de VakantieDiscounter logo

de VakantieDiscounter reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

de VakantieDiscounter reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
1439
de VakantieDiscounter logo
Website
de VakantieDiscounter
Categorie
Vakantie & reizen

Reviews en Ervaringen VakantieDiscounter

Wil jij voordelig op vakantie naar zonnige bestemmingen als Griekenland, Spanje of Frankrijk? Dan vind je bij VakantieDiscounter gegarandeerd de beste deal. Je betaald geen boekingskosten en profiteert van de zekerheid van ANVR en SGR. Wil je graag meer weten over beoordelingen van VakantieDiscounter? Wij hebben de reviews van vakantiegangers die hun vakantie via VakantieDiscounter hebben geboekt op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn en neem een weloverwogen beslissing om jouw vakantie te boeken via deze reisaanbieder.

Over VakantieDiscounter

De VakantieDiscounter is een bekende reisaanbieder. Het Nederlandse bedrijf, dat onderdeel is van Otravo, is opgericht in 2000 en heeft het hoofdkantoor in Amsterdam. De succesformule van de VakantieDiscounter is dat deze reisaanbieder zich volledig toelegt op het aanbieden van goedkope vakanties. In de begintijd gebeurde dit door een team van medewerkers rond te laten bellen naar partner reisorganisaties en luchtvaartmaatschappijen, om zo de beste aanbiedingen binnen te halen. Tegenwoordig is er veel meer geautomatiseerd, maar blijft de missie van VakantieDiscounter hetzelfde: de beste deals aanbieden tegen de aller laagste prijzen. Uiteraard verblijf jij in de beste accommodaties. Je hebt de keuze uit meer dan 10.000 hotels en appartementen verdeeld over meer dan 50 landen. Hierdoor vind je altijd een mooie reis die past bij jouw vakantiewensen.

Waarom kiezen voor VakantieDiscounter

Kies uit duizenden vakanties voor de allerlaagste prijs bij VakantieDiscounter. Je hebt de keuze uit tientallen bestemmingen, van een zonovergoten vakantie naar Turkije tot een avontuurlijke reis naar Mexico of een romantische vakantie naar Bali. Of je nu op zoek bent naar een adults only accommodatie of juist een kindvriendelijk verblijf zoekt: bij de VakantieDiscounter vind je het gemakkelijk en snel. De website is zeer eenvoudig in gebruik. Maak gebruik van de zoekfilters om jouw droomreis in een aantal klikken te vinden. Je kunt onder andere zoeken op bestemming, de datum dat jij op reis wilt of een specifiek type vakantie. Vul vervolgens in wat jouw vakantie maximaal mag kosten en maak jouw keuze uit het uitgebreide aanbod.

Is VakantieDiscounter betrouwbaar?

Met tientallen jaren ervaring is de VakantieDiscounter bij veel mensen een bekende naam. Zo maakt deze reisaanbieder onder andere reclame op televisie en de radio. Toch valt het altijd aan te raden om recensies te lezen van andere reizigers, omdat je zo het beste beeld kunt vormen van deze organisatie. Het is prettig dat je profiteert van de zekerheid van ANVR en SGR wanneer je jouw vakantie boekt via VakantieDiscounter. Daarnaast heeft dit reisbedrijf een groot aantal prijzen gewonnen over de afgelopen jaren. Zo is VakantieDiscounter geëindigd op de tweede plek bij de ‘Website van het jaar’-verkiezing in de categorie Reizen, heeft het de Zoover Award voor populairste reisbureau gewonnen in 2015, 2016, 2017, 2018 en 2019. VakantieDiscounter is actief op verschillende social media kanalen en ook kun je je inschrijven voor de nieuwsbrief. Zo doe jij veel reisinspiratie op en loop je geen goede aanbiedingen mis. Uiteraard is VakantieDiscounter ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Klantenservice en klachten

Klantenservice staat hoog in het vaandel bij VakantieDiscounter. Er zijn dan ook verschillende manieren waarop je gemakkelijk contact op kunt nemen met een behulpzame medewerker van het online reisbureau. Neem eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen, want de kans is groot dat je hier een antwoord kunt vinden op jouw vraag. Mocht dit niet het geval zijn of als je op zoek bent naar advies, dan valt het aan te raden om rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan door een contactformulier in te vullen, door te bellen naar de VakantieDiscounter of door jouw vraag te stellen via één van de social media kanalen (Facebook of Twitter).

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij op vakantie geweest met de VakantieDiscounter? Dan horen we graag van jou hoe dit is bevallen. Vertel bijvoorbeeld over het boekingsproces, hoe eventueel contact met de klantenservice is verlopen en wat jij vindt van het aanbod aan reizen van de VakantieDiscounter. Hoe beviel de accommodatie ter plekke? Zou jij het anderen aanraden om hun vakantie te boeken via deze reisaanbieder? Door jouw ervaring te delen help je andere reizigers bij het maken van de juiste beslissing. Twijfel dus niet en schrijf direct jouw beoordeling over VakantieDiscounter.

Reviews over de VakantieDiscounter

Gerelateerde bedrijven

Sportiek logo
Sportiek
2 beoordelingen
9,5
RadissonHotels.com logo
RadissonHotels.com
2 beoordelingen
9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

6,6
59% zou hier weer kopen
71 beoordelingen
Onze beoordeling over de VakantieDiscounter

de VakantieDiscounter is geverifieerd door ons expert team. De webshop de VakantieDiscounter bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare partij om zaken mee te doen. Daarnaast is de VakantieDiscounter lid van de kamer van koophandel en is hun website beveiligd met een SSL certificaat (groen slotje). Dit SSL certificaat geeft aan dat het via de online betaalmethodes veilig is om te bestellen via de VakantieDiscounter. Ze bieden de grootste betaalmethodes van Nederland aan op hun webshop.

De reputatie van de VakantieDiscounter is positief te noemen. Het Nederlandse bedrijf is namelijk ook al een lange tijd actief op het internet. Je kunt zelf ook meehelpen andere gebruikers een goede keus te maken bij hun aankopen. Dit kun je doen door een review achter te laten op deze pagina.

Het is verstandig de website van de VakantieDiscounter te bekijken voor actuele openingstijden. Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van de VakantieDiscounter.

Geplaatst op: 15-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Bedrogen

Een adult only hotel verkocht terwijl er 390 kinderen in leeftijd 8 tm 12 jaar daar vakantie vierden

Geplaatst op: 13-05-2023
Laatst bewerkt op: 13-05-2023
Geschreven door: Christl Z.

6 / 10
5/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
VAKANTIE VERPEST, WANT HOTEL WAS NOOIT GEBOEKT DOOR HUN

BOEK HIER NOOIT! Niet hier en niet bij TUI waar deze site van is. Ze hebben geen kamer voor ons geboekt! We hebben drie nachten geboekt in een hotel in Duitsland, komen we daar aan om half 7 s 'avonds en bestaat onze boeking niet plus het hotel (en veel eromheen door een evenement) is volgeboekt! Ze hebben ons een bevestiging gestuurd van boeking terwijl het hotel volgeboekt was. Na 3 uur proberen hun te bereiken/van kastje naar muur gestuurd worden/wachten eindelijk een oplossing en we mochten verblijven in Waldhotel Heiligenhaus in de buurt wat een enorme downgrade was. Geen geld terug en ook nog een groot feest in hotel & tuin de volgende nacht op een donderdag die tot 3 uur s' ochtends door ging, niemand van hotel aanwezig na 11 uur s 'avonds blijkbaar. TUI wil ons na flink wat e-mails en belcontact maar 120 euro teruggeven (in eerste instantie niks ook al hebben wij meer dan hun betaald), ook al zijn we een nacht minder gebleven na die rampavond. 470 euro incl. verbonden verzekeringskosten en boekingskosten (terwijl er geen boeking is gemaakt) voor nu 2 ipv 3 nachten in een verschrikkelijk hotel! Na klachtenformulier, blijft de 'compensatie' 120 euro. Dit bekostigd niet eens de verloren nacht. Telefonisch bijna onbereikbaar zijn ze. Eerste en laatste keer hier geboekt en nooit meer bij een boekingsorganisatie, want ze zijn allemaal hetzelfde nu wat blijkt. Onze vakantie is verpest!!

Geplaatst op: 15-05-2023
Laatst bewerkt op: 15-05-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Online gaat prima als je boekt . Als je boeking wilt Annuleren zijn ze onbereikbaar
via de email of tel. is gewoon onmogelijk 3x mail gestuurd een week later nog niks gehoord .gebeld paar keer en dan wel meer dan een uur in de wacht gestaan na een uur krijg je automatisch bericht helaas zijn we gesloten of verbinding wordt verbroken. dat dit nog kan in Nederland . Ik denk dat TROS opgelicht hier de beste optie is.

Geplaatst op: 24-04-2023
Laatst bewerkt op: 24-04-2023
Geschreven door: Elvir H.

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Plotse opleg van 450euro

Reis geboekt naar Sri lanka, werd nog niet onmiddellijk bevestigd omdat er een 'error' in mijn naam stond, een leesteken werd niet door het systeem aanvaard. Ik stuur vervolgens direct een kopie van mijn reispas en alles ging in orde komen... na een reminder van mij waar de bevetiging bleef kreeg ik te horen dat de reis enkel nog bevestigd kon worden door een opleg van 450euro of kosteloos geannuleerd? Ik kreeg geen andere optie?? Ik had alles correct gedaan en omdat zij te traag werkten moest ik opleggen... zij zijn maar een tussenpersoon en boeken zelf de reis bij andere maatschappijen zoals FTI, TUI, ... erg teleurgesteld.

Geplaatst op: 16-02-2023
Laatst bewerkt op: 16-02-2023
Geschreven door: Naoual M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht, nooit en nooit meer.

Eerste boeking, iedereen verdiend een 2e kans,denk ik dan. ook de 2e ging zeer slecht.....dramatisch slecht, wat een amateurs.

Geplaatst op: 02-01-2023
Laatst bewerkt op: 02-01-2023
Geschreven door: Karin P.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloze organisatie!

Vakantiediscounter heeft VIJF weken nodig gehad voor een simpele administratieve correctie in onze boeking. Uiteindelijk een dag voor ons vertrek na dagen ermee zoet te zijn geweest was de wijziging doorgevoerd, anders hadden we niet weg gekund. Hoe moeilijk kan het zijn? Ze zijn niet te bereiken telefonisch of je moet echt uren (4!) in de wacht willen staan. Verwijzen naar FTI en nemen niet hun verantwoordelijkheid. Reageren niet op e-mails. Één van de belachelijke oplossing was dat we ‘maar een nieuw ticket moeste boeken’.

Het enige wat écht helpt is op social media je ervaring te delen en vragen of je vrienden deze massaal willen delen. Daar zijn ze gevoelig voor. Alles voor de buitenkant. Mijn hele dm heb ik vol met reacties van klanten met dezelfde ervaring. Negatieve reacties op hun eigen social media worden trouwens weggefilterd. De goede reviews zijn op uitnodiging.
Nog nooit met een bedrijf te maken gehad die zo slecht was in aftercare en service. Wij zullen hier NOOIT meer een reis boeken. Manipulatief bedrijf en doen er alles aan om het online perfect eruit te laten zien.

Ze hebben onze vakantie voorpret compleet verpest. Dit door het hele late wijzigen van zeven naar drie letters waar ze vijf weken voor nodig hebben gehad.
Voor ons NOOIT meer vakantiediscounter.

Geplaatst op: 13-08-2022
Laatst bewerkt op: 13-08-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
1/5 1/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer afgeraden verspil je geld niet

Super slechte service,
Telefonisch niet bereikbaar, bel je hun word je in de wacht gezet en naar 30 min breken ze de verbinding.
Alles onduidelijk zeer afgeraden!!!!

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zijn niet bereikbaar

Zijn telefonisch niet bereikbaar, reageren niet via social media of op mail.

Geplaatst op: 18-08-2022
Laatst bewerkt op: 18-08-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Boeken en betalen, maar niets ontvangen

Dit was eens, maar nooit weer boeken via vakantiediscounter. Vakantie naar Griekenland geboekt voor in september. Alles driedubbel gecheckt en geboekt. Aanbetaling gedaan en wachten op de bevestiging. Helaas wacht ik nu nog steeds op de bevestiging, Klantenservice al op verschillende manieren gecontacteerd, maar helaas kunnen ze zogenaamd niets vinden in hun boekingen en nu reageren ze helemaal niet meer.

Zal iedereen dus ook afraden om te boeken via Vakantiediscounter

Geplaatst op: 21-07-2022
Laatst bewerkt op: 21-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Als je niets hoeft te wijzigen, is het prima

Meerdere keren geboekt bij Vakantiediscounter, dit gaat makkelijk online en de prijzen zijn meestal scherper dan bij de concurrent.
MAAR:
Voor het eerst heb ik een wijziging aangevraagd. Wat een drama. Ten eerste zijn ze telefonisch onbereikbaar, de verbinding wordt na 30 minuten verbroken.
Op emails krijg je alleen een auto-reply dat je vraag correct is ontvangen en verder blijft het stil.
DUS:
Prima organisatie als je zeker weet dat je gaat en niets hoeft te wijzigen, maar besef dat je een groot risico neemt als er mogelijk na boeking gewijzigd moet worden.

Geplaatst op: 05-07-2022
Laatst bewerkt op: 05-07-2022
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
5/5 1/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Sterk af te raden

All-inclusive geboekt, via de nooddienst de avond ervoor zelf een alternatief moeten regelen omdat men nergens op reageert.
Halfpension gekregen, vooraf afgesproken dat lunches, drankjes en andere zaken middels een claim met bonnen erbij geregeld zouden worden. U raad het al, inmiddels 7 maanden verder en men reageert nergens op. Laat staan dat mijn terechte claim wordt vergoed. Hele dure vakantie geworden op deze manier. Waardeloze reisorganisatie, ik raad iedereen af hier een vakantie te boeken.

Geplaatst op: 11-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Johannes E.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Kosten wijzigen ticket 764 euro !!!!

Mijn dochter kon met een vriendin mee na Mallorca . Omdat eerst iemand anders mee zou gaan moest de naam op de ticket gewijzigd worden. (binnen 28 dagen).
De reissom was 764 euro en met denkt bij vakantiediscounter snel rijk te worden want voor het wijzigen werd ook 764 euro gevraagd!!!!!
Belachelijk en tegen de wet.
Mijn dochter probeert te bellen en blijft 4 uur(!!!!!) in de wacht hangen. Als er eindelijk iemand opneemt wordt het contact weer snel verbroken omdat mijn dochter emotioneel werd. Wat een zooitje bij vakantiediscounter. Nooit, maar dan ook nooit zal ik daar een reis boeken.

Geplaatst op: 15-06-2022
Laatst bewerkt op: 15-06-2022
Geschreven door: Michael V.

3 / 10
3/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mensen lees eerst de reviews voor je hier boekt

Verschrikkelijk om conact met hun te krijgen en als je eindelijk contact krijg doen ze niks nu 10 dagen erder zijn we nog niks opgesloten nog nooit zoveel stres gehad

Geplaatst op: 15-02-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Joke G.

5 / 10
2/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service, oplichters!

Afgelopen zaterdag 25 december stond onze citytrip van 2 nachtjes gepland naar London, dit cadeau heb ik als verrassing gekregen voor mijn verjaardag. Iets waar ik al een paar jaar naar uitkeek, een droom die uit zou komen, met kerst naar London!

De maatregelen door Corona zijn afgelopen week zwaar aangescherpt hier in Nederland, omdat er veel zorgen zijn rondom de omikron variant. We hoorden niks van dé VakantieDiscounter, dus hebben een week voor vertrek zelf telefonisch contact opgenomen met Vakantiediscounter. Aan de telefoon werd ons verteld dat alle reizen tot 21 december al gecanceld waren en dat wij ook op de lijst stonden om gebeld te worden. Wij hebben toen meteen aangegeven dat we het wilde omboeken omdat we veel zorgen hadden vanwege Corona. Dit kon, maar dit was alleen mogelijk tot 11 maanden vooruit. Vakantiediscounter kon geen prijsindicaties doorgeven aan ons. Telefonisch werd niks met ons besproken over de eventuele extra kosten. Later kregen we per mail twee opties voorgeschoteld: 249,50 extra bij betalen voor niet eens in de kerstperiode. (€ 757 ipv € 507,21) of € 463,90 annuleringskosten (438,90 + € 25,- administratiekosten). Wij hebben er niet om gevraagd om het te annuleren of om te zetten het advies komt van Vakantiediscounter!!!

En daarnaast lees ik in de voorwaarde van de ANVR, waar Vakantiediscounter bij is aangesloten ( punt 5.4 en 5.5 ) over een maximale verhoging van 8% wat neerkomt op € 547,78 totaal en indien het meer is, je de geboekte reis kosteloos zou mogen annuleren. Hier hebben we hen over gemaild, en wordt uiteraard niet op ingegaan door de Vakantiediscounter.

Wij hebben via Facebook Messenger en telefonisch contact gezocht met Vakantiediscounter, wij zouden terug gebeld worden om de omboeking te regelen. Vervolgens worden we niet gebeld maar er wordt geantwoord via Facebook Messenger: we zijn te laat we kunnen niet meer omboeken en we binnen een kwartier moeten reageren want ik was te laat, dit terwijl ik een dag eerder al op de chat had besproken dat ik wilde omboeken. Wat is dit voor service, alsof het niks betekent voor ons. Het gaat om een goede smak geld!

Omdat vakantiediscounter dreigde met keuze maken omdat we anders ons geld kwijt zijn, hebben we Inmiddels uit wanhoop onze reis moeten cancelen en zijn wij al ons geld kwijt”¦

Wij als moedwillige mensen vroegen om informatie, en vervolgens wordt het in onze schoenen geschoven alsof wij deze keuze zelf hebben gemaakt. Wij voelen ons belazerd en onterecht behandeld.

We begrijpen heel goed dat corona consequenties met zich meebrengt, maar de wijze waarop vakantiediscounter met klanten omgaat in zo’n periode als dit is echt belabberd.

Geplaatst op: 27-12-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: L. T.

6 / 10
3/5 1/5 2/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Super vakantie gehad!

Superfijne vakantie gehad naar Zakynthos. Alles prima geregeld van vlucht, transfers en accomodatie. Supertevreden!
Minpuntje was dat ik probeerde ze te bellen. Ik had een vraag en heb 3 uren moeten wachten. Uiteindelijk niemand te pakken kunnen krijgen.Gelukkig loste het probleem zichzelf op.

Geplaatst op: 26-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Annie V.

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Onprofessioneel en nalatigheid

Super onprofessionele organisatie. Bij problemen door hun nalatigheid worden extra kosten in rekening gebracht. Afspraken worden niet nagekomen. Vluchttijd wijziging wordt niet doorgegeven. Pas bij inchecken kom je erachter dat de vluchttijden gewijzigd zijn en alternatieven wordt niet aangeboden. Of juist tegen extra kosten. Mijn geplande vakantie vanaf september is nu volledig verpest. GEEN AANRADER niet doen betaal wat extra ergens anders maar dan heb je meer zekerheid!

Geplaatst op: 21-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Coretha R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onprofessioneel en nalatigheid

Super onprofessionele organisatie. Bij problemen door hun nalatigheid worden extra kosten in rekening gebracht. Afspraken worden niet nagekomen. Vluchttijd wijziging wordt niet doorgegeven. Pas bij inchecken kom je erachter dat de vluchttijden gewijzigd zijn en alternatieven wordt niet aangeboden. Of juist tegen extra kosten. Mijn geplande vakantie vanaf september is nu volledig verpest. GEEN AANRADER niet doen betaal wat extra ergens anders maar dan heb je meer zekerheid!

Geplaatst op: 21-10-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Coretha R.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbeschofte waardeloze service bij vakantiediscounter

Verschrikkelijke service bij de vakantiediscounter.
Diverse mails gestuurd waarop niet of onvolledig wordt gereageerd, betaald voor niet bestaande ruimbagage mogelijkheid, dochter zit ineens op andere terugvlucht met minder bagage dan bij boeking opgegeven. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en als je eindelijk iemand aan de lijn hebt, weigeren ze je te helpen en wordt je onbeschoft behandeld. Moet maar op mail wachten. Die kwam dus juist niet! BOEK NOOIT BIJ VAKANTIEDISCOUNTER!

Geplaatst op: 12-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: S. H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Afzetters zijn het. Ik hoor verhaal na verhaal, het is niet te doen. We wilden een reis boeken naar Malta. Door de corona maatregelen konden we niet gaan. We probeerden nog zou coulant mogelijk te zijn, door mee te denken over verplaatsingen etc. Maar ze waren continu volledig onbereikbaar. Als we ze na letterlijk uren in de wacht eindelijk te pakken kregen, waar ze minder dan onbehulpzaam. Ze konden geen zekerheid geven. 'we proberen het', 'we laten iets weten'. En dan vervolgens niets laten horen. Het heeft voor zoveel stress gezorgd. Boek niet via vakantiediscounter!! Het zijn afzetters!

Geplaatst op: 20-07-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Roxy W.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbeschofte waardeloze service bij vakantiediscounter

Verschrikkelijke service bij de vakantiediscounter.
Diverse mails gestuurd waarop niet of onvolledig wordt gereageerd, betaald voor niet bestaande ruimbagage mogelijkheid, dochter zit ineens op andere terugvlucht met minder bagage dan bij boeking opgegeven. Telefonisch nauwelijks bereikbaar en als je eindelijk iemand aan de lijn hebt, weigeren ze je te helpen en wordt je onbeschoft behandeld. Moet maar op mail wachten. Die kwam dus juist niet! BOEK NOOIT BIJ VAKANTIEDISCOUNTER!

Geplaatst op: 12-08-2021
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: S. H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring mee gehad.

Na het boeken van onze vakantie eind 2019. Moeste we gewoon de aanbetaling doen. Vervolgens nog een aanvullend bedrag en ook nog vermeerderd met annuleringskosten en dat is deze tijd. Dus gewoon ? 372,50 euro betaald waarvoor we helemaal niets, maar dan ook niets hebben ontvangen. Dus wij hebben onze laatste reis al gemaakt met deze organisatie.

Geplaatst op: 30-09-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerlo

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Mailen tot je een ons weegt maar reactie ho maar

Ik heb verscheidene keren (vanaf mei) gemaild met de vraag hoe en wat mbt tot corona, annuleren en omboeken maar kreeg steeds geen reactie. Wel via Facebook Messenger contact, maar die kunnen de mails blijkbaar niet zien: 'Ik zie helaas alleen mails van afgelopen week vanuit het adres van de boeker. Deze worden nog beantwoord via de juiste afdeling.' Tsja, en dan is het precies de dag dat de omboeking niet meer kan plaatsvinden. Ze zeiden toen via Facebook messenger: 'Het omboeken mag bij TUI tot 7 dagen voor vertrek, maar daar zitten we nu helaas al aan' Toevallig? ...

Geplaatst op: 07-07-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hermien

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bij problemen of omboekingen zijn ze onbereikbaar

Vakantiediscounter is een online reiswinkel. Via hun hebben we een reis naar Thailand via Tui geboekt. I.v.m. corona We hebben aangegeven dat we de reis naar Thailand willen omboeken naar Kroatië. Dit is een gratis service van Tui. Vakantie discounter zou dit aanzetten maar helaas hierna nooit meer iets vernomen. Dit is zo'n 3 tot 4 weken geleden. Bellen lukt helemaal niet en via de mail of facebook krijgen automatische antwoorden. Wat kunnen we doen?

Geplaatst op: 30-06-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Wil

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
NOOIT MEER BOEKEN BIJ VAKANTIEDISCOUNTER

Om te beginnen, wat heb ik een ontzettend slechte ervaring met deze organisatie.. Eerst afwachten totdat onze volledige reissom is betaald zodat ze ons geld binnen hebben en vervolgens een mail sturen dat onze vakantie is geannuleerd ivm “de coronacrisis”. Met verder geen legitieme reden. Terwijl Kos (Griekenland) gewoon op GEEL staat momenteel (!!!). En het meest schandalige is nog wel dat een vakantie naar Kos gewoon nog te boeken valt op de Website?!? Er gaat hier toch flink wat mis als ik het zo bekijk. Verder zijn ze gewoon NIET bereikbaar. Zowel telefonisch als via de mail geen contact kunnen leggen. Schandalig dit. Wat een slechte organisatie..

Geplaatst op: 24-07-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Evanne

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Vreselijk bedrijf, geldkloppers

Wat een klantontvriendelijk bedrijf is dit! Wees gewaarschuwd. 600 euro aanbetaling kwijt omdat je zelf moet annuleren omdat je corona hebt, totaal geen coulance. En dan durven ze daarna ook nog een rekening te sturen van 56 euro. Terwijl alle reizen geannuleerd zijn en zij dus geen kosten aan ons kwijt zijn. Steken hun geld lekker in hun eigen zak. Echt het meest waardeloze bedrijf ooit. Al meerdere malen om uitstel van betaling gevraagd, onmogelijk volgens hen. Één dag na annuleren, omdat je anders nog eens 1200 euro kwijt bent, worden alle betalingstermijnen verkort naar 4 weken ipv 6 weken. Ook worden alle vluchten geannuleerd één dag na annuleren. Vreselijk dat er geen coulance wordt getoond, ondanks de meerdere berichten die wij hebben gedaan en dan durven ze nu nog meer geld van ons te vragen. Wat een oplichters!

Geplaatst op: 15-05-2020
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Celine

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer vakantiediscounter

We hebben hotel Sirma via Vakantiediscounter geboekt. Wat een slechte service en klachtafhandeling. Het was een grote bouwput, de service beneden alle peil.
- Hammam, Sauna, Binnenzwembad en Gym was een bouwput
- Buitenbar was al om 18:00 dicht, dus geen drankje aan het strand s avonds
- Binnenbar kun je onder een TL zitten met snoeiharde muziek op de boxen
- Wifi gekocht, maar werkte niet in het appartement
- Lounge gedeelte dicht
En het slechtste van allemaal was wel het slapen:
- Synthetische lakens die kleiner zijn dan het bed. Vanwege policy van het hotel kregen we geen laken. Wel lag er een stoffig met kattenharen deken in de kast.

Maak je er melding van, mag je de Turkse procedure volgen. Onderhandelen bijbetalen om in een slechter hotel terecht te komen. Thuisgekomen, doet vakantiediscounter het af met een mailtje.

Te bizar voor woorden! Boek niet bij Vakantiediscounter

Geplaatst op: 16-06-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Emiel

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet transparant en onbetrouwbaar, klantenservice onvriendelijk

Doe altijd nog je eigen research bij de Vakantie discounter. Ik boekte een reis zonder transfer, maar ging er (dat was blijkbaar niet slim) vanuit dat ik toch op de een of andere manier bij het hotel kon komen. Echter was de enige optie een transfer voor meer dan 300 Euro (enkele reis, dus ook nog terug), of na een overnachting bijboeken in een ander hotel (want vlucht die savonds aankomt) de trein naar een andere grote stad en vanaf daar een transfer van 100 Euro, want op een andere manier bij de bestemming komen is vanaf daar niet mogelijk. De transfer kosten zijn een stuk hoger dan de vakantiekosten in totaal en voor een weekje verblijf is het ook zonde om nog een overnachting bij te boeken. Ik vind dat op z'n minst een zin in de tekst op de website mag worden geplaatst met: LET OP transfer naar het hotel is alleen mogelijk tegen hele hoge kosten als je niet in staat bent een auto te huren. De klantenservice reageert met nul empathie. Belde meteen de ochtend erna en enige wat ze zeiden was: dikke pech. Met nul verantwoording nemend voor de tekst op hun site. Let dus op dat je alle aspecten van je reis driedubbel nacheckt voor het boeken, daar heb ik een fout in gemaakt. Maar het ik vind dat de site hier ook een verantwoordelijkheid in heeft door goede informatie te bieden. Die was er niet.

Geplaatst op: 23-03-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Eva

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima!

Weekje Dubai geweest, last minute. Prima en verzorgt geregeld door Vakantiediscounter. Alle prijzen vergeleken en waren het "goedkoopste"

Geplaatst op: 05-02-2019
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sandra

8 / 10
4/5 4/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Fijne site, slechte service

Vind de site en het aanbod op vakantie discounter goed in vergelijking met andere aanbieders. Echter blijven ze achter in service. Elke vraag willen ze snel van af en ze zullen nooit een tandje extra bijzetten om je ervaring beter te maken. De strekking van het verhaal is dat alle werknemers die ik gesproken heb n.a.v. e-mail altijd terug vallen op het ”˜je moet het zelf maar uitzoeken’ verhaal.

Geplaatst op: 16-12-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mathilde

6 / 10
3/5 3/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Mooie vakantie gehad

Wij dochter en ik hebben in Hurghada een mooie vakantie gehad, een mooi complex die Ali Baba.
Genoten van het weer en van de omgeving, het eten had niet echt veel variatie maar voor de periode datw wij er waren was het te doen.

Geplaatst op: 14-12-2018
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Sardha

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja

Schrijf een review over de VakantieDiscounter


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Sportiek logo
Sportiek
2 beoordelingen
9,5
RadissonHotels.com logo
RadissonHotels.com
2 beoordelingen
9
Aer Lingus logo
Aer Lingus
3 beoordelingen
9,3

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is de VakantieDiscounter een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 71 beoordelingen geplaatst over de VakantieDiscounter. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,6 gekregen, waarbij 59% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is de VakantieDiscounter actief?

de VakantieDiscounter is vooral actief in de categorie vakantie & reizen en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) veiling en actiesites.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de de VakantieDiscounter reviews? Dan kunt u naar de website van de VakantieDiscounter gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie