Eindhovens Dagblad reviews, ervaringen en beoordelingen
Mijn ervaring is als je de klantenservice persoonlijk wil spreken, dat met geen mogelijkheid te bereiken zijn. We proberen van alles. Je krijgt alleen een keuzemenu, en waarvoor we bellen staat er niet tussen. Wil je chatte, werkt ook niet. Weer dezelfde keuzemenu, en als je in typt waar het overgaat. Dan wordt het niet begrepen. Vul je een klachten formulier in, wordt ook niet op gereageerd. Maar je krant veranderen naar digitaal dat gaat wel snel. Omdat we een klacht over een bezorger hebben. Slechte zaak dat ed niet telefonisch te bereiken is.
Gevraagd om een aanbod omdat de kosten jaarlijks met 40,- verhoogd zijn naar inmiddels 495,- waar nieuwe abonnees 286,- voor drie jaar betalen. Wordt korting aangeboden van een paar euro. Bel ik na een paar maanden terug wordt er doodleuk gezegd dat ik vast zit aan een contract voor 3 jaar. Waar ik geen toestemming voor heb gegeven.
Kortom je wordt als jarenlange trouwe klant gewoon genaaid!!!!
Ik lees nooit de krant maar onlangs was er een premium artikel geplaatst wat voor mij emotionele waarde had wat ik graag wilde lezen. Ik begrijp prima dat het maken van een krant ook geld kost dus ik had me erbij neergelegd dat ik ruim 8 euro zou betalen voor dit ene krantenartikel. Vervolgens bel ik de klantenservice om mijn abonnement op te zeggen en krijg ik te horen dat het niet de bedoeling is dat ik voor 1 artikel een abonnement afsluit. Ik heb niet aangegeven gebruik te willen maken van mijn herroepingsrecht, dit had ik ook kunnen doen, dan had ik deze opmerking gepast gevonden, maar ik wil voor 8 euro een artikel lezen. Voelde me hierin erg aangevallen terwijl ik voor mijn idee niks fout deed.
Twee dagen op rij, twee keer per dag gebeld en nog steeds geen digitale krant. Iedere keer hetzelfde verhaaltje aanhoren maar er word niets ondernomen.
Ik heb betaald en wil gewoon iedere dag de krant op mijn computer maar dat is schijnbaar teveel gevraagd. er word een actie gestart naar de digitale afdeling, het stond verkeerd gekoppeld of de gegevens worden momenteel overgezet naar een nieuw systeem, steeds weer een andere smoes. Alstublieft los dit op !!
Hallo ik begrijp echt niet waarom in de
rubriek Hemd van het lijf . Lengte en gewicht wordt vermeld . Wat boeit dat iemand hoe groot en zwaar iemand is . Sorry echt??. En ik merk wel vaker hele betuttende rubrieken . Denk dan jullie moeten de krant zien te vullen . Heel jammer !
Ondanks de prijsverhoging is het niet mogelijk om mijn abonnement op te zeggen.
Dit is echt niet van deze tijd.
Een aanbieding voor 3 jaar,en dan een forse verhoging,waar je niet onder uit kunt.
U bent gewaarschuwd sluit geen contract af met eindhovens dagblad.
Probeer al een paar dagen contact met ED te leggen, ik wordt niet terug gebeld en vanmorgen iemand aan de lijn, een heel gesprek over de aan mij toegezonden actiecode welke ik via jullie site op mijn scherm krijg en welke ik vervolgens niet kan bevestigen. Sorry, als jullie iets toesturen en dat vervolgens niet kan en ik meer moet betalen en dan vervolgens de verbinding maar weer verbreken wekt dat niet veel vertrouwen in uw organisatie. Ook via de chat wordt de verbinding gewoon verbroken en wordt gezegd, bel maar.
Al jaren ontvang ik de krant, onlangs ben ik van de dagelijkse krant gewisseld naar de zaterdagkrant. Helaas ontvang ik de krant nu niet. Al sinds juli hang ik wekelijks aan de telefoon met de klantenservice. Wanneer ik na maanden wekelijks bellen met de klantenservice vraag of ik mijn abonnement niet aub op mag zeggen krijg ik te horen dat mijn abonnement nog tot juli 2022 loopt en hierin niets mogelijk is. Al meerdere keren gevraagd om de manager te spreken, klachten ingediend bij de site van het ED maar er veranderd niets. Wij zijn erg ontevreden.
Op diverse momenten dagen aaneengesloten geen krant ontvangen, medewerkers niet te bereiken, chat niet te bereiken.
Kortom bezorging slecht en slechte bereikbaarheid tbv klachten.
Laatste 2 maanden 50% bezorging na 10.00 uur , 50% helemaal GEEN bezorging.
Ik wilde een proefabonnement van het ED, dit zou op 21 September in gaan. Eerst heb ik 2 X aangegeven dat ik geen krant ontvangen had, via mail. Daarna 3 X met de chat en een keer telefonisch, maar tot op heden nog steeds geen krant. No way dat ik straks nog een duur abonement ga nemen
Heb je problemen bij de bezorging van je krant wordt je vakkundig het digitale bos ingestuurd. je kunt je problemen nergens kwijt. Geen krant op zaterdag dan uiteindelijk maar wachten tot maandag voor telefonisch contact. Alle andere beloften naar aanleiding van "geen krant"worden niet nagekomen.
De site van het dagblad ziet er goed uit en wordt gevuld met actueel nieuws. Je kunt de site ook gebruiken voor op je telefoon en dat werkt allemaal super. Ik heb al een tijdje een abonnement en ben er erg blij mee!
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Eindhovens Dagblad een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 13 beoordelingen geplaatst over Eindhovens Dagblad. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,6 gekregen, waarbij 31% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Eindhovens Dagblad actief?
Eindhovens Dagblad is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) boeken en magazines.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Eindhovens Dagblad reviews? Dan kunt u naar de website van Eindhovens Dagblad gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.