Bloemwinckel logo

Bloemwinckel reviews, ervaringen en beoordelingen

4699
Bloemwinckel logo
Bloemwinckel

Reviews en Ervaringen Bloemwinckel

Wil je online bloemen kopen en graag meer weten over Bloemwinckel? Dan ben je op de juiste plaats terechtgekomen. Bij ons vind je namelijk de Bloemwinckel beoordelingen van verschillende klanten. Dankzij de beoordelingen ontdek je of een bloemetje kopen bij Bloemwinckel voor jou de beste optie is of dat je beter ergens anders een mooi boeketje aanschaft. Het loont dus zeker de moeite om ze door te nemen!

Over Bloemwinckel

Bloemwinckel is een bedrijf dat zich focust op het verkopen van prachtige boeketten. Het onderscheidt zich van andere online bloemenwinkels in de hoeveelheid bloemen die er gebruikt worden. Bloemenwinckel vindt het namelijk belangrijk om goed gevulde boeketten te voorzien die een glimlach op het gezicht toveren. De bloemen die gebruikt worden, zijn ook altijd heerlijk vers en worden op één centrale plek in Nederland gebonden, met veel liefde trots en passie.

De webwinkel verkoopt naast boeketten ook vazen, bloembollen, droogbloemen en meer. Het heeft als doel om zich nog meer uit te breiden. De kans is dus groot dat je er binnenkort nog veel meer leuke dingen kan kopen. Wat Bloemwinckel ook bijzonder maakt, is het bloemen abonnement dat het aanbiedt. Zo geniet je elke week of maand van een vers boeketje. Niet alleen fijn voor thuis, maar ook voor in het kantoor! Daarnaast kan je bij deze webshop bloemenpunten sparen waar je leuke dingen mee kan kopen.

Waarom kiezen voor Bloemwinckel

Bloemwinckel heeft een groot assortiment aan prachtige boeketten. Deze zijn goed gevuld, stijlvol en brengen de nodige sfeer in huis of op kantoor. Het aanbod wordt tevens elk seizoen vernieuwd. Het blijft dus spannend om bij Bloemwinckel te kopen. Ben je op zoek naar een mooi boeketje om aan iemand te schenken als bedankje of hart onder de riem? Dan is deze webshop een goed adresje om te bezoeken. Voor elke gelegenheid is er namelijk keuze! Je vindt bovendien eenvoudig wat je zoekt, want de boeketten staan geordend per stijl.

Een ander voordeel van Bloemwinckel is het abonnement dat ze aanbieden. Je betaalt hiervoor een klein bedragje per maand en krijgt elke week een mooi boeket naar je toegestuurd. Je kan zelf de stijl bepalen en het veranderen als je eens wat afwisseling wilt. Het is ook mogelijk om de boeketjes slechts een keer per maand te laten leveren. Er zijn dus heel wat opties!

Is Bloemwinckel betrouwbaar?

Bloemwinckel is voorzien van het Webwinkel-keurmerk. Om die reden hoef jij je helemaal niet af te vragen of het bedrijf betrouwbaar is. Daarnaast kan je er betalen via allerhande betrouwbare methoden. Het is zelfs mogelijk om achteraf te betalen via Klarna. Zo neem je al zeker geen risico! Als je nog twijfels hebt, kan je trouwens altijd de Bloemwinckel beoordelingen doornemen.

Heb je al een boeket gekocht bij Bloemwinckel en zit je met klachten? Dan kan je contact met het bedrijf opnemen via e-mail. Het is mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie of via Stichting WebwinkelKeur in het geval dat je niet tot een overeenkomst komt.

Heb je eerder vragen over je aankoop? Dan kan je het bedrijf een e-mail sturen of bellen. Neem ook zeker eens een kijkje bij de FAQ sectie, want de kans is groot dat je daar het antwoord op je prangende vragen al terugvindt.

Heb jij al eerder boeketten gekocht bij Bloemwinckel? Aarzel dan niet om bij ons je eerlijke Bloemwinckel recensie achter te laten. Het is een grote hulp voor anderen, omdat zij zo een beter idee krijgen van het bedrijf. Het schrijven van een review neemt bovendien slechts enkele minuutjes in beslag en is helemaal niet moeilijk!

Reviews over Bloemwinckel