
Lebara reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Reviews en Ervaringen Lebara
Het hoeft je geen enkele moeite te kosten om snel een sim-only abonnement voor de smartphone te regelen, net als het opwaarderen van je prepaid smartphone. Er zijn meer dan genoeg aanbieders. Omdat hij echter het liefst met de beste bedrijven werkt, wil je weten of Lebara voor jou een perfecte aanbieder van dergelijke diensten is. Speciaal voor jou hebben we daarom de beoordelingen van gebruikers van Lebara gebundeld en maken we je er hier deelgenoot van. Zo kun je een weloverwogen beslissing nemen en al dan niet kiezen voor Lebara.
Over Lebara
Lebara bestaat al vanaf 2001. Achter de oprichting gaat een prachtig verhaal schuil. Het bedrijf is namelijk gesticht door drie migranten, die voordeliger naar huis wilden bellen en meer vrijheid wilden genieten als het om bellen met de smartphone ging. Een en ander resulteerde in de onderneming zoals die nu is. Lebara biedt voor iedereen dezelfde voordelige sim-only en prepaid bundels. Wat je niet gebruikt, betaal je bij Lebara niet. En dat vindt men bij deze aanbieder niet meer dan logisch.
Waarom kiezen voor Lebara?
Voor de mensen achter Lebara zelf is helder waarom je zou moeten kiezen voor deze aanbieder. Dit doe je vanwege de prijzen die erg aantrekkelijk zijn en vanwege de grote mate van flexibiliteit. Bovendien is het netwerk waarvan Lebara gebruik maakt al verschillende keren als beste netwerk getest. Ook biedt Lebara de mogelijkheid om vanuit een zelf aangemaakt account de bundels gratis aan te passen. Daarnaast kun je al je smartphone zaken simpel regelen vanuit de speciale Lebara app, eenvoudig te downloaden vanuit de App Store en Google Play.
Is Lebara betrouwbaar?
Als je de gebruikers vraagt dan moeten we deze vraag met een volmondig ja beantwoorden. Zoals de oprichters zelf wilden geniet je de nodige vrijheid als je voor Lebara kiest. Het netwerk is zeer betrouwbaar en staat voor snelheid en een maximaal bereik. Wat dat betreft kun je echt op deze aanbieder rekenen. Een foutje maken mag bij deze aanbieder van flexibele sim-only en prepaid, want je kunt steeds opnieuw je bundel aanpassen, en dat geheel kosteloos. Het rapportcijfer 8,8 vertelt hoe de gebruikers van Lebara tegen de dienstverlening aankijken.
Klantenservice en klachten
Hoewel het zo goed als onmogelijk lijkt - want zoveel informatie biedt Lebara - kan het voorkomen dat je graag iemand van de onderneming wilt spreken. Of dat je een klacht hebt over de dienstverlening. Ook dan biedt deze aanbieder verschillende opties. Lees eerst altijd de veel gestelde vragen goed door, vaak staat daar ook jouw vraag tussen en vind je dus ook het antwoord. Verder kun je live chatten met een medewerker van Lebara, kun je contact zoeken via Twitter, via Facebook en kun je daarnaast ook gewoon telefonisch contact opnemen. Hadden we anders verwacht van een specialist in sim-only en prepaid?
Wil jij ook beoordelen?
Je mag de gebruikers van Lebara dank zeggen. Dankzij hun beoordelingen weet jij nu voor jezelf of je ook voor deze aanbieder kiest of niet. Zo zie je maar hoeveel baat je kunt hebben bij een beoordeling. Is dat een reden om voortaan ook een beoordeling te schrijven? Daar gaan we wel een beetje vanuit natuurlijk.

Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Lebara is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Lebara bestaat al sinds 2002 en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Lebara lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Lebara.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van Lebara is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Bekijk zeker even de website van Lebara.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Lebara.
Drie keer heb ik gebeld en drie verschillende antwoorden gekregen. Heel onprofessioneel.
Slechte service onbeschofpersoneel slechte klantenservice oplichters
Twee maanden na overstap naar een echte provider wordt er per maand €1.- in rekening gebracht. Lebara klantenservice gebeld en wordt er een l*loverhaal opgehangen over extrakosten. Het gaat mij in principe niet over die 2 €.
Blijkbaar heeft Lebara die harder nodig dan ik.
Ik heb een lebara sim only abonnement genomen die gaat in op 30 sept 2022 moet ik die activeren of kan ik die gewoon gebruiken
Oplichters met verdubbelen van beltegoedkaartjes, verdubbelen ze ook de kosten.
Denken dat het een leuke aanbieding is maar uiteindelijk zijn het oplichters en lekkermakerij!!
Zodat zij geld verdienen aan beltegoed kaartjes.
€20 = €40 via beltegoed.nl
Lebara berekend het gesprek dubbel..
Bvb gesprek kost € 7,- wordt € 14,- afgetrokken.
Voor bellen naar servicenummers heb ik een apart toestel.
Zeeeerrr slecht!!!
Heb zeer slechte ervaring met lebara. Zij misleiden hun klanten. ZE hebben geen klachtenafhandeling op hun website. Selchte service en ik zal deze telecoomprovider aan niemand aanbevelen.
Ze heben mijn abonement zomaar weer voor twee jaar verlengd en ik krijg geen bewijs te zien hoe ze dat hebben gedaan.
Ik had online bij Lebara een sim only abonnement gekocht, en na 2 dagen geannuleerd, omdat ik toch elders een abb. wilde afsluiten. Annuleren bij Lebara was geen probleem, ik zou een annulerings bevestiging per mail ontvangen, en binnen een paar dagen zou de betaalde eerste maand teruggestort worden. Helaas”¦. 4 wkn. later en 3 telefoontjes verder, met steeds hetzelfde antwoord , maar er gebeurd verder niets ! Blij dat ik toch een andere provider heb genomen ,nu alleen de afhandeling van Lebara nog !
Sim only aangevraagd bij lebara. Dit zou ingaan op 25 december met nummerbehoud. Het is nu 6 januari en ik heb nog steeds geen verbinding. Alleen thuis met WiFi maar voor de rest niks. Ik heb al meerdere keren met ze gesproken en ze zeggen steeds binnen 24 uur is het opgelost, dus niet. Ga dus nooit meer lebara nemen en raadt het niemand aan. Laatste telefoon gesprek wordt er gewoon in mijn gezicht opgehangen terwijl ik normaal om hulp vraag. Gewoon weer terug naar tele2 dat is wel een normaal bedrijf.
Na gebeld te zijn door een medewerker van lebara wat achteraf een ander bedrijf blijkt te zijn heb ik een abonnement voor 24 maanden afgesloten. Na duidelijk en expliciet duidelijkheid gevraagd te hebben over verloop van kosten en internet data hebben zij mij misleidende en onjuiste informatie gegeven. Vervolgens Na iemand van lebara gesproken te hebben blijken er buiten bundel kosten met een max van 10 euro, internet loopt gewoon door maar je betaald maar max 10 euro werd er verteld. Kijk uit want je internet word verbroken en je kunt helemaal NIETS MEER tot je volgende maand in gaat.
Waardeloos bedrijf met valse voorwendselen!!!
Een seniorenmobiel gekocht met prepay ban Lebara.
Voor mijn moeder die in een verpleeghuis verblijft.
Dochter in buitenland dus moet voldoende tegoed op mobiel staan.
Na overlijden prepay tegoed van bijna 48 euro weg!
Geen coulance en geen teruggave.
Nooit meer Lebara!!!!
Na bestelling en aanvraag nummerbehoud blijven ze heel veel mailtjes sturen om je kaart te activeren, terwijl de kaart nog niet geactiveerd KAN worden! Zeer irtitant en onnodig.
Sluit geen abonnement af, ze liegen je voor en beroepen zich vervolgens op voorwaarden.
Vroeger altijd prepaid en tegenwoordig een abonnement. Nooit problemen mee gehad en erg fijn dat ze meedenkend zijn bij de klantenservice!
Lebara is dan wel niet duur, maar wanneer internetten stopt bij de grens is het dus wel anders
Afgelopen woensdag telefonisch contact gehad en na vele malen bellen ivm problemen met mijn simkaart heeft Davey het goed opgelost. Top!
Ik was altijd heel tevreden. Ik gebruik data voor mijn laptop op de camping. Nu 3 GB gekocht plus 3 GB gratis maar men heeft er beltegoed van gemaakt. Dat is maar ongeveer 1 GB in data en toen was het op. Man via chat was zeer onvriendelijk. Deed alsof ik een oplichter ben. Op Twitter geen antwoord. Ben al 10 jaar trouwe klant. Ga nu weg daar.
Schrijf een review over Lebara
Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Andere gerelateerde bedrijven



FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Lebara een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 17 beoordelingen geplaatst over Lebara. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,4 gekregen, waarbij 25% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Lebara actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Lebara reviews? Dan kunt u naar de website van Lebara gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.