Euromaster reviews, ervaringen en beoordelingen

2973
Euromaster logo
Euromaster
Autos

Reviews en ervaringen Euromaster

De banden van de auto spelen een grote rol bij de mate van verkeersveiligheid. Een partner die ervoor kan zorgen dat je banden steeds in de beste conditie zijn, is Euromaster. De reviews en ervaringen zijn lovend en we hebben de belangrijkste onderdelen er voor je uitgelicht. Op basis van deze informatie kun je vervolgens kijken of jij ook zaken gaat doen met Euromaster.

Over Euromaster

Euromaster is opgericht in 1991 en de grote doorbraak volgde in 2003 na de overname van Viborg en daarmee 500 vestigingen in Noord Europa. Vervolgens werd uitgebreid naar Frankrijk, Duitsland, Polen, Spanje, Zweden en Roemenië, in 2010 volgde nog Noorwegen. In 2013 transformeerde de onderneming van bandenspecialist naar een specialist in banden en onderhoud van voertuigen. Tegenwoordig is Euromaster actief in zeventien Europese landen en heeft het 2300 vestigingen. De verleende services moeten bijdragen aan het optimaliseren van het rijcomfort. Euromaster Nederland is overigens een volle dochter van de Michelin Groep.

Waarom kiezen voor Euromaster?

Een groot voordeel is dat je al je afspraken bij deze specialist gemakkelijke online kunt regelen. Ook het aanbod van banden mag gerust indrukwekkend genoemd worden. Aan zomer-, winter en allseason banden geen gebrek bij deze aanbieder. Die banden zijn van merken als Michelin, Continental en Vredestein. Je kunt er echter ook prima budgetbanden aanschaffen. Bij de banden kun je eventueel ook lichtmetalen banden kopen. Je kiest voor Euromaster als je gewoon altijd veilig de weg op wilt. Door de offertetool te gebruiken weet je steeds waar je aan toe bent en zo blijven financiële verrassingen uit.

Is Euromaster betrouwbaar?

Ja, Euromaster is een betrouwbare partner. Die conclusie trekken we als we de reviews en ervaringen doornemen. Over de afspraken die je maakt bestaat nooit enig misverstand, die plan je immers zelf online in. De banden die geleverd worden zijn zeer betrouwbaar en van de beste kwaliteit. Bij Euromaster betaal je altijd een eerlijke prijs en Euromaster staat in alles voor een continue, veilige en efficiënte mobiliteit. Over betrouwbaarheid gesproken. Euromaster heeft een speciale band met het Lilianefonds. Deze organisatie helpt kinderen met een handicap in ontwikkelingslanden. Elk jaar worden er acties voor dit meer dan goede doel georganiseerd.

Er zijn verschillende manieren om in contact te komen met Euromaster als je bijvoorbeeld een klacht in wilt dienen. Zo kun je gebruik maken van een speciaal contactformulier op de website. Je kunt echter ook gewoon bellen met Euromaster en vertellen welke klacht je hebt. Euromaster is eveneens actief op Facebook, LinkedIn en Instagram. Ook via die wegen kun je dus contact leggen. Als je echt niets wilt missen van de acties en aanbiedingen van deze specialist, abonneer je dan vooral ook op de nieuwsbrief die regelmatig verschijnt.

Bij twijfel of je moet kiezen voor een bepaalde aanbieder, product of dienst, heb je veel baat bij het lezen van beoordelingen van bestaande klanten. Het is altijd onafhankelijke informatie die je helpt bij het nemen van de juiste beslissing. Om die reden vragen we jou om voortaan ook een beoordeling achter te laten. Zo kun je andere mensen ook helpen als zij lastige keuzes moeten maken.