
Farmaline reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en Ervaringen Farmaline
Gezondheids- en schoonheidsproducten online kopen is gemakkelijk en kan discreet plaatsvinden. Bestel jij graag bij een online drogist en apotheker en ben je benieuwd naar de ervaringen die klanten hebben met Farmaline? Je vindt hier reviews die gaan over Farmaline, zodat je jezelf goed kan informeren. We zetten bovendien voor je op een rij wat Farmaline.nl te bieden heeft en we bespreken de betrouwbaarheid van de webshop. Als je overweegt om een bestelling te plaatsen, dan weet je dankzij de informatie beter wat je kan verwachten.
Over Farmaline
Online apotheek Farmaline is een officieel erkende apotheek, waarvan de roots liggen in het Duitse Keulen. Je kan hier 24 uur per dag bestellen uit een assortiment van meer dan 40.000 producten. Het aanbod omvat gezondheidsproducten, voedingssupplementen en geneesmiddelen die zonder recept verkrijgbaar zijn. Ook schoonheidsproducten van merken als RoC en Vichy zijn bij deze apotheker verkrijgbaar. Het voordeel van bestellen bij Farmaline is dat je online kan bestellen bij een echte apotheek en hierdoor kan profiteren van professioneel advies op maat. Dit apothekersadvies is afgestemd op jouw persoonlijke behoefte.
Waarom kiezen voor Farmaline
De producten zijn voorzien van gedetailleerde informatie, die gecheckt wordt door specialisten. Voordat je een aankoop doet, kan je je dus goed informeren over wat een artikel te bieden heeft. Je hoeft bovendien niet bij een drogisterij in de rij te staan met je producten en niemand ziet wat je aanschaft. Je bestelling wordt discreet verwerkt en je ontvangt een pakket met een neutraal uiterlijk. Farmaline heeft regelmatig aanbiedingen en artikelen die tegen een scherpe prijs worden aangeboden. Je vindt bij deze online apotheek een zeer breed assortiment, met meer dan 1000 merken. Het gaat om producten die horen bij categorieën als schoonheid & hygiëne, seksualiteit, afslanken en zwangerschap & baby. Ook EHBO- & thuiszorgproducten en artikelen gericht op vijftigplussers tref je aan in het assortiment.
Is Farmaline betrouwbaar
Farmaline.nl is de online apotheek van Apotheek Shop Apotheke BV, gevestigd in het Nederlandse Sevenum. Bestellen gaat heel eenvoudig via de gebruiksvriendelijke website. Je kan de klantenservice telefonisch en per-mail bereiken. Daarnaast is het mogelijk om een brief te sturen naar het adres in Sevenum. Met je gegevens wordt vertrouwelijk omgegaan. Als je gezondheidsproducten wil kopen, dan is het belangrijk om over goede informatie te beschikken. Farmaline voorziet de producten zoveel mogelijk van gedetailleerde informatie, foto’s en bijsluiters. De webwinkel was in 2017-2018 winnaar van de ABN AMRO Webshop Award Nederland in de categorie Drogisterij. Zijn de beoordelingen die Farmaline krijgt altijd positief? Er zijn positieve recensies te vinden die betrekking hebben op de scherpe prijzen, service en snelle levering, maar ook ervaringen dat de levering langer duurde dan beloofd.
Klantenservice en klachten
Heb je vragen aan Farmaline, dan kan je eerst kijken of je het antwoord kan vinden bij de FAQ, die antwoorden bevat op de meest gesteld vragen. Wil je liever persoonlijk geholpen worden vanwege een specifieke vraag of klacht? Dan kan je de klantenservice op meerdere manieren bereiken, namelijk telefonisch, via een chat of door het invullen van het contactformulier. Als je een klacht, een vraag of opmerking over de veiligheid van een medisch product hebt, dan is er een speciaal e-mail adres dat je kan gebruiken om een bericht te sturen.
Wil jij ook beoordelen?
Heb je al ervaringen met Farmaline.nl? Als je iets kan vertellen over de snelheid van je levering of over het afhandelen van een klacht of probleem, dan nodigen we je graag uit om een review achter te laten. Ook als je andere opmerkingen hebt die nuttig kunnen zijn voor toekomstige klanten van deze webshop, dan is het fijn als je die wil delen. Deze beoordelingen helpen anderen verder om een weloverwogen aankoop te doen.




Per ongeluk op betaling met overschrijving geduwd. Al jaren klant en bestel maandelijks voor meer dan 100 euro. Er kan niks gedaan worden om de bestelling toch op te sturen. Zelfs niet als ik betaling mail. 3 dagen wachten voor het verwerkt wordt. Klopt ook niet. Dan zit er nog een weekend tussen en krijg je na 2 weken je bestelling die je dringend nodig had. Schandalig om trouwe klanten in de steek te laten. Jullie kunnen goed genoeg zien dat er altijd onmiddellijk betaald wordt. En voor de goedkoop moet je het ook niet doen. Ik heb helaas mijn produkt elders moeten bestellen omdat het dringend was. Liponixx bij farmaline 67 euro bij vitapharma betaal ik 44 euro. Een verschil van 23 euro
En de bestelling had ik na 3 dagen.
Foei foei foei om trouwe klanten zo te behandelen.
Heb een bestelling geplaatst en onmiddellijk betaald. Moest mijn pakje 2 dagen later krijgen maar b post heeft het niet geleverd want pak was beschadigd en ze hebben het terug gestuurd naar formaline.6 dagen later had formaline mijn pakje terug en dus kreeg ik een terugbetaling. 3 weken later echter nog geen betaling ontvangen. Heb gebeld en zou 5 à 6 weken duren eer ik mijn geld terug krijg. Dat vind ik ronduit schandalig . Ze hebben intrest van uw geld en ik kan geen medicatie herkopen want was een hoger bedrag en financieel kan ik dat niet. Ik kocht regelmatig bij hun en deed altijd positieve reclame maar dat is nu zeker gedaan. Zeker nadat ik een koele kikker aan de telefoon heb gehad van bij formaline. Wat kun je als consument daaraan beginnen buiten hun overal negatieve reclame te bezorgen.
Bedankt aan Farmaline voor de snelle, duidelijke en vriendelijke reactie op een vraag via mail, dat wijst op een uitmuntende klantenservice!
Verder altijd correct bij bestellingen en leveringen8
Daarom van mij een 10/10 voor alle 'items'...
Ik deed onlangs een bestelling van een 4 tal producten. Door een storing met de WiFi ging de bestelling 2 keer door en moest ik ook twee keer betalen.
Ik had zowel telefonische als mail contact met de klantenservice en ze hielpen me daarbij heel goed verder.
Hun duidelijke en vlotte uitleg zorgde ervoor dat ik uiteindelijk 1 pakket mocht terugsturen en kort daarna de extra betaling terug op mijn rekening had. Ik vind de site en de medewerkers dus heel betrouwbaar. Met dank aan Linsy die me goed verderhielp.
De product beschrijving is zeer verwarrend en ík bestel voor de eerste keer bij deze firma. Blijkbaar bestel ik producten bestemd voor 2 verschillende toestellen ttz naalden en teststrips. Beide producten worden anders beschreven. Ik bestel van beide onmiddellijk een duopack. Mijn eerste bestelling komt snel toe maar dan blijkt het duopack teststrips niet bruikbaar te zijn. Klantenservice of hoe je het ook noemt zegt niets te kunnen of mogen omruilen. Dus het is een zeer dure winkel, hebben totaal geen begrip voor de klant en heeft geen greintje hulp geboden. Ik zit nu met twee dozen waarmee ik niets kan doen. Deze firma loopt ongeveer 750€ per maand aan medicatie mis. Ik koop er NOOIT meer
Al langer als een week aan het wachten op hondenvoeding meer dan 70€ opgelicht, klantendienst trekt op niets. ze vertellen alleen maar leugens ,houden de mensen aan het lijntje en sturen dan je geld nog niet eens terug. Pas ermee op! Voel me genoodzaakt een klacht in te dienen voor oplichting en diefstal!
Door nieuwe website is het niet meer mogelijk bestelling die door omstandigheden niet ontvangen kon worden ,gewoon terug op te sturen .eigenaardig dat een nieuwe site er voor zorgt dat het voor een klant met pech onpraktisch wordt , men zou toch eerder andersom verwachten?
Al jaren klant bij farmaline, maar nu reeds 2de keer dat ze een verrassing beloven bij pakje besteld voor een bepaald datum boven de 39euro en 2de keer niets ontvangen, jammer maar zo geraak je dus vaste klanten kwijt... beloof je iets, doe het dan
Slechte ervaringen
Ontbetrouwbaar: Pakje retour gedaan verschillende keren gebeld met de klantendienst verschillende keren gemaild daar word totaal niks mee gedaan bestel beter niks want je bent je geld kwijt totaal ontbetrouwbaar zelf niet een ster waard
slecht produkt " telefonich kontact 3 maal geen reactie
...h
Heb twee weken terug een bestelling geplaatst maar deze nooit ontvangen. Vroeger was ik zeer tevreden bij farmaline maar nu wat loopt er mis. Voorlopig plaats ik geen nieuwe bestellingen meer bij hun. Ook wanneer ik hun mail geen reactie.
9dagen geleden besteld, van mijn rekening gegaan en tot nu op heden niks ontvangen!!
Bestelling geplaats op21/3.
Alles was voorradig stond vermeld bij product, betaalt, dan krijg ik email dat produkt niet meer voorradig is voor levering
Vandaag 5/4 En nog altijd niets ontvangen .
Farmaline doos van product beschadigd aangekomen omdat er geen enkele bescherming bij zit. Wou retourneren omdat het ook verkeerde product was, dus wou ruilen. Retour geweigerd. Mail onbeantwoord. Review geweigerd. Ze schrijven het zelfs op hun website. Goede reviews worden beloond, slechte reviews worden niet toegelaten. Ze kunnen dus niet om met feedback, zoeken geen oplossingen, slechtste service ooit. Negeren is hun werkwijze.
een SMILABELL spray zit bij levering verstopt: FARMALINE WEIGERT TERUGBETALING,
Pas na 9 dagen een bericht gekregen dat mijn bestelling ingepakt is. En dit is geen eemalige ervaring. Ik heb gevraagd te annuleren voor de bestelling ingepakt is. Dat kan volgens hun informatie, alleen hebben ze dit niet uitgevoerd. Heb elders moeten bestellen omdat ik medicatie sneller nodig had. Nu zal ik het twee keer hebben.
Ik ben al jaren trouwe klant . Nu bestelde ik eucerin douche gel . Bij het openen van pakket zag ik direct dat er een plastic zak rond gedaan was wat ik heel vreemd vond . Later zag ik dat er een grote hoeveelheid uitgelopen was ! Verpakking is waarschijnlijk gescheurd . Direct foto’s genomen en mail gestuurd. Geen enkel antwoord of reactie. ! Toen telefonisch contact opgenomen. Die vrouw zei me dat ik alles moest bijhouden . Heel de doos is inmiddels smerig ! Staat nu in garage . Zeer teleurgesteld in deze firma nu ! Ga voortaan bij een andere online apotheek bestellen .
Had een review geschreven over 1 van hun producten die ze verkopen (multivitamine), dat de vitaminen die er inzaten, veel synthetische of slecht-opneembare vormen bevatten. Ook zelfs dat er kleurstoffen inzaten die verboden zijn in veel landen en al lang bekend is hiervoor.
Ze hadden natuurlijk mijn review verwijderd/niet toegestaan.
Gebruik sindsdien geen Farmaline meer, want ze priotiseren duidelijk geld en het maakt niet uit of hun klanten slechte producten kopen.
Heb nu Vitaminstore gevonden die wel moeite doet om alleen gezonde en veilige supplementen enz. te verkopen.
Bestelling geplaatst, na 2 weken contact opgenomen, verschillende keren en dan plots een mailtje dat de producten uit voorraad zijn, terwijl ze op de site nog beschikbaar staan.
Verkeerde levering en het niet terug nemen van het product. Geen vergoeding.
Nooit meer bij deze site bestellen reden zijn ongeveer 10 dagen lang nog steeds mijn bestelling niet binnen gekregen.


If I could give 0 stars to Farmaline's service, I'd do that. Worse experience ever. So here just the fact for everyone to shape their own ideas.
Before Christmas, I ordered 1x Solgar Calcium Magnesium Plus Zinc 250 tabletten and 1x Solgar Advanced 40+ Acidophilus 120 capsules.
I received my ordered on the 23rd of Dec (on time), but the glass bottle of one of the items arrived broken with all pieces of glasses among the tablets. The bottle was poorly wrapped in a too much of a big box. The value of the purchase is € 25,20. I reported the situation right away to the client service and attached pictures.
No answers at all. So on the 28th I call the client service. The person at the phone tells me that a colleague has JUST answered to my mail. She asks me to wait for that email and take it further from there. I do. No email ever arrives to my mail box. So the day after I call again. The person at the phone tells me that in the email it's written that I have to send more pictures (box, label, packaging material, other items in the box) for Farmaline to start an investigation. I think it's slightly too much for a badly packed item that got broken during transportation, but hey, okay, I make and send the new requested pictures.
No answer. On the 2nd of Jan, I make use of the chat service to check in about the status of the investigation. Answer: they haven't received my last mail. I send a screenshot and re-send the email. Answer: the person behind the screen cannot check if the new mail has arrived. Confusing: why the first one yes and the second one no? Also upsetting.
I call again. Answer: they've received my new email and will process it fast. I tell them I think this situation is not worthy the time I'm wasting and that's really frustrating me. I'd only like a clear answer: shall that also be that Farmaline won't do anything to refund me or send a new item to replace the damaged one.
No news. On the 6th I call again. The person at the phone tells me that she is very sorry I haven't received any reactions yet and promises that she'll ask her collegues to get back to me really fast. I tell her that for me this is the last time I look for a contact with the client service of Farmaline. Afterwards I'll consider the situation not professionally handled and close my relationship with them.
Today is the 9th and I haven't received any news. I'm not counting on them either.
I'm sure that when a company is on the market, the intention is to provide people with the best service possible and on the basis of trust, I'd never post such a review. But the way Farmaline has handled this with me is so unprofessional and disrespectful that I though it has to be shared.
Maatbekertje bij dexsil forte ontbrak in de zending. Vorige keer was het stuk
Ik zou niet bij Farmaline bestellen. Ze beloven een goede levertermijn maar dit klopt langs geen kanten. Na een week heb ik nog steeds geen nieuws over mijn levering.
Er zijn betere concurrenten op de markt.
Qua prijs liggen ze allemaal in dezelfde lijn maar anderen geven een betere service.
Behulpzame klantendienst, interessante promoties en vlotte levering
Zeer snelle levering en veel goedkoper
Nog nooit problemen gehad !!!
Dingen lijken goedkoop, maar vervolgens komen ze niet aan. Als je service te pakken krijgt, liegen ze dat het pakketje geleverd is volgens hun systeem, en beschuldigen ze jou van fraude. Je geld ben je kwijt. Na veel aandringen, krijg je te horen dat je verder onderzoek moet afwachten, en zo houden ze je bezig tot je het opgeeft.
Zo zijn dingen uiteindelijk heel erg duur.
Sinds formaline is overgeschakeld op levering met mondial relay loopt vertragingen de spuigaten uit. Pakket is weg , zijn aan uit zoeken, is geleverd maar komt nooit uit .. ongelofelijk slecht , producten zijn goed prijzen zijn goed maar leveringen zijn niet bestaand of slecht. Gans gedoe om je levering of geld terug te krijgen
besteld daarna begint de ellende,niet devolgende dag leveren en moeilijk bestelling te volgen
ik zal hier niet meer kopen








FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Farmaline een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 40 beoordelingen geplaatst over Farmaline. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,5 gekregen, waarbij 35% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Farmaline actief?
Farmaline is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) verzorging & gezondheid.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Farmaline reviews? Dan kunt u naar de website van Farmaline gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.