Wehkamp reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Wehkamp
Wil je graag meer weten over beoordelingen van Wehkamp? Wij hebben de reviews van Wehkamp op een rij gezet. Lees wat de ervaringen zijn en neem een weloverwogen beslissing om bij Wehkamp te kopen.
Over Wehkamp
Wehkamp is al meer dan 65 jaar aanwezig in Nederland. Met bijna 3 miljoen vaste klanten en 48% van de Nederlandse gezinnen die bij Wehkamp kopen, kun je gerust stellen dat Wehkamp niet snel zal verdwijnen uit Nederland. Dagelijks werken er 900 collega's om de meer dan 500.000 bezoekers op de webshop gelukkig te maken. Hun missie is nummer 1 worden in de harten en hoofden van Nederlandse gezinnen en met hun producten het leven van deze gezinnen makkelijker en mooier te maken. Met hun producten willen ze klanten elke dag de mogelijkheid geven om samen mooie momenten te beleven. Wehkamp werkt er dagelijks aan om hun beloftes waar te maken en de verwachtingen van klanten te overtreffen. Dat doen ze door open en transparant te zijn in alles, naar iedereen. Op basis van data en visie nemen ze goed onderbouwde en bewuste besluiten om het bedrijf vooruit te laten gaan. Daarnaast blijft het bedrijf wendbaar en past het zich aan aan de behoeften van het moment. Hun jarenlange aanwezigheid in Nederland bevestigt dit alleen maar. Het bedrijf doet er alles aan om het beste uit zichzelf en zijn medewerkers te halen. Het bedrijf zorgt ervoor dat elke werkkracht zich betrokken voelt en verantwoordelijkheid opneemt. Ze stijgen boven zichzelf uit door over alle afdelingen heen samen te werken. Met hun handelingen laten ze een impact achter op het bedrijf en alle Nederlandse gezinnen. Plezier en groei zijn twee belangrijke pilaren in het bedrijf.
Waarom kiezen voor Wehkamp?
Het aanbod van Wehkamp is uitgebreid en gevarieerd. Met meer dan 400.000 producten van duizenden merken in de categorieën mode en wonen mag je Wehkamp met reden het online warenhuis voor Nederlandse gezinnen noemen. Je kunt letterlijk alles vinden bij Wehkamp. Een nieuwe dagcrème voor mama, een digitale camera voor papa, een trendy jeansbroek voor de snelgroeiende tienerdochter en een console voor de gamende zoon. Het hele gezin vindt hier gegarandeerd zijn gading.
Is Wehkamp betrouwbaar?
Wehkamp is een betrouwbaar bedrijf, dat merk je wel als je even op onderzoek gaat. Op verschillende platforms krijgt Wehkamp vele positieve reviews, die vooral de mooie producten en de snelle levering roemen. Uiteraard vind je af en toe een slechte beoordeling terug maar dat overkomt de beste bedrijven.
Klantenservice en klachten
De klantenservice van Wehkamp is zowel telefonisch als via de chat in de app bereikbaar tussen 8u en middernacht. De gemiddelde wachttijd wordt geschat op 3 minuten. Als je via Messenger of Twitter contact opneemt met de webshop moet je rekenen op een reactietijd van 2 uur. Wil je sneller antwoord op je vraag? Neem dan een kijkje op de pagina met de meest gestelde vragen. Hier worden de meest voorkomende onderwerpen behandeld en vind je vaak al een antwoord op je vragen terug.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij al een bestelling bij Wehkamp geplaatst en ben je laaiend enthousiast? Of heb je problemen ondervonden bij het retourneren van een pakketje? Vertel ons alles over jouw ervaringen met Wehkamp! Laat hieronder jouw beoordeling achter over de webshop en help zo andere kopers een weldoordachte beslissing te nemen om te kopen bij Wehkamp. Jouw review is goud waard voor andere kopers!
Ons team van experts heeft Wehkamp geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Wehkamp bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Wehkamp is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Wehkamp is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Bekijk zeker even de website van Wehkamp.
Dit geeft je een beter beeld van de webshop.
Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Wehkamp.
Dekbedovertrek voor mijn dochtertje besteld, een leuke aanbieding op de site. Ik bestel vaak en veel bij Wehkamp en ben altijd zeer tevreden. MAAR nu haal ik het dekbedovertrek uit de verpakking en zit er een scheur van zo'n 8 cm in het materiaal. Hoort niet en dus verwacht ik niets anders dan mijn geld retour OF een nieuw exemplaar. Dat lijkt mij niet minder dan normaal...
Klacht ingediend via de website. Dan moet je het product opsturen. Tsja, ik woon in Zambia, opsturen kan niet meer. Even chatten met iemand van de klantenservice, duurt erg lang voor er iemand antwoord geeft. Conclusie, ik krijg 3 euro terug gestort op mijn rekening. HAHAHA! En bedankt!
Sorry hoor, maar je bent een giga bedrijf en dan geef je een klant die een defect artikel heeft ontvangen maar door omstandigheden het defecte product niet kan terugsturen (of pas later dit jaar) wel DRIE hele euros retour. Laat mij niet lachen!
Laatste keer dat ik bestel bij Wehkamp.
Al jaren kopen wij alle witgoed bij Wehkamp, gewoon direct afrekenen hoor..
Onze ‘nieuwe’ droger gaat op 13 juni stuk. Het is nu 17 augustus en nog steeds hebben we geen oplossing. Wehkamp weigert het product terug te nemen en heeft ‘recht op reparatie ‘. Het apparaat is ondeugdelijk, want binnen zes maanden ernstig defect. Er is een onderdeel in de droger gesmolten. Wat zou jij doen met een brandgevaarlijk apparaat in huis?
Wehkamp beweegt niet en trekt toezeggingen terug. Wat ons rest is het verlies nemen en de 1188 euro afschrijven.
Best schandalig.
Ons advies is in ieder geval nooit meer iets bij hen aan te schaffen.
7-3 een pakket besteld en verzocht op 8-3 in de avond te leveren. Bezorger DHL had geen zin en heeft de pakketjes in zijn bus de status 'niet thuis' gegeven. Dit terwijl ik gewoon op de bank zat te wachten. Direct een nieuwe afspraak gemaakt via de website van DHL voor 9-3 in de avond. Bezorger had wederom geen zin en heeft mijn pakket de status 'thuis afgeleverd' gegeven. Nog steeds geen pakketje. DHL wijst naar Wehkamp en zegt dat zijn een onderzoek kunnen laten starten na 24 uur. Wehkamp weigert dit en vraagt mij nog twee dagen te wachten alvorens het onderzoek in te stellen.Dit onderzoek duurt twee weken en dan krijg ik mijn geld pas terug. Ik zeg lekker naar de winkel rijden dan heb je jouw spullen eerder. De toegevoegde waarde van de webshop is ver te zoeken.
Hier hebben we niets aan toe te voegen !
Ook maandelijks de vragenlijstjes van de Wehkamp
worden ingevuld retour gestuurd en kunnen nog heel wat
keren diensten bewijzen. Voor de klant en zeker ook Wehkamp zelf.
Met vriendelijke groet ,
Hans Smallegange
Zeer onaangename, onvriendelijke, onprofessionele en niet servicegerichte medewerkers bij de hun klantenservice, slechte bereikbaarheid op al hun kanalen, toont geen begrip en legt de schuld per definitief bij jou als consument neer, hun retourverwerking duurt veel te lang, je kunt niet zonder het aanmaken van een verplicht klantaccount bestellen!
Op zaterdag een bestelling geplaatst, deze zou zondag bezorgd worden. Pakketje is verdwenen en nu moet ik wachten op mijn geld. Eerst moet je een aantal werkdagen wachten voordat ze reageren. En als ze dan reageren is de reactie: “ wacht nog maar 10 werkdagen”. Wat een waardeloze klantenservice. Zorg voor een tevreden klant, verzendt de bestelling opnieuw en zet de eerste bestelling op retour. Kan allemaal bij dhl geregeld worden. Maar nee, beleid bij wehkamp is liever een vaste klant kwijt raken.
We ordered the Wehkamp Home bed Faro (180x200 cm). However, the base panel is only +-165mm wide so: - our mattress fits in at the top of the bed but not at the base - The shape is not square, its wider at the top of the bed than it is at the bottom I think we have the base for the smaller 160 x 200 bed.
I would like the piece replaced immediately as it has been almost a week now without a bed. I am not receiving feedback despite emailing and calling.
Please provide me with an email address
They are now telling me I must order and pay for a new one. I still have an old one in my possession. Nobody returns calls and phone keeps getting cut off
Super fijne site. Altijd de dag erna geleverd. Echt top!!
Artikel staat op bezorgd maar nooit gekregen, zou een zoekopdracht aangemaakt worden is nooit gebeurd. Na anderhalve maand constant gebeld te hebben, word mij verteld dat ik een formulier in moet vullen alvorens het onderzoek kan beginnen. Huh? En dan gaat de klantenservice medewerkster met mij in discussie dat er geen fouten zijn gemaakt? Nooit geen Wehkamp meer!
Vandaag besteld- morgen in huis. ECHT NIET.
Zondag besteld zouden ze woensdag pas leveren tussen 8:00 en 22:00.
Hele dag vrij geregeld. Krijg ik op woensdag ochtend om 8:00 email dat er niet bezorgd gaat worden???. Belachelijk. Klantenservice wist ook niet te vertellen waarom, of wanneer dan wel.
Ik bestel vaak bij Wehkamp met veel plezier! Het is echt een top site!! Het bestellen is tot nu toe altijd goed gegaan. Fijne ervaringen er mee!
Deze review al eerder elders geplaatst;
Anderhalf jaar geleden een irobot roomba stofzuiger gekocht voor bijna 400 euro bij wehmap. Al snel mankeerde dit apparaat van alles. Elke dag een verrassing of het apparaat zijn taak (volledig) had uitgevoerd. Na driekwart jaar uiteindelijk opgestuurd ter reparatie omdat hij z’n taken bijna helemaal niet meer uitvoerde. Kreeg het na een aantal weken terug zonder verbetering en bovenzijde geheel zwaar bekrast. Apparaat is waarschijnlijk op een werkbank vol troep ondersteboven open geschroefd zonder er even iets van een kleedje onder te leggen. Weer terug gestuurd en deze is uiteindelijk vervangen door een nieuw exemplaar. Uiteindelijk goed opgelost dus. Helaas begon de ellende al snel weer van voor af aan. Weer na driekwart jaar opgestuurd ter reparatie. Uitkomst was dat de accu aan vervanging toe was en valt niet onder fabrieksgarantie. Keuze uit terug sturen of nieuwe accu voor 120 euro. Terug laten sturen en op vakantie gegaan. Tijdens vakantie nog een klacht naar wehkamp gestuurd over de uitkomst en dat we het vreemd vinden dat de accu niet onder fabrieksgarantie en/of wettelijke garantie (beide) van 2 jaar valt. Terug van de voorjaarsvakantie retourdoos van de irobot geopend en tot onze grote verbazing wederom was deze weer zwaar bekrast. Weer klacht naar wehkamp gestuurd en van een individueel persoon van de klachtenservice een snoeilelijk bericht terug gekregen. Ze schreef alles in de “ik” vorm en concludeerde o.a. dat we definitief geen aanspraak konden maken op garantie, dat we de doos pas na een week geopend hadden dus waarschijnlijk zelf de irobot beschadigd konden hebben (terwijl we foto’s hadden gemaakt en meegestuurd uit ervaring van de vorige keer). Na alle ellende die je hebt meegemaakt krijg je uiteindelijk ook nog eens zo’n reactie van een zeer incompetente medewerker, verschrikkelijk. We gaan nu een officiële klacht indienen over deze persoon bij wehkamp en we geven wehkamp zelf nog de kans om dit op een nette manier op te lossen anders zullen we dit door onze rechtsbijstand verder op laten lossen. Wat een slechte ervaring zeg, bah!
Hierop reactie gekregen om naar socialmedia@wehkamp te mailen om alsnog de klacht op te lossen.
Kreeg echter gewoon bericht van dezelfde klantenservice met dezelfde botte uitkomst.
We gaan nu echt keiharde juridische stappen ondernemen en voor ons nooit geen wehkamp meer.
Wehkamp heeft eenzijdig hun leveringsovereenkomst opgezegd. Er is geen sprake van een levering geweest, en toch beroept het bedrijf zich op voorwaarden die van toepassing zijn op retourzendingen. Daardoor wordt een bedrag van EUR 250,-- niet aan mij terugbetaald op mijn bankrekening, maar wordt het als waardebon beschikbaar gesteld. Daardoor kan ik het product wat elders wel beschikbaar is helaas niet kopen en dwingt Wehkamp mij iets te kopen wat ik niet wil.
Meerdere hoeslakens besteld, na 1x wassen van 3 hoeslaken, groot deel van naden los gelaten. Alle stiksels zaten door elkaar en in de knoop.
Flanellen hoeslakens na 1x wassen helemaal aan het pillen, alsof het een oud laken is.
Website werkt traag met aanmelden van klacht, waardoor ik 15 min bezig ben met aanmelden van 1 artikel.
Telefonisch slecht bereikbaar.. altijd meer dan 10 minuten..
Service voor geld retour of omruilen wordt niet aangeboden.. je moet het dan terug sturen en afwachten of de klacht wordt goed gekeurd!
Mi kan dit verbeterd worden, kijk naar concurrent hoe zij met klachten omgaan!
We hebben een bank besteld en de bank is niet compleet geleverd. Het rechterdeel mist! Nadat ik met de klantenservice hebt gebeld wordt mij verteld dat het geld van het rechterdeel terug is gestort (Wat nog steeds niet binnen is en overigens geen bewijs van heb gekregen). Als ik de bank wil houden moet ik zelf maar in de gaten houden wanneer het rechterdeel binnenkomt, daarnaast is hij nu niet eens meer leverbaar en kunnen ze mij niet eens garanderen dat het weer op voorraad komt. Er wordt mij verteld dat ik de bank had mogen weigeren of terug mag sturen. Wij willen niet weer 9 weken zonder bank zitten en hebben voor de bank betaald!! Er wordt hier niks mee gedaan!! We moeten overal zelf achter aan, we krijgen geen antwoord op onze vragen en er wordt gezegd dat er contact met ons wordt opgenomen wat steeds niet gebeurd. De klantenservice behandelt ons alsof we een product van 10 euro hebben gekocht. We hebben 1700 euro aan een bank uitgegeven bij Wehkamp en we krijgen dit er voor terug!!! Hoe kun je nou een bank leveren die niet compleet is en ook nog eens niks mee doen?!
Onwijs slechte en belachelijke service, lange wachttijden aan de telefoon, onprofessionele klantenservice, slechte klachtafhandeling! Bestel hier nooit iets!!
Slechte levering , slechte klantenservice en slechte service
Heb een droger besteld en kreeg een wasmachine van een heel ander merk geleverd. Dit aangekaart bij de klantenservice maar ze konden me niet helpen; het product was volgens hun wel geleverd.
Zeker 5 keer met klantenservice gebeld met telkens een wachttijd van een kwartier.
Klantenservice beloofde mij elke keer terug te bellen en met oplossing te komen maar dit hebben ze geen enkele keer gedaan. Na een aantal telefoontjes bleek dr droger uitverkocht. Binnen Wehkamp gaf de klantenservice aan dat ze het probleem geëscaleerd hadden intern maar ook deze afdeling heeft nooit contact opgenomen.
Daarnaast hebben ze mijn oude droger meegenomen dus heb ik een week zonder droger gezeten.
Uiteindelijk mijn verlies maar genomen en bestelling geannuleerd.
Daarbovenop gaf Wehkamp mij aan mijn geld pas terug te storten als ze zelf de wasmachine terug hadden en ze zelf alles administratief hadden afgehandeld.
Een week lang heb ik moeten wachten op mijn eigen E900,- euro terwijl ze zelf een fout hebben gemaakt.
Met een woord een k*tbedrijf met een slechte klantenservice en aftersales waarbij er totaal niet meegedacht wordt aan een oplossing.
Kledingstuk met spoed besteld, aangezien ik het heel snel voor mijn werk nodig had. Zit je toch de hele dag in je achterhoofd te denken... Als het maar op tijd komt. Nou niet dus, uiteindelijk geen levering wegens overmacht (containerbegrip). Werd ook niet over gecommuniceerd en de wachttijden voordat je iemand aan de lijn krijgt zijn zo lang.... ik was inmiddels met pensioen... Persoon aan de lijn zei ook letterlijk, als u het zo spoedig echt nodig heeft, kunt u beter naar een fysieke winkel gaan. Hahahaha hij had wel humor. 1 keer nooit meer, adieu Wehkamp
Ik heb bij jullie airpods besteld, na 3 maanden klapt hij niet meer dicht. Oplichters
Deze week heb ik twee broeken en drie polo's besteld, alles mooi op tijd binnen met een levering tussen 11:00 en 15:00 wat ideaal op kantoor is. Door de handige maat selectie tool van Wehkamp heb ik makkelijk de juiste maten kunnen kiezen en alles past perfect!
Laatst heb ik hier schoenen bestelt, deze waren een stuk kleiner als verwacht. Ik heb ze direct om kunnen ruilen met nieuwe schoenen waardoor ze de oude schoenen meteen mee terug namen bij bezorging. Dit bespaart een hoop tijd en daarom vind ik dat ze een geweldige service hebben!
Ik had recent een paar schoenen besteld op Wehkamp, die jammer genoeg kapot werden geleverd. De klantenservice heeft me goed geholpen, en ik had binnen enkele dagen alweer een vervangend paar in huis.
mooie tafel gekocht bij wehkamp en de volgende dag al in huis. prima service en goede levering. doen waarmee ze reclame maken dus geen negatieve punten. gr jan
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Wehkamp een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 23 beoordelingen geplaatst over Wehkamp. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,4 gekregen, waarbij 32% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Wehkamp actief?
Wehkamp is vooral actief in de categorie mode en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) kledingwinkels , lederwaren , modeaccessoires , schoenenwinkels , sportkleding , tassen , cadeaus , elektronica , hobby , speelgoed , sport & fitness , huishouden , slaapcomfort , tuin en verlichting.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Wehkamp reviews? Dan kunt u naar de website van Wehkamp gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.