BandenExpert reviews, ervaringen en beoordelingen

3761
BandenExpert logo
BandenExpert
Autos

Reviews en ervaringen BandenExpert

Autobanden zijn een product die zeer belangrijk zijn voor de veiligheid op de baan. Het is dan ook maar logisch dat je op tijd en stond een nieuw set banden nodig hebt. Of dat je bij de omslag van de seizoenen een set winter- of zomerbanden op jouw auto laat monteren. Ben jij op zoek naar nieuwe banden? Dan vind je dat bij BandenExpert. Maar in hoeverre is BandenExpert een betrouwbare webshop? Wat zijn de ervaringen van hun klanten? Zijn de beoordelingen positief of negatief? Als jij op zoek bent naar reviews over BandenExpert ben je op de juiste plek terecht gekomen. Zo weet jij op voorhand wat je kunt verwachten.

Over BandenExpert

BandenExpert is een website die, zoals je al zou kunnen vermoeden, gespecialiseerd is in de verkoop van banden en aanverwanten. Je vindt bij BandenExpert het grootste assortiment banden in België terug. Het bedrijf heeft dan ook vlotjes meer dan 2000 verschillende types banden op voorraad en in totaal meer dan drie miljoen banden op voorraad. Het grote selling point van BandenExpert is de onverslaanbare prijs gecombineerd met het gemak van lokale service. Conreet is de website opgezet via een uniek online shopsysteem. Dankzij de grote schaal van BandenExpert geniet je van de grote korting van massa-inkoop zonder dat je daarom de montagepunten om de hoek verliest. BandenExpert beschikt immers over meer dan 150 montagepartners en punten doorheen het hele land. Bovendien vind je op de webshop van BandenExpert ook een ton aan informatie terug over banden, over de juiste band, tips voor het aankopen van banden, tips bij het gebruik en nog veel meer.

Waarom kiezen voor BandenExpert?

Bij BandenExpert vind je een gigantisch assortiment terug aan autobanden. De webshop zelf is onderverdeeld in de volgende categorieën: autobanden, winterbanden, all-seasonbanden, bandenmerken, runflat banden, montage en outlet. Op de website vind je van onder andere de volgende merken een groot aanbod terug: Michelin, Bridgestone, Continental, Pirelli, Goodyear, Vredstein en ga zo maar door. Op de webshop kan je ook op merk, type of maat zoeken in de handige zoekbalk zodat je meteen juist zit. Heb je een keuze kunnen maken? Dan geniet je bij BandenExpert altijd van gratis verzending en bovendien werken ze bij BandenExpert ook met een laagsteprijsgarantie. Op de hoogte blijven van de aanbiedingen en nieuws uit het bedrijf? Dan kan je je inschrijven op de nieuwsbrief of één van de social media kanalen van het bedrijf volgen.

Is BandenExpert betrouwbaar?

BandenExpert is een website die al heel wat jaren actief is binnen de sector. Bovendien heeft het een groot netwerk aan montagepunten opgebouwd en heel wat partners onder de garagisten. Je kunt absoluut stellen dat BandenExpert een goede reputatie heeft opgebouwd binnen de sector. Op de website vind je bovendien ook heel wat reviews van klanten terug en BandenExpert beschikt ook over een eigen klantenservice waar je met vragen en/of problemen terecht kunt. Ook vind je op de website heel wat bedrijfs- en contactgegevens terug. Ten slotte kan je bij BandenExpert altijd veilig betalen in je eigen vertrouwde bankomgeving en is de verbinding met de website een veilige verbinding op basis van het SSL-certificaat.

Zit je met een vraag voor BandenExpert? Dan is de eerste stap om altijd even de meest gestelde vragen op de website te bekijken. Vind je hier het antwoord dat je zoekt niet terug? Dan kan je op verschillende manieren contact opnemen met de klantendienst. Dat kan door gebruik te maken van het live chat venster, door een mail te sturen, door een brief te sturen of door telefonisch contact op te nemen tijdens de kantooruren. In de regel krijg je van de klantenservice binnen een paar uur op werkdagen een antwoord. Heb je een klacht? Dan stuur je die best per mail door vergezeld van het bestelnummer. Op klachten ontvang je ten laatste 14 dagen later een antwoord.

Heb jij jouw banden ooit gekocht bij BandenExpert? Of is het jouw vaste adres? Hoe dan ook zijn wij op zoek naar jouw verhaal betreffende deze webshop. Ben je tevreden over de kwaliteit van de banden? Wat zijn jouw ervaringen met BandenExpert? Hoe zou jij de service van BandenExpert beoordelen? Wat vind je van het aanbod? Zijn de prijzen inderdaad zo laag als ze beweren? Zou je deze webwinkel aan vrienden en/of familie aanraden of niet? Schrijf op deze pagina jouw review over BandenExpert en help anderen om de juiste keuze te maken.

Reviews over BandenExpert