Online.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Online.nl ervaringen
Ben jij niet zeker of online.nl de juiste keuze is? Lees hieronder dan alle ervaringen, reviews en beoordelingen van online.nl van consumenten en door consumenten. Heb jij nou zelf ook ervaringen met online.nl en wil je deze graag delen met andere? Schrijf dan een revieuw en laat andere consumenten profiteren van jou ervaring met Online.nl!
Over Online.nl
Online.nl wat vroeger bekend stond onder Euronet en Wanadoo, biedt een breed scala aan internet- televisie - en telefoondiensten aan. In de afgelopen 20 jaar heeft online.nl al een groot netwerk opgebouwd met in 2012 meer dan 500.000 gebruikers. We kunnen dus wel spreken van een telecom bedrijf wat meeteelt met de grote jongens! Online.nl is een telecom bedrijf wat inhoud dat zij alles doen met internet, telefoon en televisie. Zo kan je dus losse abonnementen hiervoor afsluiten, maar ook gecombineerde pakketten en alles in 1 pakketten. Deze combinatie pakketten en alles in 1 pakketten zijn dan ook een stuk voordeliger dan de losse pakketten dus zoek je nog voor alles een aanbieder. Dan is een combinatie of alles in 1 pakket het beste een voordeligste!
Gratis overstappen en 100% garanatie van een goede start!
Online.nl zorgt ervoor dat u gratis kunt overstappen en dat u oude abonnement door hun wordt opgezegd. Je hoeft als consument je dus alleen aan te melden bij Online.nl en de rest doen zij voor je! Daarnaast zorgen ze met de 100% installatiegranatie ervoor dat je als consument verzekerd bent van een goede start van Online.nl!
Waarom Online.nl?
Online.nl biedt al jaren lang een uitstekende dienst voor een goede prijs. Daarnaast heeft online.nl een eigen ip-netwerk waardoor ze een betrouwbaar netwerk hebben wat gegarndeerd een snelle interverbinding biedt. Met een vloeiende start daarbij is Online.nl een uitermate geschikte telecom aanbieder.
Het bedrijf Online.nl is geverifieerd door ons.
De webshop Online.nl is al jaren een betrouwbare partij om te bestellen.
Online.nl is lid bij de KvK (kamer van koophandel) en hun website beschikt over een SSL certificaat (het groene slotje).
Dit slotje geeft aan dat het veilig is om te bestellen via de online betaalmethodes die ze aanbieden.
Online.nl maakt gebruik van de meest voorkomende betaalmogelijkheden in Nederland.
Online.nl is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Wij raden het aan om eerst even op de website van Online.nl te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Op 25-11-2021 een glasvezel abonnent afgesloten wat binnen enkele maanden actief zou zijn en ja mijn buren werden aan gesloten op glasvezel half mei 2022.
Bij mij was het misgelopen geen huisaansluiting, daar ging online.nl onmiddellijk voor zorgen.
Meer als 70 telefoontjes en e-mails met Online.nl en DeltaFiber en Van Gelder Telecom B.V. en uiteindelijk ook nog Guidion was het zover, we hadden glasvezel binnen liggen.
Ik vindt dat ik als trouwe klant van Online (25 jaar) wel heel veel moeite heb moeten dan om de glasvezel kabel aansluiting te realiseren.
Nu het volgende het abonnement van 25-11-2021 zou volgens hun verjaard en vervallen zijn en niet geactiveerd zou worden.
Op 30 maart en 1 april 2023 heb ik ruim 35 minuten met meerdere medewerkers van online.nl dit onderwerp telefonisch besproken.
Ik kon online alleen zelf een abonnement afsluiten van 500mb + tv compleet voor 79,50 per maand, maar de aanbieding op hun website was een abonnement van 500mb + tv compleet voor 45,= per maand en na 6 maanden 65,= euro per maand.(verschil van €294,- per jaar)
Ik heb daar weer contact over opgenomen en mij werd verteld dat is alleen voor nieuwe klanten, hierop hadden ze als oplossing dat ik als bestaande klant moest worden uitgeschreven en als nieuwe klant genoteerd moest worden om mij deze aanbieding te kunnen doen.
Uiteraard op 30 maart daar ook nog een mailtje over verstuurd dat ik de aanbieding tegemoet ziet.
Tot mijn verbazing zie ik dat op 13 april 2023 tocht het abonnement van 25-11-2021 geactiveerd hebben, na heel veel telefoontje en e-mails komt het hier op neer ze hebben niets te maken wat mij belooft of toegezegd is de aanbieding geld alleen voor het KPN netwerk en niet voor het Delta netwerk waar ik opzit en verder moet ik maar bewijzen wat mij telefonisch is toegezegd.
Na alles wat de revue gepasseerd heeft zijn wij het zat van het kasje naar de muur gestuurd te worden en dat ons product en prijzen worden toegezegd die niet mogelijk blijken te zijn willen we van Online.nl af, maar daar dient zich het volgende probleem aan dit kregen we als antwoord bij het beëindigen van ons abonnement: Je bent op de hoogte van de aanleg van glasvezel bij jou in de straat en in de woning. Op het moment dat het abonnement daadwerkelijk ingaat, gaat ook je contract in. Bij jou is het glasvezel abonnement ingegaan op 13-04-2023 en je bent een contract voor 12 maanden aangegeven en kun je per 13-04-2024 beeindigen.
Ik ben razend over de houding van Online.nl, geen service geen klant vriendelijkheid en als je de service afdeling mailt krijg je vaak “Undelivered Mail Returned to Sender” ik kan het iedereen afraden om hier klant te worden na alles wat ik heb mee gemaakt de laatste 19 maanden.
Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
Zeer slecht! Misselijkmakend slecht!
Online.nl zijn op een malafide manier zijn producten aan het verkopen. Bij het afsluiten van het contract alles in 1 staat er bij hoe fijn het is programmas op te nemen, reclameblokken door te spoelen en terug te spoelen. Alles voor jouw gemak. Dit ging 2 maanden goed en alle rtl zenders konden niet meer worden opgenomen en doorgespoeld. Vanaf vandaag kan dat ook niet meer bij SBS6, Net5, Veronia/DisneyXD en SBS9. Pure misleiding bij de verkoop. Ik heb aangegeven het contract te willen breken na 45 minuten in de wacht te staan. Dat kan natuurlijk ook niet zomaar. Trap er niet in. Online heeft slechte service en komt beloften niet na. Ik ga gerechtelijke stappen nemen en hoop dat veel mensen door dit te lezen een andere provider kiezen, bespaart een hoop elende.
Ergen in 1999 lid geworden van toen nog Euronet. Altijd een analoog lijntje. Eigenlijk nooit wat veranderd tot halverwege 2016. Mijn kinderen wilden graag gamen en ook netflix kijken. Dus een upgrade bij Online gedaan naar 100 Mb internet en digitale tv. Half oktober 2016 zou mijn nieuwe contract ingaan.
Een heel uitgebreid verhaal zou teveel ruimte innemen. De korte, hele korte versie, account verdwenen, incl bijna mijn email adres. Weken zonder internet. Eerst helemaal geen installatie pakket, maar dat was geen probleem, er zou een monteur komen”¦”¦ deze mocht na contact met online niets uit zijn auto halen(?). Weg was de monteur en mijn internet.
Enfin, na uren en dan ook echt uren en zeker 30 keer bellen, 4 installatie paketten verder, ook echt aan de deur gehad, na 10 weken eindelijk de juiste persoon aan de lijn en, haleluja, mijn internet en tv en telefoon werkzaam. Het is inmiddels januari 2017. Ook wat compensatie gehad, maar gezien weken internet met 2 studerende kinderen via mobiel internet, mager maar ok.
Ik heb mijn poot stijf gehouden bij een contract van 12 maanden, dit was ik namelijk ook aangegaan. Wel heb ik dit contract zeker 10 keer door moeten mailen naar diverse afdelingen en email adressen, voor ze er echt niet onder uit meer konden, net als de prijs van 66 euro per maand. Het contract ging echter pas 1 januari 2017 in.
Enfin, 100 Mb/sec, verrukt roep mijn zoon dat er wel 3 Mb/sec binnenkomt (via een kabel) op de playstation. Internet valt ook steeds weg. Wel contact met de wifi, vol signaal, maar geen verbinding met het internet. Heel vervelend, net als je iets moet bevestigen met internet, weg verbinding. Op topdagen word wel 10 keer de stekker van de wifi er uit getrokken. Het meest gebruikte onderdeel van het Online netwerk is de stekker van de wifi.
Afgelopen december, alles weg. TV, internet (kabel en wifi) en telefoon. De stekkermethode mocht niet meer baten. Gebeld met Online. Van afstand alles geprobeerd. Er moet echt een monteur komen, er is kompleet iets mis, zei de jongeman aan de andere kant. Ok, na 10 dagen (geen internet zijn we inmiddels wel gewend) een monteur. Verrek, de man ging heen en alles deed het weer.
Betaal inmiddels ook 75,50 per maand. Ergens een verhoging van 4,50 en nog eens 5 euro binnengeslopen. Zeker als dank voor een trouwe klant. En wat blijkt, die monteur kost me ook nog 30 euro. Bij het Online team wist men mij te vertellen dat het een wifi probleem betrof en die kosten zijn nu eenmaal voor de klant. Uitleggen dat een eerdere medewerker een monteur heeft gestuurd omdat het probleem niet op te lossen was, mocht niet baten. Het was net een robot. De enige reactie, die keer op keer herhaald werd was :”Hier staat, wifiprobleem, dus dan zijn de kosten voor de klant.” Ik heb hem veel plezier gewenst met die 30 euro. Geniet er van. Koop een ballon en ga het vieren.
Wat een geluk van die 12 maanden”¦.ga nu kpn uitproberen. Kan nooit rotter zijn dan online.
Triest dat je als bedrijf een klant van ruim 15 jaar zo wegjaagd. Een week na mijn opzegging werd ik gebeld door online. Jammer dat iemand na anderhalf jaar weggaat, zei iemand enthousiast, dat zien we niet graag. Misschien mag ik u een leuke aanbieding doen. Heb daarop mijn oude klantnummer gegeven. Dit ken ik toch uit mijn hoofd na tig keer bellen. De man was kansloos.
Mijn man heeft bij brickshop.nl een Lego doos besteld, die ik ook al had gekocht. We zaten dus met 2 dezelfde dozen. Ik heb gelijk de volgende ochtend geprobeerd om mijn order te annuleren, deze was tenslotte nog niet verwerkt. Er werd mij verteld dat ik de bestelling niet meer kon annuleren, maar wel retourneren. Deze mailwisseling was al op verwijtende toon met verontwaardiging waarom ik wilde annuleren.
Ik heb het pakket, na ontvangst, binnen een paar dagen geretourneerd. Brickshop heeft mij niks laten horen nadat ze de retour hadden ontvangen. Ik ben 2 weken later dit zelf gaan navragen. Ik kreeg te horen dat mijn retour niet binnen 2 weken bij hun binnen was dus dat ze het pakket alleen retour zouden nemen als ik nog eens 6,95 zou overmaken. Dit vond ik erg vreemd, aangezien ik de verzendkosten ook al zelf had betaald. En volgens de Nederlandse wetgeving mag je een bestelling binnen 2 weken terugsturen, deze hoeft niet binnen 2 weken bij het betreffende bedrijf aanwezig te zijn. Nogmaals een mailwisseling om uit te leggen dat door de feestdagen de zending wat vertraging had opgelopen, maar totaal geen begrip, opnieuw verwijten.
Ik heb toch maar die extra 6,95 overgemaakt, want ik wilde alles afgehandeld hebben. Gelijk gemaild dat het geld was overgemaakt. Hier vervolgens niks op gehoord. Ik heb de volgende dag nogmaals een mail gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten. De reactie die ik daar op kreeg was dat ze het pakket niet meer retour nemen en ze hebben het weer opnieuw naar mijn opgestuurd. Nu heb ik dus verzendkosten en extra 6,95 aan brickshop betaald en nog steeds niet mijn geld terug. En ik zit met een Lego doos waar ik niks mee kan.
Brickshop houdt zich helemaal stil. Ontzettend klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!
Poorten op modem allen dichtgezet waardoor het niet mogelijk is om spelcomputers, settopboxen, thuisservers en dergelijke aan te sluiten.
Klantenservice schrijft letterlijk "los dit zelf maar op"
TV kwaliteit ver beneden de maat, wat zij HD durven te noemen is wat te vergelijken met analoge TV.
Schrijven klakkeloos bedragen van je rekening af.
Overstapservice is dusdanig laks dat je op dubbele lasten kunt rekenen.
Na 2,5 week nog geen geleverde goederen ondanks wel betaald. Keer op keer geen antwoord op mijn herhaaldelijke verzoeken om communicatie via telefoon en e-mail. Uiteindelijk aangifte gedaan van oplichting. Wat een slechte zaak!
Wat een slechte service zeg bij online en tv & internet werkt voor de helft van de tijd maar half en inmiddels zit ik 6 DAGEN!!! zonder tv & internet. Dit heeft me 2 werkdagen gekost (werk vanuit huis), 10 tallen telefoontjes, veel tijd (denk alleen maar eens aan alle telefoontjes naar de klantenservice), dan nog eens alle irritaties en van het kastje naar de muur gestuurd worden.De aanbieder is vrij goedkoop, maar in dit geval goedkoop is duurkoop. GEEN aanrader!!!
Heb inmiddels veel verschillende medewerkers gesproken en ze zeggen allemaal wat anders. Daarbij werd er eentje zelfs grof en bot en de andere liet me niet uit praten en zette me (zonder iets te zeggen) in de wacht. Alleen al aan wachttijd ben ik al uren kwijt! Hopelijk komt de monteur morgen en zorgt hij dat alles gemaakt is, al moet ik eerlijk zeggen dat ik er bang voor ben dat dit gemaakt wordt morgen.
We maken nu 1,5 jaar gebruik van Internet & TV van Online.nl. In die tijd hebben we tot tweemaal toe al een lange tijd zonder Internet & TV gezeten. De laaste keer moesten we 10 dagen (zonder internet) wachten op een monteur.
Volgens Online.nl is deze slechte service geen reden om onder het contract uit te komen.
Bovendien is de klantenservice zeer slecht te bereiken. Houdt rekening met een wachttijd van 40 minuten.
De klantenservice helpt me niet verder en laat me vaak lang in de wacht staan. Geregeld meer dan een half uur.
Mijn internet is traag door fouten die online.nl heeft gemaakt. Deze fouten worden niet opgelost maar er worden wel continu beloftes gemaakt en dus ook gebroken.
Er is mij op de een of andere manier een nieuw abonnement aangesmeerd die ik niet wil en waar ik op geen enkele manier op heb toegezegd.
Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Goedkoop, maar genoeg zenders en ook nog scherp beeld. Webcare team is behulpzaam en helpt bij vragen. Ik ben tevreden!
3 Maanden ben ik bezig geweest om van deze partij af te komen.
Het begon met de internetverbinding die de laatste paar maanden slecht functioneerde. Hier is meermaals contact voor opgenomen en na 3 verzoeken wist online.nl een monteur te sturen. De trage verbinding wist de monteur voor 2 dagen te herstellen. Daarna ontstonden de problemen opnieuw. Na diverse malen contact te hebben gehad met Online.nl heb ik besloten om naar een andere provider over te stappen.
Vanaf dat moment begonnen de problemen pas echt. Op de website van online staat aangegeven dat je je abonnement (telefonisch) kunt opzeggen. Bij het eerste gesprek heb ik aangegeven over te willen stappen en per direct het abonnement wilde stopzetten. Dit werd bevestigd door de telefoniste en ging het administratief afhandelen. Na het ontvangen van een mail van online begon ik te twijfelen of mijn abonnement daadwerkelijk was opgezegd, dus om die reden nogmaals telefonisch contact gezocht. Wat bleek, nergens was in het dossier opgenomen dat het contract beëindigd moest worden. Vervolgens heb ik nog 4 Ã 5 maal telefonisch contact gehad, met hetzelfde verhaal. Keer op keer was er niets geregistreerd en de telefonisten kwamen met veel excuses, zelfs in de vorm van restitutie. Laatstgenoemde belofte konden ze echter niet per mail of brief bevestigen. Daarbij moest ik ze op hun woord geloven. Aangezien er toch niets werd geregistreerd hoefde ik hier uiteraard weinig van te verwachten. En zo bleek, ook van deze beloften werd niets waargemaakt.
Na deze gesprekken heb ik besloten om de rekening te blokkeren en toen kwam Online.nl na 2 maanden pas in beweging, met de mededeling dat er nog een bedrag overgemaakt diende te worden. Inmiddels is het laatste bedrag overgemaakt (rekening houdend met de maand opzegtermijn) en dit zal tevens het laatste bedrag ooit zijn.
Gezien de wanprestatie op het gebied van product, dienstverlening en administratieve afhandeling voor mij nooit meer Online.nl. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider, zijnde telfort, en dat is werkelijk een verademing. Bij de aansluiting kort contact gehad omdat er geen verbinding werd gelegd en dezelfde dag kwam een monteur langs om het te verhelpen.
Bedenk je dus goed voordat je met Online in zee gaat, want administratie en het behandelen van contractbeëindigingen kennen ze niet.
Ik ben over het algemeen wel tevreden bij online.nl. Soms vind ik het wel wat gedateerd vergeleken met andere aanbieders, maar dat kan ook komen omdat ik een oud kastje hebt (dat denk ik vooral). Ik heb een 20MB verbinding en kan gewoon lekker mijn ding doen met mijn vrouw. We zitten allebei graag op ons tablet spelletjes te doen en dat is prima mogelijk hiermee. De rompslomp welke het meebrengt om over te stappen enz. vind ik het niet waard. Heerlijk bij Online en blijf zeker nog even zitten.
Ik ben al 5 jaar lid van Online.nl en ben begonnen door het zelf te installeren. Toen ging het in iedergeval erg gemakkelijk en kan me niet voorstellen dat dit verandert is. Heb vorig jaar alleen echt een alles in 1 pakket genomen, omdat dit een stukje goedkoper was, omdat ik nog met een oud pakket rondliep. Super tevreden omdat ik werd gebeld toen door Online.
Al jaren lid van Online.nl en alles deed het echt perfect. Tot vandaag! Ik dus meteen gebeld naar de klantenservice en kreeg gelukkig een redelijk kundig iemand aan de lijn (bij sommige bedrijven krijg je echt een druif te spreken). Deze man kon mij prima door de instellingen helpen waarna mijn Wifi het weer helemaal perfect deed. Oorzaak weet ik zelf niet precies, maar het is opgelost.
Ik heb twee jaar geleden gekozen voor Online.nl omdat zij een goede actie hadden. Sindsdien vind ik dat Online erg betrouwbaar is en heb ik eigenlijk geen klachten. Ik heb in twee jaar tijd 1 keer moeten bellen, omdat er wat storing was. Dit is echt snel verholpen en was alls weer goed. Nu heb ik weer me contract verlengd voor 2 jaar.
Ik ben van KPN glasvezel overgestapt naar Online glasvezel en alles is netjes geregeld. Ik hoefde zelf alleen maar alles aan te vragen en de rest was binnen korte tijd geregeld. Eerst kreeg ik internet en een paar uur later was ook mijn tv en telefoon actief. Over de snelheid kan ik nog niet veel zeggen, maar alles lijkt gewoon prima te zijn
Bij Cainway betaalde wij 110 euro en bij Online nu 40 euro inmiddels 3 maanden lid en nog steeds vanaf dag 1 positief! helemaal top dus!
+PRIJS en SNELHEID
Sinds 12 dagen nadat de telefoniediensten zijn omgezet kan ik niet meer gebeld worden. Mijn antwoordapparaat moet ik uitschakelen om zelf te kunnen bellen. Zet ik het aan dan is mijn telefoon dood.
Ik wilde de servicedesk mailen hierover. Maar dat is afgeschermd. Dan maar bellen a 1.00 euro per gesprek en de normale tel. kosten.
De 1e poging ik was nr.7 in de wachtrij, heb een halfuur gewacht en was ik toen pas nr.4. Ik vond het welletjes. Nog 2x geprobeerd nr. 11 op de wachtlijst. Al bijna 14 dagen kan ik niet gebeld worden en er kan geen boodschap worden ingesproken.
Ik ben al een paar jaar op zich tevreden met mijn abonnement maar ga nu toch echt zo snel mogelijk naar een andere provider.
3.- euro plus belkosten kwijt voor iets waar ik niets aan kan doen. Per mail niet bereikbaar. Mijn internetverbinding valt de laatste maanden regelmatig weg. Zeker 8x per dag. Ik heb het er echt mee gehad. Dit noem ik geen service.
Hoi,
Drie maanden terug een nieuw internet aansluiting geregeld. Een wijs mens laat zich goed voorlichten en dan ga je vergelijken. En man man wat een aanbod tegenwoordig. Als je naar prijs kwaliteit gaat kijken is Online.nl een van de beste keuzes.
Op prijs en op snelheid is het gewoon de beste. Aansluiten was ook een fluitje van een cent en configureren van alles was simpel gefixt. Voor elke beginner of leek op het gebied van internet aansluiten en werkend krijgen is het echt TOP!
Mijn levering bleef maar uit en heb meerdere keren moeten bellen. Bleek gewoon niet op het juiste adres aangebeld te worden. Duurt gewoon 2 weken voor ik mijn startpakket in huis had. Zit je dan zonder internet.
Verder is Online.nl goed hoor maar dit soort geintjes kan je aardig moe van worden.
Uit de online vergelijkingen komt Online.nl het beste uit de bus. Ik ben geen specialist en daarom ging ik af op onafhankelijke beoordelingen.
1 maand later kan ik zeggen dat ik tevreden ben. Zowel het aansluiten als de snelheid van mijn internet is goed en dat is alles wat ik nodig heb. Ook ik geef daarom online.nl een voldoende.
Heb goede ervaringen met Online.nl. Alles is snel aangesloten en het is op prijs/kwaliteit gebied een prima speler op de markt.
Ben al jaren lang een tevreden klant bij Online.nl. Alles is goed geregeld en als er wat is dan kan je bellen en ben je snel geholpen. Als ze de service zo houden dan gaan ze nog veel klanten binnen halen en binnen houden.
Loop nu al weken te kloten met die internetbox en krijg maar geen goede verbinding. Heb servicedesk al gebeld maar die helpen me wel maar snap er geen bal van. Uiteindelijk maar overgelaten aan mijn buurman die heeft alles ingesteld. Jammer dat Online.nl me niet kon helpen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Online.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 27 beoordelingen geplaatst over Online.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,4 gekregen, waarbij 50% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Online.nl actief?
Online.nl is vooral actief in de categorie telecom en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) alles in 1 , internet , telefonie en televisie.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Online.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Online.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.