
Welhof reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Reviews en Ervaringen Welhof
Zoek je naar tweedehands witgoed? Stopte je wasdroger ermee en heb je per direct een andere nodig voor een voordelige prijs? Welhof zou dan een ideale oplossing kunnen zijn. Maar zeker als je tweedehands koopt, wil je natuurlijk wel weten met wat voor bedrijf je zaken doet. Wij verzamelden reviews over Welhof. Je leest op deze pagina hoe andere consumenten Welhof beoordelen. Vervolgens kun je zelf een weloverwogen beslissing nemen om wel of niet bij hen te kopen.
Over Welhof
Welhof is de nummer 1 webwinkel in refurbished/outlet/b-keus witgoed. Welhof vraagt zich af waarom je veel geld uit zou geven als het veel goedkoper kan. Zij hebben een ruim assortiment met b-keus en refurbished producten. Deze worden met hoge kortingen verkocht. Een andere reden van de hoge kortingen zijn de rechtstreekse afname bij fabrikanten. Bovendien wordt er groot ingekocht. Welhof bezorgd alle artikelen gratis thuis. Ook een eventuele retourzending is helemaal gratis. Heb je zelf nog een oude wasmachine of een ander witgoed apparaat staan, dan wordt dit gratis voor je afgevoerd. De levering is snel, want als je voor 23:59 uur bestelt, dan heb je het apparaat de volgende werkdag al in huis. Er is eventueel een aansluitservice mogelijk. Qua betalen heb je de keus uit contant aan de deur of via de pin. Alle producten worden uit eigen voorraad geleverd. Er is sprake van unieke producten, dus op betekent ook echt op. Wil je de apparaten liever zelf ophalen, dan kan dat ook. In dat geval mag je zelfs meteen dezelfde dag al langskomen om het product op te halen. De showroom van Welhof is 7 dagen in de week open, dus je kunt ook eerst even langsgaan om de wasmachines, keukens of andere artikelen te bekijken.
Waarom kiezen voor Welhof
Bij Welhof shop je b-keus of outlet producten. Deze artikelen hebben een cosmetisch foutje, zoals een krasje of een deukje. Ook kan het gaan om producten uit faillissementen of uit een overproductie. Heel vaak hebben deze producten gewoon nog fabrieksgarantie en zijn ze ook nog verpakt in de originele fabrieksverpakkingen. Refurbished producten zijn weer andere artikelen. Er wordt hier gebruik gemaakt van een Engelse term voor gereviseerd. Je moet dit niet verwarren met puur gebruikte producten die je bij een particulier kunt aanschaffen. Of witgoed artikelen die je bij de kringloopwinkel aanschaft. Refubished producten zijn door een gecertificeerde producent gecontroleerd, gerepareerd, getest en gereinigd. Mocht het nodig zijn, dan worden er ook onderdelen vervangen. Welhof voert tenslotte zelf ook nog een controletest uit. Met een refurbished apparaat heb je dus de voordelen van een nieuw apparaat, maar dan voor de prijs van een tweedehandse. Door hiervoor te kiezen, profiteer je van lage prijzen, maar je draagt ook een steentje bij aan een beter milieu. De website van deze shop is overzichtelijk ingedeeld. Weet je al precies wat je zoekt, dan is het handig om de zoekbalk bovenaan de homepagina te gebruiken. Zoek je binnen een bepaalde categorie, dan kun je daar op filteren. Je hebt de keus uit keukens, huishouden, beeld en geluid, telefonie, inbouw, computers en tablets, fietsen en reizen. Ook kun je direct bij de mogelijke aanbiedingen kijken. Zoek je bijvoorbeeld een wasmachine, dan is het handig om je eigen voorkeur aan te geven. Wellicht wil je een bepaald merk of het apparaat mag echt alleen licht beschadigd zijn. Dit is allemaal aan te vinken, zodat je zo snel mogelijk dat product vindt dat aansluit bij jouw wensen.
Is Welhof betrouwbaar?
Welhof is absoluut een betrouwbaar bedrijf. Je kunt elke dag van de week de showroom bezoeken. In dat geval zie je zelf precies wat je aanschaft. Ervaringen van andere klanten geven ook aan dat Welhof doet wat hij belooft. Je ziet ook dat de garantie wordt nagekomen. Krijgen mensen een tweedehands of een refurbished apparaat in huis en blijkt het binnen een paar dagen toch mankementen te vertonen, dan wordt het direct omgewisseld voor een ander artikel. De service blijkt dus uitstekend te zijn. Verder kun je op tal van manieren contact opnemen met de klantenservice. Uiteraard is Welhof ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.
Klantenservice en klachten
Heb je een vraag over een van de producten van Welhof of wil je iets weten over de levering of heb je soms een klacht? Je kunt op allerlei manieren contact opnemen. De chat, whatsapp of bellen zijn waarschijnlijk de snelste opties. Ook kun je mailen of via de sociale media even je berichtje achterlaten.
Wil jij ook beoordelen?
Heb jij ervaring met Welhof? Laat dan hier je review achter en help op die manier andere mensen.

Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Ons team van experts heeft Welhof geverifieerd op een aantal punten.
De webshop van Welhof bestaat al sinds 2013 en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt.
Welhof is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje).
Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.
Welhof is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet.
Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd.
Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.
Het is verstandig de website van welhof.com te bekijken voor actuele openingstijden.
Daar vind je uiteraard ook het uitgebreide assortiment van Welhof.
De naam Welhof klinkt zo goed en het idee om iets aan de afvalberg te doen ook. Helaas voel ik me door dit bedrijf opgelicht. Machine gebracht door man die niet communiceerde (sprak geen Nederlands??)Machine maakte meteen veel herrie en bij tweede gebruik stank in machine en doorgebrande zekering in stoppenkast.
Ik kan me niet voorstellen dat deze machine gereviseerd is.
Gelukkig na veel geduld en heen en weer contact het geld terugontvangen.
I bought a refurbished washing machine. Delivery went fast and they took my old machine as well.
But the new machine had technical difficulties from the get-go, it even leaked water! Their solution was to see if the leak came from one of the screws on the back and tighten it.
Machine is still broken and even stops mid cycle multiple times. Do not buy from this company!
Mijn vaatwasser vier keer om laten ruilen! Aan geld terug geven doen ze niet. Nu weer een geleverd gekregen in het folie na gekeken de zijkanten gecheckt op deuken of beschadigingen maar nu zit er een dikke barst in het display.. ik wil nu mijn geld terug, genoeg kansen gegeven! Bestel hier niet mensen...
Slechte levering. Vuil product geleverd. Slecht aangesloten en niet waterpas gezet. Mijn oude machine was 100% zuiverder dan het geleverde. Zat nog vies water in de trommel, dus vies water op de grond bij het binnen brengen. Walgelijk, ze profiteren echt van de mensen en moesten zich schamen
4 maanden geleden 2de hands wasmachine Miele geklocht met 1 jaar garantie.
Ik ben alleen en was 1x per 1,5 week, gewone kleding, beddegoed en handoeken. Niets ongewoons dus.
Valt nu al in storing, trommel draait niet ,meer. Een knipperd lampje dat aangeeft dat er iets met de koolborstels aan de hand is.
Welhof is niet telefonish bereikbaar, dus mailen maar. Storing met merk aangegeven en net gekocht + garantie.
Kreeg na 1 dag een mail van Welhof met een youtube filmpje van samsung??? om een filter schoon te maken.
Dus mailen maar weer, met de tekst: Yoh, ik ben geen monteur en heb 1 jaar garantie. Voordat ik wat stuk maak en de garantie vervalt, verwacht toch asap een storingsmonteur. Mijn telefoonnummer vermeld om een afspraak te maken.
Echter geen reaktie gehad.
Zeer slechte service. Ik heb een fiets gekocht een Zonix voor mijn zoon in dec. 2021. Inmiddels is de fiets al 2 keer naar mijn eigen fietsenmaker geweest, versnellingsproblemen en remmen doen het niet goed, mijn eigen fietsenmaker zegt dat het ook geen goede kwaliteit fiets betreft. Versnelling ging kapot, werd de eerste keer netjes opgehaald en binnen 10 dagen gerepareerd terug. 1 week later tijdens het fietsen klapt de voorrem erdoor tijdens het fietsen! Fiets moet weer opgehaald worden, dit gebeurde 17 nov. Heb aangegeven fiets niet meer te vertrouwen en wil graag mijn geld terug, maar klantenservice is alleen per mail bereikbaar en scheept je elke keer af. Vervolgens krijg ik mail dat ik moet betalen want ik had de remmen moeten laten afstellen?! Terwijl de fiets de week ervoor bij hun heeft gestaan ter reparatie! Ben er zelf persoonlijk langs gegaan, de mensen in het depot zeggen dat de remmen gemaakt zijn en onder garantie valt? Okay wie liegt er nu dan? Aangegeven de fiets zelf mee te willen meenemen, dit mocht niet want moest nog afgemonteerd worden. Weer gemaild, weer aangegeven dat ik me opgelicht voel en me geld terug wil, krijg weer een simpel antwoord nee wij kunnen enkel repareren. Op 5 dec ontvang ik mail dat de fiets terug geleverd gaat worden en ik bericht ontvang wanneer. Helaas wacht ik nu nog steeds op de fiets, dus heb ik op 21-12 maar weer eens gemaild dat ik de fiets niet meer wil, maar mijn geld! Vandaag wordt ik ineens gebeld dat ze vrijdag de fiets willen brengen???? Nogmaals gezegd ik wil graag mijn geld terug. Dus advies koop hier niet!!
"Refurbished" wasmachine aangeschaft bij dit bedrijf. NOOIT MEER. Het product voldeed niet aan de omschrijving en was zeker niet gereviseerd. Het was niet eens schoon en stonk enorm. Ook contact krijgen met de klantenservice is bijna niet te doen. Contact enkel via Whatsapp en mail en wanneer het ze te heet word onder de voeten dan laten ze alleen maar langer op zich wachten. Inmiddels geretourneerd en zijn we in afwachting van ons geld. Mochten we het verschuldigde bedrag niet voor woensdag ontvangen, dan zal het hier zeker niet bij blijven. Echt geen zaken doen met dit bedrijf!!
Bij bestelling plaatsen is dit bedrijf vriendelijk maar als er een video wordt gestuurd ( kan alleen via whatsapp) dan doen ze of ze gek zijn. We moeten ons niet meer laten bedonderen en een consumentenprogramma inschakelen!
Geen tillen , makkelijk voor medewerker. Super goed bij smole trap. Nieuwe naar boven oude naar beneden zonder probleem.
Second hand product instead of outlet
Second hand product instead of outlet
I ordered a wash machine, which sopped working in three weeks. The client service offered me to change it. As they didn’t have the same model in stock, I ordered a different one and also a dryer. During the delivery, the delivery guy damaged terribly my recently painted stairs. I send an email to customer service with pictures, I fulfilled the form in the website, but nobody contacted me. I called customer service and the guy told me that he cannot do anything and to wait somebody to contact me.
The both products I ordered were outlet products. In the website is written that the outlet products are: new (return) products with possibly a scratch, dent or packaging damage, or a combination of. I received used (second hand products) – dirty with signs of usage, not new with scratch, dent or packaging damage. I feel cheated. Welhof uses a false advertisement.
De wasmachine zelf (een refurbished model) is top. Maar de service/levering een flink stuk minder. De persoon die hem kwam brengen sprak geen Nederlands en brak Engels. Hij kwam niet over als een vakman. De wasmachine staat, en hij werkt, dus dat is fijn. Maar hij kon het waterslot niet zetten, dus dat nog zelf moeten doen. Tevreden over het product, levering/service niet echt.
Wacht ondertussen al 8 dagen op bevestiging van verzending. Ze hebben ‘helaas geen inzicht op een rit naar mijn regio in Belgie’
‘Geen zorgen, tenminste 2-3 keer/week’
OPLICHTER bedrijf. Maken schade aan je woning, leveren gore en defecte apparaten. Het is geen toeval dat zoveel klanten aangeven dat de bezorger die de gemaakte schade zich NIKS kan herinneren. VERMIJD dit bedrijf.
wasmachine goed voor de sloperij. Klantenservice werkt nergens mee. Volkomen afgeraden.
kapot machine geleverd, zeer slechte communicatie, nooit meer.
Dit zijn oplichters en bedriegers
Wij ontvingen een defect product en hebben hier uiteraard melding van gemaakt. Vervolgens deed Welhof alles, maar dan ook ALLES om het ons zo lastig mogelijk te maken, waaronder ons doodleuk doorverwijzen naar de fabrikant!
De fabrikant Hoover verwees ons naar Welhof, blijkbaar waren zij bij de fabrikant al goed gekend als oplichters en bedriegers. (steeds terugkerend bedrog)
Defecte toestellen verkopen en dan de klant afwimpelen. Pure diefstal van gelden van klanten. Puur BEDROG!
Ben al aantal jaren klant bij welhof heb meerdere producten aageschaft en mijn omgeving ook, producten zoals beschreven en qua prijs verschil met andere witgoed bv's zeker een aanrader. Wel altijd goed te tekst lezen want ze hebben in veel verschillende categorien handel en staat. Al met al een prima witgoed zaak waar ik zeker nog wel producten zal aanschaffen
Koop hier NOOIT een wasmachine. ik heb hier 1,5 jaar geleden een AEG wasmachine gekocht met de term 'jong gebruikt' na iets meer dan een jaar is de motor kapot, vanuit Welhof krijg je alleen te horen: '' je garantie is verlopen, we gaan niks voor je doen''. Na contact met AEG bleek mijn machine 12 jaar oud te zijn!!! niks Jong gebruikt dus. Welhof geeft daarna aan de term Jong Gebruikt nou eenmaal te gebruiken voor refurbished machines en weigert verdere hulp.
Voor mijn dochter een “licht beschadigde” nieuwe wasmachine besteld en ondanks een typefout van mij wb email-adres keurig bezorgd, geplaatst en de oude wm mee genomen. Foutje in adres telefonisch door gegeven. Komt afspraken goed na en de
“ beschadiging” viel reuze mee. Was alleen de verpakkingðŸ˜
Zou er zo weer kopen.
Oplichting Wasmachine lekt na 6 maand. Vraag naar de garantie en valt niet onder
Apparatuur niet compleet , vies en geroest
Vreselijk bedrijf! Wasmachine bij deze oplichters gekocht, met aansluiten en oude product retour meenemen!
Begon al bij de bezorging en installeren, krijg ”˜t in dit verband amper uit m’n mond, de bezorger deed erg geïrriteerd over de ruimte, excuus dat ik niet heel groot woon”¦ meneer was tegen mij aan het snauwen waarom ik geen ruimte had gemaakt. Waarop ik antwoordde kijk is om je heen waar dan. Vervolgens overal tegenaan zitten stoten in mijn keuken waardoor hier en daar krassen zitten (lees schade). Maargoed aansluiten? Stekker erin slang in de afvoer, en dat was het waarop ik vroeg moet die niet waterpas gezet worden, nee dat was allemaal niet nodig, beetje vreemd zelfs als leek weet ik dat dat toch wel noodzakelijk moet zijn.
Dan komen we op het grootste probleem! De wasmachine die ik geleverd kreeg is kapot! Ik som het even op:
1. De deurvergrendeling gaat er niet vanaf
2. Water wordt niet goed afgepompt
3. Tijdens het centrifugeren komt het schuim letterlijk uit het zeepbakje, vreemd want ik gebruik pods dus er heeft nooit zeep in het zeepbakje gezeten tijdens alvorens het programma gedraaid wordt.
4. Het programma begint op 1:50 vervolgens komt er nog is 20 minuten bij als die bijna zo ver is schiet hij naar 31 minuten.
Kortom dwaling! Op de website stond jong gebruikt volledig nagekeken gereinigd etc etc. Geloof hier geen barst van.
Klanten “service” laat je met het grootste gemak zonder wasmachine zitten mail wordt nagenoeg niet op gereageerd, via telefoon kan er niks geregeld worden met spoed geld terug kortom voor iedereen bestel hier niet!
Juni 2020 een Amerikaanse koelkast bij ze besteld. Helemaal happy na jaren sparen eindelijk mijn pronkstuk. Februari 2021 is de koelkast kapot compressor waar Samsung 10 jaar garantie op durft te geven kapot. Na veel boze mailtjes en telefoontjes na 6 dagen een nieuwe koelkast die letterlijk uit de vrachtwagen valt en gewoon geplaatst word. Weer bellen mag een andere uitzoeken die word Onder bericht geannuleerd uit eindelijk na 11 dagen dan een nieuwe koelkast. Tot mijn grote verbazing schijf ook deze samsung er na 8 maanden dienst doen mee uit weer een kapotte compressor. Inmiddels weer ruim een week zonder koelkast en moet zelf overal achter aan welhof doet niks behalve me van het kastje naar de muur sturen
Via Welhof een refurbished wasmachine besteld. Bij aflevering en na installatie op de tweede verdieping bleek dat het apparaat lekte. De bezorger moest de machine dus weer mee terug nemen. Tijdens het weer naar beneden tillen van de niet-werkende machine heeft de bezorger vervolgens muren in ons trappenhuis en trapleuningen beschadigd (stootschade). Hij heeft dit ter plekke erkend en er excuses voor aangeboden, maar Welhof weigert alsnog verantwoordelijkheid te nemen voor de veroorzaakte schade, onder het voorwendsel dat de bezorger zich er niets van kan herinneren. Erg vervelende ervaring; ik raad dit bedrijf zeker niet aan.
Slechte ervaring zo slecht dat niet kan vertellen.
Heb bij Welhof een refurbished AEG machine besteld. Er werd een Bosch geleverd, wat ik aanvankelijk ver het hoofd zag. Machine werd biet aangesloten ivm verhuizing. Bij het aansluiten blerk dat de machine ontzettend smerig was, zat vol slijm en schimmel en hij stinkt echt vreselijk. Klacht ingediend, ze vonden het vervelend (geen uitleg) en voor het ongemak wil Welhof wel 20 euro vergoeden! Nou dat dacht ik niet. Heb verzocht de machine zsm om te ruilen voor bestelde (refurbished!!) machine. Ik vraag me af of dit niet gewoon de standaard praktijk is bij dit bedrijf. Dus koop je hier toch een machine maak dan een screenshot van de bestelde machine en controleer of deze wordt geleverd. Blijf erbij als hij wordt aangesloten, als de machine stinkt voordat hij gaat draaien dan is hij niet gereinigd!! En dat krijg je er zelf niet uit, die stank kont uit de slangen. Die zorgt ervoor dat je de was na het programma nog geen 10 minuten in de trommel kunt laten zitten! Refurbished producten zijn iets anders dan tweedehands producten. Die zouden “als nieuw” moeten zijn. Dus wees gewaarschuwd!!!
Refurbised wasmachine gekocht,gebeld voor tijdsindicatie levering,konden geen tijdsindicatie geven omdat de planning pas s'nachts werd gemaakt,maar zou track en trace krijgen wanneer ie verzonden zou zijn. Volgende dag .... was 10.00u en aangezien ik aan het Werk was en het een uur en 15min duurde eer ik thuis kon zijn maar gebeld en na ong .20min eindelijk iemand gesproken te hebben bleek dat het gekochte apparaat niet meer leverbaar was?! Had email gekregen moeten hebben (dus niet) Was de eerste en laatste keer dat ik hier wat heb besteld...waardeloze afhandeling!!!!!!!!
Heel veel contact met klantenservice en klachten service. Er wordt niet samengewerkt en ook al reclameer je direct via de app met foto's en via de klantenservice, wordt he door de klachten service verwezen naar je eigen inboedel verzekering ipv de klacht op te lossen die de bezorgers hebben gemaakt. Er is een condensbak vol water over mijn tapijt gegaan die niet was geleegd bij de 2e hands droger. En de bezorgers hebben trapleuning en muur beschadigd. Direct overal foto's van gemaakt, maar dat was niet voldoende. Had een formulier van de chauffeur moeten hebben die ondertekend moest worden.
Schrijf een review over Welhof
Gerelateerde bedrijven



Gerelateerde blogartikelen
Andere gerelateerde bedrijven







FAQ (Veelgestelde vragen)
Is Welhof een betrouwbaar bedrijf?
Er zijn 29 beoordelingen geplaatst over Welhof. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5,2 gekregen, waarbij 15% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.
In welke sectoren is Welhof actief?
Welhof is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) elektronica , telefoon accessoires , huishouden , witgoed en woonaccessoires.
Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?
Heeft u een positieve indruk gekregen door de Welhof reviews? Dan kunt u naar de website van Welhof gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.