Betersport.nl logo

Betersport.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

Betersport.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
687
Betersport.nl logo
Website
Betersport.nl
Categorie
Webshops

Reviews en ervaringen Betersport.nl

Nu we veroordeeld zijn om vooral thuis te sporten, is het zaak om thuis de beste fitnessapparatuur voor thuisgebruik in huis te halen. Voor je dat doet, wil je graag weten met welke partij je nou het best zaken kunt doen. Dit kan zomaar Betersport.nl zijn. Om het voor jou gemakkelijk te maken hebben we de reviews en ervaringen van klanten van Betersport.nl voor jou samengevat. Aan de hand van deze beoordelingen kun je besluiten al dan niet ook je fitnessapparatuur bij deze specialist te bestellen.

Over Betersport.nl

De webshop van Betersport.nl is al ruim tien jaar een begrip in de wereld van fitnessapparatuur. Sterker nog, Betersport.nl is de grootste leverancier van fitnessapparatuur van de Benelux en het bedrijf groeit nog steeds. Behalve cardio-apparaten biedt het ook materialen voor krachttraining. Betersport.nl voert een aantal exclusieve merken en biedt ook producten van de bekende merken. Typisch voor deze aanbieder is dat je voor de kwalitatief uitstekende producten nooit de hoofdprijs betaalt.

Waarom kiezen voor Betersport.nl?

Er zijn voldoende redenen aan te geven waarom je zaken zou moeten doen met Betersport.nl. Het is het ruime aanbod aan cardio-apparaten, waaronder hometrainers, roeitrainers, spinningfietsen en loopbanden. Ook de voor krachttraining essentiële producten als kettlebells en dumbbells ontbreekt niet in het aanbod. Heb je thuis de ruimte, dan kun je met behulp van de producten van Betersport.nl ook prima een homegym inrichten. De aanbieder heeft exclusiviteit wat betreft de merken Focus Fitness en Fit Bike. Reden waarom jij ook zou moeten kiezen voor deze aanbieder is ook al de verschillende Kieskeurig Awards die Betersport.nl uitgereikt kreeg.

Is Betersport.nl betrouwbaar?

De mensen die al zaken doen met de aanbieder weten het zeker: Betersport.nl is een betrouwbare partner. Het feit dat het bedrijf nu al de grootste van de Benelux is en nog steeds gestaag doorgroeit, spreekt boekdelen. De leverancier van fitnessapparatuur leveren razendsnel en bestellingen vanaf een bedrag van 60 euro zijn altijd gratis. Ook het feit dat al 135.000 klanten gebruik maken van de diensten van Betersport.nl zegt al heel erg veel. Betersport.nl biedt Kopersbescherming. Daardoor betaal je onder meer op veilige wijze als je iets via de webshop koopt. Op de webshop van Betersport.nl vond je ook de bedrijfsgegevens van deze aanbieder, die overigens in het Nederlandse Panningen gevestigd is. Ook dat zegt wel iets over de betrouwbaarheid van deze leverancier.

Klantenservice en klachten

Betersport.nl maakt het je gemakkelijk. Op de webshop worden zo goed als alle vragen die er eventueel kunnen zijn al beantwoord. Check dus eerst altijd de rubriek ”˜veel gestelde vragen’. Mocht je vervolgens nog vragen overhouden of heb je toch een klacht over de producten of de dienstverlening van deze aanbieder, dan kun je prima contact opnemen. Zo kun je bellen, kun je kiezen voor een live chatsessie met een van de medewerkers of stuur je een e-mail naar Betersport.nl.

Wil jij ook beoordelen?

Met speciale dank aan de beoordelingen van de klanten van Betersport.nl kun jij hier de meest relevante informatie tot je nemen. Op grond daarvan beslis je zelf of jij ook zaken gaat doen met deze aanbieder. Zo zie je maar hoe belangrijk het achterlaten van een beoordeling is. Als jij het andere mensen ook een stuk gemakkelijker wilt maken, laat jij dan voortaan ook een beoordeling achter?

Reviews over Betersport.nl
Gerelateerde bedrijven
TennisDirect logo
TennisDirect
3 beoordelingen
8,7
Snowrental logo
Snowrental
2 beoordelingen
9
Tunturi logo
Tunturi
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen
5,5
27% zou hier weer kopen
19 beoordelingen
Heeeeeel slecht

Na een vlotte levering bleek de crosstrainer een fout/defect te hebben. Ik heb extra service bijgekocht. Betersport neemt niet zijn verantwoordelijkheid en verwijst naar de leverancier. Ondertussen een half jaar verder en nog is het niet opgelost.

Geplaatst op: 04-05-2023
Laatst bewerkt op: 04-05-2023
Geschreven door: Ruud

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bagger bedrijf

Niet meer te bereiken als je wat gekocht hebt en de klantenservice nodig bent.
Maar wel dikke onzin plaatsen op de sociale.

Bestel hier neeer nooit weer.

Geplaatst op: 30-03-2023
Laatst bewerkt op: 30-03-2023
Geschreven door: Nico

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Geen zin om hier heel gazet te pennen ik ga heel kort en bondig zijn. Is de eerste keer dat ik bij betersport heb bestelt en ook de laaste keer. Levering dat ze beloven de dag nadien geen waar, meemaals mijn juiste adres doorgeven maar blijkbaar is bij transmission toch verkeerd doorgeven.

Geplaatst op: 02-08-2022
Laatst bewerkt op: 02-08-2022
Geschreven door: Johnny R.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service ik garantieperiode

Bestellen, leveren en de prijs zijn wel oké. Maar ik heb problemen met mijn hometrainer en heb Betersport gevraagd voor ondersteuning. Die houdt erg te wensen, ik blijft maar vragen om ondersteuning, verricht daarbij op hun verzoek zaken die ik moet uitvoeren. Zodra ik dit heb gedaan, compleet met filmpjes om te laten zien wat ik heb gedaan, wordt er niet op gereageerd. Altijd maar weer een automatisch bericht van druk, druk, druk. Bel je ze op beloven ze van alles. In de App, zoals voorgesteld, zou het allemaal beter/sneller zijn, ho maar. Te zien is dat het gelezen is maar reageren ho maar. Ben het beu om op hun service/garantiestoel te gaan zitten. Een begeleiding die de naam nauwelijks verdient. Bezint eer ge begint!

Geplaatst op: 28-06-2022
Laatst bewerkt op: 28-06-2022
Geschreven door: Aart-Jan V.

5 / 10
3/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Geweldige service

Ik had via bol.com dumbells besteld. Echter kwam ik twee gewichten van 1 kg tekort.
Dit doorgegeven aan betersport, hebben direct de ontbrekende gewichten nagestuurd

Geplaatst op: 29-06-2022
Laatst bewerkt op: 29-06-2022
Geschreven door: Trudy G.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Prijs - kwaliteit is top in combinatie met een vlotte service

Het bestellen van onze artikelen verliep heel vlot, omdat de site heel toegankelijk is. Alles werd supersnel klaargemaakt om naar Belgie te versturen. 2 onderdelen werden tot grote verbazing van ons allen supersnel geleverd. 2 andere onderdelen bleken vertraging opgelopen te hebben bij de koerierdienst en werden om 22u digitaal afgeleverd volgens track en trace code, terwijl wij niets hadden ontvangen. Wij namen contact op met de klantendienst van betersport.nl. men beloofde ons de koerierdienst te contacteren en ons per mail verder op de hoogte te houden. Wij werden heel snel per mail op de hoogte gebracht waar ons pakket zich uiteindelijk bevond en er werd gezorgd dat we ons pakket nog de dag zelf thuis geleverd kregen! Een grote pluim! Wij hadden zowel telefonisch, via chat en per mail contact met diverse medewerkers en werden heel vriendelijk en snel verder geholpen. Top service die wij enorm waarderen!

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Greet S.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Een loopbaan gekocht via Bol.com

Heel slecht ervaring! Een dure loopbaan gekocht na een maand deed het niet na 2 maanden ze hebben ons een onderdelen toe gestuurd wij moeten zelf demonteren en vervangen, doet helemaal niet, nu ik vraag me af hoe lang nog moet ik wachten voor een monteur?? Vreselijk !

Geplaatst op: 09-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Mijn ervaring is slecht reageren laat op mails en als ze gereageerd hebben met vragen welke onderdelen je nodig heb en je heb de nummers foto's hiervan terug gemaild hoor je helemaal niets meer al 2,5 maand lang.
Terwijl ik wel verscheidene malen vraagtekens heb gemaild.
Dat is een kwalijke zaak daar de onderdelen voor de FOCUS 5 hometrainer nergens anders te koop zijn.
En u naar zeggen de importeur van deze oer Hollandse hometrainer bent je toch mag verwachten dat u de onderdelen kan leveren.

Y Verweij. ONTEVREDEN (KLANT)

Geplaatst op: 11-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Yvon V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht

Mijn ervaring is slecht reageren laat op mails en als ze gereageerd hebben met vragen welke onderdelen je nodig heb en je heb de nummers foto's hiervan terug gemaild hoor je helemaal niets meer al 2,5 maand lang.
Terwijl ik wel verscheidene malen vraagtekens heb gemaild.
Dat is een kwalijke zaak daar de onderdelen voor de FOCUS 5 hometrainer nergens anders te koop zijn.
En u naar zeggen de importeur van deze oer Hollandse hometrainer bent je toch mag verwachten dat u de onderdelen kan leveren.

Y Verweij. ONTEVREDEN (KLANT)

Geplaatst op: 11-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Yvon V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalige firma!!

Januari 2020 een Senz Sports C7000 aangekocht bij deze firma.
Wegens gezondheidsredenen echter pas kunnen beginnen trainen in 2021.
Na een paar weken intensief trainen was er een probleem met de rechter pedal supporting.
Deze werd snel opgestuurd zodat ik enkele weken nadien terug kon beginnen trainen.
Doch, dit was maar van korte duur, daar de linker pedal supporting het ook begaf.
Nu nam het reeds een tijdje langer in beslag voor dat de nieuwe toekwam, maar uiteindelijk kwam het in orde.
Je kon ook zien aan de kwaliteit dat deze veel steviger gemaakt waren dan de oorspronkelijke.
Maar hierdoor waren de problemen nog niet opgelost. Even later brak er in het toestel een wiel af.
Nogmaals contact opgenomen en na een hele tijd kreeg ik een hersteller van Betersport over de vloer.
Deze had het toestel uiteengehaald, maar kon het niet repareren daar hij niet de benodigde stukken bij zich had en deze moest bestellen.
Een paar maanden verder , tot mijn ontgoocheling, want ik wou eindelijk begin 2021 aan mijn gezondheid werken, kwam de hersteller ter plaatse met de juiste stukken.
Doch, hij kon de trainer niet afwerken, daar er nog stukken mankeerden. Ik mocht echter wel terug gebruik maken van het toestel.
Nog geen half uur later waren er weer nieuwe mankementen aan dit toestel, zodat ik terug de training moest stoppen.
Dit was midden november.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Geen reactie op mail, geen reactie op chat en lange wachttijden aan de telefoon.
Deze firma blijkt echt niet betrouwbaar te zijn voor de aankoop van fitnesstoestellen.
Gezien de vele negatieve reviews op hun site zou ik dan ook de mensen aanraden van zich hier niet door te laten misleiden.

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Steven V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Flop

Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen (zelfs geen mail). De betaling is echter wel onmiddellijk doorgevoerd. Onmogelijk te contacteren. Telefoon wordt niet opgenomen en mails blijven onbeantwoord. Ik betaal voor een volgende bestelling wel wat meer maar ergens anders. Blij dat ik altijd eerst iets goedkoop bestel ipv de dure roeitrainer die ik daar ook dacht te bestellen. Dikke flop!

Geplaatst op: 16-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Tom C.

5 / 10
3/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Schandalige firma!!

Januari 2020 een Senz Sports C7000 aangekocht bij deze firma.
Wegens gezondheidsredenen echter pas kunnen beginnen trainen in 2021.
Na een paar weken intensief trainen was er een probleem met de rechter pedal supporting.
Deze werd snel opgestuurd zodat ik enkele weken nadien terug kon beginnen trainen.
Doch, dit was maar van korte duur, daar de linker pedal supporting het ook begaf.
Nu nam het reeds een tijdje langer in beslag voor dat de nieuwe toekwam, maar uiteindelijk kwam het in orde.
Je kon ook zien aan de kwaliteit dat deze veel steviger gemaakt waren dan de oorspronkelijke.
Maar hierdoor waren de problemen nog niet opgelost. Even later brak er in het toestel een wiel af.
Nogmaals contact opgenomen en na een hele tijd kreeg ik een hersteller van Betersport over de vloer.
Deze had het toestel uiteengehaald, maar kon het niet repareren daar hij niet de benodigde stukken bij zich had en deze moest bestellen.
Een paar maanden verder , tot mijn ontgoocheling, want ik wou eindelijk begin 2021 aan mijn gezondheid werken, kwam de hersteller ter plaatse met de juiste stukken.
Doch, hij kon de trainer niet afwerken, daar er nog stukken mankeerden. Ik mocht echter wel terug gebruik maken van het toestel.
Nog geen half uur later waren er weer nieuwe mankementen aan dit toestel, zodat ik terug de training moest stoppen.
Dit was midden november.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Geen reactie op mail, geen reactie op chat en lange wachttijden aan de telefoon.
Deze firma blijkt echt niet betrouwbaar te zijn voor de aankoop van fitnesstoestellen.
Gezien de vele negatieve reviews op hun site zou ik dan ook de mensen aanraden van zich hier niet door te laten misleiden.

Geplaatst op: 18-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Steven V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wat een aanfluiting

Ik snap niet hoe deze reviews zo positief kunnen zijn.
Beloftes over levering binnen vier dagen en meestal binnen één dag, niet waargemaakt.
Reactie op mail binnen 24 uur op alle mails geen enkele reactie gehad.
Dus ik heb geen enkel vertrouwen in dit bedrijf meer.
Ik hoop dat de eindelijk geleverde apparatuur goed gaat en blijft functioneren.

Geplaatst op: 12-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: John A.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Amateuristisch

Hallo,

Hierbij even het verhaal van de ongelooflijke service die ik aangeboden kreeg bij Beter Sport.
4 jaar geleden kocht ik de crosstrainer Focus Fitness Fox 5 iPlus, hun paradepaardje. Ik heb een zeer slechte rug en heb dit toestel echt nodig om beweging te krijgen.
Hierdoor kocht ik ook de “montage” bij.
De dag dat het toestel werd geleverd, was dit niet gemonteerd was. Ik gaf dit dan ook aan aan de chauffeur die me uitkafferde en zei dat ik dit gemakkelijk zelf kon monteren. Toch terug laten meenemen en een week later gemonteerd terug gekregen.
Op zich een behoorlijk toestel, waar ik geregeld gebruik van maakte.
Na een 4 tal jaren begon er echter een zeer irritant getik bij elke omwenteling en viel de weerstand regelmatig weg, waardoor je niets meer met het apparaat kan doen.
Op 04 november belde ik dan het nummer van hun klantendienst. Een vriendelijke dame stond me te woord en zei me dat ik een schadeformulier diende in te vullen en terug bezorgen aan hun “service-dienst”.
Formulier werd bezorgd op 05 november.
9 november krijg ik van deze dienst een mailtje terug met de boodschap dat “waarschijnlijk” de motor niet meer werkt. Ook vraagt men mij, indien ik de weerstand wijzig op het display ik het motortje intern hoor aanzetten.
Op 9 november laat ik hen weten dat je inderdaad het motortje hoort aanzetten.
Op 10 november laat men me weten dat men “denkt” dat de motor begint te haperen en dat ik deze kan bestellen voor € 35.
Op 11 november uit ik men ongenoegen over de manier van werken en kaart aan dat men het probleem “denkt” te weten. Ook dat je de motor zelf dient te installeren vind ik vreemd. Ik vraag of er geen instructies zijn of dat men echt geen technische dienst heeft die kan langs komen. Ik geef aan helemaal niet technisch te zijn aangelegd.
Op 12 november krijg ik het bericht dat er weinig andere onderdelen zijn die verantwoordelijk kunnen zijn voor het omschreven probleem. Er is een stappenplan voor het monteren van de motor.
Op 12 november bestel en betaal ik de motor. Het “stappenplan” wordt per mail bezorgd. Een A4 met 6 regeltjes”¦
Op 17 november krijg ik de motor aan en open ik zo goed als ik kan de behuizing van de crosstrainer. Het stappenplan helpt me geen mm verder en ik mail hun dat ik dit onmogelijk zelf kan en vraag om de technieker ter plaatse.
19 november. Men heeft de technieker aangestuurd en deze zal contact opnemen, na mijn betaling van € 125. Ik vraag achter de betalingslink en krijg een hele discussie met Bram dat deze al zou verstuurd zijn. Nee, niets gehad. In uw spam misschien? Neen, ook daar niets gehad; Uiteindelijk dan maar een nieuwe betalingslink en onmiddellijk betaald en hun deze boodschap over gemaakt met de vraag om een snelle interventie”¦revalidatie, weet je wel.
Op 30 november uit ik men ongenoegen bij Maurice. Nog geen technieker gezien”¦ Op zijn beurt laat Maurice me weten dat de motor het meest voorkomende onderdeel is dat verantwoordelijk is voor het probleem wat ik hebt omschreven. Hij geeft aan dat de lange wachttijd komt door het feit dat er maar 1 technieker voor België is.

Op 13 december komt de technieker langs en wisselt de motor; ”˜deze technieker woont dan ook nog is exact 2 km van men woonplaats!!!
Op 14 december laat ik weten dat het irritante getik nog steeds aanwezig is end at de weerstand nog steeds regelmatig stil valt. Ik ben het kotsbeu env raag wat men kan doen als ik een nieuwe Fox 5 I Plus aanschaf.
Op 22 december stuur ik hun opnieuw een mail met verwijzing naar men mail van 14 december dat zonder antwoord bleef. Revalidatie, weet je wel.
Op 22 december bel ik hun technische dienst en krijg Ramon aan de lijn. Hij zal voortaan men dossier ter harte nemen.
Op 22 december laat men me dat weten de Fox te kunnen aanbieden met een korting van € 149 terwijl men we wel op nutteloze kosten van € 160 heeft gejaagd.Ik laat hun dan ook weten hier niet mee akkoord te kunnen gaan.
Op 27 december vraag ik naar een antwoord op men mail van 22/12.
Op 27 december laat men me dan doodleuk weten dat men nooit kan garanderen dat de reparative naar wens kan worden uitgevoerd.Men wil me voor een nieuw toestel wel tegemoet komen met € 199 korting (waar ik er dus wel zelf € 160 van betaald heb voor een nutteloze reparatie)
Op 27 december vraag ik of het toestel dan ook gemonteerd wordt geleverd.
Op 28 december vraag ik antwoord op men laatste mail env raag naar Ramon.
Op 30 december vraag ik opnieuw naar Ramon.
Vandaag 04 januari laat men me doodleuk weten dat ik na hun mail van 27/12 niets meer van mij heb laten horen en dat men dit als opgelost beschouwt end at men het ticket de volgende dag zal sluiten.
Het is ongelooflijk wat een amateurisme dat deze firma hier steeds aan de dag legt. Als klant wordt je totaal niet op een deftige manier verder geholpen en laat men je in de kou staan. De communicatie is om mee te huilen”¦gewoon bandwerk voor hun.
Ik zou zeggen”¦”bezin eer je begint”

Geplaatst op: 04-01-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Johan D.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Triest en schreinend

)Black friday prijs: Eerst prijs omhoog, dan korting toepassen.
2)Na betaling pas de melding dat er mogelijkwijs leveringsproblemen zijn
2) Ja kunt zelf een leverdatum kiezen. Vervolgens krijg je de melding dat een gedeelte van de bestelling komt op een niet door jezelf gekozen dag.
3) Bellen naar de service helden die al sprintend naar de telefoon schijnen te rennen. Waar ze vandaan moeten komen is een raadsel, duurt een eeuwigheid
4) Uiteindelijk op de gekozen dag de levering: beschadigde pakketen, die al bij een eerdere klant zijn geweest. Foto's zijn beschikbaar.
5)Bellen naar de service helden die al sprintend naar de telefoon schijnen te rennen. Waar ze vandaan moeten komen is een raadsel, duurt een eeuwigheid
6) Of we toch willen proberen de handel in elkaar te zetten. Zou een appeltje eitje zijn. Risico niet genomen.
7) Afspraak gemaakt om hele handel op te komen halen. Ja, wij bellen u een half uur van te voren zodat u niet weer thuis hoeft te wachten,
8) Natuurlijk heeft men niet gebeld.
9)Bellen naar de service helden die al sprintend naar de telefoon schijnen te rennen. Waar ze vandaan moeten komen is een raadsel, duurt een eeuwigheid
10) Ligt aan hun vervoerder, black friday, druk druk. Etc.
11) Worden de pullen nog opgehaald en hoe lang moet ik op mijn geld wachten.

Samenvattend: onbetrouwbaar bedrijf, communicatief diep triest en schaamteloos in eigen gelukzaligheid.
Zum kotzen.

Geplaatst op: 06-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Toine V.

5 / 10
3/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Service, wat betekent dat ook al weer?

1e kennismaking met Betersport, ik hoop dat de service beter wordt, want dat is nu nog zwaar ondermaats.
De Focus Fitness Senator iPlus besteld, incl. montage.
- Product 30-11-2021 ontvangen.
- Het is 6-12 en er heeft nog niemand (van Zoofy of Betersport) gebeld voor een montage afspraak.
- Ik heb ondertussen al 4x gebeld voor een monteur? Omgekeerde wereld!
- Wordt mijn garantietermijn ook verlengd?

Leuk verjaardagscadeau... 2x1 meter dat in de weg ligt.
Beste Betersport, doe je naam eer aan.

Geplaatst op: 06-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Harry V.

8 / 10
5/5 1/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Goede informatie ontvangen.

Via contactformulier aantal vragen gesteld. De volgende dag netjes teruggebeld door vriendelijke medewerker. Goede en zeer duidelijke antwoorden ontvangen. Binnenkort op naar de showroom om onze keuzes te vergelijken.

Geplaatst op: 12-11-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cor K.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Beloven niet wat ze zeggen

Heb een loopband gekocht focus fitness senator iplus demo heb voor dat ik hem gekocht heeft kontakt gehad met betersport als het apparaat hetzelfde is als een nieuwe ja zeggen ze alleen lichter beschadiging dus ik ben ervan uit gegaan dat kinomap ook zal werken ik ben nu als twee weken bezig met deze klacht en gisteren krijg ik een email dat kinomap niet op dit apparaat werkt en dat ze niets meer voor mij kunnen doen als ik dit had geweten had ik dit apparaat niet gekocht

Geplaatst op: 10-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

8 / 10
5/5 1/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Snelle levering, service rampzalig

prima snelle levering, klantenservice is daarna moeilijk bereikbaar, het duurt eindeloos voor op mail wordt gereageerd (of het gebeurt helemaal niet) en ondertussen wacht ik al maanden op een vervangend onderdeel.

Geplaatst op: 26-03-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annette N.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Betersport.nl
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
TennisDirect logo
TennisDirect
3 beoordelingen
8,7
Snowrental logo
Snowrental
2 beoordelingen
9
Tunturi logo
Tunturi
0 beoordelingen
10
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Betersport.nl een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 19 beoordelingen geplaatst over Betersport.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 27% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Betersport.nl actief?

Betersport.nl is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) sport & fitness.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Betersport.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Betersport.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie