
T-Mobile Thuis reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Reviews en Ervaringen T-Mobile Thuis
Wil je graag klant worden bij T-Mobile Thuis, maar wil je graag eerst wat meer te weten komen over deze organisatie, en weten of de diensten van dit bedrijf daadwerkelijk te vertrouwen zijn? Bekijk dan snel de informatie op deze website. Op deze website lees je namelijk meer over het bedrijf T-Mobile Thuis, wat de diensten zijn van het bedrijf, waarom je voor T-Mobile Thuis zou moeten kiezen, of T-Mobile Thuis een betrouwbare keuze is en hoe je het bedrijf eventueel zou kunnen benaderen. Daarnaast lees je op deze pagina tal van ervaringen van huidige klanten van het bedrijf. Na het doornemen van deze ervaringen en informatie kun je in het vervolg zelf een goede keuze maken om wel of geen pakket aan te schaffen en klant te worden bij T-Mobile Thuis.
Over T-Mobile Thuis
T-Mobile Thuis is onderdeel van het bekende telecombedrijf T-Mobile. T-Mobile Thuis biedt abonnementen voor de particuliere gebruiker. Zo heeft T-Mobile Thuis diverse pakketten die je voor bewoners op hetzelfde adres kunt afsluiten en waarmee je kunt profiteren van voordelige tarieven. T-Mobile Thuis streeft naar uitgebreide pakketten die uitstekend aansluiten bij haar gebruikers. Ook biedt het bedrijf de hoogst mogelijke internetsnelheid op jouw adres.
Waarom kiezen voor T-Mobile Thuis
Bij T-Mobile Thuis kun je terecht voor diverse soorten pakketten voor telefonie, internet, tv en vast bellen. Je kunt zelf kiezen welk pakket het beste bij jouw thuissituatie past en het abonnement vervolgens maandelijks aanpassen. Het bedrijf biedt gunstige tarieven en gunstige algemene voorwaarden.
Is T-Mobile Thuis betrouwbaar?
T-Mobile Thuis is onderdeel van het zeer bekende telecombedrijf T-Mobile. Je kunt het bedrijf dan ook zonder twijfel vertrouwen. Daarnaast gaat het bedrijf zorgvuldig met je gegevens om, kun je veilig betalen via verschillende betalingsmogelijkheden en kun je eenvoudig jouw pakket weer opzeggen indien je er geen gebruik meer van wilt maken.
Klantenservice en klachten
Indien je een medewerker van T-Mobile thuis wilt spreken kun je eenvoudig de klantenservice benaderen. Dit kan via de website. Op de website vind je alle informatie over de beschikbare abonnementen, hoe je deze kunt wijzigen en welke pakketten voor jou het gunstigst zijn. Ook vind je op de website diverse handleidingen die je kunt gebruiken voor het installeren van diverse zaken, zoals internetinstallatie, telefonie verbinding en het wijzigen van je internetsnelheid. Indien je daarnaast graag persoonlijk een medewerker wilt spreken kun je dit eenvoudig telefonisch doen of via mail.
Wil jij ook beoordelen?
Ben jij al klant bij T-Mobile Thuis? Laat andere potentiële klanten dan weten wat jouw ervaringen zijn met T-Mobile Thuis. Schrijf bijvoorbeeld of de service die het bedrijf aanbied je bevalt en of je snel geholpen bent door de klantenservice indien je de klantenservice hebt benaderd. Schrijf eventueel ook of je een pakket van T-Mobile Thuis zou aanbevelen aan andere. Met jouw eerlijke en heldere review help je andere mensen met het krijgen van een objectief en helder beeld van deze organisatie en help je mensen met het maken van een weloverwogen en goede beslissing om wel of geen abonnement af te sluiten bij T-Mobile Thuis.

Gerelateerde bedrijven


Het bedrijf T-Mobile Thuis is geverifieerd door ons.
De webshop T-Mobile Thuis is al sinds 2008 een betrouwbare partij om te bestellen.
T-Mobile Thuis is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
T-Mobile Thuis maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
De reputatie van T-Mobile Thuis is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van T-Mobile Thuis te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Let op! bij het overstappen naar een andere provider maken ze een fout en sluiten te vroeg af. Willen dit niet herstellen en liegen over data die ze van de andere provider hebben doorgekregen.
Afgelopen donderdag was even de stroom uitgevallen.
Modem is even spanningsloos geweest, maar na het opstarten werkte het internet niet meer. Na vijf keer bellen en vijf dagen wachten op de technische dienst die ons zou terugbellen nog steeds geen internet thuis (of muziek, of verlichting, of een deurbel ;) T Mobile stuurt ons van het kastje naar de muur. Nu net eindelijk een jongeman op de servicedesk die doorpakt en zegt: ik stuur een monteur want hier is iets niet goed. Hopelijk kan die ons én ons huis morgen online krijgen.
Onbereikbaar bij storing.
Mijn email zegt genoeg;
Mijn email aan tmobile
Uw Guidon monteur was uitstekend.
T mobile heeft echter geen tv box meegestuurd.
Nadat uw monteur fantastisch werk heeft verricht, heb ik 1 uur na zijn vertrek de bestelling geannuleerd.
T-,mobile thuis heeft zijn zaakjes niet op orde.
Dank voor uw hulp
Wim
T-mobile thuis besteld en laten installeren. Na installatie bleek de tv niet te werken. Na tweemaal uitvoerig met de klantenservice te hebben gebeld, was de enige conclusie die T-Mobile aanbood; er wordt aan gewerkt, er is een ticket gemaakt, responstijd is 2-5 werkdagen. Er kan altijd wat misgaan, maar enig meedenken of aandacht zou je mogen verwachten van zo'n grote ''service'' organisatie.
Toch maar naar KPN dan ;-(
Al maanden problemen met de televisie waarvan het beeld bevriest. Iedere keer opnieuw opstarten en na een paar dagen weer hetzelfde probleem. Inmiddels 9 x gebeld en iedere keer weer uitleggen wat het probleem is. Allemaal hebben ze een andere idee van wat het kan zijn. Al 2x een nieuw kastje belooft maar ook dat komt niet. Nadat ik heb gezegd dat ik de prijs van het abonnement hoog vind kreeg ik een aanbieding van 4 maanden voordeel. Nu wil ik mijn tv abonnement opzeggen maar dat kan niet. Dat loopt een jaar door. Al jaren klant van t-mobile en nooit problemen gehad en dan nu kun je de pot op. Nou ik zal niemand deze firma aanprijzen. Echt schandalig.
Lange wachttijden klantenservices totdat je ze aan de lijn krijgt. Het inplannen voor een afspraak met een monteur van Gideon duurde 6 weken en op de dag dat de monteur langs zou komen annuleren zij zelf de afspraak. Abonnement per direct opgezegd en vervolgens moet je het thuis internet/ tv pakket weer terugsturen en dreigen ze met een boete van 235 euro. Het gehele pakket was terug gestuurd en dan beweren ze dat je alleen de modem hebt terug gestuurd, zonder afstandsbediening, wifipunt en tv box. Echt, wij hebben er meer werk van gehad en een vervelende ervaring aan over gehouden terwijl wij er niet eens gebruik van hebben gemaakt. RONDUIT CHAOS DAAR EN SLECHTE SERVICE!!!
door verhuizing mijn aansluiting afgemeld omdat ik pas veel later een nieuwe aansluiting nodig had, maar om mijn mailadres niet te laten verlopen , (dat vervalt binnen half jaar na afsluiting)heb ik me binnen half jaar weer aangemeld en had nog steeds mijn mailadres. toen werd pand gesloopt abbonnement opgezegd en binnen half jaar , na herbouw weer aangemeld. En gelukkig mail was nog steeds in orde. Nu na 4 maanden ineens mijn mailadres foetsie niet meer te bereiken . heb nu 4 maal ongeveer 1 uur met de diverse aardige mensen aan de telefoon gehangen maar in de krochten van t mobile kan t niet 1,2,3 recht getrokken worden gaat ongeveer 2 weken overheen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! als t al wil lukken. Men is niet in staat de technische afdeling te bereiken die dit evt kan doen.
dus om kort te gaan als t werkt werkt t maar vertrouw niet op de handelingen van t mobile die hebben hun systeem niet op orde
Zeer slechte provider. Ze komen afspraken niet na.
De monteur heeft de helft niet aangesloten
Blijkt er een kapotte lijn te zijn en beloofd de monteur dat er binnen een paar uur iemand is ... Niet dus
Na bijna een week is de lijn gerepareerd t mobile heeft daar geen schuld aan
Dan moet ik zelf alles instellen en bekabelen want de monteur komt niet terug
Vervolgens een storing in het tv modem en word er gezegd dat je maar een weekje op je laptop of mobiel moet kijken en misschien een paar keer de stekkers uitnemen omdat dat misschien wel zal helpen ... Niet dus
Behaal amper 30% van de internet snelheid ( bekabeld geen wifi )
En de pc en de telefoon en de laptop moeten na iedere 5 seconden bijladen waardoor het beeld weer stil staat
Ook lopen beeld en geluid steeds niet synchroon
Casten middels chromecast wil ook niet lopen zo het hoort
Nieuwe apparaten moeten meedere pogingen doen om te verbinden via wifi dus dat is ook niet zo het hoort
Of het nu aan de duidelijke taal ligt of dat het ligt aan de toch maar uitgevoerde herstellingen laat ik in het midden
Sinds vandaag is alles ( tv en internet) hersteld naar hoe het hoort te zijn
Het kan dus toch
Heb dan vandaag wel zelf de koperen lijn van kpn telefoon moeten knippen en het modem aan de bestaande lijnen moeten koppelen om de telefoon te kunnen gebruiken
Neemt mijn vorige plaatsing niet weg natuurlijk want het was ook echt bagger
Zeer slechte service, ze nemen je niet serieus! Niet nemen alstublieft!
İk heb T-Mobile Glasvezel besteld vanaf eerste dag krijg ik slechte internet ik heb 1000mb downloaden en 1000mb uploaden maar ik krijg 70mb som 100mb
İk heb met klanten service contact opgenomen hun hebben niet goed geholpen ik ben meer dan 1 jaar bezig met die slechte T-Mobile Glasvezel internet. İk heb T-mobile sim only abonnement ook dat was ook zo veel manden probleem gehad. Dus ik ben zeer ontevreden van T-Mobile producten
Alleen goed koop( goed koop duur koop) nou begrijp ik nog beter waarom zeggen ze dit zin
Geen goede internet, tv verbinding waardeloos, 8 maand bezig geweest om een goede tv verbinding te krijgen, de klantenservice neemt je niet serieus. En er wordt uiteindelijk niks geregeld, of een tegemoetkoming geregeld! Als je belt sta je 30 min in de wachtrij en dan heb je iemand aan de lijn en dan valt de verbinding zomaar weg en kan je weer opnieuw beginnen! Zo verschrikkelijk dat ze zo met klanten omgaan! Niet afnemen dus.
Ik ben al 3 jaar abonnee bij T-mobil en nog nooit geen storing gehad tot gisterenavond. Ik had bijna geen tv of internet. Dit duurde tot vanmiddag. Dus ik gebeld en de belofte werd gegeven dat het doorgegeven zou worden aan de afdeling service. Ik dacht ja ja. Ik zeg niet dat het aan mijn telefoontje gelegen heeft maar vanavond was er ineens een storingsmelding via de mail, heel onze postcode had storing. Na 5 minuten een mail dat de storing opgelost was. Nou mensen, petje af. Alles gaat weer zoals het hoort te gaan. Ik vind dat dit ook wel eens gezegd mag worden.
Ik lieg niet wanneer ik zeg dat ik bijna elke dag problemen met internet en televisie heb. En je kan niet makkelijk contact met hen te nemen om dit op te lossen. Ze verwijzen naar hun site en self oplossen. Maar als dat zo vaak gebeurt daar heb je geen in in meer.
Daarom ga ik naar een andere leverancier.
Ik zou jullie t mobile afraden
als je een aansluiting met glasvezel wilt gaat het al fout.
je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. voor aansluiting glasvezel.
daarbij ook storing vanaf 16 december 2022 en T-Mobile heeft het nog steeds niet opgelost.
2x monteur die op de dag dat hij zou komen niet komt en afspraak wordt geannuleerd door guidion.
men gaf via sms aan dat ze me zouden bellen voor nieuwe afspraak maar dat doen ze niet .je kan overal zelf achteraan gaan. maar dan ook achter alle problemen van hun .ook 3de monteur was geweest en kon het niet oplossen . doordat er een storing niet binnen zit maar ergens buiten waarschijnlijk.
de monteur heeft contact gehad met Volkel Wessel bedrijf voor de storing buitengedeelte en daar gaven ze aan dat er iemand zou komen binnen 6 wekdagen (normaal 2 werkdagen vertelde ze mijn.) en nu weer 1,5 week later hebben ze nog geen afspraak gemaakt. en het nummer via T-Mobile gekregen te hebben werkt niet. je krijgt een vergoeding terug voor de dagen dat je geen internet en telefoon hebt . dat is alles wat ze aangeven bij T-Mobile . maar wel gewoon doorbetalen mag je.
Hele slechte service. Optijd mijn verhuizing doorgegeven, werd gezegd dat ik moest wachten op de mail om een afspraak te maken met de monteur. Na 2 weken nog steeds geen mail. Natuurlijk weer gebeld en werd aangegeven dat er een fout was gemaakt vanuit t-mobile. Daarna mail binnengekregen en kon pas over 3 weken een afspraak inplannen! Weer gebeld en kreeg een zeeer onbeschofte dame aan de lijn, heb haar vriendelijk gevraagd om me uit te laten praten en toen ging ze schelden. Ze konden niks doen want ze kon nergens terug vinden dat er een fout was gemaakt en ik moest maar ff lekker wachten en een maand zonder internet zitten.
Internet valt minstens 10 x per dag uit, super handig als je thuis werkt. En tijdens het tv kijken valt het soms 3x in een uur uit. Vervolgens moet je alles herstarten, want dat gaat blijkbaar niet vanzelf. Al zeker 8 verschillende medewerkers gesproken en de oplossing is er nog altijd niet. Compensatie voor het niet kunnen leveren krijg je pas als het opgelost is. En dat is nu na 6 weken nog niet gebeurd. 5 jaar tevreden klant geweest, maar ik ga overstappen.
Wat een verschrikkelijke services, ik zou het echt helemaal niemand aanbevelen , we hebben vanaf t moment dat de bedenktijd over was alleen maar problemen gehad, van minimaal de helft van de gesprekken is geen ruk terug te vinden in de systemen alsof t gesprek nooit heeft plaats gevonden.
Ze beloven je terug te bellen en vervolgens bellen ze je nooit meer terug, ze sturen e-mails die hun zelf in de systemen ineens niet meer terug kunnen vinden, en na meerdere malen te bellen over een terug betaling die gedaan zou worden waren ook de e-mails die door 3 collega's gestuurd waren ineens nergens meer te vinden na meerdere malen te dreigen juridische stappen te ondernemen als het geld niet voor eind 2022 op de rekening zou staan dan toch echt op de 1 na laatste dag het geld gekregen. Maar hiervoor wel uit eindelijk een keer of 10 moeten bellen terwijl dat de terug betaling half oktober al beloofd was. Ook sturen ze monteurs die zeggen je " probleem " op te lossen maar uit eindelijk is het probleem helemaal niet opgelost.
Mijn tip begin hier nooit maar dan ook nooit aan want ze zijn oh zo begripvol maar volgens mij wordt er een hoop gewist of gewoon nooit genoteerd.
Wat een misleidende reclame van t mobile. tijdens de black friday dagen overgestapt van ziggo naar t mobile. T mobile zou meer snelheid kunnen leveren tegen een goedkopere tarief. Hun internetsnelheid is waardeloos. Pagina's openen niet, zelfs op hun site op My T Mobile is het laden traag en kun je nergens op klikken. En de modem bevindt zich niet eens 4 meter van de computer vandaan. Als je naar hun klantenservice belt, blijf je hangen of de lijn wordt afgebroken. Geen aanrader! Blijf liever bij Ziggo (als je ziggo klant al bent). de modem heb ik gister 7 januari aangesloten en u al zoveel ellende.
De hele TV thuis app functioneerd. Niet diverse issues aangemaakt maar ze komen er nooit op terug. Monteur geweest, zegt ook dat de app niet goed funcioneerd, staat nog in de kinderschoenen.
Ze eisen wel dat je moet betalen.
T-mobile een grote boevenbende.
Hele slechte service van T-Mobile, gewoon geen service! Al 2 weken geen internet, WiFi helemaal niks! Elke dag bellen en elke keer van het kastje naar de muur gestuurd worden, zou een servicemonteur langs komen ( na 10 dagen) en die belt gewoon heel vrolijk op ik kan niks voor u doen dus ik kom niet! Wij zijn inmiddels overgestapt maar met een maand opzeg termijn nog steeds geen internet en wifi, ze doen helemaal niks! Hele slechte service en zou het niemand aanraden om T-Mobile als je provider te kiezen!
Over gestapt van de KPN naar t-mobile. Bij KPN werkte alles, ook boven zonder WIFI versterker. Nu al een maand heel slechte WIFI of geen wifi en een tv box die vaak niet aan gaat.
Bij de klantenservice moet je alles zelf oplossen. Er werd zelfs aangeraden om op google te zoeken hoe ik dingen moet doen.
Ik zit nu vast aan een service die niet of slecht werkt en moet eerst zelf wifi onderzoek plegen waar ik geen kaas van heb gegeten.
Ze zeggen dat je de wifi niet koopt, maar een internetverbinding?? Naar mijn mening neem ik internet om van wifi gebruik te kunnen maken, maar dit kan aan mij liggen…
Het liefst ga ik direct terug naar de KPN waar ik niet hoef op te zoeken hoe de apparaten en diens instellingen werken, maar ik heb het geld niet voor 2 abonnementen.
Ik raad t-mobile af als je niet uren kwijt wil zijn in het oplossen van problemen die hiervoor bij de KPN niet bestonden
In mei glasvezel besteld in augustus t mobile doos ontvangen. 12 september meterkast.
Daarna niets meer. In totaal 13 telefoontjes en 5 uur gesprekstijd. Helaas nutteloos.
Deze week bestelling maar geannuleerd.
Nu op zoek naar een andere peovider.
Helaas waardeert T Mobile zijn klanten niet.
Bijna 3 weken bezig om een tv kastjes werkend te krijgen. Nog steeds niet gelukt😡
monteur is geweest kon het niet oplossen.
TV kastje is niet gekoppeld en kijken tv nog op oud platform
Tijd voor een andere provider!!!!!!
Jammer T mobile dat je een klant zo laat barsten
Sedert 7 juli 2022 nieuwe klant van 't mobile thuis met glasvezel. Daarna geen enkele communicatie meer over hoe en wanneer aansluiting. Klantenservice is niet bereikbaar.
ik heb slecht ervaring slecht services ik he is a zelf gebeld om een afspraak maken en ik had vier keer afspraak op 28 29 30 november en 6 december met montuer gemaakt al vier keer niemand was zonder bellen zonder reden zonder excuses. zeker zou ik niet meer hem contact hebben
Vandaag ben ik erg teleurgesteld in de service van T-mobile. Wij zijn al jaren klant bij T-mobile. Sinds een aantal dagen is onze tv box op de slaapkamer kapot. Daarom contact met T-mobile gezocht, in de verwachting dat we een nieuwe tv box opgestuurd zouden krijgen. Tot mijn grote verbazing willen ze dit niet kosteloos vervangen. Ze geven aan dat ze wel een andere tv box willen opsturen, maar dat ons dat dan 5 euro in de maand extra gaat kosten!!!. Dit slaat natuurlijk nergens op.
bestellen ging heel soepel ,ik had de benodigde spullen al voor de afspraak met de monteur. Installatie verliep niet helemaal soepel( er was alleen internet aan de monteur doorgegeven geen tv en bellen zoals wel afgesproken)er werd wel snel een nieuwe afspraak gemaakt voor nieuwe installatie( moest ik blijkbaar wel weer wachten op nieuw te leveren tvbox en wifiversterkers) dus al weer 2 weken verder.TV installatie werkt alleen beneden naar behoren ( na 2 keer opnieuw een monteur te laten komen) boven werkt nog steeds niet( ook niet na nieuwe wifiversterker en tvbox) deze maar weer opgezegd. bereik van de wifi is rampzalig( voor het goede moet ik in elke kamer een nieuwe versterker, lijkt me niet de bedoeling)wifi is ook constant zwak.
Klantenservice is slecht te bereiken en mijn tmobile thuis app werkt niet.
Kortom; ik zit mijn tijd uit en wissel zo snel mogelijk van provider
Schrijf een review over T-Mobile Thuis
Gerelateerde bedrijven


Andere gerelateerde bedrijven



FAQ (Veelgestelde vragen)
Is T-Mobile Thuis een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 45 beoordelingen geplaatst over T-Mobile Thuis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,7 gekregen, waarbij 16% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is T-Mobile Thuis actief?
T-Mobile Thuis is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de T-Mobile Thuis reviews? Dan kunt u naar de website van T-Mobile Thuis gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.