
Orange reviews, ervaringen en beoordelingen

Reviews en ervaringen Orange
Tegenwoordig heeft vrijwel iedereen natuurlijk de beschikking over een mobiele telefoon. Sterker nog, wanneer je geen smartphone hebt valt dit nogal op in de samenleving. De telefoon zelf is natuurlijk van groot belang, maar ook de netwerkaanbieder is natuurlijk belangrijk. Een van de grootste aanbieders van de Benelux is Orange. Wil jij nou graag meer weten over deze telecomaanbieder? Dan ben je hier op de juiste plek. Wij hebben de reviews over Orange voor jou op een rijtje gezet. Lees hier alle ervaringen en neem op die manier een weloverwogen beslissing om van het netwerk van Orange gebruik te maken, of niet wanneer het niet aanspreekt.
Over Orange
Orange is ooit begonnen in het Verenigd Koninkrijk, in 1994. Uiteindelijk heeft in vele landen bestaan, onder verschillende namen, en is het tegenwoordig nog vooral in Luxemburg en België actief. Orange Belgium is dan ook direct een van de grootste aanbieders op de telecommarkt in België en Luxemburg, waar het overigens Orange Communications Luxembourg heet. Bij Orange kun je uiteraard terecht voor mobiele prepaid en postpaid, maar ook voor allerlei andere diensten. Denk bijvoorbeeld aan tv diensten en internet via de kabel in België. Orange is daarnaast ook actief op de zakelijke markt, met internet, vaste telefonie en ook mobiele telefonie. In Luxemburg en België heeft Orange in totaal zo’n 3 miljoen klanten. Het investeert nog altijd in allerlei innovatieve systemen en is genoteerd aan de beurs van Brussel.
Waarom kiezen voor Orange?
Orange is een betrouwbaar bedrijf dat al heel lang meegaat, hoewel dit natuurlijk onder verschillende (handels-)namen was. In al die jaren heeft Orange een betrouwbare naam weten op te bouwen, zowel qua diensten als qua service. Orange opereert in een markt die veel en snel veranderd en probeert hierin altijd voorop te lopen. Orange handelt volgens 4 kernwaarden. Allereerst zetten ze in op convergentie om de mobiele waarde te ondersteunen. Daarnaast willen ze de beste zijn in mobile only, willen ze ieder Belgisch bedrijf diensten aanbieden en willen ze een digitale en culturele transformatie bewerkstelligen.
Is Orange betrouwbaar?
Orange heeft in al die jaren een betrouwbare naam weten op te bouwen. Het feit dat ze al zo lang meegaan laat natuurlijk ook al zien dat ze betrouwbaar zijn. Ze kunnen bogen op 25 jaar ervaring en hebben samengewerkt met vele andere grote aanbieders en bedrijven. De reviews en recensies laten over het algemeen ook een positief beeld over Orange zien. Over het algemeen kunnen we daarom stellen dat Orange een zeer betrouwbare naam heeft weten op te bouwen in al die jaren.
Klantenservice en klachten
Een belangrijke graadmeter van vertrouwen en betrouwbaarheid is de klantenservice van een bedrijf, en zeker ook hoe er wordt omgesprongen met klachten. Allereerst kijken we naar de bereikbaarheid van de klantenservice. Orange is voor klanten bereikbaar via een portaal op internet, maar ook voor mensen die niet bij Orange zijn aangesloten zijn er voldoende mogelijkheden. Je kunt ze contacteren via vrijwel alle sociale media, mail en telefoon. Daarnaast heeft Orange veel fysieke winkels, waar je ook altijd terecht kunt voor vragen. Met de bereikbaarheid zit het dan ook wel goed. Wat betreft de service zelf zijn er vaak positieve verhalen te horen, maar toch ook mindere verhalen. Zo lees je regelmatig dat Orange matig bereikbaar is en niet altijd een oplossing naar tevredenheid weet aan te bieden. De ervaringen op dit vlak verschillen dus nogal.
Wil jij ook beoordelen?
Het kan zomaar zijn dat jij ook ervaring hebt of hebt gehad met Orange. Laat het dan vooral even weten, we zouden het waarderen wanneer je een recensie zou kunnen schrijven. Laat vooral ook weten wanneer je klachten hebt gehad of anderszins contact met de klantenservice, en hoe dit is bevallen. Ook hiernaar zijn we natuurlijk zeer benieuwd. Wanneer zo veel mogelijk mensen hun review achterlaten wordt het maken van een goede keuze veel makkelijker. Zo kunnen we elkaar dus verder helpen. Hoe meer recencies en reviews, hoe beter!




Orange is geverifieerd door ons expert team.
De webshop Orange bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen.
Daarnaast is Orange lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje).
Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via Orange.
Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.
De reputatie van orange.be is positief te noemen.
Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet.
Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen.
Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.
Wij raden het aan om eerst even op de website van orange.be te kijken voor actuele openingstijden.
Hier kun je ook hun uitgebreide assortiment bekijken.
Hierbij wil ik mijn ernstige ontevredenheid uiten over de diensten van Orange, waar ik weer terug naar ben overgestapt. In het verleden heb ik bij Orange gezeten en was destijds zeer teleurgesteld over het bereik en de internetkwaliteit. Ondanks mijn aanvankelijke aarzelingen ben ik enkele maanden geleden overgestapt nadat ik werd gebeld door een medewerker van Orange die mij beloofd had dat er verbeteringen waren doorgevoerd, waaronder nieuwe kabels waardoor de internetkwaliteit veel beter zou zijn. Helaas bleek het beloofde goede bereik en internetkwaliteit niet waargemaakt te worden. Op de eerste verdieping had ik bijna geen bereik, en na aanschaf van een router van het merk Asus, zoals geadviseerd door Orange, werkte mijn internet zeer goed en had ik echt niks te klagen ik was zeer tevreden zelfs al heb ik daarvoor zelf een router moeten aanschaffen want anders had je heel matig wifi. Er ontstonden na enkele maanden problemen met de modem. De lan poorten stopten met werken waardoor de versterker het niet meer deed. Beneden was de wifi instabiel en viel regelmatig uit. Na meerdere contactmomenten met de klantenservice, waarin ik geduldig 2 weken moest wachten vanwege een storing. Waardoor ik een korting kreeg (die niet werd toegepast zoals afgesproken en hiervoor uiteindelijk ook meerdere malen voor moeten bellen) en extra data voor mijn toestel zodat ik deze kan gebruiken als hotspot in huis. Een technicus werd uiteindelijk gestuurd. Hij kwam binnen en deed metingen en concludeerde gelijk dat er geen bereik was, nadat er aan de bekabeling gezeten is meld de technicus dat alles het weer doet. (Dit was overigens niet de wifi problemen waren niet opgelost.) net voordat de technicus klaar is krijg ik terwijl mijn zieke baby huilt reactie op mijn zorgbehoevende baby onacceptabel: “Oefff ik ga er snel vandoor krijg er hoofdpijn van.” Ik heb hierna weer contact opgenomen met Orange en er zou een andere technicus gestuurd worden. (Dit is allemaal niet meer doorgegaan na het volgende.) Recent ontving ik een hoge factuur voor technicus-kosten, ondanks dat het probleem niet was verholpen. Heeft de technicus genoteerd dat er niks aan de hand was waardoor ik de technicus-kosten kreeg. Na aanleiding van deze factuur, heb ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice, ik kreeg een meneer aan de lijn ik heb mijn klantengegevens door mogen geven aan meneer en zodra ik mijn probleem wou melden werd er geschreeuwd en kreeg ik geen kans om mijn verhaal te doen, er werd gezegd dat ik dingen maar niet wou begrijpen deze meneer wou totaal niet met een oplossing komen na herhaaldelijk mijn verhaal proberen te doen en zelf met oplossingen te komen weigert meneer mij te helpen en zegt dat ze “niks kunnen doen” waarop ik reageer met de vraag of hij mij kan doorverbinden met iemand anders aangezien ik zag dat meneer niet richting een oplossing wou komen en hoe meneer met klanten omgaat totaal niet professioneel is, hij wou me niet doorverbinden en bleef herhalen dat er geen oplossing zou komen en hing gewoon op. Nadat ik herhaaldelijk heb gebeld en uren aan de lijn ben geweest met verschillende medewerkers van Orange, werd mij aanvankelijk compensatie beloofd door een vriendelijke medewerkster, maar er was een storing en ik moest binnen een uur terugbellen om dit te regelen, bij mijn latere follow-up werd alles ontkend en werd mij verteld dat ik nergens recht op heb en dat de modem het gewoon doet. Ik heb alle gesprekken genoteerd en opgenomen, en ik ben bereid deze ter beschikking te stellen om mijn situatie te verduidelijken. Ik ben diep teleurgesteld in de gang van zaken en verwacht een snelle en passende oplossing.
constructieve kritiek : neem aub verantwoordelijkheid voor alles wat er fout gaat bij jullie ... een jaar lang ellende , onbegrip, onwil om een stommiteit door jullie mensen ontstaan. Zelfs inmenging van ombudsman telecommunicatie mocht niet baten ... de aanbeveling om compensatie aan klant te geven "wegens administratief geklungel" werd gewoon genegeerd ...ik wil de naam "Orange" nooit meer horen
Men zoon vraagd als nieuwe klant orange aan. Komt er een technieker installeert alles en zeg tja problemen bij activatie en vertrekt komt allemaal wel goed . Nu al drie dagen geen activatie van internet en tv . Iedere keer doorgeschakeld naar andere personen als je de klantendienst beld . Die maken een dossier op ,en een ticket voor Telenet. En dan durven ze op de koop toe ons zeggen dat we geduld moet hebben want Telenet moet dit ook activeren omdat het hun lijn is. Sturen we na de 3de dag een bericht in chat box want dat bellen steekt hem tegen, heeft hij na een half uur wachten nog geen reactie. Dan maar de keuze maken boel annuleren zeker en ergens anders gaan
Blijf weg van Orange!
De volle pot betalen ondanks dat er werken zijn en er niks deftig werkt, oa het volledig wegvallen van mobile data. Pas na 3x bellen werd er toegegeven dat er werken zijn (voorafgaand lag het zogezegd aan mijn telefoon, daarna aan mijn chip). Uiteindelijk kortingen beloven, maar ze niet nakomen.
Rekeningen die betaald zijn via domiciliëring her opsturen via europese domiciliëring. WEGBLIJVEN van die DIEVEN!!!
Datum van ervaring: 01 juli 2023
Orange stuurt facturen ,je belt en dan stuurt men via berichtje U hoeft niet te betalen .alles gaat over een extra
tv decoder voor de 2 de tv.
de decoder werkte twee dagen en dan geblokkeerd door Orange ,nu bel ik elke dag en dit voor 5 dagen , en elke operateur weet het niet en beloven binnen 2 uur opgelost maar niet zo de callcenter weet niet veel en stuur U wandelen met een leugen
orange is een telecombedrijf.dus is één van hun hoofdactiviteiten communicatie.als men belt naar orange steeds beleefde en vriendelijke mensen aan de lijn ,doch zonder beslissingsmogelijkheid n.als je probeert te communiceren via e-mail of sms nooit antwoord,dus GEEN COMMUNICATIE.wij noemen dat een café zonder bier.
mr, kan op hun mail niet antwoorden,er staat onderaan wel in als je de mail hebt geopend dat je akkoord bent met de inhoud.
hoe kan je de inhoud anders kennen !!
zeer spijtig
nieuw zoals iedereen dan zijn ze klantvriendelijk goedkoper dan andere maar net zoals andere als het nieuwe er af is en ze al bekend zijn van naam en zo en al redelijk wat klanten hebben. dan ben je als klant minder waard problemen worden zelden of nooit direct
Ben een 80plusser en moeilijk te been. Twee weken al 15 verschillende personen aan de lijn gehad owv wifi probleem. Tot 3 keer naar een orangeshop in Hasselt gestuurd omdat ze het telefonisch niet konden oplossen en daar ook heel klantonvriendelijk. Ondertussen het probleem nog niet opgelost en moet ik me verplaatsen naar een andere gemeente, op 20 km ver, om naar een andere orange winkel te gaan, zonder de garantie dat het probleem dan wel opgelost gaat zijn. Een echte schande!
Jaren klant bij Orange, altijd mijn facturen netjes op tijd betaald. Nu pakken ze uit met promoties, 10 euro korting levenslang. Bel naar de klantendienst: “sorry meneer, deze zijn enkel voor nieuwe klanten. Als het u niet aan staat, zoekt u maar een andere provider”. De meest ondankbare provider… Ze zien liever klanten vertrekken dan geld te verdienen, echt schandalig en teleurstellend.
Ik was weggegaan bij Orange aangezien mijn internetverbinding thuis vaak zeer slecht was. Ik breng mijn decoder binnen en na 2 maanden krijg ik een factuur van net geen 200€, omdat ik mijn decoder niet zou hebben binnengebracht! Geen bewijs zeiden ze bij Orange, betalen! Ik heb dan een week later een verzendbewijs doorgestuurd. Nadien kreeg ik een bericht van hen, dat ze de decoder net hadden binnen gekregen! Bulshit dus. Ze proberen daar hun zakken mee te vullen. Echt malafide praktijken bij Orange! Slechte verbinding en zeer slechte service! Nu ben ik bij Proximus en daar heb ik een uitstekende service en verbinding! NOOIT meer ORANGE 🤮
Ze lokken met goedkope prijzen eenmaal toegezegd loopt alles mis en urenlange wachttijden om dan uiteindelijk te horen te krijgen dat ze u niet kunnen helpen. Alles loopt er mis en er komt geen compensatie terwijl ze deze wel beloven in het begin . Service 0.0
Slechtste provider die ik ooit heb gezien, als gij problemen hebt helpen ze u nog niet eens mensen ik zeg jullie eerlijk pak nooit een abonnement hier jullie gaan spijt van jullie leven hebben..
Opstart van tv-internet gebeurde niet.
Niet komen opdagen van de installateur na afspraak zonder ons op de hoogte te brengen op 21 november 2021.
Hiervoor heb ik een dag vakantie opgeofferd.
Hierna verschillende weken het probleem laten aanslepen zonder enige oplossing te bieden. Geen opvolging, steeds passieve wachtende positie tot de klant zelf belt om te informeren of er al een oplossing is voor het probleem. Dit is steeds een uur aan de telefoon voor je iemand aan de lijn hebt.
Na escalatie van het probleem zouden ze me de dag erna bellen met de tussenstand. Dit gebeurde niet.
Uiteindelijk zijn we overgeschakeld naar Telenet. Hier was het volledige pakket binnen 3 dagen geactiveerd en werkend.
Hierna volgde een rekening van Orange voor de maand November en December waar extra kosten werden bijgerekend omdat we over de limiet van het mobiel internet gegaan zijn. Dit komt omdat we anders geen toegang tot internet hadden in ons huis. Hierbij wordt de kost van de maand December opgeteld omdat die maand net begonnen was.
Verder heeft Orange bij de vorige huurder nog verschillende maanden extra aangerekend terwijl hij zijn contract al lang had opgezegd.
Ronduit schandalig.
Slechtste klantendienst ooit.
Alles is altijd zeer goed gegaan zolang ik maar voor een abonnement ging. Van zodra ik klachten of opmerkingen had, kreeg ik nergens gehoor. Ik werd van kastje naar muur gestuurd. In de fysieke winkel konden ze me enkel helpen bij het verkopen van iets. Ik ben slachtoffer geworden van malifiede praktijken via orange waardoor ik maandelijks grote bedragen moest betalen. Orange gaf aan dat ze niets voor me konden doen. Het hoofdkantoor was nooit te bereiken. Uiteindelijk ben ik overgestapt naar een andere provider. Deze gaf aan dat ze me niet automatisch konden afschrijven bij orange en dat orange niet bereikbaar was voor commentaar of toelichting. Ik ga waarschijnlijk nog maandelijkse rekeningen krijgen van hen ookal is mijn nummer bij hen afgesloten. Bovendien moet ik mijn decoder opsturen via bpost omdat ze deze in de fysieke winkel weigeren aan te nemen. Gebeurt dit niet binnen de 10 dagen dan hangt me ee' boete van €200 boven het hoofd. Het is ziekelijkmakend hoeveel geld ik kwijt ben aan niets en hoe zij hun handen van alles weg trekken. Ik weet dat ik iets positief moet zeggen in deze review. Laat ik dan maar zeggen dat ik oranje nog wel een leuke kleur vind. En daar stopt mijn enthousiasme dan ook.
Ik raad iedereen aan ver weg te blijven van orange. Maar je hoeft mijn woord niet te geloven. Google staat vol van ontevreden klanten. 😏
Verschrikkelijke service. Onbeschoft en heel veel stomme regeltjes.
Een abonnement afsluiten voor een zieke moeder is gewoon bijna niet mogelijk
RATTEN.
wegblijven!!!!!
Wat een ongeziene situatie. Ze sturen een factuur waarop een getal staat dat ze terug gaan storten maar dat terugstorten kan niet gebeuren. Crimineel! Al meerdere keren voor gebeld!
Wij hebben voor ons bedrijf alles laten overnemen door orange dit bedrijf blijkt in geen enkel opzicht capabel te zijn om ook maar enige service te leveren gaande van klantendienst tot producten werkelijk leveren
wij zijn hierdoor als bedrijf met onze vaste lijn onbereikbaar
aangezien dit nummer tot op vandaag nog bij de vorige provider zit
wij stappen dan ook terug over naar de vorige provider waar service geleverd word hadden, nooit op de verkoop mogen ingaan dit bedrijf kan niets leveren zoals het belooft.
klantendienst 24/7 onderbemand 1 a 2 uur aan de lijn hangen met de technische dienst dan terug in wacht gezet worden en ineens bij de boekhouding uitkomen dan terug doorgeschakeld worden en bij de particuliere dienst uitkomen
kortom slechte werking
3 de keer dat de technieker niet komt opdagen.
Na lange tijd en veel doorschakelen toch eindelijk iemand telefonisch kunnen bereiken en die hangt halverwege het gesprek op !! Wat een service.
6j heeft er iemand mijn BTWnr kunnen misbruiken bij orange. Toevallig op uitgekomen omdat ik wilde overstappen naar hun. Na 4 dagen kan ik nog steeds geen klant worden omdat het BTWnr nog steeds gelinkt is aan een account, ik ben van het 1 naar het ander gestuurd en nog steeds na 4 dagen niets in orde!!! ze gingen het bnn de 24h in orde brengen! Ga er niet bij ze moeten enlke persoon controleren en dat doen ze blijkbaar niet !!! een schande
Na 3x bellen en 2x afgebroken te worden (mijn vraag was de geldigheid van mijn surftegoed te verlengen)
Dat was vorige jaar nog mogelijk, maar nu konden ze niets voor me doen
Als compensatie zouden zij mij 1 GB geven ,maar dat werd van mijn beltegoed afgehaald €10!! Toen ik daar nog een keer over belde zeiden ze dat ze mijn beltegoed zouden terugstorten , (hebben ze ook gedaan),dat beltegoed is normaal een jaar geldig ,maar nu was mij beltegoed plotseling nog maar één maand geldig!!
Dit alles heeft mij ook nog eens 2,5 uur bellen gekost!!!
Orange probeert mensen te bestelen!
Bij bv het afsluiten van een abonnement laten ze u de tv-decoder terug sturen via de post.
Alleen... Orange doet alsof ze niets ontvangen hebben en vragen aan u een bewijs van Bpost dat je deze hebt opgestuurd, wetende dat veel mensen dat bewijs niet meer hebben (door blind vertrouwen in een bedrijf als Orange) en u zo dan €200 aanrekenen.
Elke decoder heeft zijn eigen serienummer en is ook gekoppeld een 1 persoon, na ontvangst weten ze dus dat u de decoder hebt terug gestuurd, ze hopen enkel dat u het niet meer kan bewijzen.
Op 8 oktober een transfer aangevraagd van gsm nummer... 3x langs geweest bij verkooppunt, 5x gebeld naar 5000... meer dan 3u!!!!! aan de telefoon??? En nog geen stap vooruit, niemand laat iets weten , wordt nooit teruggebeld, geen mail, niks... steeds hetzelfde antwoord: "er zijn technische problemen..." een maand aan een stuk??? Maar de factuur loopt wel door terwijl er geen dienst is...
Mensen denk goed na eer je naar deze provider komt!!! Amateurisme ten top!!!!
Ik ben klant bij orange . Ik bestelde mij de tv box die bij mij thuis toe kwam om zelf te i installeren .maar het lukte niet goed .ik belde 5000 en daar stuurde ze mij meerdere malen door en door en zo ging het maar door .ik werd het beu .ik belde op nieuw 5000 drukte op 4 en dan op 3 . Eindelijk kreeg ik de juiste persoon die mij verder hielp maar de Brauw die mij hielp was zeer onbeleefd tegenover mij ik wil gerust het gesprek op vragen voor de rest ben ik te breiden
Beete,
ik heb begin juli een overtake aangevraagd van mijn privé abonnement naar een professionele account. ik moest een formulier invullen. wat zie ik dat enkel mijn internet/tv overgezet zijn. ik bel hen: uitleg er is een achterliggend probleem onze dienst lost het op (dossier opgemaakt.....). het blijft maar duren dus ik bel nog eens; meneer we zijn ermee bezig. dan zie ik via de site een promo ipv 43€ telefonie nog 33€ koop er nog een iphone bij. betaal die helemaal direct op 12/9. ik bel op 19/9 waar mijn telefoon blijft en wanneer mijn abonnement overgezet wordt... daar zeggen ze me gelieve nog te wachten tot donderdag 22/9 dus. ik bel donderdag nog eens ah meneer we hebben een formulier te kort om uw gsm abonnement over te zetten. ik vraag me dan af waarom ben ik al bezig van begin juli en nu komen jullie af dat er een formulier te kort is. ik vul nog eens braaf dat formulier in, krijg ik vandaag een mail van webto@orange.be dat mijn gegevens niet allemaal ingevuld zijn. sry maar al eens geprobeerd uw gegevens niet in te vullen en kunnen op volgende te klikken. ik moet terug bellen naar klantendienst neen sry ik heb daar geen zin meer in. het gaat sneller om te veranderen van operator dan een take over in hetzelfde bedrijf! Denken jullie dat ik zoveel tijd over heb om jullie incompetente dienst te blijven bellen.... ik ben 15 JAAR klant, als de jullie nieuwe mentaliteit is... STERK BEZIG ORANGE
Oplichters met BTW nummer!!!! Helemaal geen communicatie in de call center.
200 euro gepikt van mijn rekening en dan 2- 3 dagen bellen. Op het einde nu zeiden om 7 werkdagen te wachten om het geld terug te krijgen.
SLECHTSTE OPERATOR TOT NU TOE! Alleen maar problemen met hun klantenservice. Als je 1 ding vraagt is lijkt het echt te veel, laat staan dat ze voor een oplossing zoeken. Ik heb problemen met extra kosten dat ze aanrekenen van data en het is een ramp om zo iets rechtgezet te krijgen, laat staan dat het ooit opgelost en terugbetaald wordt. Mocht je twijfelen om te blijven of klant te worden, doe het niet!
Ik heb een mobiele abonnement van 15/20euro per maand maar toch betaal ik facturen van 30-70 euro soms??? Maar ik heb het toch betaald nu opeens hebben ze een brief van een deurwaarder gestuurd en ze hadden mijn abonnement helemaal afgezet maar toch moet ik voor die dagen dat ze mijn abonnement afgezet hebben betalen? echt niet orange nemen ik was 2 jaar klant maar prijzen zijn niet normaal liever ga je bij iemand anders ook voor goede service
Ben al 14 jaar klant bij orange, heb vandaag besloten over te gaan naar base. Heb niets anders als problemen met orange.. heb een rekening van 66 euro gekregen terwijl ik normaal 16 euro betaal. Heb normaal mijn 4g altijd opstaan en geen problemen maar recent kreeg ik op een tijdspanne van 45min. 3 berichten over dat mijn verbruik al over de 50 euro heen zat.. terwijl mijn gsm in mijn zak zat XD afzetters
Nooit nog orange. Zijn geen klant meer sinds 29 juli 2021. Terug overgestapt naar telenet. Jullie beloven lage tarieven die in werkelijkheid vele honderden euro's duurder zijn. Na opzeg en easyswitch door telenet sturen jullie mij nog steeds facturen. Ik bel en mail elke week om dit op te lossen. Nu sturen jullie een deurwaarder voor de facturen sinds nov 2021 en toen was ik al 5 maand geen klant meer. Vanavond naar advocaat en ik ga er alles aan doen om deze praktijken te stoppen. Bovendien zeer onvriendelijke klantendienst.... verkopen ja maar service 0,0
See you bij de vrederechter met alle bewijzen... beste mensen, geloof de verkooppraatjes niet.... indien er mensen in dezelfde situatie zitten als wij aarzel niet mij te contacteren op 0494725297. Deze moeten gestopt worden
Nooit nog orange. Zijn geen klant meer sinds 29 juli 2021. Terug overgestapt naar telenet. Jullie beloven lage tarieven die in werkelijkheid vele honderden euro's duurder zijn. Na opzeg en easyswitch door telenet sturen jullie mij nog steeds facturen. Ik bel en mail elke week om dit op te lossen. Nu sturen jullie een deurwaarder voor de facturen sinds nov 2021 en toen was ik al 5 maand geen klant meer. Vanavond naar advocaat en ik ga er alles aan doen om deze praktijken te stoppen. Bovendien zeer onvriendelijke klantendienst.... verkopen ja maar service 0,0
See you bij de vrederechter met alle bewijzen... beste mensen, geloof de verkooppraatjes niet.... indien er mensen in dezelfde situatie zitten als wij aarzel niet mij te contacteren op 0494725297. Deze moeten gestopt worden





FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Orange een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 43 beoordelingen geplaatst over Orange. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,0 gekregen, waarbij 29% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Orange actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Orange reviews? Dan kunt u naar de website van Orange gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.