Prenatal.nl reviews, ervaringen en beoordelingen
Prenatal
Prenatal is een ideale webshop als je op zoek bent naar spullen voor je (toekomstige) baby en ook voor de zwangere vrouw heeft Prenatal diverse producten zoals positiekleding. Wat je ook maar nodig hebt voor je baby. Je kunt het bij Prenatal vinden. Het assortiment van deze shop is bijzonder breed en alles wat je zoals gezegd eventueel nodig zou kunnen hebben kun je hier aanschaffen. Van speelgoed tot babykleding en van voeding tot meubels. Niet alleen voor baby’s kun je hier producten kopen. Als het om autostoeltjes voor kinderen gaat heeft Prenatal ook producten voor kinderen die iets ouder zijn. Denk hierbij aan kinderen tot de leeftijd van zes jaar. Ook voor peuters heeft Prenatal een breed assortiment samengesteld. Denk aan speelgoed, maar ook meubilair kun je hier voor je peuter aanschaffen.
Vindt hier Prenatal ervaringen
De aanbieders op het gebied van producten voor zwangere vrouwen of producten voor kinderen is enorm uitgebreid. Het aantal aanbieders blijft nog steeds iedere dag groeien. Het wordt daardoor lastig om een goede keuze te maken uit de verschillende aanbieders. Prenatal is natuurlijk een van de aanbieders bij wie je terecht kunt. Toch is het verstandig om van te voren Prenatal ervaringen te lezen. Als je een kind krijgt of hebt wil je natuurlijk wel het beste voor je kind. Daarom is het raadzaam om eerst Prentatal ervaringen te lezen en de webshop te vergelijken met vergelijkbare webshops waar je ook babyspullen kunt kopen.
Prenatal ervaringen
Iedereen beleefd zijn of haar ervaring met Prenatal weer op een andere manier. Door jouw Prenatal ervaringen te delen kun je andere mensen helpen bij het maken van de juiste keuze. Zeker wanneer jij geen fijne Prenatal ervaringen hebt, is het belangrijk om deze te delen. Op deze manier kun je voor andere voorkomen dat zij dezelfde fout maken. Positieve Prenatal ervaringen zijn uiteraard ook van harte welkom.
Tijdens een uitstapje Utrecht onlangs allerlei artikelen gekocht in filiaal Prénatal Utrecht en bij thuiskomst bleek de antidiefstal-label op de draagzak in de doos niet verwijderd. Filiaal heeft via DHL opdracht gegeven het artikel te laten ophalen en zou na het verwijderen van de label het weer retour sturen. Na bijna een week onderweg blijkt het pakket bij DHL zoek. Prénatal Utrecht wil geen nieuwe draagzak versturen voordat het onderzoek DHL bekend is omdat de baby nog niet is geboren. Wel even 110 euro voor de draagzak moeten betalen in de winkel maar geen service.
De klantenservice denkt niet met je mee en draait volledig op protocol, ook als daarmee de klant onterecht benadeeld wordt. Ik koop niet meer bij prenatal.
Eind juli hebben wij een kinderwagen gekocht in de Prénatal winkel in Heerlen. We werden goed geholpen door een wat oudere mevrouw die ons adviseerde om voor de NUNA demi Grow te gaan onder andere omdat we deze zeker voor de uitgerekende datum (19 oktober) in huis zouden hebben (in tegenstelling tot de Joolz). We hebben de rekening van 1100 al moeten betalen in de winkel en ons werd beloofd dat we de eerste week van september de wagen konden komen ophalen in het filiaal. Nadat de eerste week van september voorbij ging en wij nog steeds niets hadden vernomen heb ik telefonisch contact gezocht. De telefoniste van het callcenter beloofde mij diezelfde dag nog een indicatie van de nieuwe bezorgdatum op mail te zetten. Dat is helaas nooit gebeurd. Vervolgens heb ik in de weken hieropvolgende nog 2 keer gebeld en werd mij dezelfde belofte gedaan die niet werd nagekomen.
Over 14 dagen ben ik uitgerekend en hebben we geen kinderwagen in huis. Vanuit onmacht heb ik contact gezocht met Babypark. Zij hebben voor mij kosteloos een bestelling van dezelfde wagen geplaatst welke ik mag annuleren als Prenatal eerder zou leveren. Babypark kon mij wel vertellen dat er leveringsproblemen zijn en dat de wagens waarschijnlijk pas eind November zullen binnenkomen. Deze informatie heeft Prenatal mij niet gegeven. Babypark gaf ook aan dat ze voor hun klanten die onverhoopt geconfronteerd worden met langere wachttijd altijd een vervangwagen kunnen regelen. Helaas is dit aanbod niet gedaan door Prenatal.
Bij deze wil ik dus mensen op het hart drukken dat, indien ze twijfelen tussen Prenatal en Babypark, ze het best hun aankoop alsnog kunnen doen bij Babypark. De verantwoordelijkheid voor het leveringsprobleem wordt hier namelijk door de winkel gedragen in plaats van de klant hiermee op te zadelen.
Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??
Ik vind het erg belangrijk jullie bij te praten over de wijze waar op Prénatal met een klacht om gaat. DAT IS EEN WAARSCHUWING OM NIET MEER BIJ Prénatal TE KOPEN!
Intussen al weer twee weken geleden dat ik me beklaagde over het feit dat vriendin een gloednieuwe borstkolf had gekocht van € 150,= die thuisgekomen niet goed verzegeld bleek. Zij ging naar een filiaal in de buurt. Die winkelchef ma telefonisch contact op met filiaal alwaar gekocht met resultaat dat ze bij dat filiaal de kolf kon retourneren. Vanwege sluitingstijd lukte het niet die dag. Week er op huurde vriendin een babysit en ging daarvoor naar de stad. Aldaar werd gesteld dat die toezegging nooit gedaan zou zijn. Vriendin werd voor leugenaar uitgemaakt. Had zij voor niks twee uren verdaan, parkeergeld, babysit geregeld voor een leugen van Prénatal. Op dit forum reageerde zij heel vriendelijk en vroeg contact op te nemen. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die tegen mij te keer ging, daar lusten de hond geen brood van. De supervisor moet mij nog steeds terugbellen! Vriendin belde vandaag zelf. De eerste keer zou de supervisor druk zijn en werd gevraagd of ze later kon bellen. Dat valt allemaal niet mee als nieuwe moeder met een huilbaby. Maar ze wil e.e.a. toch afwikkelen dus belde ze zojuist weer. Ze kreeg alweer het verwijt een leugenaar te zijn. Want de supervisor zou nooit bereikbaar zijn. Men zou allang geleden gezegd hebben dat ze maar een klachtbrief naar het hoofdkantoor moest schrijven. Hoe triest is dat?! En wat het zo merkwaardig maakt is dat de medewerkers nooit hun namen, zelfs hun voornamen, niet willen geven. Je weet dus nooit met wie je hebt gesproken. Ze verwijzen en verschuilen zich achter elkaar. Prénatal het gaat om een eenvoudige klacht.
WAAROM KUN JE DIE NIET KLANT VRIENDELIJK BEHANDELEN EN OPLOSSEN??
Online muziek mobiel besteld. Sticker zat er verkeerd om opgeplakt waardoor het leek of mobiel op zijn kop hing. Ondanks contact via customerservice na 6 werkdagen nog geen reactie gehad (en te hoogzwanger om nog langs winkel langs te gaan).
Problemen zou ik dan in de toekomst ook alijd proberen in de winkel op te lossen ipv via de online customerservice care. Dan krijg je nelijk 0% hulp.
Bij babypark en babydump altijd prima online hulp gekregen!
Wij hebben een zeer slechte ervaring met de online shop van Prenatal!
Bij het artikel online stond geen levertijd, maar van een standaard Maxi Cosi mag je verwachten dat die binnen een week thuis hebben. Na een week wachten nog niks ontvangen! Ik heb drie keer een bericht moet sturen, maar iedere keer geen reactie! Nu net een mail dat het artikel in eens niet leverbaar is!
Hoi ik ben net vader geworden en ben samen met mijn vrouw bij de prenatal langs geweest. Geweldige winkel en je kan er zoveel vinden. De mensen daar zijn ook erg kundig en geven goede service.
Ook heb ik naderhand ook nog online wat besteld. De website is wel wat onoverzichtelijk maar goed. Het is nu eenmaal zo maar ben wel tevreden over het algemeen.
Man man wat een spullen hebben ze daar zeg. Zeker bij die winkel bij de Arena. Kan daar een hele dag winkelen als het zou moeten. Ik ben nu 6 maanden vader maar weet nog wel hoe het er aan toeging toen we inkopen gingen doen.
Wat je allemaal wel niet moet kopen. Maar prettig dat de Prenatal echtalles heeft. De webshop is een drama want je weet echt niet waar je nou moet zoeken maar in de winkel is het al een stuk makkelijker.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Prenatal.nl een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 9 beoordelingen geplaatst over Prenatal.nl. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4,5 gekregen, waarbij 23% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Prenatal.nl actief?
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Prenatal.nl reviews? Dan kunt u naar de website van Prenatal.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.