Bloomitup logo

Bloomitup reviews, ervaringen en beoordelingen

2540
Bloomitup logo
Bloomitup

Reviews en Ervaringen Bloomitup

Bloemen houden van mensen. Mensen houden van bloemen. Hoe blij kun je worden van een vers boeket op tafel. Wat is het heerlijk om een ander te verwennen met een mooie bos bloemen. Wat is Bloomitup voor bedrijf? Zijn de bloemen van goede kwaliteit en blijven ze lang mooi? Is de klantenservice van deze winkel goed bereikbaar? Wat zeggen andere mensen over Bloomitup? Wij verzamelden reviews en we hebben deze handig voor je op een rijtje gezet. Zo lees jij meer over deze winkel en kun je een weloverwogen beslissing nemen om je volgende bos bloemen wel of niet bij hen te bestellen.

Over Bloomitup

Bloomitup is een familiebedrijf dat al meer dan 25 jaar bestaat. Zij kiezen ervoor het ambacht van een offline vak te combineren met een online webshop. Online kun je inmiddels ruim een jaar bij hen terecht voor je versboeketten. Ze zijn gespecialiseerd in het vervaardigen van handgebonden boeketten met een volwaardige bloemistenuitstraling. Elk seizoen is er op de website een nieuw aanbod te vinden in diverse kleuren en in verschillende prijsklassen. Bloomitup vindt het belangrijk om de kwaliteit van hun producten te waarborgen en te garanderen. Daarom wordt er gewerkt met een team van vaste kwekers. Verder is er gekozen voor het Just In Time principe en een strike in- en uitgangscontrole. Klanten kunnen daarom vertrouwen op een ultravers product. Elk boeket wordt met de hand gemaakt. De ambities van het bedrijf zijn professie, nauwkeurigheid en resultaatgerichtheid.

Waarom kiezen voor Bloomitup

Je hebt bij Bloomitup keus uit verse boeketten en droogbloemen. De artikelen worden getoond op prijs. Je ziet dus eerst de producten met de laagste prijs. Scrol je verder omlaag, dan lopen de prijzen op. Je kunt de bloemen bij jou thuis of op een ander adres laten bezorgen. Wil je het boeket graag met vaas laten bezorgen, dan is het ook mogelijk om voor een extra handige cadeauverpakking te kiezen. Dit maakt het geschenk extra feestelijk. De verpakking is waterdicht, zodat er langer van genoten kan worden en dat het niet nodig is om een passende vaas te zoeken. Natuurlijk is het mogelijk om je boeket te vergezellen met een mooie kaart. Deze vind je ook in de webshop. Zelfs handgeschreven is mogelijk. De bloemen en boeketten die je bestelt, komen direct van de kweker en zijn dus gegarandeerd verser dan vers. Als ze binnenkomen bij Bloomitup, dan worden ze meteen met de hand gebonden voor verzending. De bloemen kunnen van maandag tot en met zaterdag worden bezorgd. Als je de bestelling voor 14:00 uur doorgeeft, dan zijn ze de volgende dag op het afleveradres.

Is Bloomitup betrouwbaar?

Bloomitup bezorgt al een heel tijdje bloemen en boeketten bij bedrijven en consumenten. Je ziet dat klanten over het algemeen zeer tevreden zijn. Je mag er dus zeker op vertrouwen dat je het boeket bij een betrouwbare shop bestelt. Verder is dit bedrijf heel actief op onder meer Facebook. Regelmatig worden daar berichten gepost. Een ander kenmerk van betrouwbare organisaties is dat ze goed bereikbaar zijn voor klanten die vragen hebben. Je ziet dat dit bij Bloomitup zeker voor elkaar is.

Je kunt via de sociale media contact leggen met Bloomitup. Maar uiteraard kan dat ook via hun eigen website. Je ziet daar een duidelijk contactformulier om in te vullen en te verzenden. Je krijgt gegarandeerd al dezelfde dag een reactie terug. Dat is niet altijd het geval bij contactformulieren, maar bij deze shop wel. Dat maakt het ideaal om er gebruik van te maken. Ook kun je bellen of een e-mail sturen naar de klantenservice. Handig is dat je ook de optie van WhatsApp hebt. Over het algemeen krijg je op die manier heel snel een antwoord op je vraag.

Ben jij vaste klant bij Bloomitup? Laat je wekelijks een vers boeket bezorgen? Of bestelde je een keer een mooie bos om iemand anders als cadeau te geven? Hoe was je ervaring? Ben je tevreden over dit bedrijf? Schrijf een beoordeling en laat weten wat je van Bloomitup vindt. Zo help je andere mensen om een weloverwogen beslissing te nemen.

Reviews over Bloomitup