Simyo reviews, ervaringen en beoordelingen
Simyo reviews
We kunnen niet meer zonder de mobiele telefoon en je wilt natuurlijk een smartphone waar je alles mee kunt doen. Je laatste Instagram-posts checken, WhatsApp-berichtjes versturen naar vrienden en familie en misschien doe je ook wel jouw online aankopen via de telefoon. Kortom, het multifunctionele apparaat is handig in ieder situatie. Wanneer je op zoek gaat naar een nieuw telefoonabonnement, dan kom je vast en zeker de webshop van Simyo tegen en wellicht heb je gelijk vragen of dit wel een betrouwbare Internetwinkel is. Maken ze wel hun beloftes waar en hoe gaan ze om met klachten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres, wat zowel ons team van specialisten als de gebruikers hebben Simyo beoordeeld. Naast de reviews van gebruikers vind je ook meer informatie over Simyo, wat ze doen en waar ze voor staan. Ben jij al een klant van Simyo? Schrijf dan een uitgebreide recensie en deel jouw ervaringen met onze bezoekers!
Simyo ervaringen
Ons team van experts heeft Simyo deskundig beoordeeld en geverifieerd. Het bedrijf bestaat al meer dan 10 jaar en is lid van de KvK (Kamer van Koophandel). Vanaf 2011
specialiseren zij zich in het verkoop van abonnementen, mobiele telefoons en toebehoren. Ze omschrijven zichzelf als de beste mobiele provider van Nederland.
Het bedrijf is gevestigd in Amsterdam en hebben een zeer uitgebreide helpdesk. Die zowel per live chat, e-mail als telefoon bereikbaar is. Het is ook mogelijk om via het forum op de website in contact te komen met de medewerkers van Simyo. Je kunt zowel abonnementen, sim-only als losse toestellen bij hun bestellen en je rekent veilig af met de bekende betalingsmethode iDeal.
De website van Simyo is niet alleen beveiligd, maar ook overzichtelijk. Je kan vanuit de homepage direct zoeken naar het beste abonnement en ook kiezen uit de toestellen die op voorraad zijn. Ook zou je eventueel een bestaand abonnement via Simyo kunnen verlengen mits deze aangesloten is op het netwerk van KPN.
Over Simyo
Simyo heeft al meer dan 10 jaar ervaring op de GSM-markt en is daarmee een grote speler op het gebied van telecom. Zij bieden verschillende soorten producten aan. Van abonnementen inclusief een nieuwe smartphone tot aan sim-only abonnementen. Je kan ook losse toestellen bij hen bestellen en ze hebben een ruim aanbod in telefoonaccessoires.
Onderdeel van KPN
Simyo omschrijft zichzelf als de beste provider van Nederland en opereren op het stabiele netwerk van KPN. Simyo is ook onderdeel van KPN b.v. dat in Rotterdam gevestigd is. Naast mooie abonnementen kun je ook kiezen voor Sim-Only abonnementen en losse toestellen bij hen bestellen. Het grootste voordeel is dat je vrijwel alles zelf via Mijn Simyo kunt regelen en dat je abonnement maandelijks aan te passen is.
Service van Simyo
Simyo heeft een uitgebreide helpdesk waar je via telefoon, live-chat, het forum en e-mail terecht kunt voor al jouw vragen. Of je nu een vraag over een abonnement of een product hebt of een probleem met je huidige abonnement of telefoon ervaart.
Betalingsmogelijkheden
Simyo biedt alleen aan om de rekening met iDeal te voldoen. Abonnementen worden via een contract afgesloten en dat houdt in dat het bedrag maandelijks van de rekening wordt afgeschreven. Hier moet je Simyo voor machtigen.
Gebruiksvriendelijkheid
Simyo heeft een uitgebreide en gebruiksvriendelijke website. De website is ook zeer overzichtelijk en via de duidelijke navigatie kun je direct naar je favoriete producten navigeren. Het aanbod is gigantisch en bestaat uit zowel telefoons die al iets langer op de markt zijn als de nieuwste smartphones die net zijn uitgebracht. Ze hebben een zeer uitgebreide FAQ waar je de antwoorden op veelgestelde vragen van klanten kunt teruglezen en de website is uiteraard beveiligd met een SSL-TLC-certificaat. Te herkennen aan het slotje dat voor de url van de website in de browserbalk staat. Je kunt bij Simyo dus veilig inloggen en afrekenen.
Is Simyo betrouwbaar?
Simyo is een betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. De overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website draagt hier een steentje aan bij terwijl de website volledig beveiligd is. Het privacyreglement voldoet aan de Europese wetgeving en uiteraard is Simyo ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Daarnaast bieden ze de erkende betalingsmethode iDeal aan.
Met meer dan 10 jaar ervaring is Simyo een gevestigde naam op het internet en een veilige plek waar je telefoon abonnementen en toestellen kunt kopen. Zo profiteer jij niet alleen van de beste deals, maar ook van kwalitatief goede service. Want Simyo staat voor je klaar als je vragen en/of klachten hebt. De reviews van consumenten zijn dan ook overwegend positief.
Bijzonderheden Simyo
Het forum is een bijzonderheid waar we niet omheen kunnen. In het forum met meer dan 30.000 topics kunnen klanten met elkaar in gesprek gaan over telefoonabonnementen, smartphones en over alles dat ook maar iets met telecom te maken heeft. Ook de medewerkers van Simyo zijn op het forum aanwezig en kunnen vragen snel en eenvoudig beantwoorden.
Contact opnemen met Simyo
Contact opnemen met Simyo is geen probleem. Ze zijn telefonisch bereikbaar en je kan ze ook een e-mail sturen. Tijdens de openingstijden zijn ze ook bereikbaar via live chat en je kunt altijd gebruikmaken van het forum.
Klantenservice en klachten
Simyo heeft haar eigen klantenservice. Die jou kunnen helpen bij vragen over telefoon abonnementen en toestellen. Je kunt ze ook bereiken als je problemen hebt of een klacht hebt. Ze bieden met e-mail, telefoon, het forum en live chat genoeg opties aan hoe je met ze in contact kunt komen.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij al klant bij Simyo? Zowel wij als de bezoekers van Ervaringensite.nl zijn benieuwd naar jouw ervaring met dit bedrijf. Door jouw duidelijke en eerlijke recensie kunnen we het verhaal over Simyo compleet maken. Terwijl de bezoekers van ons platform en op basis van jouw beoordeling een goed besluit kunnen nemen of zij zaken willen doen met Simyo. Omschrijf dan ook zo gedetailleerd mogelijk hoe jouw ervaring was, wat er goed ging en wat er eventueel beter kan. Wij willen je alvast bedanken voor jouw review!
Ons team van experts heeft Simyo geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Simyo bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Simyo is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Simyo is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van simyo.nl te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Simyo.
De eerste 4 maanden waren prima. Maar daarna begon ik op steeds meer plekken geen bereik/internet te hebben. Zelfs niet in grote steden. En toen kon ik niet meer appen en bellen tegelijk. Dit zorgde voor veel problemen als ik iets tegelijk moest opzoeken. Heb alles al geprobeerd, nieuwe simkaart, andere mobiel etc. Simyo weet geen oplossingen en het ligt aan mijn Xiaomi telefoon zeggen ze (maar simkaart deed het in andere mobieltjes ook niet goed) en ik moet de resterende 5 maanden betalen voor gebrekkige sim only. Eens en nooit meer Simyo.
Update: Daarna iemand telefonisch gesproken en zij zou mij terugbellen na financiële afdeling bellen over vroegtijdig opzeggen. Heb niks meer gehoord. Gemaild erover. Niks. Na een maand wachten en lang appen en genegeerd worden (op vakantie is mobiel steeds automatisch verbonden geweest met Turkije met alle hoge kosten vandien) voor het eerder opzeggen van contract weer zelf gebeld en 1.5 uur totaal gebeld. Eerst 15 minuten wachtrij, dan medewerker paar minuten spreken en weer in wacht gezet voor minuten. Daarna heeft hij zomaar opgehangen waardoor ik weer moest bellen en 15 min in wachtrij sta. Wachten, wachten, wachten omdat de medewerker allerlei afdelingen moest bellen. Uiteindelijk ervoor gezorgd dat ik nu kan opzeggen maar wel nog met 30 dagen opzegtermijn. 3 maanden minder. Mijn ervaring met Simyo heeft mij net en eerder zoveel koppijn gegeven. Dit is een van de slechtste klantenservice ooit! Gelijk met Basic Fit en dat zegt wat. Extreem lange wachttijd aan telefoon en dagen/weken geen antwoord op je appje of nooit op emaila. Voordat ik lid werd dacht ik dat het wel mee viel met slechte reviews, maar nee. Ik raad dit aan niemand aan en stap zelf over op duurdere provider.
Wachttijd klantenservice is gemiddeld 22 minuten
Medewerkers ontkennen lange wäscht en gaan op onbehoorlijke wijze hierover met blij om discussie
Vrienden korting wordt pas na herhaaldelijk bellen vertrekt
Actie verdubbeling internet bundel wordt niet automatically maar pas na veel bellen toegekend
Verbinding problemen worden niet verholpen ook niet na 23 keer hierovet gebeld te hebben
Een symio kaart gekocht om alleen bereikbaar ben voor nodgeval ( privè omstandigheden....) krijg ik van symio: je moet je beltegoed gebruiken!
Maar financial ik had wat problemen en was niet mogelijk mijn bedoeling was alleen bereikbaar zijn.
Uit eindelijk symio heeft mijn simkaar geblokeerd.
Niet een zeidig denken en rekening houden met klant!
Sinds 1 maand bij Simyo en bij de eerste rekening helaas al direct problemen. Ik blijk over mijn databundel van 20GB heen te zijn gegaan (zonder SMS berichten te hebben gekregen, al geeft hun technische dienst aan deze wel te hebben verzonden..). Nu kan het natuurlijk altijd voorkomen dat je over je databundel heen gaat. Het opvallende is dat ik blijkbaar in een tijdsbestek van 19 minuten 9.3GB data heb verbruikt terwijl ik de telefoon niet eens gebruikt heb (van 23:04 uur tot 23:23 uur). Ook geen nieuw besturingssysteem gedownload of iets dergelijks. Geen zware apps op de achtergrond. Nu krijg ik 50% korting op een rekening van bijna €300,- die sowieso al 0 had moeten zijn. Heb al bij heel veel providers gezeten, maar zij maken het wel heel erg bont.
schijnbaar moet je melden bij ze als je hebt betaald anders blokkeren ze je hele simkaart stelletjes sukkels bij elkaar
Nooit nooit weer Symio.
Zondag 8 augustus prepaid kaartje bij simyo aangevraagd. Stellen wel veel vragen, en je moet meteen beltegoed kopen, maar oke.
Kaartje had ik de dinsdag er op in de bus.
Maar – geen pinocde – ook geen 06 nummer.
Krijg je via mail – of dus niet.
Gegevens aanpassen wil ”˜klantenservice’ pas als je een kopie van je IDkaart of paspoort stuurt. Bij het aanvragen van een prepaid simkaartje stelden ze al veel vragen – nu ook nog kopie ID ???
Kaartje van de concurent bij tankstation gehaald, pincode en 06 nummer staat netjes op het kaartje gedrukt. Opwaarderen gaat via de website met het 06 nummer. Niks geen vragen. En al helemaal geen kopie van je ID.
Nu nog geld terug van simyo.
Online gekocht dus binnen 2 weken je geld terug zo is de wet.
Niet bij simyo.
Via hun web site opzeggen lukt alleen als je het 06 nummer weet..
Dus met de post retour. Regelmatig contact op genomen met ”˜klantenservice’.
Het is nu 17 oktober en nog steeds geen geld terug.
Overstap 3 mnd van te voren goed geregeld. Werd keurig op de hoogte gehouden. Om geen problemen met buiten bundel te krijgen hebben wij (te) ruime bundels genomen ism onbeperkt bellen om dergelijke problemen te voorkomen. Beter wat meer in de maand betalen dan buiten bundel. Jammer dat het verbruik in de app niet real time is maar ik heb begrepen dat het niet anders kan daar Simyo geen eigen netwerk heeft. Valt mee te leven. Blij dat Zwitserland in zone 1 zit.
Prepaid sim-kaart aangeschaft voor dochter van 9, zodat ze bereikbaar is. Bij aanschaf meteen beltegoed gekocht twv € 22,50. Kind heeft 1x gebeld. Alle beltegoed was op. Daarna meteen €10,- opgewaardeerd. En meteen ook een internetbundel aangeschaft. Internetbundel kon ze niet gebruiken, want sim kaart was geblokkeerd, omdat ze niet genoeg beltegoed had. Blijkbaar ga je met de beltegoed in de min, en als je weer opwaardeert, wordt de beltegoed meteen afgeschreven voor de min bedrag. Daarna blijft je sim kaart geblokkeerd tot dat je weer beltegoed aanschaft en in de plus gaat. Kind krijgt bewust prepaid, zodat ze niet meer kan op maken dan de beltegoed. Maar simyo gaat dan juist de min in!
En daarnaast is ze ook niet bereikbaar voor anderen. Als je haar belt wordt gezegd dat de nummer is geblokkeerd wegens administratieve redenen. Dus nooit meer!!!
Het zijn eerste klas oplichters
Pas op !!
Door een probleem met het overschrijden van mijn data moest ik veel bijbetalen. Ik heb de klantenservice mijn situatie uitgelegd en hier toonden zij begrip voor. Ze hebben mij tips gegeven en een tegemoetkoming in de kosten. Ik ben heel blij dat ik nu weet hoe ik een datalimiet heb kunnen instellen want ik was mij hier niet van bewust. Heel aardig en begripvol. Ik ben nu heel tevreden met de service die Simyo heeft geleverd!
Bellers niet kunnen inspreken. (Ik ben net overgestapt naar Simyo). Men krijgt de tekst: dit nummer is niet in gebruik. Simkaart resetten helpt niet. Mijn casus gaat naar de specialist. Echter na een week werkt het nog steeds niet. Niemand neemt contact op over de voortgang. Vanmiddag Simyo (naamloos): ik zorg ervoor dat het nu in orde komt .... niet dus!
Simyo geeft aan dat ik mijn contract eerder kan opzeggen als ik een ze een afkoopsom geef, helemaal geen probleem. Ik een nieuw abonnement geregeld bij een andere provider omdat ze goedkoper waren, kan ik vervolgens helemaal mijn contract niet eerder opzeggen. Dankjewel simyo, zit nu dus vast aan twee abbonementen omdat jullie je niet aan de afspraak houden. Would not recommend!
In deze review ga ik uitleggen waarom het gebruik van Simyo inherent onveilig is.
Simyo sluit je internet niet af bij hoogverbruik en rekent astronomische bedragen voor data buiten je bundel. Nu denk je natuurlijk dat je dat niet overkomt omdat je altijd zuinig bent me je internet en je instellingen juist staan, maar dat ligt anders.
Een aantal dagen voor deze review werd ik opgeschrikt door een sms dat 80% van mijn bundel gebruikt was. Ik keek in mijn dataverbruik en er stond 270MB gebruikt. De pagina ververste en er stond bijna 1GB gebruikt. Ik heb snel mijn mobiele gegevens uitgezet. 30 minuten later krijg ik een sms en email. Wegens hooggebruik is uw nummer geblokkeerd en uw rekening is 600 euro. Volgens de provider is 5 GB aan data gebruikt Mijn telefoon heeft nog steeds mobiele data uit en zegt dat maar 1GB gebruikt is.
Na heen en weer met de klantenservice hebben ze toegegeven EENMALIG de rekening te verlagen naar 40 euro. Als het nog een keer gebeurd betaal je gewoon 600 euro. Verzoeken tot onderzoek naar het daadwerkelijke probleem leiden alleen tot leuke woorden over "dat is je eigen verantwoordelijkheid en het contract dat je hebt afgesloten". Het feit dat een telefoon zogenaamd data gebruikt terwijl het toestel het tegendeel beweerd en niet eens toegang heeft tot mobiele gegevens wordt bij de klant gelegd.
Waarom zou iemand bij een provider gaan die het recht neemt om je op elk moment 600 euro in rekening te nemen? Andere providers bieden hier gewoon bescherming voor.
Belofte om MB’s te kunnen delen is niet waargemaakt.
Zou mogelijk zijn als je KPNcompleet en Symiocompleet hebt.
Kon wel bij KPN.
Een van de reden om over te stappen van KPN naar Symio was omdat dat zou kunnen.
Er werd niets gedaan om hierin maar op welke manier dan ook aan tegemoet te komen.
Sinds enkele maanden overgestapt maar enorme spijt van. Ze bieden goedkope sim only abbonementen aan maar de kosten lopen op omdat je te veel zou verbruiken (€98). Iets wat bij mij onmogelijk is, ik zit constant op de wifi. Daarna MB uitgezet dit maakte ook geen verschil. Uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die zei dat ik mijn telefoon op de vliegtuigstand moest zetten ”¦.. Ongelofelijk!
Ik zet om 10.37 10 euro op mijn prepaid simkaart en koop een bundel van 12.50 euro.
De app zegt netjes het resterende beltegoed en de bundel.
Ik kan de bundel gebruiken tot 14.30 als ik plots een sms krijg dat ik buiten mijn bundel internet. De simkaart wordt geblokkeerd.
Opeens staat er dat ik om 9.22 uur 45mb data heb gebruikt wat 8+ euro heeft gekost. Op dat tijdstip had ik geen data aan staan en de app gaf er een uur later niks van weer. Pas 5 uur later krijg ik een mail en sms van verbruik buiten me bundel en word ik geblokkeerd.
Resultaat, ik kan de bundel niet gebruiken totdat ik ze nog 10 euro doneer. Ik doneer geen cent meer aan deze dieven. Ik vind het schandalig dat een bedrijf systemen zo kan manipuleren en zo geld kan stelen.
Internet staat vol met mensen met dezelfde ervaring en toch blijft simyo volhouden dat het echt zo is.
Ik raad iedereen heel ver weg te blijven van deze manipulerende provider!
Ik heb een abbenement bij Simyo en ik ben nu al twee weken bezig om te bewijzen dat ik betaald heb, Toch hebben ze mijn diensten geblokkeerd tot vorige week. Toen werden de diensten gedeblokkeerd omdat ik alles toch betaald had aldus de klantenservice. Nu een week later kreeg ik een bericht van een incassoburau met daar achteraan een mail met een defenitieve afsluiting en dat terwijl wij alles per Ideal betaald hebben. Natuurlijk heb ik hierover ook weer contact gehad met de klantenservice maar die bleef voet bij stuk houden. De rekening was volgens haar niet betaald. Dit terwijl de bewijzen toch heel anders liggen en ook nog is toegegeven dat een week eerder alles betaald is. Ik word beschuldigd dat ik betalingen terug gehaald zou hebben terwijl iedereen weet dat je Ideal niet terug kan halen. Bovendien maken ze zich schuldig aan ondeerijlke handelspraktijken aangezien ze eerder hebben toegegeven dat alles betaald is.
Contact gehad met de klantenservice (D.), omdat ik over wilde stappen naar Simpel i.v.m. een mooi abonnement bij hun. Douwe heeft het verhaal aangehoord en heeft mij een perfect tegen voorstel gedaan.
Gelukkig was het aanbod zo goed dat ik bij Simyo ben gebleven.
Ik wilde daar eigenlijk al niet weg, omdat ik er al jaren tevreden over ben.
Voor mij is er maar één provider en dat is Simyo!
Ik heb een sim-only abonnement afgesloten omdat ik gedurende een aantal maanden een extra toestel nodig had. Toen ik probeerde op te zeggen bleek dat niet mogelijk. Toen ik voorstelde het contract af te kopen wilde men een bedrag hebben wat vele malen hoger was dan een jaar lang abonnementskosten betalen. Dit is niet alleen onbeschoft maar ook illegaal. Omdat het niet om een heel groot bedrag ging heb ik er geen zaak van gemaakt en heb alles onder protest betaald en toen opgezegd.
Helaas is dit het risico van goedkope aanbieders, met misleidende advertenties en discutabele kleine lettertjes proberen ze toch genoeg inkomsten binnen te krijgen per klant. Mijn advies is om gewoon direct naar KPN of T-Mobile te gaan, het is duurder maar je hebt niet alle ellende van de budget-aanbieders.
Ik ben naar Simyo gegaan omdat ze volgens mij al jaren de beste zijn dit jaar heb ik dat dus ook gedaan en ik heb er geen spijt van. Het omzetten van mijn nummer is allemaal goed verlopen en ik heb 2gb aan data wat 2 keer zoveel is als mijn vorige provider de prijs is wel 5 euro minder per maand wat toch een hoop geld is
Super blij met Simyo en kan het dan ook zeker aanbevelen. De dekking is echt beter als die van Ben en mijn kosten zijn ook prima.
+ Goede dekking
+ Overzichtelijke kosten
Nu een paar jaar beste provider en dat is meer dan terecht. Het gebruik van het KPN netwerk, de fantastische klantenservice en de prijzen die worden gevraagd voor abonnementen, alles is top!
Mocht je hier even willen kijken om te zien of Simyo wel betrouwbaar en goed is voordat je je abonnement afsluit? Dan kan je ook via mijn shop nog €10 korting krijgen op je eerste factuur. Zelf kan je daarna ook een shop openen en mensen vinden waardoor je een hele lekker korting kan opbouwen.
Laat voorop staan dat ik Simyo een prima provider vind en de prijs ook erg goed is. Maar tjonge jonge jonge wat een dramatische klantenservice! Ik moest 20 minuten wachten en nadat mijn val alels wat beloofd is hier niks van terrecht gekomen. Ik weer opnieuw bellen en ja weer 10 minuten wachten. Gelukkig had deze persoon wat meer verstand.
Ik vind Simyo echt een top provider in Nederland. Helaas heb ik alleen een aantal keer in het buitenland gehad dat die het neit deed. Helaas want in Nederland is het top.
Ik wil dit toch wel even kwijt.
Ik ben bij Simyo gegaan vanwege de prijs en omdat het gebruik maakt van het KPN netwerk. Ik heb dus overal en altijd bereik en betaal een stuk minder dan bij KPN zelf.
Daarbij biedt Simyo ook nog eens gratis nummerbehoud en kan je ook gratis je abonnement aanpassen. De klantenservice is altijd zeer vriendelijk en ze helpen altijd goed.
Wat mij betreft de beste provider!
Al een paar jaar lang komt Simyo als beste provider uit een groot aantal testen en dat is naar mijn mening meer dan normaal. Alles was bij mijn overstap helemaal correct verlopen. Ik heb nog steeds mijn oude nummer en daarnaast zijn de kosten ook nog eens prima te betalen. De prijs/kwaliteit verhouding is dan ook meer dan goed!
Alles was bij mij heel snel geleverd. Nummerbehoud was netjes binnen de 10 dagen gedaan en het is ook allemaal nog erg makkelijk. Ik wou me bundel na een half jaar aanpassen en dat kon ik simpel via de website doen!
Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN en heb daarom goed bereik. Op basis van de prijs/kwaliteit is Simyo gewoon een goede keuze en je krijgt meer dan dat de prijs doet vermoeden.
Toen ik ging vergelijken was Simyo al de goedkoopste aanbieder en nog altijd kan er naar mijn idee geen provider tippen aan de kwaliteit en service van Simyo.
Toen ik een vraag had stelde ik die via Twitter en vrijwel direct kreeg ik netjes een antwoord waar ik ook wat mee kon.
Enige puntje is het overschakelen van wifi naar 3G dit gaat niet altijd automatisch maar dat is echt geen groot probleem.
Ook de updates die je via de SMS krijgt zijn handig en weet je precies op hoeveel procent je van je internet verbruik zit voor de maand. Kortom echt heel erg top geregeld bij Simyo.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Simyo een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 31 beoordelingen geplaatst over Simyo. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,6 gekregen, waarbij 47% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Simyo actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Simyo reviews? Dan kunt u naar de website van Simyo gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.