Overtocht.nl reviews, ervaringen en beoordelingen

4327
Overtocht.nl logo
overtocht.nl
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen Overtocht.nl

Je zit op het wereldwijde net te surfen omdat je een overtocht wilt boeken? Wellicht vertrek je binnenkort naar Estland of Griekenland. Er zijn allerlei manieren om je oversteek te regelen en te boeken. Wellicht kwam je terecht op de website van Overtocht.nl. Het lijkt je misschien ideaal om bij deze specialist in ferry overtochten te boeken. Voordat je echter de reservering inboekt, zoek je naar ervaringen van andere klanten. Die hebben wij al voor je verzameld. Ontdek wat anderen in hun recensies vertellen over Overtocht.nl. Heb je de reviews doorgenomen, dan is het vast niet moeilijk meer om te beslissen of je wel of niet bij deze maatschappij wilt boeken.

Over Overtocht.nl

Overtocht.nl is de specialist in ferry overtochten in Europa. Je kunt bijvoorbeeld een overtocht boeken tussen Finland en Estland. Of tussen Italië en Griekenland. Via deze maatschappij boek je snel en eenvoudig iedere oversteek in Europa. Overtocht.nl werkt samen met 50 ferrymaatschappijen op meer dan 750 trajecten in Europa. Je begrijpt dat dit snel een gunstig tarief oplevert voor je overtocht. Het maakt niet uit of je de oversteek te voet, met de auto, de caravan, de bus, een camper, een fiets of een motor maakt.

Waarom kiezen voor Overtocht.nl

Wil je voor een gunstige prijs een bepaalde oversteek maken in Europa, dan is het geen slecht idee om eens rond te kijken bij Overtocht.nl. Zij zijn de ferryspecialist in Nederland en België. Weet je zelf nog niet precies welke overtocht nu het handigst is, dan kun je altijd even gebruikmaken van het advies van deze organisatie. Hun team is ervaren in de reisbranche en bestaat uit meerdere reisadviseurs. Zowel groepen als particulieren kunnen hun overtochten boeken bij dit bedrijf. Het zoeken van de juiste overtocht kun je overlaten aan een expert, maar als je het zelf even probeert op de website, zul je zien dat het niet ingewikkeld is. Je geeft op de homepagina aan waar vandaan je vertrekt en ook waar je heen wilt. Je ziet dan meteen welke overtochten er mogelijk zijn. Je ziet exact de tijden en de boeking is meteen helemaal af te handelen. Een leuk voordeel is dat je meteen toeristische informatie krijgt over de plaats waar je naartoe wilt. Een andere reden om voor Overtocht.nl te kiezen is dat je zeker weet dat je nooit meer betaalt dan bij de rederij zelf.

Is Overtocht.nl betrouwbaar?

Overtocht.nl heeft inmiddels meer dan 60 jaar ervaring op het gebied van overtochten. Je hoeft je daarom geen enkele zorg te maken om hun betrouwbaarheid. Ze werken met heel veel rederijen, dus het is volkomen vertrouwd om bij hen een reservering te plaatsen. Verder is deze maatschappij aangesloten bij de NKC. De klantenservice is uitstekend bereikbaar en als laatste zie je dan nog dat andere consumenten dit bedrijf hoge scores geeft. Er zijn vrijwel alleen positieve recensies te vinden.

Overtocht.nl neemt klachten heel serieus. Heb je een klacht, dan kijk je even bij de veel gestelde vragen. Daar lees je een apart gedeelte over eventuele klachten en waar je die kunt melden. Na jouw melding wordt alles in het werk gezet om het probleem met de betreffende maatschappij op te lossen. Hoe neem jij altijd graag contact op met de klantenservice van een bedrijf? Bij deze organisatie is zo ongeveer alles mogelijk. Zoek je op de site en kom je ergens niet helemaal uit, dan is het makkelijk om even een chat te doen. Je krijgt dan direct een antwoord. Houd jij daar helemaal niet van, dan heb je ook nog de mogelijkheid om te bellen en meteen even een medewerker te spreken. Of je stuurt een berichtje via Facebook. Wil je een bijzondere reis maken en heb je echt specifieke vragen over de overtocht, dan is het ook mogelijk om een afspraak te maken. Je bent dan welkom op het kantoor in Ermelo. Tenslotte heb je dan altijd nog de mail en het contactformulier. Al met al genoeg mogelijkheden om je vragen even ergens neer te leggen en zo snel mogelijk een antwoord te ontvangen.

Heb jij ervaring met Overtocht.nl? Boekte je hier al eens een mooie oversteek? Boekte je zelf via de site of heb je daarvoor contact gezocht met een medewerker? Het is voor andere consumenten heel erg fijn als je jouw ervaringen opschrijft in een recensie. Je helpt een ander daar enorm mee.

Reviews over Overtocht.nl