Bloompost reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en ervaringen Bloompost
Ben jij benieuwd hoe Bloompost beoordeeld wordt en welke reviews er geschreven worden? Wij hebben de reviews van Bloompost verzameld voor je. Reviews waarin je kunt lezen hoe kwaliteit van de producten was, of een vraag snel en goed beantwoord werd en of er tijdig geleverd werd. Allemaal dingen die mensen kunnen beantwoorden die met Bloompost ervaring hebben. Lees de reviews door, zodat je daarna kunt beslissen of je ook een brievenbuscadeau wilt bestellen bij Bloompost.
Over Bloompost
Bloompost is in 2014 opgericht en is onderdeel van e-Flora. De naam zegt het al een beetje, bij Bloompost koop je bloemen die je per post naar iemand stuurt om diegene te verrassen. Bloompost is zelfs de uitvinder van de brievenbusbloemen. Overigens verkoopt het niet alleen bloemen, maar ook andere cadeaus die door de brievenbus passen. Het is hun missie om bij de gelukkige een lach op zijn of haar gezicht te toveren. Gelukkig lukt dat ook, want wie wordt er nou niet blij van een brievenbuscadeau? Kwaliteit, duurzaam en originaliteit staan bij Bloompost hoog in het vaandel. Met de eco-friendly cadeaus kies je voor een groenere wereld.
Waarom kiezen voor Bloompost
Op zoek naar een origineel cadeau voor een verjaardag, huwelijk, bedankje of gewoon zomaar? Naast bloemen kun je ook bloembollen, puzzels, iets lekkers en zelfs boompjes bestellen en cadeau geven. Alle cadeaus van Bloompost passen door de brievenbus, dus je betaalt geen hoge verzendkosten en de ontvanger hoeft niet thuis te zijn. Een cadeau naar iemand sturen was nog nooit zo makkelijk. Je bestelling wordt stijlvol en goed verpakt. Ze versturen ook naar het buitenland en de levering is supersnel. Wanneer je voor 22.00 uur besteld, wordt het de volgende al bezorgd. Bij een cadeau hoort uiteraard een lief kaartje en ook daar heeft Bloompost aan gedacht. Je hebt de keuze uit diverse wenskaarten. De bloemend zijn van de allerbeste kwaliteit, dagvers en maatschappelijk verantwoord. De bloemen worden gepatenteerd verpakt, waardoor de ontvanger extra lang van de bloemen kan genieten. Bloompost biedt 100% versgarantie en 9 dagen vaatgarantie. Naast verse bloemen verkoopt het droogbloemen die met de hand geselecteerd en samengesteld zijn door het designteam.
Is Bloompost betrouwbaar?
Bloompost bestaat al sinds 2014 en heeft dus best wel wat jaren ervaring. De website van Bloompost is heel overzichtelijk en clean. Alles wordt stap voor stap uitgelegd. Zo kies je een cadeau uit en heb je daarna automatisch de mogelijkheid om nog een wenskaart en een extraatje toe te voegen. Daarna hoef je alleen nog maar wat gegevens in te vullen en de bezorgdatum te bepalen. Bloompost is te volgen op de sociale media Instagram, Facebook, Twitter en Pinterest. Daarnaast kun je je ook inschrijven voor de nieuwsbrief. Op de website zijn ook diverse klantervaringen te lezen van klanten die je voorgingen. In Kwakel is het hoofdkantoor van Bloompost gevestigd.
Klantenservice en klachten
Voor vragen kun je contact opnemen met de aanwezige klantenservice. Dit kan op verschillende manieren. Je kunt het online contactformulier invullen of ze een mailtje sturen, waarna je binnen één werkdag een reactie van ze ontvangt. Wanneer je je vraag via Facebook stelt, ontvang je na ongeveer één uur een antwoord, maar je kan ook telefonisch contact met ze opnemen. Voor veelgestelde vragen over hoe je kunt betalen, of je anoniem iets kunt versturen en wat de verzendkosten zijn, kun je ook eens een kijkje nemen op de pagina met veelgestelde vragen. Deze vragen zijn daar al beantwoord voor je.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij wel eens een brievenbuscadeau besteld bij Bloompost? Dan horen wij graag van jou hoe je dat toen ervaren hebt. Schrijf een review over Bloompost en deel jouw mening met anderen. Mensen die het bedrijf nog niet kennen, horen graag van jou hoe de kwaliteit van de bloemen was, of het cadeau op de afgesproken datum bezorgd werd en hoe je het bestelproces ervaren hebt. Waar wacht je nog op?
Weer te late bezorging. Als reactie hetzelfde mailtje als vorige keer. Ligt aan de bezorger. Misschien moeten ze eens met de bezorger, post nl, gaan praten. Zo jammer dit en nooit meer na deze teleurstelling!
Bon gekregen van familielid. Leuk idee. Zelf dus besteld voor 15,00 euro. Daar kwam nog 5,00 overheen verzendkosten.
Veel had ik er al niet van verwacht ivm met de prijs van 15,00 euro. Maar dit slaat alles. Wat schandalig. Een paar mini bloemetjes. 4 roosjes en 4 mini anjers. Een koffieboeket twv 6,00 euro is nog groter.
Niet doen beste mensen. Dit is echt het geld niet waard.
Een bierglas is nog te groot als vaas.
Toch nog wen positief punt. De bloemen kwamen snel en behoorlijk vers aan!. Dat dan weer wel.
Op 6 mei voor moederdag de Bloomemory besteld voor 21,35, niet goedkoop. Vervolgens worden de toch best minimale bloemetjes geleverd met geen kaartje erbij. Ontvanger heeft geen idee van wie dit afkomstig is, het leuke idee is daardoor wel verpest. Ik herinner bloompost vervolgens 3x !! om het kaartje te sturen, steeds beloven ze direct actie te ondernemen om het kaartje te sturen incl. attentie vanuit hen . Nu 12 dagen verder hebben ze nog steeds helemaal niets ondernomen, zeer teleurstellend! Vandaag wederom een email gestuurd dat ze zich moeten schamen, nu proberen ze het af te doen met een voucher van €5,-, nou ik bestel hier dus echt nooit meer. Zeer klantonvriendelijk.
Waardeloos
Schandalige klantenservice, als bedrijf totaal niet meedenkend.
Wilde voor Valentijnsdag iets moois bestellen voor mijn vrouw. Heb 4 x 5 euro cadeau kaarten ontvangen dus dacht nou mooi cadeautje voor halen. Dit met nog een paar dagen voor Valentijnsdag, ik die cadeau kaarten ingevuld, werkte ze niet. Dus dacht nou om niet met legen handen te staan bestel ik het op achteraf betalen. Bloompost gemaild over het probleem. Het enige antwoord wat je daarop te horen krijgt is ja helaas nog niet mogelijk maar dat ze hieraan gaan werken maar dat ik voor nu pech heb en het bij een volgende bestelling kan gebruiken. Verder heb ik zelf diverse voorstellen gedaan als klant om te betalen maar nee ze kunnen mij op geen enkele manier helpen. Elk bedrijf kan een bestelling annuleren en bijvoorbeeld een betaalverzoek maken of ik betaal het bedrag en doormiddel van een creditnota mee denken. Helemaal totaal geen medewerking. Het betreft een wettig betaalmiddel maar dit bedrijf is alleen maar met commercieel bezig in plaats van meedenken en het mee oplossen van een probleem wat de oorzaak daadwerkelijk bij hun lag.
Een boeket tulpen bestel met 7 dagen vers garantie. Tulpen staan er na 5 dagen beroerd bij, vieze bruine uitgedroogde bladeren, meerdere tulpen zijn nooit open gegaan. Dus voor ruim 17,- plus simpel kaartje is het niet waard om dit te bestellen. Jammer, het idee was leuk.
Na foutief huisnr ,keurig nieuw adres etiket bij bezorger geleverd ,elke dag gemaild ,waar blijft pakje ,etiket was 21 febr bij bezorger ,pakje is 2 mrt afgeleverd inclu overleden plantje ,erg jammer dit
Ik probeer al een poosje iets te bestellen en te betalen met bloem & plant -cadeaubonnen. Helaas werkt dat niet...
Ik had een bon voor bloompost (2 zelfs), maar deze werkten helaas niet, ookal waren deze wel de reden dat ik bloompost wilde uitproberen. Ik heb de bestelling afgerond, en contact opgenomen met de klantenservice over het te vergoeden bedrag. De dame van de klantenservice had duidelijk geen zin om er iets van moeite voor te doen, helaas, en vond dat ik gewoon maar weer iets anders moest gaan bestellen. Jammer, maar dat gaat natuurlijk niet meer gebeuren...
Nu 2x besteld bij bloompost, en 1x mogen ontvangen, echt super! De eerste x dacht ik, ik weet het niet, maar eenmaal op de vaas, echt mooi! En ook lang!
Ik heb met een cadeaukaart een bestelling gedaan. Volgens de track and trace was het de volgende dag bezorgd. Dat was niet het geval. Klantenservice was erg vriendelijk en zou een nieuwe opsturen. Ook deze heb ik niet ontvangen terwijl dit volgens de track and trace wel het geval was.. Erg jammer. Ik wacht nu op de afhandeling, maar bestellen doe ik hier niet meer
Probeer een ander bedrijf dat wel op tijd levert!!!
Ik heb alsnog een bos bloemen gekocht.
Erg teleurstellend
Geen aanrader
Verjaardags pakket op maandag besteld en dan leveren ze niet op donderdag zoals besteld maar op vrijdag
Reactie bloompost : ja we zijn afhankelijk van post nl
Dan moet je niet adverteren met voor 12 besteld dag erna geleverd
Misschien andere manier van bezorgen of betere afspraken met post nl
Blij verrast zag ik na het openen van de platte doos 12 prachtige rozen, van mijn werkgever Securitas OV, door jullie op een super creatieve manier verstuurd. Schitterende verse rozen in diverse kleuren.Voel mij zeer gewaardeerd! De wijze waarop jullie de bloemen verstuurd hebben is gewoonweg geweldig!! Mijn dank!!
Super handig voor als je niet veel tijd hebt zoals ik en wel wat op tafel wilt hebben staan. ALtijd gezellig een bloemetje in huis
Heb mijn moeder voor al haar fantastische inzet voor mijn gezin bedankt met een paar PRACHTIGE rozen van Bloompost. Ze kwamen prachtig mooi aan en ze was er zo blij mee dat ik dezelfde dag nog een belletje kreeg.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Bloompost een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 16 beoordelingen geplaatst over Bloompost. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,4 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Bloompost actief?
Bloompost is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) bloemen en planten.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Bloompost reviews? Dan kunt u naar de website van Bloompost gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.