Carazur reviews, ervaringen en beoordelingen

711
Carazur logo
carazur.nl
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen Carazur

Een zonnige campingvakantie in Zuid-Frankrijk, wat een zin kun je er in hebben! Zie je alle spetterende plaatjes op de site van Carazur, dan zou je meteen boeken. Je ziet de kids al dobberen in het zwembad en je voelt zo ongeveer het genot van relaxt met een cocktail op een ligstoel zitten. Zoek je reviews van andere gasten? Ben je benieuwd hoe zij Carazur hebben ervaren? Voordat je een caravan of luxe tent boekt, is het altijd even handig om te checken hoe het zit met de beoordelingen. Je hoeft niet verder te zoeken, want wij hebben deze recensies hier handig voor je op een rijtje gezet. Lees hoe andere vakantiegangers Carazur beoordelen en neem een weloverwogen beslissing om hier wel of niet je volgende vakantie te boeken.

Over Carazur

Carazur biedt al meer dan 25 jaar stacaravans en ingerichte tenten aan op campings in Zuid-Frankrijk. Dit bedrijf gaat altijd voor comfortabel kamperen en kiest voor kindvriendelijke campings. Stuk voor stuk gaat het hierbij om topcampings met 4 of 5 sterren die gelegen zijn in de meest zonnige en populaire streken van Frankrijk. We hebben het dan over Languedoc, Les Landes en Cote d’Azur. De accommodaties die je boekt bij Carazur verzekeren je een onbezorgde vakantie. Je beschikt over een luxe stacaravan met 2 of 3 slaapkamers, airco en een houten veranda. Of je boekt een compleet ingerichte bungalowtent. Carazur is zelf eigenaar van alle accommodaties. Je wordt op de camping begeleid en ontvangen door hun eigen medewerkers.

Waarom kiezen voor Carazur

Omdat Carazur zelf eigenaar is van alle tenten en stacaravans, verlopen de boekingen snel, soepel en flexibel. Een bepaalde voorkeur kan ook absoluut worden gegarandeerd. Je hebt hier te maken met een kleinschalige organisatie, waardoor jouw boeking alle aandacht krijgt. Je mag ook altijd even contact opnemen met een medewerker om tot een goede keuze te komen. Zij kennen de aangeboden campings tot in detail en kunnen je dus prima van dienst zijn. Op de camping waar je je vakantie viert, is gegarandeerd een Nederlandse Carazur medewerker aanwezig. Deze maakt je wegwijs en staat tijdens je vakantie altijd voor je klaar. Wil je graag een accommodatie boeken naast die van je vrienden of familieleden, dan kan dat gegarandeerd geregeld worden. Hoe eerder je boekt, hoe flexibeler de organisatie uiteraard nog is. Dankzij het feit dat er geen bemiddeling is van tussenpersonen, maar dat je rechtstreeks bij Carazur huurt, zijn de prijzen scherp.

Is Carazur betrouwbaar?

Carazur is voor 100% betrouwbaar. Bekijk je de beoordelingen van andere vakantiegangers, dan zie je dat mensen heel tevreden zijn. Sommige kampeerders boeken zelfs al meer dan 20 jaar hun accommodatie via Carazur. Een betere beoordeling kun je als bedrijf niet krijgen. Er wordt geroemd over het snelle boekingsproces, de flexibiliteit van de organisatie en de superfijne campings. Verder is de organisatie lid van het SGR en loop je zeker weten geen financieel risico. Tenslotte kost het je geen enkele moeite om even contact op te nemen met de klantenservice.

De klantenservice geeft aan met alle plezier advies te geven tijdens het boekingsproces. Zie je dus een leuke stacaravan op een mooie camping, maar heb je een specifieke vraag waar je niet zo snel een antwoord op kunt vinden? Je ziet meteen het telefoonnummer waarop je een medewerker van Carazur kunt bereiken. Uiteraard kun je ook bellen als je andere vragen of klachten hebt. Verder is het mogelijk om via de e-mail contact op te nemen met deze organisatie.

Ken jij Carazur uit eigen ervaring? Ben je zelfs vaste klant bij dit bedrijf omdat je zo tevreden bent? Schrijf een beoordeling over deze organisatie en laat weten wat jij van hen vindt. Zijn de campings echt zo mooi als wordt verteld op de website? Vroeg je misschien om een bepaalde plek op de camping en kon dat voor je geregeld worden? Hoe vond je het dat er een Nederlandse medewerker van Carazur op de camping aanwezig was? Laat weten wat jouw ervaringen zijn, zowel positief als negatief. Zo help je andere vakantiegangers om een weloverwogen keus te maken.

Reviews over Carazur