is een drama.....laten je in een chat iedere keer minimaal 10 minuten wachten. Telefonisch niet bereikbaar en ik begrijp wel waarom.
Een 9 qua beoordeling klopt niet gezien de reacties. Een 3 komt meer in de buurt.🤢🤢🤢
Mijn zoon heeft een dure Hoody gekocht van 275 euro eerst maat L te groot dus teruggestuurd, geen probleem een maat M gekregen, ook te groot hij heeft hem niet gepast ,gelijk weer in de doos en ook terug gestuurd, en nu krijgt hij ge horen de label was er af en er zaten blonde haren en s t of op dus niet meer te verkopen, en geen geld terug,
Wat een oplichters wij hebben niet eens blonde haar. Trap er niet in als je iets duurs koop en teruggestuurd verzinnze wel iets dat je je geld niet terug krijgt, ben woest. 👹
Samen met een cliënt al een tijd aan het mailen met winkelstraat over een zoek geraakt pakket. Niets meer van ze gehoord en nu een aanmaning voor mijn cliënt!
De pakketjes zijn bezorgd, 1 bij een pick up point, die is opgehaald door een persoon die wij niet kennen.
De ander is zogenaamd bij haar thuisbezorgd maar deze heeft mevrouw nooit gezien.
Winkelstraat moet een onderzoek instellen en bewijzen dat mijn cliënt de pakketten heeft gekregen ipv aanmaningen sturen.
Erg slechte zaak dit!
Wauw ik lees zoveel de zelfde klachten , oplichterij dit. Ook bij mij Retour niet geaccepteerd
Een jas gekocht van 600€ via winkelstraat bij Chabot
Retour termijn van 14 dagen, tegenwoordig elders 30 dagen.
Jas in originele staat met 13 dagen+ 2a3 dagen retourzending er overheen. retour niet geaccepteerd omdat het niet binnen retourtermijn viel?
Ze hebben totaal geen begrip en willen niet mee werken. Lekker zo geld verdienen door klanten op te Lichten.
Telefonisch nier bereikbaar, geen live chat.Mail verkeer met winkelstraaten, gaan dagen overheen steeds andere medewerker waardoor je steeds opnieuw je verhaal moet doen en een antwoord krijgt dat ik mij erbij moet neerleggen?? En de jas moet betalen die mij niet past!
Nogmaals als je dit leest en voor alsnog besteld zal je spijt krijgen net als mij en andere klanten!!
Vind het WAARDELOOS winkelstraaten en chabot kan het niet vaak genoeg zeggen!!!
Ze houden niet van klachten, en als je een lacht hebt duurt het weken , want de shop reageert niet, althans dat is het excuus van winkelstraat het is standaard hetzelfde riedeltje! En ze steken nooit de hand in eigen boezem , klachten worden standaard afgekeurd. En klanten worden zelden of nooit gecompenseerd,
En als er een reaktie komt, wordt de klant bijna altijd in het nadeel gesteld,
Dus bezind eer u begint,,, gewoon NIET bestellen
Nu gelukkig is mijn klacht keurig opgelost door ze, klantenservice heeft er echt hun best voor gedaan,
Een tas en pet besteld bij de webwinkel, bijna een week heeft de bestelling op etiket aangemaakt gestaan (bestelling zou volgende dag binnen moeten komen). Uiteindelijk een melding gekregen dat het pakket onderweg was, krijg ik een uur later bericht dat de tas niet meer leverbaar was en alleen de pet onderweg was. Begrijpelijk hoef ik de pet dan ook niet meer want dan bestel ik het wel bij een andere website. De pet kon alleen niet meer geannuleerd worden en deze moest ik zelf retourneren. Echter als deze niet binnen 2 weken terug bij de leverancier was werd het bedrag niet terug betaald. Het is bijna kerst en ongeveer alles heeft vertraging, ik ga dus niet riskeren dat ik en geen geld en geen pet heb. Dus de pet toch maar gehouden ondanks dat dit niet de bedoeling was. Ik bestel hier nooit meer in ieder geval!
Je wordt voor leugenaar uitgemaakt als je aangeeft dat je pakket niet is aangekomen.
Je wordt voor leugenaar uitgemaakt als je vermeldt dat je bestelling nooit is aangekomen.
Winkelstraat houd niet van klachten. Die lossen ze ook niet op daar doen ze niks aan. Waardeloos bedrijf! Schandalig in omgang.
Je kunt ze via de chat of mail bereiken.
Nou vergeet het maar de chat werkt niet.
Nog steeds geen geld retour
Pull van 374 euro aangekocht.
Bij aankomst zaten 2 gaten in en was de originele verpakking er niet.
Via hun chatbox moeten terug sturen.
Zij beweren dat deze bij hen goed was bij vertrek.
Wees gewaarschuwd hun klantendienst doet er niets aan.
Veel geld kwijt voor een pull die door iemand anders is terug gezonden.
We krijgen ons geld niet terug ,vandaag de pull terug aangekregen
In mei vorig jaar 2 tshirts en 1 paar kenzo schoenen besteld.
Paar dagen toen ik ze binnen kreeg netjes alles terug geretourneerd. Tevens ook verzendbewijzen hiervan gevraagd.
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag de kenzo schoenen niet te hebben ontvangen en schuiven dit op mij af. Vorig jaar ook al contact met hun gehad hierover en er werd niets aangedaan! Zelfs met de verzendbewijzen niet. Ik ben geblokkeerd in de chat en kan hun nergens meer op bereiken! Ze hebben niet eens een klantenservice nummer die je kan bellen!
Inmiddels zijn ze zo ver dat ze zelfs een incasso bureau hebben ingeschakeld nu!
Bestel hier niets! Hun maken fouten en jij bent de dupe ervan!
Slechter dan slecht!!
In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld.
Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!
Slechter dan slecht!!
In mei 2020 3 artikelen besteld. Alle 3 geretourneerd. Bewijs gestuurd van de verzendbewijzen
Winkelstraat beweerd tot de dag van vandaag 1 artikel niet te hebben ontvangen. Inmiddels hebben ze een incasso bureau ervoor ingeschakeld.
Bestel hier niets !! Ze zijn super moeilijk te bereiken. Ze hebben geen tel nr en reageren op hun chat ook heel erg laat!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Winkelstraat.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 57 beoordelingen geplaatst over Winkelstraat.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,6 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Winkelstraat.nl actief?
Winkelstraat.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Winkelstraat.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Winkelstraat.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.