De Gelderlander reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen De Gelderlander
Behalve dat De Gelderlander een veel gelezen dagblad is, biedt het ook een webwinkel. Er wordt van alles aangeboden en om te kijken of de webwinkel ook iets voor jou is, hebben we de reviews en ervaringen van mensen die de webwinkel al gebruiken samengevat. Op basis daarvan kun je al dan niet besluiten om ook zaken te doen met De Gelderlander, dat met de webwinkel laat zien meer te zijn dan een krant alleen.
Over De Gelderlander
In de basis is en blijft De Gelderlander een dagblad dat verschijnt in het grootste gedeelte van Gelderland en in gebieden in Noord Brabant en Limburg. Laatstgenoemde gebieden zijn sterk georiënteerd op Nijmegen namelijk. De Gelderlander maakt onderdeel uit van DPG Media en behalve het dagelijks nieuws kun je elke dag opnieuw goede zaken doen op de webwinkel van deze krant. Daar vind je elke dag opnieuw namelijk prachtige aanbiedingen en dat op uiteenlopende gebieden.
Waarom kiezen voor De Gelderlander
Kijken we naar de webwinkel van De Gelderlander, dan blijkt dat je er – getuige ook de positieve beoordelingen van gebruikers van de webwinkel- prima zaken kunt doen. De aanbiedingen zijn onderverdeeld in uitjes, hotels en reizen, producten en educatie. Bovendien vind je ook nog eens een reeks topaanbiedingen in de webwinkel, dat wat betreft producten keuze biedt uit onder meer films en series, boeken, beautyproducten, kunst, puzzels en spellen, producten voor huis en tuin en producten voor smakelijk eten en drinken. Via de webwinkel van De Gelderlander kun je dus ook verschillende interessante cursussen volgen, waaronder een aantal vreemde talen.
Is De Gelderlander betrouwbaar?
De Gelderlander is zowel wat betreft de krant als de webwinkel zeer betrouwbaar. Dat blijkt althans als we de reviews en ervaringen doornemen. De webwinkel van De Gelderlander biedt inderdaad steeds nieuwe aanbiedingen tegen steeds de laagste prijzen. Het feit dat je de producten uit de webwinkel van De Gelderlander met iDeal kunt betalen, ervaren de klanten ook al als zeer prettig en veilig.
Klantenservice en klachten
De Gelderlander wil het de klanten steeds volledig naar de zin maken. Dat doet het met de scherp geprijsde artikelen op de webwinkel, dat wil het ook doen wat betreft de dienstverlening en service. Toch kan er eens wat misgaan. In dat geval kun je een schriftelijke klacht indienen bij De Gelderlander. Je kunt echter ook gewoon bellen of mailen met het dagblad en vragen naar de mensen van de webwinkel. Dat gaat in elk geval een stuk sneller. De Gelderlander zal er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk op te lossen.
Wil jij ook beoordelen?
Je weet op voorhand dat merken en aanbieders lovend zijn over hun eigen aanbod en service. Je hebt echter veel meer aan de beoordelingen van mensen die er al gebruik van gemaakt hebben. Dat is praktische informatie uit de eerste hand. Op basis van die informatie neem je een betere beslissing en voorkom je de kans op een misstap. Om die reden willen we jou vragen om voortaan ook een beoordeling te maken. Op die manier kun jij andere mensen ook prima van dienst zijn.
Er lijken alleen maar zure boomers bij de sport redactie te werken. Hebben totaal niet door wat er bij supporters leeft.
Je komt niet van ze af door allerlei trucs en leugens
rekken ze je abonnement opzegging .zodat je maanden onnodig het hoogste tarief betaalt.je komt in de financiële
problemen
Trap aub niet in aanbieding van een goedkope aanbieding
Door de verkoop van de Tel3graaf die aan persönsvervalsing doet handelen en niet aan de Terugbeel overeenkomst handelt. Weten de consument te misleiden om het ochtendblad de Gelderlander of tengels de GlD aan te smeren. Dit noemt men onder pres zetten en doet niet aan de voorwaarde om de Gelderlander kapot te doen maken. Is dit nu klantenservice verlening ?
Nee dat is geen klantenservice verlening om mensen onder press te zetten en toch over te gaan tot het verkopen van de ochtendblad de Gelderlander te nemen
Als de Gelderlander met een reclame steunt komt. Waar de aanbieding komt Voor 4 weken geheel gratis. Trap hier niet in. Want zijn de 4 weken om dat gaat de Geldetlander automatisch verder met het contract. Dit is een vorm van het vervalsen van Persoonsgegevens doet vervalsen. Waar de Gelderlander zich zelf in het harnas doet plaatsen . Waar zij aan hun reclame niet down aan houden. Dus trap nooit in de reclame van de Gelderlander of u zit vast aan een abonnement
Ze gebruiken zonder toestemming je volledige naam in de krant, verdraaien de verhalen enorm, zodat het spannender wordt! Vervolgens stuur je ze berichten met dat je hier écht niet blij mee bent, en wordt je compleet genegeerd. Kan echt niet wat deze mensen doen
Proef abonnent gehad 4 weken en een aanbieding gekregen , ondanks twijfels toch genomen. volledige misser want de bezorging is zwaar klote .In een maand tijd 6 maal de krant niet gehad , maar abonnementsgeld afschrijven hebben ze geen moeite mee , dat gaat vanzelf. krant opgezegd bij klantenservice en krijg een asociaal iemand aan de lijn die van alles probeert om je vast te houden en als je niet mee werkt met hem gooit hij de hoorn op de haak zodat je niet kunt opzeggen. Brief geschreven en je krijgt geen antwoord en mail op website ingevuld geen reactie . Gelderlander is geen lust om te lezen maar geeft alleen maar problemen.
Ze schrijven allemaal nep nieuws !
Ze schrijven gewoon wat om aandacht te trekken.
Ik geloof het weer bericht wat ze plaatsen nog niet eens.
De vroegere kwaliteit is ver te zoeken. Slechte journalistiek. Waardeloze artikelen.
Ze schijven alleen maar nep nieuws !
Doe eens onderzoek in plaats van alles op te schrijven wat een leek zegt.
Linkse rakkers.
Eigenlijk moet je je diep schamen.
Stop met die onzin
1 augustus een digitaal abonnement afgesloten. Nog geen bevestigingsmail. Bedrag wel van mijn rekening afgeschreven. Paar keer moeizaam contact met klantenservice. Ik kan het abonnement niet annuleren omdat dat alleen kan via de bevestigingsmail. Die ik dus niet heb. Ook de doorlopende incasso kan ik nu niet stopzetten. En dat voor een digitaal abonnement. Anno 2022. Schandalig!
Helaas een jaar abo genomen ipv 1 maand. Dit is gewoon een waardeloze krant, regelmatig gedurende 3 a 4 dagen geen nieuwe berichten terwijl bijvoorbeeld de Stentor wel dagelijks nieuws brengt. Oude berichten staan dus gewoon een paar welen op de hoofd pagina. Dat is voor mij geen nieuws brengen als ik het een paar dagen eerder al elders heb gelezen. Ik heb dus opgezegd. Gelderlander is dus een krant die wel elke maand geld wil vangen maar gheen nieuws plaatst.
Een ochtendkrant die om 11 uur soms nog niet bezorgd is. En als je belt 'ja de krant kan nog komen'.
En als die dan toch niet bezorgd word, kun je niet een 2e keer bellen, want je hebt al een melding gedaan. E
En als je dan perse de papieren krant wilt lezen, moet je die zelf ophalen in dorp 😞
'We zijn er mee bezig' is de standaard reactie en dat blijft weken lang het zelfde.
En dan geen enkele compensatie.
Sinds een paar maanden ontvang ik de Gelderlander slechts de helft van de dagen.
Ik denk erover om het abonnement op te zeggen.
om een bepaalde serie premium artikelen te volgen heb ik een 1-maands abo digitaal genomen van de gelderderlander. Direct na het aangaan van het abo heb ik het dezelfde dag in het account weer opgezegd omdat het eerste artikel slecht van inhoud was. En daar moet je dan voor betalen.... . Tot mijn verbazing krijg ik nu aanmaning dat ik mijn abo geld niet betaald heb..... . Het is duidelijk niet goed geregeld bij dit bedrijf
De Gelderlander wordt al bijna een maand lang bezorgd tussen 9.00 en 12.00 uur, terwijl dit voor 7.00 uur dient te gebeuren. Ze verlangen echter wel dat je netjes je abonnement betaald tenslotte hebben ze de krant wel bezorgd. Bij de klantenservice kom je niet verder, staat in de voorwaarden. Helaas het abonnement vandaag opgezegt.
De Gelderlander wordt al bijna een maand lang bezorgd tussen 9.00 en 12.00 uur, terwijl dit voor 7.00 uur dient te gebeuren. Ze verlangen echter wel dat je netjes je abonnement betaald tenslotte hebben ze de krant wel bezorgd. Bij de klantenservice kom je niet verder, staat in de voorwaarden. Helaas het abonnement vandaag opgezegt.
Dit is een super site voor het zoeken naar bijvoorbeeld een vakantie. Je kunt er veel verschillende dingen op vinden en de klantenservice geeft altijd deskundig advies. Top!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is De Gelderlander een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 17 beoordelingen geplaatst over De Gelderlander. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,3 gekregen, waarbij 18% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is De Gelderlander actief?
De Gelderlander is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) boeken en magazines.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de De Gelderlander reviews? Dan kunt u naar de website van De Gelderlander gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.