Bazaaronline reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Bazaaronline
Jouw favoriete Oosterse producten kun je online kopen bij bazaaronline.nl. Deze webshop biedt de lekkerste producten uit het Oosten niet alleen online aan, maar ook in hun fysieke bazaar. Wil je meer te weten komen over Bazaaronline? Lees hier dan meer over de webshop en de persoonlijke ervaringen van klanten van Bazaaronline.
Over Bazaaronline
Bazaaronline online is ontstaan vanuit de visie om Oosterse producten toegankelijker te maken. Niet alleen in hun fysieke bazaar kun je terecht voor lekkernijen, servies en meer uit het Oosten, maar bij Bazaaronline kan dat ook online. Hun assortiment is rijkelijk bedeeld en de prijzen zeer schappelijk.
Bazaaronline is de grootste in hun branche. Ook onderscheidt Bazaaronline zich door een goede service te leveren en aftersale support.
Waarom kiezen voor Bazaaronline
Ben je op zoek naar Oosterse lekkernijen of die ingrediënten die je net niet in de supermarkt kunt kopen? Bazaaronline biedt een ruim assortiment aan specerijen, lekkernijen, voedsel, servies en nog veel meer. Het assortiment is zo groot, dat het duidelijk opgedeeld moet worden. Je kunt zoeken per categorie en zo een eenvoudig vinden wat je zoekt. De webshop is overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Maak eventueel gebruik van zoekwoorden en zoekfilters, om nog sneller te vinden wat je zoekt bij Bazaaronline.
Doordat Bazaaronline de grootste is in haar soort, kan deze webshop ook groot inkopen en dat is perfect voor de prijzen. Ze hebben een grote afzetmarkt fysiek en online. Door deze groothandelsprijzen tijdens inkoop blijft het aanbod altijd scherp geprijsd. Je kunt daarom altijd scherpe prijzen verwachten bij Bazaaronline. De prijs-kwaliteit verhouding is optimaal. Je kunt ook altijd extra voordelig shoppen, door gebruik te maken van de online aanbiedingen, acties en unieke kortingen.
Bazaaronline vindt het belangrijk dat klanten een goede shopervaring hebben. Daarom doen zij er alles aan om een goede ervaring te kunnen bieden. Door optimale service en een aftersale support, geniet je bij Bazaaronline altijd van een fijne shopervaring. Zo is jouw bestelling altijd snel in huis en kun je persoon advies inwinnen bij Bazaaronline.
Is Bazaaronline betrouwbaar?
Als koploper op het gebied van verkoop van Oosterse producten, is Bazaaronline zeker te beschouwen als betrouwbaar. Deze webshop is groot geworden door de geweldige service en support.
Daarnaast kun je altijd veilig betalen bij Bazaaronline. De webshop is in het bezit van veiligheidskeurmerken en om deze te bemachtigen moet je onder meer veilige betaalopties aanbieden. Bij Bazaaronline kies je dan ook zelf hoe je wilt afrekenen. Dit kan natuurlijk veilig met Ideal, maar ook middels een overschrijving, met creditcard en het kan zelfs met Paypal.
Klantenservice en klachten
Oosterse producten online kopen, hoeft dankzij Bazaaronline helemaal niet moeilijk te zijn. Niet alleen worden alle producten duidelijk beschreven, ook kun je altijd om persoonlijk advies vragen bij de klantenservice. Weet je bijvoorbeeld niet precies welke specerijen je nodig hebt of welk merk het beste is? De klantenservice van Bazaaronline is op werkdagen altijd bereikbaar om jouw vragen te beantwoorden en je te voorzien van advies op maat. Schroom dus niet om even te bellen of om een mailtje te sturen naar Bazaaronline.
Bazaaronline heeft ook een goede aftersale support. Dit houdt in dat ook na aankoop, je op de service en hulp van Bazaaronline kunt rekenen. Dit zie je onder meer terug in het ruime retourbeleid en de garantie. Ook is dit zichtbaar in hoe Bazaaronline omgaat met klachten. De klachtenafhandeling is altijd professioneel. Je kunt jouw klacht melden bij Bazaaronline via de klantenservice en zij gaan direct voor je aan de slag. Het is dus niet voor niets dat Bazaaronline een hoge klantentevredenheid heeft.
Wil jij ook beoordelen?
Shop jij met regelmaat bij Bazaaronline om al jouw Oosterse favorieten in huis te halen? Of heb je hier weleens een bestelling gedaan? Jouw ervaringen met Bazaaronline zijn belangrijk om te delen. Of je nu online een bestelling hebt gedaan, of fysiek bij Bazaaronline hebt gekocht, jouw mening telt. Schrijf iets over jouw ervaring met de service, het aanbod en de prijzen bin Bazaaronline. Dankzij jouw review kunnen nieuwe klanten een beter beeld krijgen van Bazaaronline. Laat daarom hieronder jouw persoonlijke beoordeling van Bazaaronline achter.
Wat een slecht bedrijf, er wordt 8-12 weken levertijd beloofd, nu zijn we daar al een maand overheen en hoor niets uit hunzelf !!
Klantenservice is totaal geen service, je wordt afgewimpeld dat je meubels eraan komen en zo wordt je weken aan het lijntje gehouden.
Ze denken niet mee, ook mogelijkheid voor een compensatie en als je de koop wilt annuleren proberen zij een waardbon aan te smeren waar je dus nota benen bij hun moet kopen?
Wettelijk gezien komen zij hun belofte niet na en mag de koop geannuleerd worden, dus bazaaronline horen het geld terug te betalen.
Oplichtersmentaliteit ! Er zijn al meer slechte reviews te vinden, tijd om radar dit te laten onderzoeken..
Een bank wat tussen de 8-12 weken bezorgd zou worden, duurt uiteindelijk veel langer. Elke week zeggen ze “het komt deze week binnen, het komt deze week binnen” maar ondertussen krijgen ze niks binnen en komen ze hun afspraken niet na. Ze belazeren je! Bestel niet bij hun!
Beste mensen, bestel hier alsjeblieft NIET!! Ik heb een dure gouden tafel gekocht wat al na 1 week begon te vervellen !! SUPER JAMMER !! Ze praten gewoon door je heen wanneer je een klacht wilt indienen en beëindigen het gesprek snel!!! Zelfs 1 ster is deze winkel het niet waard!!!!
Ik had een bank besteld de levertijd was 6-8 weken. Uit eindelijk de bank binnen gekregen na 16 weken. Geen telefoontje niks heb 16 weken achter hun aan moeten lopen bestel hier niet want ze compenseren je bijna niks tot nauwelijks.
Vermijd dit bedrijf! Helaas 3 thermoskannen van het merk Bavary gekocht en alle 3 vertonen ze dezelfde mankementen. Na meermaals op en neer mailen zeggen ze dat ik de thermoskan fout gebruik (naar mijn mening mag er op geen enkele manier vloeistof lekken uit een thermoskan) en ze dus geen geld terug kunnen geven terwijl ze eerder wel aanboden om 1 van de 3 te vergoeden (en ze dus al wisten dat het niet goed zat).
Bij het uitschenken komt de vloeistof er in twee stralen uit ipv 1 straal waardoor je al knoeit en zodra je de thermoskan neerzet verbrand je je hand doordat vloeistof in de dop achter blijft en over je hand komt.
Ik schrijf normaal geen slechte reviews maar dit bedrijf verkoopt rotzooi en garantie krijg je niet.
Ik heb op 22 mei een pan besteld en heb na 3 dagen op tijd de bestelling ontvangen.
Maar de pan was anders dan op de foto op de website.Ik beslis om de product tureg te sturen op 26 mei en betaal zelf de retourkosten.
Ik word nog niet tureg betaald ondanks ik 2 keer de klantenservice heb gebeld.
Ik heb hier een hele mooie smokey bollen lamp besteld. Vanwege een verhuizing heb ik de bollen niet allemaal gecontroleerd bij bezorging. Dit heb ik pas later gedaan. Ik kwam later pas achter dat twee bollen een kras erop hadden. Gelukkig werd ik supergoed geholpen door Rayan van Bazaaronline. Mijn lamp ziet er nu weer supermooi uit. Ik heb steeds weer een snelle reactie mogen ontvangen. Ik zou er zo weer bestellen.
Bij bazaaronline.be heb ik een geroeste lamp gekregen met geroeste buisjes.
De lamp was niet goedkoop.
Ik vraag vriendelijk om nieuwe buisjes en ik word elke keer genegeerd.
Vervolgens zeggen ze dat ze het opsturen maar ik heb het nooit gekregen?
Zei reageren ook niet op de E-mails wat ik stuur.
Nooit hier iets bestellen!
Ze zijn ook erg asociaal en sturen geroeste kapotte lampen!!!
Bad service. received the product which is not the as the picture. I need to pay by myself for the shipping cost to sent it back, while they are just advertising with pictures which are not the same as real life.
Tapijt besteld volgens omschrijvingen dik met een poolhoogte van 37mm en €199.Deze kwam OPGEROLD maar alles behalve dik en poolhoogte maar 24 mm. Dus direct email gestuurd dat ze moeten deze komen ophalen. Krijg ik een email met een post.nl label dat ik moet het in een DOOS doen en retourneren. Omdat ik heel raar vond heb ik gebeld en opnieuw geemaild hierover. Krijg ik als aantwoord dat deze mag GEVOUWEN worden en opgestuurd worden in een doos. Zo gezegd zo gedaan. Volgende dag kreeg ik een telefoontje dat de retour wordt niet geaccepteerd in eerste instantie dat het niet in originele verpakking zou zijn! Omdat ik een email heb met hun aanzegging voor het opsturen van de tapijt kwam een ander reden : het zou vies zijn. Echter dat zijn karton deeltjes (doos was te groot dus randen afgesneden). En behalve dat ook beschadigd. Dat kan... Welk tapijt van 200x300 cm doe je in een doos??? Helaas is niet mijn verantwoordelijkheid. Ik heb gedaan wat mij werd gezegd. Als de tapijt zou netjes opgehaald worden zoals ook bezorgd werd en niet in een doos was dit niet gebeurt... Tapijt heeft geet 5 min. Gelegen. Nu willen ze alsnog €199 voor. Dus koste wat het kost... Ik heb aangegeven dat geen van bovenste is reden van weigering van retour. Toen dreigen met incasso kosten. Ze kunne lang wachten de dreiging maakt me niet bang. Ik sta sterk in mijn schoenen. Ik wil met deze review laten zien hoe zielige manier hebben van verkopen zodat alsnog aan de geld van de product komen. Zielig
..
Ruime keuze online en in de winkel, prachtige medewerkers werken zoals het hoort!
Super goede service en snelle bezorging! Niks anders dat gewoon tevreden.
Bad service. received the product which is not the as the picture. I need to pay by myself for the shipping cost to sent it back, while they are just advertising with pictures which are not the same as real life.
Zondag 7november 2021 bij bazaaronline een salontafel besteld van €595,- euro maandag 8november werd ik gebeld dat de tafel geleverd zou worden in de avond. Hoe de bezorgers me tafel kwamen afleveren was niet zo netjes ze gooide het zo hun bus uit ze moesten het met 2 man tillen omdat de doos helemaal beschadigd was en stuk dinsdag 9 november 2021 netjes foto’s gestuurd hoe de doos eruit zag de doos was al open gescheurd omdat ze het na moesten kijken of alles in de doos aanwezig was zij de bezorger wand dat deden ze wel vaker netjes gebeld dinsdag 9 november 2021 ik zou een nieuwe tafel geleverd krijgen de week erna prima dacht ik wacht het wel af na een week weer gebeld toen was de salontafel ineens niet op voorraad en het zou de 2de week van december 2021 geleverd worden 2de week van december maar weer is gebeld de tafel had een wat langere levertijd dan verwacht het zou in januari februari weer op voorraad zijn Woensdag 19januari 2022 weer gebeld nu kreeg ik te horen dat ze de tafel mogelijk niet meer geleverd gaan krijgen werd donderdag 20januari netjes terug gebeld dat ik het in een andere doos terug mag leveren en dat ik netjes het volledige bedrag van €595 terug zou krijgen vandaag 24 januari weer contact gehad en nu kreeg ik te horen dat ze de tafel gaan controleren op meerde beschadigen welke beschadigen?? Wand de tafel zit vol met krassen en deuken zo hebben wij de tafel van jullie binnen gekregen!!! En als hun meerdere beschadigen zien die ik niet gemeld had dan krijg ik waarschijnlijk niet het volledige bedrag terug ik verwacht van een tafel van €595,- euro dat die netjes verpakt zit en dat het zonder krassen en duiken geleverd wordt het enige wat jullie netjes ingepakt hadden was het blad van de kleine salontafel Voorde rest lag alles zonder enige bescherming in de doos ik ga morgen weer contact opnemen met me rechtsbijstand verzekering en mijn man brengt aanstaande woensdag 26 januari de tafel terug in Veenendaal en eis het volledige bedrag van €595,- euro terug jullie praten allemaal een ander verhaaltje die verkopers ze zijn allemaal anders komen niet overheen wand vandaag 24 januari hadden ze de tafel wel op voorraad ik eis me geld terug en koop hier nooit meer iets!!!! En wil geen spullen in me huis van oplichters wand dat zijn ze normaal gesproken plaatst ik geen negatieve revieuw’s bij bedrijven maar dit bedrijf verdient niet eens 1 ster mocht ik me geld woensdag niet terug krijgen Neem ik verdere vervolg stappen word vervolgd hoe dit verder gaat aflopen
Wandkast besteld 3 dagen geleden besteld. geleverd tot in mijn woonkamer alles in elkaar gezet top service
De medewerkers en bezorgers zijn behulpzaam en vriendelijk !!!!!! En ze hebben top kwaliteit waar je geen spijt zal van hebben !!! Gewoon 5 sterren !!!!
Ik ben echt super tevreden met de lampen die ik had besteld. In het echt zijn ze nog mooier dan dat op de website stond. Ook een erg goede prijs met een super snelle levering. Ik ben een nieuwe vaste klant!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Bazaaronline een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 16 beoordelingen geplaatst over Bazaaronline. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,3 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Bazaaronline actief?
Bazaaronline is vooral actief in de categorie webshops.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Bazaaronline reviews? Dan kunt u naar de website van Bazaaronline gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.