Stoneboxer logo

Stoneboxer reviews, ervaringen en beoordelingen

4543
Stoneboxer logo
Stoneboxer

Reviews en ervaringen Stoneboxer

Wat is er leuker om samen met vrienden of familie aan de tafel te gaan zitten en een gezelschapsspel te spelen? Bovendien heb je honderden tot duizenden opties om een paar uur te ontspannen en alle zorgen te vergeten. Het hoeft niet te verbazen dat zo veel mensen helemaal weg zijn van gezelschapsspellen. Ben jij op zoek naar de leukste games? Dan is Stoneboxer misschien wel de juiste webwinkel voor jou. Maar wie of wat is Stoneboxer? Kan je deze webshop vertrouwen? Wat vertellen de reviews jou? Zijn de ervaringen en beoordelingen van hun klanten positief? Alle info die je nodig hebt over Stoneboxer ontdek je op deze pagina!

Over Stoneboxer

Stoneboxer is een website die gespecialiseerd is in het verkopen van gezelschapsspellen. Het is een vrij nieuwe speler op de markt want het bedrijf werd pas opgericht in 2022. De missie van Stoneboxer is duidelijk: spellen brengen mensen samen en Stoneboxer wilt die gezellige momenten mogelijk maken voor een scherpe prijs en met de leukste spellen. Op de webshop vind je dan ook heel wat leuke blogberichten terug met nieuws uit de sector, tips om te spelen en zelfs reviews over populaire games. Ook kan je je inschrijven op de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes of je kunt de socials van Stoneboxer volgen. Je vindt hen terug op zowel Facebook als Instagram. Zit je met vragen of heb je advies nodig? Aarzel dan zeker niet om even met het team contact op te nemen.

Waarom kiezen voor Stoneboxer?

Stoneboxer biedt in de eerste plaats een ruim aanbod aan gezelschapsspellen aan die je niet in de winkel terug zult vinden. Bovendien doen ze dat met heel wat extra informatie erbij. Zo vind je bij elk bordspel op de website alle nodige informatie en een uitleg over het spelverloop en de speldynamiek. Bij Stoneboxer vind je categorieën terug als bordspellen, kaartspellen, dobbelspellen, party, familie, coöperatief, nieuw en top 10. Ook kan je gebruik maken van de handige zoekbalk om bij het juiste spel terecht te komen. Heb je een keuze kunnen maken? Dan kan je jouw levering binnen de twee werkdagen na betaling verwachten. Levering is gratis vanaf een bestelling van honderd euro in zowel België als Nederland! Ook goed om te weten is dat je bij Stoneboxer tot 14 dagen na ontvangst van jouw spel krijgt om zonder opgave van reden retour te sturen.

Is Stoneboxer betrouwbaar?

Stoneboxer is een zeer recente speler op de markt. Dat betekent echter niet dat het bedrijf niet betrouwbaar is. Zo is Stoneboxer een aangesloten lid van het online keurmerk WebwinkelKeur. Dat betekent dat er een geschilbemiddeling is bij klachten, dat alle informatie juridisch gecontroleerd is en dat je hier reviews over Stoneboxer kunt lezen. Ook is het zo dat je op de website van Stoneboxer heel wat info over het bedrijf terug kunt vinden zoals bijvoorbeeld het nummer van de Kamer van Koophandel. Stoneboxer heeft ook duidelijke algemene voorwaarden en een eigen klantendienst. Ten slotte kan je bij Stoneboxer veilig betalen in jouw eigen vertrouwde bankomgeving. Dat kan via onder andere bancontact, iDeal, PayPal en natuurlijk ook met de kredietkaart. Je kunt dus gerust zijn!

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je met vragen zit of een probleem hebt. Of misschien ben je wel op zoek naar advies. In elk geval kan je dan contact opnemen met de klantendienst van Stoneboxer. Dat kan op verschillende manieren. Zo kan je even het contactformulier op de website invullen. Je kunt echter ook bellen tijdens de kantooruren, even mail of via de sociale media van Stoneboxer een berichtje sturen. In de regel krijg je van de klantendienst binnen de werkdag een antwoord terug. Heb je een klacht? Dan kan je dit rechtstreeks laten weten aan Stoneboxer of je kunt contact opnemen met de dienst bemiddeling van WebwinkelKeur. Zo rolt er misschien een oplossing uit de bus!

Op het internet is het altijd maar de vraag of de website waar je op surft ook echt levert wat de beloftes zijn. Om dat te weten te komen zijn reviews, ervaringen en beoordelingen van echte klanten handige tools. Kocht jij ooit al eens een spel aan via Stoneboxer? Dan ben jij de ideale persoon om ons daar iets meer over te vertellen. Schrijf een review op deze pagina en vertel ons en onze bezoekers over jouw ervaringen met Stoneboxer!

Reviews over Stoneboxer