Boom logo

Boom reviews, ervaringen en beoordelingen

4982
Boom logo
Boom

Reviews en Ervaringen Boom

Wil je graag meer weten over beoordelingen van Boom? Wij hebben de reviews van Boom op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn en neem een weloverwogen beslissing om bij Boom te kopen. Bij Boom kan je terecht voor diverse producten en diensten, maar is dit bedrijf ook betrouwbaar? Wij hebben alle informatie voor je verzameld, zodat jij hier achter kunt komen.

Over Boom

Boom is een Nederlands bedrijf dat al meer dan 185 jaar bestaat. Het bedrijf is begonnen als een uitgeverij van wetenschappelijke boeken, maar is inmiddels uitgegroeid tot een multidisciplinaire uitgeverij. Boom heeft verschillende divisies, waaronder uitgeverijen op het gebied van educatie, psychologie, theologie en meer. Het bedrijf heeft als doel om kennis te verspreiden en maatschappelijk relevant te zijn. Bij Boom werken ruim 350 medewerkers en het bedrijf heeft vestigingen in Nederland en België.

Waarom kiezen voor Boom

Bij Boom kan je terecht voor diverse soorten boeken, maar ook voor opleidingen, trainingen en online cursussen. Het bedrijf biedt ook diensten aan op het gebied van redactie, marketing en communicatie. Boom staat bekend om haar kwalitatief hoogwaardige uitgaven en heeft een breed assortiment aan wetenschappelijke boeken, studieboeken en vakliteratuur. Het bedrijf heeft een goede reputatie opgebouwd door de jaren heen, en is uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor zowel particulieren als bedrijven.

Is Boom betrouwbaar?

Boom is een betrouwbaar bedrijf. Zo heeft het bedrijf diverse keurmerken, zoals het ISO 9001 certificaat, wat betekent dat het bedrijf voldoet aan hoge kwaliteitseisen en klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan. Ook is Boom lid van verschillende brancheverenigingen, zoals de Vereniging van Wetenschappelijke Uitgevers en de Nederlandse Uitgeversverbond. Het bedrijf heeft een goede reputatie en is bekend in zowel Nederland als België.

Boom heeft een goede klantenservice en is goed bereikbaar via verschillende kanalen. Zo kan je contact opnemen via het contactformulier op de website, per e-mail of telefonisch. Het bedrijf heeft een aparte klachtenafdeling waar klachten zorgvuldig worden behandeld en opgelost. Ook op de website van Boom kan je terecht voor veelgestelde vragen en uitgebreide informatie over bestellingen, betalingen en verzendingen.

Heb je ervaring met Boom? Laat dan een beoordeling achter op onze website en help andere mensen bij het maken van een weloverwogen beslissing.

Reviews over Boom