Beter Bed reviews, ervaringen en beoordelingen
Reviews en Ervaringen Beter Bed
Beter Bed ervaringen vertellen je alles over de slaapexpert van Nederland. Je wilt tenslotte wel zeker weten dat je nieuwe bed aan alles voldoet wat zij beloven. Lees daarom hier de Beter Bed beoordelingen van andere klanten zodat je een goed beeld hebt van het bedrijf. Heb je al Beter bed ervaringen dan kan je deze ook achterlaten op deze pagina. Zo kunnen andere deze teruglezen en help je andere consumente voor zij een aankoop doen bij dit bedrijf.
Beter Bed ervaringen
Beter Bed is al jarenlang een grote leverancier in Nederland als het aankomt op het verkoop van bedden. Met 35 jaar ervaring kan je dus gerust spreken van één van de meeste betrouwbare partners als het komt op het verkoop van bedden. Niet voor niets scoort het bijvoorbeeld op eKomi een 9,4! Het grote voordeel wat veel consumenten aangeven is de uitstekende service die het bedrijf biedt. Ze kunnen zowel online als in de fysieke winkels veel vertellen over de producten, maar het grootste voordeel is toch wel dat je de bedden kan proberen in de winkels.
De Beter Bed beoordelingen zijn dan over het algemeen erg positief!
Over Beter Bed
Beter Bed is al 35 jaar slaapexpert in Nederland en zorgt ervoor dat consumenten steeds hun ideale bed kunnen vinden. Samen gaan ze met jou opzoek naar je ideale nachtrust en daar is het bed natuurlijk essentieel bij. Maar ook een kussen, dekbed en dekbedovertrek zijn daar erg belangrijk in. Daarom doet Beter Bed aan een totaalbeleving als het aankomt op slapen en kan je alles wat met slapen te maken hebt hier vinden
Naast de hoogwaarde producten is er ook kundig personeel aanwezig die je verder kan helpen bij je ideale bed vinden. Een goed bed vinden is namelijk nog best een opgaven, omdat voor iedere manier van liggen een ander matras past. Het is dan ook zeker aan te raden om met een expert in gesprek te gaan om ervoor te zorgen dat je het beste matras kan vinden.
Boxspring gekocht in april 2024. Levering zou voorzien zijn voor juni 2024. Dit is blijkbaar een winkel die graag verkoopt maar niet snel kan leveren en de schuld daarvoor op anderen steekt. Ik hou ook mijn hart vast mocht er daadwerkelijk geleverd worden. Het zou een nachtmerrie zijn mocht het gekochte gerief niet correct zijn en de leverdatum daardoor opgeschort wordt of vervalt.
Ik schrijf nooit slechte recensies maar dit bedrijf is echt onmogelijk, ongelofelijk en gewoonweg vreselijk!!! Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Dikke schande!
Lees onderstaande a.u.b. voordat je je laat misleiden!
Ons eerste contact in de winkel verliep super. De verkoper gaf een zeer goede uitleg en was heel sympathiek.
We hebben niet lang getwijfeld om een bed, 2 tempur matrassen en 2 nachtkastjes te bestellen.
De levertermijn viel ook heel goed mee, bijna te mooi om waar te zijn en… dat was het ook!
2 dagen voor de levering werd ons bevestigd dat ons bed netjes geleverd zal worden op de afgesproken datum, tot 1 dag voor de levering!!! we een mail en oproep ontvingen met de mededeling dat onze matrassen wel werden geleverd worden maar ons bed nog niet kan worden geleverd.
Ze zouden dit wel oplossen door 2 leenboxen te leveren, die waren 90cm breed terwijl onze matrassen 100cm breed zijn, we moesten volgens hun onze dure matrassen dan maar 10cm laten overhangen. De levering werd door ons geweigerd en pas na het schrijven van een slechte recensie kwam er een ‘betere’ oplossing. 3 leenboxen van 70cm, waar we dan nog bijna 2 maanden op moesten slapen.
Voordien was het contact met de klantendienst ook alles behalve, dit was echt ongezien.
Eindelijk was het zover, de dag van de levering van ons bed. Een van de mannen die ons bed leverde stond stijf van de drugs en beschadigde door zijn bruut gedrag onze voordeur. Blij met het eindelijk geleverde bed kwam mijn echtgenoot ‘s avonds na het werk tot de vaststelling dat dit het verkeerde bed was, meer specifiek het elektrische gedeelte. Wij hebben namelijk het duurste model, met een box met meer pocketveren en meer opties op het elektrische gedeelte gekozen.
Dit was duidelijk zichtbaar aan de afstandsbediening en de halter waar deze in moest. Op de website staan de foto’s en zie je duidelijk het verschil.
Wat erg eigenlijk want mij was dit niet opgevallen (ik heb het niet zo met deze snufjes) maar goed dat hij het meteen opmerkte. Dus ok, bijna voor 1500 euro in het zak gezet namen we onmiddellijk contact op met de klantendienst.
En ja, de bestelling werd verkeerd geplaatst door de winkel Beter Bed te Genk.
Ze zouden het oplossen, maar dan begon de miserie voor de 2de keer.
We werden gebeld met de vraag om gewoon het verschil terug te betalen. We hebben uitgelegd dat we voor het duurdere bed hebben gekozen omdat we alle comfort willen en ons bed lang willen houden. Dat we graag willen dat ze ons bestelde bed leveren.
Enkele dagen later werden we opnieuw gebeld, deze keer met de uitleg dat we wel degelijk het duurdere model hebben. Aan de hand van de foto’s op hun website, uitleg in de winkel, hoogteverschil van de boxspring is het duidelijk dat we niet de duurdere versie hebben. We vroegen dan om een expert langs te sturen om te staven dat wat ze vertelden klopt, maar dat doen ze niet.
Nu kwam de oplossing van Beter Bed. Dan halen we uw bed op en betalen we het volledig terug.
In de bevestigingsmail staat dan dat ze gewoonweg alles komen ophalen, dus ook de nachtkastjes en matrassen.
Dat alles dan ook op zeer korte termijn, we mogen dus op de grond slapen.
Als we de vraag stellen om het verschil (dus wat we teveel hebben betaald) alvast terug te storten zodat we dit als voorschot voor een nieuw bed kunnen gebruiken zeggen ze dat ze dit niet doen.
Pas 2 dagen na de ophaling zouden ze ons geld terug storten.
We hebben het hier trouwens over een aankoop van meer dan 7000 euro!
Ze halen dus liever alles op en laten ons op de grond slapen dan dat ze ons bestelde en betaalde bed in productie laten gaan en het uiteindelijk correct afleveren.
Hoofd- en voetbord moeten ze zelfs niet eens meer vervangen.
Verkopers in de winkels waren zeer vriendelijk en hebben mij zeer hard geholpen om de juiste matras te vinden!
30.12.2023 beter bed kampenhout. Online mijn huiswerk gemaakt en wist welke matrassen ik wou bekijken. Bij binnenkomen direct opdringerige verkoopster. Tot 3 x toe beleefd gevraagd of ik gewoon effe rustig eerst de matrassen wou bekijken. Bleef opdringerig en snoof nadien weg zeggende dat heb ik nog nooit meegemaakt.... awel ik ook niet als een klant effe rustig wil rondkijken dan laat je dit toe en snuif ni naar de klant dat je dat nog nooit meegemaakt hebt.... ervaring hierdoor 0 op 10 en juffrouw volg een cursus sales aub
Bij bestelling staat de matras 319 € ook betaald , een dag na levering staat dezelfde matras 239 €
Dat vind ik wel erg !!!!!
Eerlijke service, snelle levering en kwaliteitsproduct. Er ontbrak een onderdeel waar ik maar één keer achteraan moest, ze verontschuldigden zich en stuurden het binnen 3 dagen op. Ik zou zonder twijfels weer van hen kopen.
FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Beter Bed een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 6 beoordelingen geplaatst over Beter Bed. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 6,3 gekregen, waarbij 34% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Beter Bed actief?
Beter Bed is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) slaapcomfort.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Beter Bed reviews? Dan kunt u naar de website van Beter Bed gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.