VidaXL logo

VidaXL reviews, ervaringen en beoordelingen

Bezoek de website
VidaXL reviews, ervaringen en beoordelingen
Beoordeel Bezoek de website Schrijf een beoordeling
86
VidaXL logo
Website
nl.vidaxl.be
Categorie
Webshops
Bezoek de website

Reviews en Ervaringen VidaXL

Of je nu een mooie voetbaltafel, een loungebank of een schommel voor je baby zoekt. Je hebt niet altijd zin om de stad in te gaan. Hoe gemakkelijk is het om een webshop te vinden waar je zo ongeveer alles in een keer kunt bestellen. Misschien zelfs wel meteen het voer voor je huisdier. Zo ben je in een keer weer klaar en heb je alles wat je nodig hebt in huis. Zoek jij naar zo’n winkel, dan kan het maar zo dat je terechtkomt bij VidaXL. Voordat je een bestelling plaatst, ben je nog even benieuwd naar recensies over dit bedrijf? Je hebt groot gelijk. Dat is de handigste manier om meer te weten te komen over VidaXL. Hoe ervaren andere consumenten deze shop? Zijn ze tevreden over de levering, over de producten en over de klantenservice? Lees je vaak in reviews dat mensen klachten moesten indienen of kom je in geen enkele beoordeling het onderwerp klacht tegen? Voor recensies van andere mensen zit je op deze pagina helemaal goed. Wij hebben ze voor je verzameld en handig op een rijtje gezet.

Over VidaXL

VidaXL is een internationaal bedrijf dat zijn hoofdkantoor in Venlo heeft gevestigd. Je vindt in deze shop een heel uitgebreid en verrassend assortiment op het terrein van onder meer huis, tuin, meubelen en sportartikelen. Dit bedrijf startte in 2006. Twee jonge ondernemers besloten heel kleinschalig online allerlei producten te verkopen op verschillende platformen. Gezien het grote succes, besloten zij een eigen merk te starten. Zo begon VidaXL. Het aantal producten groeide in de loop der jaren enorm. Dit bedrijf kiest voor concurrerende prijzen. Dit doen ze door steeds op zoek te gaan naar kostenbesparende maatregelen. Zonder dat dit afbreuk doet aan de kwaliteit. Ze kiezen onder meer voor gericht zoeken op de vraag van de consument, in bulk rechtstreeks inkopen en gebruik maken van een eigen fabriek. Als klant krijg je van VidaXL verschillende beloften, waaronder de garantie van een goede prijs en een uitstekende klantenservice.

Waarom kiezen voor VidaXL

Het handige aan VidaXL is dat je enorm veel producten in een shop bij elkaar hebt. De categorieën waarin je kunt zoeken zijn onder meer tuin, meubels, baby, peuter, dierbenodigdheden, sport en ontspanning. Als je bij een webshop een groot aantal artikelen bestelt, dan vervallen over het algemeen de verzendkosten. Bij VidaXL heb je niet te maken met een bepaald bedrag. De bestelling wordt altijd gratis bij je thuis afgeleverd. Ben je niet tevreden over een of meerdere producten, dan heb je 30 dagen de tijd om te retourneren. Ook dat is voor jou als klant helemaal gratis. Ben jij zo iemand die graag helemaal zelf bepaalt hoe je een online bestelling betaalt? Dan heb je bij dit bedrijf keus in overvloed. Je kunt betalen door middel van PayPal, Mastercard, Visa, iDeal, bankoverschrijving of achteraf. Er is dus voor elk wat wils. Blijf je graag op de hoogte van acties en aanbiedingen, dan is het een goed idee om je in te schrijven op de nieuwsbrief. Deze kun je ook op elk gewenst moment zonder problemen weer stop zetten.

Is VidaXL betrouwbaar?

VidaXL is al in 2006 begonnen met het online verkopen van allerlei producten. Gezien het feit dat deze winkel zo enorm gegroeid is, kun je concluderen dat het met de betrouwbaarheid helemaal in orde is. Ook met de klantenservice is het helemaal in orde. Je kunt op allerlei manieren contact opnemen als je vragen of klachten hebt.

Klantenservice en klachten

Heb je een klacht, dan vraagt VidaXL van je of je deze zo snel mogelijk wilt melden. Er wordt vervolgens alles aan gedaan om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Heb je een vraag over een artikel, het retourneren van een product of de levertijd? De kans is heel groot dat het antwoord te vinden is bij de veel gestelde vragen. Deze zijn handig per onderwerp gesorteerd. Wil je toch zelf contact opnemen, dan kun je een groot gedeelte van de dag chatten met een medewerker. Het voordeel hiervan is dat je meteen een antwoord ontvangt. Verder is het mogelijk om te mailen.

Wil jij ook beoordelen?

Ben jij vaste klant bij VidaXL? Heb je een cadeau voor iemand nodig, dan zoek je eerst in deze shop? Of heb je hier een paar keer iets gekocht? Laat in ieder geval een recensie achter. Zo help je een ander. Je geeft namelijk een beter beeld van deze shop. Jouw ervaring helpt.

Reviews over VidaXL
Gerelateerde bedrijven
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
Design-Bestseller logo
Design-Bestseller
4 beoordelingen
10
Sanispecials.nl logo
Sanispecials.nl
2 beoordelingen
9
Gerelateerde blogartikelen
5,3
30% zou hier weer kopen
244 beoordelingen
Tuinschuur bouwpakket.

Paar wkn. geleden een tuinschuur besteld!
Pakket kwam in twee delen met tientallen tientallen ( misschien wel 40-tal ) onderdelen. Het duurde erg lang voordat we de specifieke onderdelen hadden gesorteerd.
Twee timmermannen zijn 4 uur bezig geweest om de tuinschuur. (178 cm. x 32 cm x 69,5 cm. ) in elkaar te zetten!
Elk spijker-, of schroefgat moet zelf uitgerekend worden. Planken die kapot gaan tijdens het monteren……
Kortom. Een waardeloze kast!!! Zéker niet makkelijk in elkaar te zetten, zoals de website beschrijft.
Zonde van mijn geld.

Geplaatst op: 13-10-2024
Laatst bewerkt op: 13-10-2024
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
3/5 1/5 2/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte ervaring retourneren

Wandplaat besteld, netjes binnen gekregen. Helaas een heel andere kleur hout als op de afbeelding. Retour aangevraagd, retourkosten geheel eigen kosten, pakket zit bij elkaar verpakt maar omdat het 2 planken zijn 2 X retour kosten van bijna €20,00. Dus geld kwijt en geen planken. Voor mij weer Bol.com

Geplaatst op: 11-10-2024
Laatst bewerkt op: 11-10-2024
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Disgusting . Afschuwelijk

Ik heb maar de helft van de details van Commodus. Ik betwijfel ten zeerste of het met zo ' n ondersteunende dienst mogelijk zal zijn het tweede deel te vinden. Eigenlijk lijkt het op een soort oplichterij. Ik zal hier nooit meer iets bestellen

Geplaatst op: 02-10-2024
Laatst bewerkt op: 02-10-2024
Geschreven door: Liudmyla

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Verschrikkelijk

Rolgordijn gekocht. Pinnetjes uit plastiek om vast te hangen zijn van slechte. Kwaliteit breken steeds af. Wisselstukken ontvangen (omdat ik zo vriendelijk was om niet te kiezen voor een terugbetaling). Breken opnieuw af. Na enkele maanden opnieuw defect, toen mocht terugzenden niet meer, hoewel het product kwalitatief niet voldoet aan de goede kwaliteit. Na heel lang aandringen hebben ze een nieuw product opgestuurd (waarvan ik eigenlijk al wist dat deze niet zou voldoen). Rara, product heeft zelfde fouten, daarom slechte reviews. Heel klantonvriendelijk, niet oplossingsgericht, machines die moeten zorgen dat ze absoluut geen omzet verliezen, goedkope producten uit china (ipv kwaliteit). Met deze review verlies je meer dan je kon winnen. Je hoeft me niet te contacteren, enkel wanneer je een full refund doet. Zie jullie zendesk tickets op Dries Muylle of driesmuylle@yahoo.com of oa order 0032004555976

Geplaatst op: 10-09-2024
Laatst bewerkt op: 10-09-2024
Geschreven door: Dries

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niet geleverde producten en onbereikbare klantenservice.

Verschrikkelijk. Ik heb geen idee waar mijn bestelling is en niemand kan mij fatsoenlijk te woord staan. De klantenservice bestaat uit een virtuele chat coach, vervolgens door een medewerker die je zo snel mogelijk probeert af te wimpelen met “we geven u zorg door, binnen drie werkdagen krijgt u een mail” Het gaat ook om een groot bedrag, ik wacht al een week zonder überhaupt een bevestiging te hebben gekregen. Geld is wel afgeschreven. Ik zal een aankoop hier ten zeerste afraden..

Geplaatst op: 23-08-2024
Laatst bewerkt op: 24-08-2024
Geschreven door: Veerle M.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht

Ik heb nog nooit zo slechte service meegemaakt. De levering was verkeerd en ook de aanlevering was weer verkeerd. De verbinding wordt steeds verbroken als je belt. Nu moet uk weer wachten op een retourlevering en wachten op mijn geld. Wat een slecht bedrijf.

Geplaatst op: 14-08-2024
Laatst bewerkt op: 14-08-2024
Geschreven door: Astrid V.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ontmoedigend retourbeleid

Als je iets wil retourneren moet je echt wel vastberaden zijn: eerst proberen ze je het produkt te laten houden en geven een tegoed non als "compensatie". Bij mij was dat €20 op een bedrag van €85. Daarna stekken ze voor om het pakket zelf te komen ophalen via een onmogelijke procedure. Als je dat niet aanvaardt krijg je dan uiteindelijk toch een retourlabel waar je wel €10 voor moet betalen. En dan is het wachten op terugbetaling. ..
Enorm slechte en verwarrende klantenservice. Ik bestel hier echt nooit meer!!!

Geplaatst op: 09-05-2024
Laatst bewerkt op: 09-05-2024
Geschreven door: Mia C.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slechte kwaliteit!

Ik heb een tuin/loungeset in hout besteld.

1. Quasi onmogelijk in elkaar te steken. Eenmaal alles samenzit, ziet het er niet uit.
2. Meerdere onderdelen zijn beschadigd.
3. De kwaliteit is heel erg slecht. Het hout is niet geschikt om buiten te staan.
4. Op mijn aanvraag tot retour wordt niet gereageerd.

Ik bestel nooit meer bij VidaXL, dit is oplichterij.

Geplaatst op: 13-04-2024
Laatst bewerkt op: 13-04-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

Dr zijn gewoon geen afspraken te maken met hun, ik heb een keukenblok gekocht waarvan 1 van de 4 pakketten beschadigd was. Om deze om te ruilen dat is me niet gelukt. Inmiddels heb ik het op gegeven en ga ik bij de gamma een keukenblok halen.

Geplaatst op: 05-04-2024
Laatst bewerkt op: 05-04-2024
Geschreven door: Alexander S.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Troep

Tuinbank gekocht zwart grenen via Bol.Com €103,79
Zeer veel werk om in elkaar te zetten met onduidelijke beschrijving
Eenmaal in elkaar na 2.5 uur zag het er niet uit
Voor ons de miskoop van 2024

Geplaatst op: 20-03-2024
Laatst bewerkt op: 20-03-2024
Geschreven door: Ron

4 / 10
2/5 3/5 1/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestellen is beroofd worden

Maandenlang ellende ovm een bestelling die verkeerd was. Na retour kreeg ik opnieuw het foute artikel. Eindelijk mag ik de retour definitief maken, en krijg ik zogezegd een terugbetaling. Blijkt dat ze 40 euro achterhouden. Hun antwoord op mijn verontwaardiging is letterlijk dat als ik het niet opgemerkt had, ik mijn geld kwijt was: "of ik eventueel nog een voucher wil". Als ik het niet had opgemerkt, kreeg ik duidelijk geen geld en geen voucher voor het ontbrekende bedrag.

Geplaatst op: 17-01-2024
Laatst bewerkt op: 17-01-2024
Geschreven door: Natalie O.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER slechte kwaliteit en klantenservice

ZEER slechte klantenservice. Mijn nieuwe vidaXL ben is binnen 2 weken helemaal kapot gegaan. Ik krijg geen geld terug omdat ik de onderdelen deels meteen heb weg gedaan. Ik heb recht op een tegoed bon, maar ze reageren niet op mijn mailtjes. Ook telefonisch beloven ze terug te bellen maar word nooit terug gebeld… Heel erg teleurstellend.

Geplaatst op: 03-02-2024
Laatst bewerkt op: 03-02-2024
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Perfect

Er was een foutje aan de deur van het tv kastje , na melden werd alles netjes nagestuurd en de slechte deur werd thuis opgehaald dus alles perfect verlopen ...Zeer vriendelijke en efficiënte dienst na verkoop .

Geplaatst op: 31-01-2024
Laatst bewerkt op: 31-01-2024
Geschreven door: Mertens L.

9 / 10
5/5 5/5 4/5 4/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichterij

Na het retourneren van een zeteltje, is het onmogelijk gebleken om terugbetaald te worden. Steeds weer werd er naar de retourlabels gevraagd die steeds weer naar hen gezonden werden. Op de vraag naar terugbetaling werd nooit geantwoord. Nooit meer vidaXL.

Geplaatst op: 16-01-2024
Laatst bewerkt op: 16-01-2024
Geschreven door: Saskia P.

5 / 10
4/5 1/5 1/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Er is blijkbaar geen telofische klantendienst te bereiken.

Ik was te snel, en heb na mijn levering een belangrijke mail weggegooid. Telefonisch is de klantendienst niet bereikbaar. Via mail blijkbaar standaard-antwoordden of antwoordapparaten...
Ik wilde liever een afhaalpunt in Mechelen nemen maar kon het niet ingeven toen ik dat administratief moest. Ik vernam later via mail dat ik dat moest doen als ik het trackingnummer kreeg van DPD. Maar ik wist niet goed hoe. Nu vraag ik opnieuw om mij jullie bankrekening te geven daar ik uitgestelde betaling heb. Tekort aan persoonlijke service of hulp tijdens of nadien, NOOIT meer.
Al geluk dat mijn bestelling in orde was...
Normaal is bij de bestelling ook nogmaals een factuur. Neen, ....niets

Geplaatst op: 30-11-2023
Laatst bewerkt op: 30-11-2023
Geschreven door: Anoniem

7 / 10
3/5 4/5 4/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
profielfoto Anoniem
Anoniem 30-11-2023
AL GELUK DAT MIJN PRODUKT IN ORDE WAS, anders nog meer miserie
profielfoto Anoniem
Ontzettend ontevreden.

Ik heb een 200x200 boxspring besteld. De levering was sneller als verwacht! De instructies die er bij zaten waren zeer onduidelijk. Het hout was heel slecht afgewerkt en het bed was al gammel. Maargoed, toch maar in elkaar gezet en opzich was het wel te doen voor de prijs. En dan zijn we nog geen week verder, zakt het bed in elkaar! 3 ondersteunende balken en een lat van de lattenbodem afgebroken. De eerste oplossing was het onderstel retour doen en een nieuwe krijgen. Daar begon het al, tot 2x toe problemen met het ophalen van het oude stel. Neem je contact op met de klantenservice, kunnen ze niks voor je doen, en sluiten ze zomaar zonder een oplossing de chat. Bel je ze krijg je een onverstaanbaar persoon aan de telefoon, die uiteindelijk ook zonder oplossing ophangt. Vervolgens moet ik dus of 8 uur, of 3-5 werkdagen, of ‘een paar dagen’ wachten totdat iemand anders contact met mij op gaat nemen. Ik wou het gehele bed retour doen maar dat kon ook niet. Ik hoop maar dat ik mijn geld terug krijg!

Geplaatst op: 17-11-2023
Laatst bewerkt op: 17-11-2023
Geschreven door: Robbyn J.

6 / 10
4/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Methodische afzetterij

Stalen artikel bekrast en geblutst geleverd. Dit wilden ze goedmaken met een korting op volgende aankoop. De kortingsbon werkte niet. Een telefoongesprek van 45 minuten en 7 mails verder bleek dat de korting enkel gold op VidaXL artikelen, dus niet alles op hun eigen website. Nochtans was vooraf schriftelijk gezegd dat er GEEN voorwaarden hingen aan het gebruik van de bon. Enfin, nieuwe bestelling aan de hand van de bon geplaatst en ontvangen. De doos, waarop "breekbaar" stond, was op elke mogelijke manier gescheurd. Het geleverde artikel was daarenboven niet eens het bestelde artikel. En als snelste oplossing stellen ze OPNIEUW voor om het artikel te houden en een cadeaubon van een luttele 20 euro te aanvaarden. Dit is absoluut AFZETTERIJ.

Geplaatst op: 25-11-2023
Laatst bewerkt op: 25-11-2023
Geschreven door: Natalie O.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Doen moeilijk over retour/vervanging

Ik kocht 2 plantenbakken aan 40/stuk in hout. 1e bak prima in orde, 2e bak viel na 3 weken uit elkaar. Ik contacteer de klantendienst met foto's van de betreffende bak. Antwoord: we kunnen ofwel 8 euro terugbetalen ofwel nieuwe onderdelen verzenden. Dat vond ik bijna om te lachen. Heb duidelijk gevraagd om een nieuwe plantenbak of volledige terugbetaling.

Nu kreeg ik als reactie dat een nieuwe plantenbak kan, maar zonder nieuwe garantie. Maw als de nieuwe bak opnieuw slechte kwaliteit is, sta ik nergens. Heb nu gezegd dat ze ineens mogen overgaan tot volledige terugbetaling en de kapotte bak mogen komen halen, anders gaat die richting containerpark.

Ik raad VidaXL niet aan omdat ze hun verantwoordelijkheid zoveel als mogelijk afschuiven wanneer het artikel niet voldoet/defect is.

Geplaatst op: 24-09-2023
Laatst bewerkt op: 24-09-2023
Geschreven door: Anneleen

7 / 10
4/5 3/5 3/5 4/5
Nogmaals kopen? Nee
Bijna een maand moeten wachten op een kattenluikje.

Moest eerst mijn foutieve bestelling retourneren voor ik de juiste bestelling kreeg. Na zes werkdagen zelf moeten mailen om achter mijn bestelling te vragen. Terwijl zij van 2 tot 4 werkdagen spraken. Ga hier zeker geen reclame voor maken voor deze online winkel.

Geplaatst op: 26-08-2023
Laatst bewerkt op: 26-08-2023
Geschreven door: Guy L.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Extreem slechte overprijsde rommel

1 van de spullen al kapot ontvangen. Begonnen met in elkaar zetten, maar snel tot de conclusie gekomen dat de kwaliteit zo waardeloos is dat het de prijs echt niet waard is en besloten hun rommel terg te sturen. Kastjes zijn gemaakt van gefineerde slechte kwaliteit spaanplaat. Schroeven trekken krom. Onderdelen passen niet goed. Kortom: koop vooral ergens anders.

Geplaatst op: 12-09-2023
Laatst bewerkt op: 12-09-2023
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte handleiding voor de opbouw

De opbouw handleiding was heel slecht, ook voor een handig iemand moeilijk te doen. Er waren niet passende gaatjes, aantaal schroefen niet juist, ... je moet wel handig en kreatief zijn. Ik zou hier niet meer kopen. Kwaliteit is ook niet goed, zelfs voor de enigsins lage prijs.

Bestellen en leveren was allemaal goed. (Klanten-?)Service heb ik niet gebruik van gemaakt.

Geplaatst op: 14-08-2023
Laatst bewerkt op: 14-08-2023
Geschreven door: Gabi G.

7 / 10
5/5 1/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Nee
Afschuwelijk

Nooit meer waaibomenhout en retourneren is als een boemerang . Vertaal robot die veertig keer dezelfde berichten stuurt. Als je belt krijg je irritant liedje wat om de drie tellen wordt ingezet en na exact 13 min wordt de verbinding verbroken .

Geplaatst op: 15-08-2023
Laatst bewerkt op: 15-08-2023
Geschreven door: L

5 / 10
4/5 1/5 2/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte ervaring met klantenservice en hun communicatie omtrent levering, klachten, afspraken ophalen.

Op 27 juli 2023 heb ik 2 dezelfde leren stoelen besteld bij VIDAXL. De 1e kwam keurig op tijd, de 2e pas nadat ik gebeld had waar deze bleef. De 1e stoel was goed, de 2e was troep. Leren zitting beschadigd, stiksels los, bevestigingsbouten pasten niet in voorgeboorde gaten en nog een paar kleinere gebreken. Deze 2e stoel zouden ze bij wijze van spreken bij de vuilstort nog niet accepteren. Op 8 augustus wilde ik een klacht indienen bij VIDAXL over de 2e stoel. Kreeg een onbeschofte medewerkster klantenservice aan de lijn die je niet aan het woord liet en zelf maar bleef ratelen. Ze gooide de telefoon erop nadat ik vroeg waar ik een klacht kon indienen. Direct per email claim bij VIDAXL ingediend. Kreeg de volgende dag keurig bericht terug en kreeg een nieuwe stoel toegezegd. Ik heb per email aangegeven, dat eerst de nieuwe geleverd moest worden voordat de afgekeurde stoel werd opgehaald.
De nieuwe stoel stond zonder aankondiging vooraf ineens op de stoep. Op 240823 zou men de afgekeurde stoel komen ophalen tussen 13.30 en 14.30, gewacht tot 16.30 maar geen ophaaldienst. Ik weer gebeld naar VIDAXL en jawel dezelfde onbeschofte vrouw weer aan de telefoon, die je weer niet liet uitpraten, weer geen gelegenheid gaf tot communicatie en weer de telefoon erop gooit. Onbegrijpelijk dat VIDAXL zo een medewerkster in dienst heeft/houd. Deze procedure, deze voorvallen heb ik op 240823 per email aan VIDAXL gemeld, hoop op een reactie. Vanmorgen 250823 kreeg ik van de koeriersdienst bericht dat men 2 stoelen kwam halen. Dit maar zo gelaten omdat met VIDAXL afgesproken was, dat alleen de afgekeurde stoel opgehaald zou worden. De ophaalmedewerker begreep de situatie en was er keurig op de afgesproken tijd. Deze review is dus m.n. bedoeld voor de KLANTENSERVICE WELKE EXTREEM ONBESCHOFT WERKT.

Geplaatst op: 25-08-2023
Laatst bewerkt op: 25-08-2023
Geschreven door: Ru D.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
ZEER slechte afwerking!! Zelfs gratis wil ik het niet.

Ik heb hier een ladekast gekocht, 3 lades, zwarte spaanplaat, 70x41x75, voor 79 euro.
Eigenlijk had ik moeten weten dat je voor dit geld geen kwaliteit mag verwachten, maar op z’n minst een kast waarbij de onderdelen gewoon passen.
De lades zijn 2mm te breed en zitten klem in het railsysteem, bijgevolg onbruikbaar.
En de randen zijn overal gekarteld, die moet je met een alcoholstift bijwerken.
Ik kon ofwel een waardebon krijgen van 20euro, ofwel refund van 15euro ofwel het ding terugsturen om dan een nieuwe krijgen.
Ik had echt geen zin om het weer helemaal te demonteren en dan in te pakken in een karton dat ik ondertussen al helemaal gescheurd had. Ik heb het ding al op het containerpark gegooid en bij Ikea een kast gaan halen; dat is ook geen topkwaliteit, maar doet wel tenminste wat het moet doen.

Geplaatst op: 16-08-2023
Laatst bewerkt op: 16-08-2023
Geschreven door: Dario D.

6 / 10
4/5 1/5 4/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
Centen nog steeds niet terug na retour

Bij aankomen van loungeset en stoelen waren er reeds beschadigingen zichtbaar. Niet tevreden en terug gestuurd. Ondertussen 24 mails en 2 telefoons verder en nog steeds onze 1000 euro niet terug gezien! Je krijgt telkens die onnozele mails dat je bedankt bent voor je geduld en dat ze het spijtig vinden om te horen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd. Ondertussen kennen we de helft van hun personeel want nooit dezelfde persoon waardoor je niet verder wordt geholpen!! Vreemd dat we zoveel stappen niet moesten nemen om onze centen te geven!! Het is een schande. Ik hoop dat we eindelijk worden geholpen!

Geplaatst op: 28-07-2023
Laatst bewerkt op: 28-07-2023
Geschreven door: Bjorn en Kimberley

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slecht nooit iets kopen hier

Stoelen besteld beschadigd aangekomen vervolgens hebben ze nieuwe opgestuurd en helaas was deze ook beschadigd aangekomen weer contact opgenomen weer nieuwe stoelen opgestuurd vandaag ontvangen en helaas ook deze zijn beschadigd aangekomen dit is te erg voor woorden klantenservice is een ramp je komt er gewoon niet uit ik snap echt niet waarom dit elke keer mis gaat klantenservice vraagt meer dan 5 keer om fotos te sturen super onduidelijk ondanks dat alles stuurd wat ze willen krijg je als nog kapote beschadigd product ik snap echt niet dit is gewoon een pruts werk waar ze niet om consument geven

Geplaatst op: 31-07-2023
Laatst bewerkt op: 31-07-2023
Geschreven door: Aribas

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Bestelling ok, maar het product bagger

Een haardhoutrek besteld, Ik kreeg al een ander product, want terugkijkend op de site bleek deze al uitverkocht. Toch het rek in elkaar gezet, maar hout is geen grenen, bouten werken niet, dus voor die reeks 10 nieuwe houtschroeven, bouten passen ook niet in de voorgeboorde gaten. Hout is veel te smal waardoor het splijt. Bovendien rek is niet voor het doel geschikt is vast na een jaar verrot en laat alle regen door! Ga hier nooit meer bestellen.

Geplaatst op: 17-07-2023
Laatst bewerkt op: 17-07-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 1/5 3/5
Nogmaals kopen? Ja
Pure rommel dat ze verkopen

Heb daar pure rommel gekocht wat niet werkt. Terug gestuurd en ze gingen mij terug betalen binnen de 10 dagen. Ondertussen zijn we 4 weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen

Geplaatst op: 17-07-2023
Laatst bewerkt op: 17-07-2023
Geschreven door: Steve S.

4 / 10
3/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Feedback over vorige review

na mijn negatieve review over de afhandeling van foute facturatie mbt BTW op intracommunautaire aankoop had ik beloofd om de voortgang te melden.
Na mijn negatieve review en bovendien ernstige dreiging van melding aan inspectiedienst ministerie economische zaken, kwam er plots actie. Intussen werd de ten onrechte betaalde BTW teruggestort. Indien nu ook nog de facturatie wordt aangepast, is alles administratief in orde.
Toch jammer dat daar 26 over en weer mails en dreigingen met inspectie en negatieve reviews moeten overheengaan, terwijl het gewoon van meet af aan correct kan gebeuren. Tenzij het natuurlijk een bewuste strategie betreft.
Voor mij eindigt het verhaal van VIDA XL hier hoe dan ook.

Geplaatst op: 14-07-2023
Laatst bewerkt op: 14-07-2023
Geschreven door: Patrick S.

4 / 10
1/5 1/5 3/5 3/5
Nogmaals kopen? Nee
3 maand na retour nog steeds geen terugbetaling

Een zetel werd geretourneerd. Er is een probleem om de vervoerder op te sporen in hun systeem. Hier zijn reeds meer dan 20 mails rond geweest. We zijn bijna 3 maand verder en ik heb mijn geld nog steeds niet terug.

Geplaatst op: 15-07-2023
Laatst bewerkt op: 15-07-2023
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over VidaXL
Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven
Ador logo
Ador
5 beoordelingen
5,5
Design-Bestseller logo
Design-Bestseller
4 beoordelingen
10
Sanispecials.nl logo
Sanispecials.nl
2 beoordelingen
9
Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is VidaXL een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 244 beoordelingen geplaatst over VidaXL. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,3 gekregen, waarbij 30% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is VidaXL actief?

VidaXL is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) warenhuizen , kunst , meubels , tuin en woonaccessoires.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de VidaXL reviews? Dan kunt u naar de website van VidaXL gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie