DeBloemist logo

DeBloemist reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
DeBloemist reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
735
DeBloemist logo
Website
debloemist.nl
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen DeBloemist

Iemand verrassen met een bloemetje is nu wel heel eenvoudig. Bij de webshop DeBloemist kun je namelijk gemakkelijk online een boeket bestellen. Wil je meer weten over DeBloemist? Hier lees je meer over deze bloemenwebshop, maar ook kun je inspiratie opdoen uit de ervaringen van klanten van DeBloemist. Die kunnen namelijk hier een review achterlaten met hun persoonlijke ervaring(en) met DeBloemist.

Over DeBloemist

DeBloemist is alweer heel wat jaar online actief, maar dit is gering wanneer je kijkt naar de totale ervaring. De bloemisten achter DeBloemist en het ondernemerschap heeft al meer dan 25 jaar ervaring in het inkopen en schikken van de bloemen.

Alle boeketten van DeBloemist worden met zorg en aandacht samengesteld. Je hebt dus altijd een unieke bos bloemen. Naast de boeketten die je zelf kunt samenstellen, kun je ook vooraf geselecteerde boeketten bestellen. DeBloemist heeft boeketten voor verjaardagen, rouwboeketten en romantische boeketten. Het boeket is natuurlijk pas echt klaar met een leuk persoonlijk kaartje of met een kleinigheidje. Bij DeBloemist kun je dan ook altijd een ballon, chocolade of ander kleinigheidje kiezen uit het assortiment.

Waarom kiezen voor DeBloemist

Je krijgt bij DeBloemist altijd een boeket van verse bloemen. Ook krijg je een versgarantie bij ieder boeket. Zo weet je dus altijd dat je lang plezier hebt van jouw nieuwe bos bloemen.

Het grote aanbod is natuurlijk ook reden genoeg om eens bij DeBloemist te kijken. Je kunt eenvoudig zoeken per categorie, maar hebt ook altijd unieke aanbiedingen. Zo zijn er tijdens bijzondere feestdagen speciale boeketten te bestellen en zijn er seizoensgebonden boeketten beschikbaar. Denk bijvoorbeeld aan een fleurig zomers boeket met zonnebloemen of een grote bos bloemen in rozentinten tijdens Moederdag.

DeBloemist is dé optie wanneer je nog gauw een cadeau nodig hebt. Deze webshop heeft namelijk zeer snelle levertijden. Bestel je vandaag nog voor 13:00 uur? Dan kan jouw boeket zelfs vandaag nog worden geleverd. Je kunt bij DeBloemist altijd zelf de gewenste bezorgdatum kiezen en het boeket op een adres naar keuze laten bezorgen. DeBloemist houdt je ook altijd op de hoogte over de verzending.

Is DeBloemist betrouwbaar?

DeBloemist is een van de grootste online aanbieders van bloemen en heeft een eigen bezorgdienst. Met meer dan 25 jaar ervaring in het vak en de veilige webshop kun je DeBloemist dus zeker beschouwen als een veilige webwinkel voor bloemen.

Ook is het altijd belangrijk om goed op te letten bij het betalen bij webshops. Bij DeBloemist kun je afrekenen in een beveiligde webomgeving en mag zelf een betaalmethode kiezen. Je hebt keuze uit veilige betaalsystemen. Denk bijvoorbeeld aan een veilige betaling rechtstreeks via jouw eigen bank. Dit kan door te kiezen voor een Ideal betaling. Daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om te betalen met creditcard, Paypal of via een veilige betaling achteraf.

Klantenservice en klachten

Heb je nog niet eerder bloemen online besteld of weet je niet veel over bloemen? Je mag de klantenservice van DeBloemist altijd contacteren voor meer informatie en advies. Je kunt de klantenservice bellen, mailen of via social media bereiken. Kom je er zelf niet uit of heb je problemen bij het bestellen of afrekenen? Bel of mail de klantenservice van DeBloemist dan even.

Is er iets misgegaan met jouw bestelling of ben je niet tevreden over het boeket dat je hebt besteld? Klachten over DeBloemist kun je eenvoudig melden. Dit kan direct bij de klantenservice of door een klachtenformulier in te vullen. DeBloemist zal jouw klacht beoordelen en snel contact met je opnemen om naar een gewenste oplossing voor je te zoeken.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij ook weleens een bloemetje online besteld of verras jij anderen vaker met een boeket van DeBloemist? Schrijf dan hier een review met jouw persoonlijke ervaringen over DeBloemist. Je kunt in jouw review bijvoorbeeld iets schrijven over de kwaliteit van de bloemen, hoe lang de bloemen vers blijven en iets over het gemak van online bestellen. Je mag DeBloemist zelf een beoordeling geven naar jouw ervaring. Zou je hier nog een keer bloemen bestellen en zou je het anderen aanraden om bij DeBloemist te bestellen? Laat jouw mening hieronder achter en help nieuwe klanten met een persoonlijker beeld over DeBloemist.

Reviews over DeBloemist
Gerelateerde bedrijven
Geeektech logo
Geeektech
1 beoordeling
9
Pranayur.nl logo
Pranayur.nl
1 beoordeling
9
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
Gerelateerde blogartikelen
4,6
17% zou hier weer kopen
6 beoordelingen
Adverteren met voor 12 uur besteld dezelfde moederdag bezorgt...... not en wel € 7,48 bezorgkosten vragen...

Wat slecht. Adverteren met op moederdag voor 12 uur besteld dezelfde dag bezorgd, €7,48 betalen voor bezorgkosten voor die service.....maar op moederdag geen bloemen bezorgd en ook geen enkel bericht. Ondertussen wel € 36,22 verder en geen enkel bloemetje gezien!! @iedereen

wat t nog erger maakt is dat ik ze besteld heb voor de dochter van mijn vriendin die op vakantie was en t daardoor niet zelf kon regelen voor der moeder. 😭😭

Geplaatst op: 15-05-2023
Laatst bewerkt op: 15-05-2023
Geschreven door: Wiebe J.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een veel te dure bos bloemen die nooit geleverd is.

Vast een leuke webshop als de levering goed gaat...

Gaat het mis wordt je waardeloos behandeld en kan je naar je geld fluiten.

Men zou dezelfde dag leveren en ondanks dat mijn vriendin (de ontvanger) thuis was trof ze de dag erop een niet-thuis briefje in de brievenbus aan. Er is dus niet even telefonisch gebeld naar de ontvanger toen de algemene poorttelefoon het niet deed (buiten onze schuld om dus) terwijl ze vlak naast de voordeurbel thuis zat te lezen. Uiteindelijk heeft op dag van levering dus niemand aan de eigen voordeur gestaan met bloemen maar is de leverancier gewoon vroegtijdig omgekeerd na briefje in de bus te doen.

Mijn vriendin verwachtte geen bloemen - het was immers een verassing - maar trof een dag later het briefje aan en heeft (zonder overleg met mij) een nieuwe afspraak gemaakt. Toen ik drie dagen later eenmaal terug thuis was werden de bloemen geleverd die ik uit voorzorg besloot te weigeren omdat de verassing er inmiddels volledig af was en de verwachting van "dezelfde dag geleverd" volstrekt niet waargemaakt werd.

Direct gebeld waarin ik direct duidelijk te kennen gaf dat ik mijn geld terug wilde. Al vrij snel liet de dame ontvallen dat de "kans klein is" dat ik mijn geld terug zou krijgen maar dat ze eerst "de bloemist" (lees: deze webshop is dus tussenhandelaar) ging bellen en zou terugbellen. Dat terugbellen was na een uur nog altijd niet gebeurd.

Ik belde terug en kreeg "het verhaal" te horen wat ze gehoord had van "de bloemist" met daarin o.a. op zéér stellige toon een omschrijving van ons beltableau, ons naambordje, onze deurbel op straatniveau en daarmee dwingerig herhalend dat ze een foto van ons huisnummerbordje hebben als zijnde bewijs dat ze wel degelijk "aan de deur geweest zijn" en dat "er wel degelijk geleverd is". Het feit dat die avond mijn vriendin géén bos bloemen had gekregen en dat ze niet even telefonisch gebeld werd om de poort open te doen werd steevast genegeerd in haar relaas wat natuurlijk wel de kern van de zaak is. Waarom zou men anders in het bestelproces het telefoonnummer voor het bezorgadres vragen met de begeleidende woorden "Mocht het nodig zijn dan kan de bezorger contact opnemen"?

Omdat ik vast bleef houden aan de waarheid (namelijk dat de bloemen nooit in ontvangst zijn genomen op het moment dat ze nodig waren) en dus mijn geld terug wilde, werd de toon van de medewerkster steeds passief-agressiever. Ze poogde het gesprek meermaals af te ronden, bood aan dat ze "hooguit" nog een derde keer de bloemen leveren maar naar mijn geld kan ik fluiten, het fatsoen om het op welke manier dan ook goed te maken ontbrak volledig. Toen ik me treurig genoeg genoodzaakt voelde te moeten gaan dreigen met "een nare review" en "geschillencommissies" maakte ze het helemaal bond door te zeggen dat men dat niet uitmaakte en ik dat "vooral maar" moest doen.

Damn... nog nooit dergelijke arrogantie meegemaakt, ik klaag nagenoeg nooit en heb zelden mijn geld ergens terug gevraagd. Maar blijkbaar zijn de marges op die bloemen dermate hoog dat als het eens mis gaat, ze er gewoon mee weg komen je als vuil te behandelen en ook nog je geld te houden.

Met boze klant als resultaat, vele tientjes aan euro's waarvoor ik als klant géén product heb ontvangen en één belangrijke les rijker:

Zo slecht zijn de bloemen bij het tankstation nou ook weer niet.

Bezint eer u begint.

Geplaatst op: 07-02-2023
Laatst bewerkt op: 17-02-2023
Geschreven door: Niels V.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer teleurstellend,zo ook de afhandeling

Voor Moederdag een bos bloemen besteld voor mijn moeder al met al €40 betaald incl verzending en bij opmerkingen aangegeven dat de beste mensen pas na 16:30 thuis zouden zijn en gelieve dan ook ma deze tijd pas te leveren. Nu kan ik natuurlijk niet in hun planning kijken maar ik heb de bos om 14:45 besteld en kreeg om 15:30 het bericht dat het zou zijn afgeleverd wat dus nooit kan omdat ze niet thuis waren en ook gewoon doodleuk afgegeven in een hele andere straat bij achterburen. Vervolgens had ik een hele mooie bos met wel meer als 22 pioenrozen besteld zoals op de afbeelding stond van de site en dat de kleur wat kan afwijken snap ik wel maar er werd vervolgens een bos afgegeven met wel geteld 8 pioenrozen en allemaal wit met wat groen ertussen waar ik bij een normale bloemist nog geen €12,50 voor zou betalen. Dit bij de klantenservice aangegeven en foto’s meegestuurd en heel netjes de dag erop antwoord gekregen dat de geleverde bos bloemen conform hun standaarden was omdat er inderdaad pioenrozen inzaten en voor de moeite kreeg ik dan €7,50 tegoed om op wederom hun site die me dus verschrikkelijk slecht was bevallen alsnog een nieuwe bos te kunnen bestellen. Vervolgens, om een beetje een fatsoenlijke bos te kunnen krijgen moet daar minimaal €20 extra bij en dan weet je eigenlijk niet wat je gaat krijgen want hun conform standaarden wijken wel heel ver af van wat voor een lijkt mij (want zo zie ik mezelf) normale consument zo moeten kunnen. Mand…….

Geplaatst op: 10-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sander M.

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vervelende Valentijn ervaring

Helaas, voldoet niet aan de verwachtingen.
Bij de buren bezorgd, kan gebeuren maar laat de bezorger dan een kaartje in de bus doen dat het boeket daar afgeleverd is. Ook wel fijn voor de verstandhouding met de buren.
Prijs kwaliteit niet in verhouding, erbij bestelde vaas anders/goedkoper model dan afgebeeld.
Kaartje (tegen bijbetaling) met tekst kwaliteit “kassabonnetje”
Valentijn was blij maar besteller voelde zich bekocht.

Geplaatst op: 15-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gaston

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Heb een bod bloemen besteld en de echte bos bloemen kwam lang niet overeen met die van de foto. Had er €35 ,- voor betaald maar was maar boeket ter waarde van €15,-. Achteraan gemaild en moest foto's maken. Niks meer van gehoord. Ook na enkele mailtjes die ik gestuurd had. Laat vaker bloemen bezorgen maar dit nog nooit meegemaakt

Geplaatst op: 30-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Richard V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prachtige bloemen

Absoluut prachtige bloemen. Een kwaliteitsarrangement waar ik nog vier dagen van geniet. Goede levering om ervoor te zorgen dat ze niet in de hete zon zaten. Bedankt!

Geplaatst op: 24-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Lola D.

8 / 10
3/5 3/5 5/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over DeBloemist
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Geeektech logo
Geeektech
1 beoordeling
9
Pranayur.nl logo
Pranayur.nl
1 beoordeling
9
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is DeBloemist een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 6 beoordelingen geplaatst over DeBloemist. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,6 gekregen, waarbij 17% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is DeBloemist actief?

DeBloemist is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) bloemen en planten en bloemisten.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de DeBloemist reviews? Dan kunt u naar de website van DeBloemist gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie