Wonderbox logo

Wonderbox reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Bezoek de website
Wonderbox reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
2122
Wonderbox logo
Website
be.wonderbox.com
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en ervaringen Wonderbox

Ben jij benieuw hoe klanten Wonderbox hebben ervaren in het verleden? Wij hebben alle reviews van Wonderbox voor je verzameld en je leest ze hier. Reviews die geschreven zijn door klanten die hun eerlijke mening geven. Positieve reviews waardoor je vertrouwen krijgt in een bedrijf of juist negatieve reviews die je behouden om ergens iets te kopen. Lees voordat je iets gaat kopen deze reviews op je gemak door, zodat je daarna kunt besluiten of je iets bij Wonderbox wilt bestellen.

Over Wonderbox

Wonderbox is opgericht in 2004 door de tortelduifjes James Blouzard en Bertile Burel. Een jaar eerder, in 2003, zijn zij getrouwd en nadat zij terugkwamen van hun huwelijksreis besluiten ze Wonderbox op te richten. Waarom? Omdat ze al het moois dat de wereld te bieden heeft, willen delen met andere mensen. James en Bertile zijn twee avonturiers die ervan houden om te reizen, en deze passie delen ze maar al te graag met anderen. Tijdens hun huwelijksreis, die over de hele wereld gaat, worden ze hierdoor geïnspireerd. Wonderbox is een cadeaubox die dromen waarmaakt. Door de jaren heen is Wonderbox steeds groter geworden en ze mogen zich nu zelfs marktleider noemen op het gebied van beleveniscadeaus in heel Europa. Niet alleen in Nederland is het bedrijf actief, ook in onder andere Frankrijk, Italië, Portugal en Zwitserland is Wonderbox bekend.

Waarom kiezen voor Wonderbox

Het assortiment van Wonderbox is heel uitgebreid en er is dus voor ieder wat wils. Een kleine greep uit het assortiment; 3 droomdagen in Europa, wellnessweekend deluxe, high tea, drive experience en een beautybehandeling. Ook uitjes behoren tot de mogelijkheden. Zo kun je een box cadeau geven, waarbij de ontvanger onder andere kan kiezen voor een workshop, helikopter vliegen, toegang tot een museum, een ballonvaart en nog veel meer. Heel veel leuks te doen dus, waarbij de ontvanger zelf kan kiezen wanneer en waar de box wordt uitgegeven. Sommige boxen zijn specifiek voor een bepaald aantal personen, maar soms kun je ook zelf beslissen met hoeveel personen je de bon inlevert. Wanneer je een Wonderbox aanschaft, is deze maar liefst 3 jaar en 3 maanden geldig. Daarnaast is het mogelijk de box gratis om te ruilen. Heb je hem cadeau gekregen maast past het niet helemaal bij je? Je kan hem geheel kosteloos omruilen voor een andere belevenis van dezelfde prijs. Wanneer je op werkdagen voor 22.00 uur besteld, heb je het de volgende dag al in huis. En het grote pluspunt is dat je de box niet alleen landelijk in kan leveren, maar ook in de rest van Europa.

Is Wonderbox betrouwbaar?

Het kantoor van Wonderbox is gevestigd in het centrum van Haarlem. Hier werken ruim 40 collega’s dag in, dag uit om consumenten originele cadeaus aan te bieden. Naast de mogelijkheid om een box online te bestellen, kun je hem ook bij een verkooppunt halen. Onder andere Bruna, Primera en Mediamarkt zijn zo’n verkooppunt. Op Trustpilot wordt het bedrijf beoordeeld met een 3,7, waarbij de meerderheid een positieve waardering geeft. Bij het afrekenen kun je kiezen uit meerdere betaalmogelijkheden, waaronder iDeal, Visa en Afterpay. Wonderbox heeft tot slot een goed bereikbare klantenservice en is ook actief op sociale media.

Klantenservice en klachten

Wonderbox is op werkdagen telefonisch bereikbaar van 9.00 tot 16.30 uur. Ook is het mogelijk om het contactformulier op de website in te vullen of je kunt ze een mailtje sturen. Hierbij wordt geprobeerd om je mail binnen drie werkdagen te beantwoorden. Op de website worden ook veelgestelde vragen beantwoord, dus wie weet staat daar jouw antwoord al direct tussen. Mocht je niet tevreden zijn, dan kun je je klacht doorgeven aan de Service Desk van Wonderbox. Hiervoor kun je gebruik maken van het contactformulier of een speciaal e-mailadres dat op de website vermeld staat. Klachten worden gewoonlijk binnen vijf werkdagen in behandeling genomen.

Wil jij ook beoordelen?

Heb jij in het verleden een Wonderbox voor jezelf gekocht of cadeau gegeven aan iemand anders? Laat weten hoe jouw ervaring was met Wonderbox en hoe jij ze zou beoordelen. Schrijf hier een review over, zodat andere mensen kunnen lezen wat jij van Wonderbox vindt.

Reviews over Wonderbox

Gerelateerde bedrijven

Geeektech logo
Geeektech
2 beoordelingen
9
Plein.nl logo
Plein.nl
6 beoordelingen
8,7
Veel liefs voor jou logo
Veel liefs voor jou
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

3,0
6% zou hier weer kopen
70 beoordelingen
Lees onze review over Wonderbox

Ons team van experts heeft Wonderbox geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Wonderbox bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Wonderbox is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Wonderbox is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van be.wonderbox.com. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Wonderbox.

Geplaatst op: 18-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Waardeloze keuzes en kon niet activeren

Wonderbox kado gekregen en uit gaan zoeken.
Er zit zeker niks bijzonders tussen en als je iets vind is het rechtstreeks boeken vaak goedkoper.
Maar kado gekregen dus toch iets uitgezocht.
Helaas, we konden niet boeken omdat de box niet geactiveerd was en zij konden niks voor ons doen.
100 euro weggegooid dus...

Geplaatst op: 24-11-2022
Laatst bewerkt op: 24-11-2022
Geschreven door: Jasmijn H.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Het lijkt mooier dan dat het is

De wonderbox gekregen van collega’s. Logeren en dineren €130,-
Op de achterkant, staat dat er 42 hotels in Nederland zijn.
We gingen kijken, maar er waren er maar zes. Wij bellen: 1 hotel was gesloten. 1 hotel kon alleen van zondag op maandag met de wonderbox. Bij één hotel konden ze geen diner serveren. Enz
Gebeld met de wonderbox, Het wachten duurde niet extreem lang.
Toen we aan de beurt waren, vroeg ze naar welke stad we wilden.
Nou bleek dat we dan de wonderbox moesten verzilveren en dat we dan een andere box ervoor konden kopen. Ik begreep er helemaal niks meer van en toen ik dat aangaf snauwde ze dat ze het al 6 keer had uitgelegd en dat ze niet snapte dat ik haar niet begreep.
Ze heeft de bon verzilverd, maar hetgeen je dan koop is altijd goedkoper en dan blijft er een restbedrag over, en dan ben je verplicht om nog een keer zo’n box te kopen.
Uiteindelijk heb ik dezelfde box weer aangeschaft en het laatste hotel wat nog over was in Almen geboekt. Dit ging zonder problemen. (Zal mij benieuwen)
Al met al een heel gedoe, en je hebt de schik er dan helemaal vanaf.
Jammer dat het zo gegaan is

Geplaatst op: 29-11-2022
Laatst bewerkt op: 29-11-2022
Geschreven door: Gerrit S.

4 / 10
1/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Pure oplichters

Vorig jaar hebben wij voor onze trouw een Wonderbox 'Buitengewoon overnachten' ontvangen.
Deze wilden mijn man en ik deze maand verzilveren.
Wanneer we de gegevens ingaven op hun website kwam er te staan dat deze 'inactief' was.
Mijn man maakte online een melding hiervan, maar hier kwam geen reactie op. Ik heb dan telefonisch contact met hen genomen. Hier kreeg ik het antwoord dat de bon niet goed gescand was (of maw u heeft deze ontvreemd) en dat ik het betaalbewijs moest voorleggen aan hun of naar de betreffende winkel gaan om de bon alsnog te activeren. Beide zijn niet mogelijk gezien de collega van wie hij de bon gekregen heeft, niet meer werkzaam is bij hun en er ook geen contact meer is.
Dus zitten wij nu met een bon die we niet kunnen gebruiken, die aangekocht is en zij er de profijt uit hebben gehaald.
Wat een Wondere ervaring met de "Wonder"box.
Top service...
Nooit zal ik dus een dergelijke box van hen noch van e VIVA box aankopen, gezien ze onder 1 dak zitten.
(Ik heb overal 1 ster aangeduid, omdat ik de melding kreeg dat ik iets moest aanduiden, voor mij mag het NUL op tien zijn)

Geplaatst op: 18-11-2022
Laatst bewerkt op: 18-11-2022
Geschreven door: Linda L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos zeer slechte website zeer moeilijk en weinig keuze

Ik ben al uren aan het zoeken naar deelnemende restaurant bij vrije keuze en krijg bijna niets door.
Hoe krijg ik het in mijn winkelmandje?
Frustrerend absoluut een slecht kado
Niet aan te raden. Voor mij NOOIT meer

Geplaatst op: 23-11-2022
Laatst bewerkt op: 23-11-2022
Geschreven door: H S.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bon is niet inruilbaar gedurende maanden wegens “bug” zegt de telefoonmedewerker

Een wonderbox kranten en tijdschriften gekocht. Hem valideren voor 1 van de abonnementen die de bon voorstelt lukt niet. Medewerker zegt aan telefoon dat hun systeem een bug heeft. Sorry mijnheer.
Dan maar omgeruild naar twee ugc filmtickets. Valideren lukt weer niet. Telefonische medewerker Wonderbox… sorry mijnheer… bij de filmtickets zit een bug… op mijn reactie dat die bug er ook was bij de bon kranten en tijdschriften volgde de laconieke opmerking… ja we hebben al weken overal bugs… en al honderden klachten. U moet maar geduld hebben… (dixit). Dit is dus Wonderbox… te vermijden dus !!!

Geplaatst op: 04-11-2022
Laatst bewerkt op: 04-11-2022
Geschreven door: Luc

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Gefrustreerd

Ik denk dat het bewust beleid is. Om je als gebruiker dusdanig te ontmoedigen dat je die kaart in de kliko gooit. De pincode was onleesbaar dus gebeld met klantenservice. Antwoord: u wordt teruggebeld door mijn supervisor. Niet gebeurd natuurlijk. Nogmaals gebeld. Antwoord: Ja bekend probleem, u krijgt een barcode waarmee u naar de winkel kan. Wel VOOR overmorgen want daarna wordt t anders. Ik heb samen met die meneer de procedure doorlopen. En ja meneer ik ga direct zei ik nog. In de winkel werkt de barcode niet. Witheet gebeld IN de winkel. Ik denk dat het bewust beleid is. Om je als gebruiker dusdanig te ontmoedigen dat je die kaart in de kliko gooit. Dag 50 euro. Geen cadeaukaart meer voor mij, ik ben al 3 uur bezig ermee.

Geplaatst op: 02-11-2022
Laatst bewerkt op: 02-11-2022
Geschreven door: Paul M.

3 / 10
1/5 2/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos

Echt waardeloos, je hebt er niks aan. Site werkt niet goed, je kunt bijna niks kiezen. Na het omzetten van mijn bon naar een andere 'belevenis' (wat al heel omslachtig was) werkte de knop 'activiteit kiezen' helemaal niet meer. Bellen met de klantenservice: daar zat iemand die geen Nederlands spreekt, waardoor je niks hebt aan de 'hulp'. Inmiddels zo gefrustreerd dat ik de hele bon maar in de prullenbak gooi, een cadeau van 50 euro! Stelletje afzetters.

Geplaatst op: 26-10-2022
Laatst bewerkt op: 26-10-2022
Geschreven door: Marle K.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Compleet waardeloos, zeer beperkt aanbod zowel qua deelnemende bedrijven als qua mogelijkheden waar je de box voor kunt gebruiken

Zeer onduidelijke website. Het heeft ons zeker een uur gekost om uit te vogelen hoe het werkt, om vervolgens tot de conclusie dat geen enkel aanbod voor ons interessant was. Kaart dus maar weggegooid. NIET KOPEN DUS

Geplaatst op: 07-11-2022
Laatst bewerkt op: 07-11-2022
Geschreven door: Koen L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een grote oplichters bende

de voucher is niet om te ruilen tegen het e ticket

Geplaatst op: 05-11-2022
Laatst bewerkt op: 05-11-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 1/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Het is gewoon oplichting

Ik heb dit kado gekregen, in de omgeving was er weinig te kiezen, dus koos ik voor Floating, ik had een bon van 50 euro, ik moest op de site 20 euro bijbetalen voor Floating. Nou ja omdat er geen keuze was gedaan. Blijkt toen ik daar kwam Floating 45 euro te kosten. Zelfs de mensen die daar werkten vonden het te belachelijk dat ik nog 20 euro moest bijbetalen. Dus in totaal 25 euro teveel betaald. En als je contact zoekt zijn ze niet thuis, dus oplichting

Geplaatst op: 28-09-2022
Laatst bewerkt op: 28-09-2022
Geschreven door: Marc L.

4 / 10
2/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
. Betrof overnachting met gastentafel en geen diner.

Verblijf bij Les Myrtilles in Vielsalm. Bij aankomst bleek pas dat diner niet meer was inbegrepen. Terwijl wel vermeld in ons geldige boekje en bon. Was te oud en enkel nieuwe website was geldig volgens hotelier. Had men bij mailcontact voiraf niet meegedeeld want dan hadden we zeker niet geboekt. Is niet correct. Wat men verkoopt moet men ook geven ook al is de bon in zijn laatste half jaar van geldigheid.
Geen wonderbox meer voor ons.

Geplaatst op: 03-10-2022
Laatst bewerkt op: 04-10-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
4/5 2/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Tja, het was nog best wat gedoe.

De wonderbox ziet er leuk uit. Het verzilveren kostte nog wel wat moeite en de locaties in onze omgeving wat schaars.
Op de locatie zelf was er wat verwarring over de invulling van de bon. Wel heeft de locatie het prima opgelost. De foto's op de site komen niet overeen met hetgeen dat bij de W-Box hoorde.
Verder wel lekker gegeten. Maar heel eerlijk is eerlijk is een bon van de locatie zelf minder omslag.

Geplaatst op: 25-09-2022
Laatst bewerkt op: 25-09-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ingewikkeld

3 x bon gekregen van Wonderbox. Heel ingewikkeld om te registreren en te boeken, daarom zou ik het nooit kado aan iemand doen. Bij telefonisch kontakt, wat niet erg lang duurde voordat er werd opgenomen, super aardig en goed geholpen door Kemal , dat mag ook gezegd.

Geplaatst op: 26-09-2022
Laatst bewerkt op: 26-09-2022
Geschreven door: Tanja K.

8 / 10
4/5 4/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Lange wachttijden, verzilveren voor geld op de rekening niet mogelijk. Aanbod is kwantitatief maar niet kwalitatief ok

Ik had twee boxen. Een giftforyou en een wonderbox. Gebeld want ik wilde er geld voor hebben of ze samenvoegen. Na 25 minuten aan de lijn opgegeven en ze een bericht gestuurd via de website. Binnen twee werkdagen zou ik antwoord krijgen. Na twee weken zonder antwoord maar weer gebeld. Nu binnen vijf minuten iemand aan de lijn die mij uitstekend heeft geholpen. De giftforyou omgezet naar wonderbox. Waarna ik de twee wonderboxen heb omgezet naar een driedaagse hotel. Maar o ramp, wat een rampzalig armoedig aanbod. Alle grote steden in nl zonder aanbod, zelfs niet in buurt. Slechts 34 hotels in nl. Wel veel in portugal, maar als je bij een cadeau het drievoudige aan reiskosten kwijt bent schiet dat niet op. Advies: geef geen wonderbox of giftforyou cadeau. Je doet er niemand een plezier mee.

Geplaatst op: 04-10-2022
Laatst bewerkt op: 04-10-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Bedrogen!

Wonderbox gekregen voor 2 maal overnachting en ontbijt en 1 diner. Online 10 euro bijbetaald voor kamerupgrade in gekozen hotel. Elektronisch ticket gekregen voor één (1!) overnachting!!! Uitleg Wonderbox: schuld van hotel. Uitleg hotel: daar hebben wij niets mee te maken! Conclusie: opgelicht door Wonderbox: 10 euro bijbetaald en 1 nacht weg!!

Geplaatst op: 23-09-2022
Laatst bewerkt op: 23-09-2022
Geschreven door: Luc G.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Héél slecht

Een wonderbox kado gekregen, bleek dat er 2 cijfers ontbreken waardoor we de kadobon niet konden gebruiken. Inmiddels ruim 2 maanden verder en krijg geen enkele reactie meer terug, sta gemiddeld een half uur in de wacht aan de telefoon en òòk daar géén reactie.
Vind het hooguit schandalig, wel geld incasseren door een box te verkopen maar als de ontvanger hem dan wil gebruiken kan die er nix mee en komt er van wonderbox géén enkele reactie. Schaamachtig gewoon!!

Geplaatst op: 12-09-2022
Laatst bewerkt op: 12-09-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet te doen

Wat een vreselijk kado om te krijgen. Hotels bijna niet te boeken zonder datum restricties. Sowieso zit aan alles wat je bekijkt haken en ogen wat betreft uitgekozen dag, hotel etc. Het is echt niet te doen. Slechtste kadobon ooit. Je moet wel een bloedhekel aan iemand hebben om dit kado te doen.

Geplaatst op: 23-08-2022
Laatst bewerkt op: 23-08-2022
Geschreven door: S S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer

Moeilijk om een hotel te vinden in de omgeving of in een grote stad. Bij het hotel waar wij uiteindelijk geboekt hebben waren ze er oom al niet blij mee. Voor mij geen wonderbox meer.

Geplaatst op: 21-08-2022
Laatst bewerkt op: 21-08-2022
Geschreven door: Hans W.

5 / 10
3/5 2/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Nooit meer weggeven of krijgen

Wonderbox gekregen van 100,00, maar probeer maar eens een hotel te vinden waar je terecht kan. Hotels geven aan dat ze al meerder malen hebben doorgegeven niet meer aangesloten te zijn bij Wonderbox.
Klantenservice medewerker niet te verstaan en is niet echt vriendelijk.
Wonderbox boekt zo je tegoed weer terug, geen probleem. Nee logisch, lekker makkelijk als je alleen maar klachten krijgt.
Nu na de terugboeking, kan ik niets meer boeken op mijn account.
Het lijkt wel erg op oplichting. Als je nergens kunt boeken, maar het tegoed kan je niet in euro's terug krijgen.
Kortom oplichters bende, daar heeft het veel van weg.
Nooit kopen om als kado weg te geven. En wij hopen nooit meer deze troep te krijgen. Zo zonde van je geld.

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: S.F. V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet doen, zeker niet als cadeau!

Helaas is de reactietijd van de klantenservice erg slecht. Bij boekingen blijk je ineens niet in het weekend terecht te kunnen zonder dat dit vermeld staat op de website van wonderbox.
Dit cadeau kan ik daardoor niet verzilveren. Ik heb niets aan doordeweekse overnachtingen als werkend persoon.
Op vragen en klachten wordt niet serieus ingegaan. Men stuurt je mail na weken door naar een speciale afdeling die weken later reageert dat je gewoon kunt verzilveren. Zonder excuses voor de onduidelijkheden op de website. Wonderbox verdient goed aan boxen die niet verzilverd worden!

Geplaatst op: 10-08-2022
Laatst bewerkt op: 10-08-2022
Geschreven door: Hans V.

5 / 10
4/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Kaart werkt niet en ondanks dat het duidelijk was waar we zouden eten geen geld terug nooit aanschaffen dus!!

Na een hoop heen en weer gemail eindelijk de juiste voucher met code kunnen ontvangen. Vervolgens doet de code het niet.. ik bellen.. je kan fluiten naar je geld! Ik heb nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt! En klacht indienen heeft geen zin je krijgt gewoon weer nieuwe voucher die t dan vervolgens ook niet doet. Kortom je wordt gewoon opgelicht en dat kan gewoon allemaal! Jullie krijgen nog niet eens 1 ster!

Geplaatst op: 19-08-2022
Laatst bewerkt op: 19-08-2022
Geschreven door: Lonneke J.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Dag geld!!

Dit is nou geld verdienen over de rug van een ander.
Veel geld betalen voor een "beleving".
Ja een slechte beleving, beroving van je geld is het.
Nooit doen dit.
Klantenservice medewerker is geen Nederlands sprekende persoon, niet te verstaan.
Kan wel janken, dag geld!!!

Geplaatst op: 11-08-2022
Laatst bewerkt op: 11-08-2022
Geschreven door: Sem P.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

Via werk een wonderbox bon van 15 euro gekregen. Deze verzilverd bij massagepraktijk Rita Ruiters. Hiervoor moest ik wel geld bijleggen en al betalen aan Wonderbox. Mevrouw Ruiters was op vakantie waardoor we een afspraak na haar vakantie van 2 weken hebben gemaakt. (na het heroepingsrecht) Deze afspraak had zij afgezegd en vervolgens bij de nieuwe afspraak zag ze er vanaf. Zij vertelde dat Wonderbox haar niet uitbetaald. Vervolgens contact opgenomen met Wonderbox om mijn bijgelegde bedrag terug te krijgen. Ik moest hiervoor het heroepingsformulier invullen en de mails tussen mevrouw Ruiters en mij bijvoegen. Dit heb ik gedaan en vervolgens hoorde ik niets binnen het termijn dat zij zouden reageren. Vervolgens hen opnieuw gebeld. Hier werd ik terug verwezen naar dat zij ermee bezig zijn en ik moet wachten. Na een week weer terug gebeld en vertelde diegene dat hij het ging uitzoeken en mij hierover zou terugbellen. Vervolgens kreeg ik vrij snel een mail met de mededeling dat ik mijn geld niet terug krijg, maar het op mijn account van wonderbox wordt gestort. Naar mijn mening is dit de omgekeerde wereld. Ik heb alles gedaan wat van mij werd gevraagd en doordat zij mevrouw Ruiters niet uitbetalen heeft zij mij afgezegd waardoor zij nu zeggen dat ik over mijn heroepingsrecht ben. Dit noem ik oplichting. Had ik dit geweten dan had ik de wonderboxbon uberhaupt nooit gebruikt! Mijn aanraden is dan ook als je deze bon krijgt gebruik het niet en als je het toch wilt proberen leg dan geen geld bij!

Geplaatst op: 19-07-2022
Laatst bewerkt op: 19-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onjuiste informatie over aanmaken e-ticket

Op de voucher staat heel duidelijk dat je eerst een e-ticket moet aanmaken maar op de website van wonderbox is dat niet mogelijk. Na contact met restaurant hebben we alleen voucher nodig. Waardeloze informatie dus op voucher en website.

Geplaatst op: 14-07-2022
Laatst bewerkt op: 14-07-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
WAARDELOOS

Ik probeer al maanden contact te krijgen, zonder succes!!!!!! Via het contactformulier krijg je een standaard mail terug met de mededeling dat je binnen 2 dagen bericht krijgt, nou, niet dus. Telefonisch zijn ze ook niet te bereiken. Bon gekregen op verjaardag, maar beland nu in de prullenbak, omdat het inmiddels verlopen is. Waardeloos bedrijf dus.

Geplaatst op: 07-09-2022
Laatst bewerkt op: 07-09-2022
Geschreven door: Tanja D.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verlengen van cadeaubon niet mogelijk

Een cadeaubon van ruim €100,- willen verzilveren die, in verband met de corona periode, nét iets langer in de la is blijven liggen en was verlopen. Gebeld met de vraag of deze alsnog verlengd kon worden. Wat denk je, dat kon niet... krijg je vervolgens doodleuk te horen dat ze niks meer voor je kunnen betekenen en de bon niet meer in te wisselen is. Fijn, zo'n bedrijf die meedenkt in mogelijkheden!

Geplaatst op: 28-06-2022
Laatst bewerkt op: 28-06-2022
Geschreven door: Mark

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

slechte site om te verzilveren.
duurt een eeuwigheid en dat is blijkbaar de bedoeling want ik heb er geen zin meer in. je belt naar de desbetreffende persoon om te boeken en die zouden terug bellen. niet gebeurd. ik geef het op. 99 euro voor de vuilbak

Geplaatst op: 24-06-2022
Laatst bewerkt op: 24-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Zeer teleurstellend

Één wonderbox bestellen of kopen gaat gemakkelijk, en dat is dan ook het enige wat makkelijk gaat.
Er zitten zoveel haken en ogen aan, je bent in staat om het maar te laten zitten. Dat is waarschijnlijk ook het verdienmodel van wonderbox.
Hotel alleen doordeweeks te boeken of wel in het weekend maar dan verplicht een extra nacht. Na diverse mailtjes naar wonderbox gestuurd te hebben en geen antwoord te krijgen maar eens gebeld. Na drie kwartier een medewerker die mij netjes te woord stond , vertelde dat het niet mag maar er niks aan kan doen.
Oké ,dan toch maar een extra nachtje er bij. Dan het diner. Je mag niets kiezen en krijg maar twee gangen. Wil je meer , dan moet je bijbetalen.
Al met al een zeer teleurstellende “beleving’’
Absoluut niet klantvriendelijk.
Ik zou als hotel of restaurant hier niet aan mee werken, de klant krijgt hoe dan ook een nare bijsmaak van het hele gebeuren.

Geplaatst op: 17-06-2022
Laatst bewerkt op: 19-06-2022
Geschreven door: J. P. P.

4 / 10
5/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichters

kado gekregen van vrienden, 150 voor hotelovernachting. Elk hotel dat ik belde, werkte niet meer mee aan wonderbox. Ik heb geprobeerd te bellen en mailen, maar geen enkele reactie. De bon lijkt dus niet bruikbaar te zijn. Waardeloos!!

Geplaatst op: 24-06-2022
Laatst bewerkt op: 24-06-2022
Geschreven door: Anoniem

3 / 10
2/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte klantenservice

Wonderbox is helemaal niets ze bedotten mensen met hun klantenservice maar hebben geen klantenservice Zolang het goed gaat, Halleluja maar oh oh als er iets mis gaat. Geef mij nooit meer een wonderbox bon en ik zal het nooit kopen om iemand te verrassen. Gewoon een VVV bon dat is helder en duidelijk!

Geplaatst op: 04-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Hilda V.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Wonderbox


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Geeektech logo
Geeektech
2 beoordelingen
9
Plein.nl logo
Plein.nl
6 beoordelingen
8,7
Veel liefs voor jou logo
Veel liefs voor jou
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Wonderbox een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 70 beoordelingen geplaatst over Wonderbox. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,0 gekregen, waarbij 6% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Wonderbox actief?

Wonderbox is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) cadeaus.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Wonderbox reviews? Dan kunt u naar de website van Wonderbox gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie