Fonteyn logo

Fonteyn reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten

Fonteyn reviews, ervaringen, beoordelingen en klachten
1672
Fonteyn logo
Website
Fonteyn
Categorie
Webshops

Reviews en Ervaringen Fonteyn

Met dank aan de beoordelingen van andere mensen krijg je hier een beter beeld van alles wat Fonteyn je kan bieden. En dat is nogal wat. Omdat je graag elke euro goed besteedt, heb je als consument veel baat bij de beoordelingen van mensen die al eens met de onderneming te maken hadden. Zo kun je op basis van hun ervaringen zelf besluiten wat je doet met in dit geval Fonteyn, de onbetwiste specialist in onder andere tuinmeubelen.

Over Fonteyn

Fonteyn werd gesticht in 1989 en begon met de verhandeling van bloembollen via de groothandel. Omdat het eigenlijk meteen crescendo liep, werd vanaf 1992 ook geleverd aan particulieren. Eigenlijk vanaf dat moment mag Fonteyn zich specialist noemen in tuinmeubelen, tuinhuizen, buitenkeukens, zwembaden, spa’s en veranda’s. Fonteyn levert alleen het beste van het beste en is trots op het feit dat het de grootste is op het gebied van tuinproducten en tuinmeubelen van ons land.

Waarom kiezen voor Fonteyn

De grootste collectie tuinproducten en tuinmeubelen van ons land. Die vind je bij Fonteyn. Alleen dat is al een reden om vooral zaken te doen met deze specialist. De gunstige prijsstelling is dat zeker ook, net als de geboden garantie en het feit dat je korting aangeboden krijgt als blijkt dat een product elders goedkoper aangeboden wordt. Maar er is meer. Zo beschikt Fonteyn over de grootste tuin showroom van Nederland met een oppervlakte van 35.000 vierkante meter en valt de snelle levering op. Dat heeft weer alles te maken met de opslagkelder van 60.000 vierkante meter waarover Fonteyn beschikt. De reden dat Fonteyn de kwalitatief uitstekende producten zo voordelig aan kan bieden heeft te maken met de grootschalige inkoop die het doet.

Is Fonteyn betrouwbaar?

Fonteyn kan gezien de vele reviews en ervaringen beschouwd worden als een betrouwbare partner. De afspraken worden nagekomen en de producten ondergaan een strenge controle en beoordeling. Betrouwbaar zijn zowel de producten van de gevoerde bekende merken als ook de eigen merken die het aanbiedt. Uit de reviews over Fonteyn blijkt dat de kwaliteit van het door Fonteyn geleverde steeds van de beste kwaliteit is.

Klantenservice en klachten

Er is amper een bedrijf voor te stellen dat zo transparant is en waar je zo snel contact kunt zoeken met de klantenservice. Behalve een e-mail sturen en bellen met Fonteyn, is het eveneens mogelijk om met een van de medewerkers te chatten. Zo zijn de lijnen wel heel erg kort en krijg je steeds snel antwoord op al je prangende vragen. Overigens worden veel van die vragen al weggenomen door de informatieve website zelf.

Wil jij ook beoordelen?

Iedereen wil graag goed geïnformeerd zijn voor er zaken gedaan worden met een bepaalde organisatie. Door de beoordelingen hebben wij jou hier de beste informatie kunnen bieden over Fonteyn. Als jij voortaan ook een beoordeling maakt, kan dat andere mensen helpen om net als jij ook de beste beslissing te nemen en zaken te doen met de beste aanbieder van – in dit geval- tuinmeubelen.

Reviews over Fonteyn

Gerelateerde bedrijven

Raamdecoratieshop.nl logo
Raamdecoratieshop.nl
2 beoordelingen
9
Fun.be logo
Fun.be
4 beoordelingen
6,8
Afwerkingshop logo
Afwerkingshop
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

3,9
12% zou hier weer kopen
51 beoordelingen
Lees onze review over Fonteyn

Ons team van experts heeft Fonteyn geverifieerd op een aantal punten. De webshop van Fonteyn bestaat al jaren en staat bekend als een betrouwbare speler in de markt. Fonteyn is al vanaf hun oprichting ingeschreven bij de kamer van koophandel en hun website is beveiligd door middel van een SSL certificaat (groene slotje). Alle grote betaalmethodes van Nederland zijn beschikbaar op deze webshop.

Fonteyn is een Nederlands bedrijf en is al een lange tijd actief op het internet. Dit heeft ze een goede reputatie opgeleverd. Binnen ons platform kan ook jij een review achterlaten om zo andere consumenten te helpen een goede keus te maken bij hun aankopen op het internet.

Bekijk zeker even de website van Fonteyn. Dit geeft je een beter beeld van de webshop. Daarnaast staat daar hun uitgebreide assortiment en natuurlijk de openingstijden van Fonteyn.

Geplaatst op: 17-03-2021
Geschreven door: Reviews.be

10 / 10
5/5 5/5 5/5 5/5
Expert review
Komen afspraken niet na.

Het winkelen en bestellen prima. Je moet vooraf aan de levering alles betalen en dat is niet voor niks. Want ondanks dat we in de winkel nagevraagd hadden of ze het op de 4de verdieping van een appartementencomplex zouden afleveren, werd alles op de BG neergezet en werd door Fonteyn glashard ontkent dat ze dit hadden afgesproken. Ze huren namelijk alleen een vervoerder in en niet iemand om het mee naar boven te brengen. En dan staat daar voor 10.000 euro aan spullen op de stoep en zeggen ze gewoon "los het zelf maar op".

Geplaatst op: 23-06-2022
Laatst bewerkt op: 23-06-2022
Geschreven door: Stefan L.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Eens maar nooit meer.

Klant worden gaat op zich prima. Pas als er iets is, dan gaat het fout. Dat geluk had ik ook. De service nadat je betaald hebt is heel erg slecht. Fonteyn herstelt fouten niet, zijn onbereikbaar op de telefoniste na die je na lang wachten nooit kan doorverbinden. Terugbelverzoeken worden niet uitgevoerd. Is kennelijk beleid, want het management doet dit zelf ook niet. Hier koop ik nooit meer iets.

Geplaatst op: 13-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
3 maanden wachten nog steeds geen levering😡

Zo klaar mee 7 maart metalentuinhuis besteld en betaald. Zou eind april begin mei geleverd worden. Niet dus 😠
Gemaild gebeld werd verzekerd levering in mei.. idd weer geen levering😡.
Opnieuw gemaild... geen antwoord toen maar gebeld + half uur in de wachtrij en... idd het ligt niet aan hun ze wachten op levering van de leverancier waar ze schijnbaar dus geen contact mee hebben.
Wij zijn echt woedend na alle reviews gelezen te hebben denk ik dat ik naar dat tuinhuis kan fluiten. Wordt een gevalletje ombudsman. Ikpikdit niet langer.
Een heel ontevreden klant

Geplaatst op: 07-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Gerco O.

6 / 10
4/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slecht, je wordt niet teruggebeld. Wat er is geleverd is stuk. Er wordt niet op gereageerd.

Slechte ervaring, geleverd gekregen niet de kleur en het is stuk.
Op de telefoontjes en e-mail komt geen reactie.
Ik zal dit bedrijf bij niemand aanraden.

Geplaatst op: 20-06-2022
Laatst bewerkt op: 20-06-2022
Geschreven door: Ans K.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Infrarood dabine gekocht door mijn zoon ivm uitzaaiingen. Januari geplaatst en mijn zoon is toen zo ziek geworden dat hij er geen gebruik van heeft kunnen maken.

Mijn zoon is overleden. Heb tot 2 keer een mail gestuurd met de vraag of wij de infraroodcabine, uiteraard gereduceerd, mogen retourneren. Geen reactie ontvangen. Donderdag jl. gebeld, totaal geen sympathie of condoleance, het antwoord is NEE! Ben heel erg teleurgesteld dat niet eens te moeite wordt genomen om mee te denken. De infrarood cabine is niet gebruikt.

Geplaatst op: 20-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marijke C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ervaring in een zin, dit kan in een woord. WAARDELOOS!

Mooi bedrijf, personeel kan op locatie praten als geen ander. Bestellen gaat prima en daarna begint de ellende!! Nog geen maand onze jacuzzi en stukken aan. Niemand te bereiken van de service. Beloftes maken kunnen ze zeker maar na komen ho maar!! Wacht na 2 weken nog altijd op een telefoontje die ze beloofde. Heb je een duur product in je tuin staan maar er wordt niks aan gedaan. Advies koop d'r niks!!!

Geplaatst op: 15-06-2022
Laatst bewerkt op: 15-06-2022
Geschreven door: Harriette V.

5 / 10
5/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima producten. maar afspraken worden niet nagekomen. Onbetrouwbaar bedrijf.

Prima producten maar afspraken maken gaat niet bij dit bedrijf. ondanks beloftes word je niet teruggebeld en denk je een leverdag te hebben afgesproken dan komen ze niet. je moet overal zelf achteraan, zelfs als je telefonisch een afspraak hebt gemaakt. Verder zijn de medewerkers niet klantvriendelijk. Het lijkt alsof ze het werk niet aan kunnen.

Geplaatst op: 16-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Henk

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Onbetrouwbaar bedrijf, leveren niet wat je op de website koopt, reageren niet op e-mails en zijn telefonisch nauwelijks te bereiken.

Op 7 mei 2022 op de website van Fonteyn composiet planken gekocht, op deze website staat bij het gekochte product letterlijk "Inclusief: Bevestigingsclips Schroeven". Omdat ik niets meer hoorde en niets werd geleverd, heb ik op 17 mei jl. aan Fonteyn een e-mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd zou worden. Niets gehoord, waarna ik op 20 mei nogmaals een e-mail met deze vraag heb gestuurd. Opnieuw geen reactie, daarom op 23 mei gebeld en, na ruim een half uur, een medewerkster gesproken en gevraagd waar de spullen bleven. Zij zette mij even in de wacht en kwam na een minuutje met de mededeling dat de betreffende afdeling onbereikbaar was, maar dat zij de vraag zou doorspelen. Niets meer vernomen, maar op 24 mei werden de planken geleverd, echter zonder de bevestigingsclips en schroeven. In de ochtend van 25 mei daarover gebeld, afdeling wederom onbereikbaar, ik zou worden teruggebeld. Dat gebeurde niet, daarom in de middag nog maar een keer gebeld. De reactie van Fonteyn luidde dat de planken zonder bevestigingsmateriaal en schroeven worden geleverd en dat ik deze afzonderlijk moet bijbestellen. Ik heb gewezen op de letterlijke tekst van de website, maar de medewerkster ontkende glashard dat de planken inclusief bevestigingsclips en schroeven worden geleverd, en daar bleef het bij. Conclusie: men levert niet wat volgens de website verkocht wordt en geleverd moet worden, op e-mails wordt niet gereageerd, de telefonische bereikbaarheid is slecht en het bedrijf is onbetrouwbaar. Ik raad iedereen zeer af om op de website van Fonteyn iets te kopen!

Geplaatst op: 30-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Dat

5 / 10
4/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ongelofelijk slecht bedrijf

Jammer dat ik de recensies niet eerder heb gelezen. Na het bestellen en betalen van een carport met een levertijd van 3-5 weken blijkt nu dat er 8 weken vertraging is . Op mijn reactie hoe dit is ontstaan zegt de medewerker; je moet de levertijden op onze site niet zo letterlijk nemen. Hoezo? Dit is puur klantbedrog! Na een paar krachttermen het gesprek beeindigd en een mail gestuurd om de order te cancelen. Na 5 dagen nog een mail gestuurd en nog steeds geen reactie ontvangen. Ze hebben intussen de levertijd op de site van naar 8-10 weken aangepast. Vandaag telefonisch contact opgenomen, want ik wil die carport niet meer hebben en mijn geld terug. Volgens de overigens vriendelijke dame wordt het geld binnen 5 werkdagen teruggestort. Hopelijk gaat dit ook gebeuren maar dit neemt niet weg dat de klant door dit bedrijf niet serieus wordt genomen.

Geplaatst op: 11-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cor V.

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Wachten al sinds augustus 2021 op ons tuinhuis.

Bij Fonteyn moet je niet zijn.!! Augustus 2021 tuinhuis besteld. Oktober contact opgenomen wanneer levering? December of januari. Begin februari weer zelf contact opgenomen, levering mei😀. Begin mei weer gebeld, tuinhuis is er binnen 4 weken, dan nemen we contact met u op🤔. Nog geen datum ontvangen, maar wel augustus 2021 aanbetaling gedaan. Hier wordt je toch niet blij van🤪

Geplaatst op: 02-06-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
4/5 2/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Heel slecht

Zit al 5 weken op mijn geld te wachten zou binnen 3 dagen geverd worden maar 2 weken geannuleerd en nu na 5 weken geen geld Bellen en je wordt afgescheept dit is geen goede zaag geen service

Geplaatst op: 13-06-2022
Laatst bewerkt op: 13-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Oplichting en waardeloze service bij zwembad aankoop

Vorige jaar een polyester zwembad gekocht met alles er op en aan. Alles wat ik heb gekocht is kapot aangeleverd of in 1 jaar kapot gegaan.
Het ergste is nog dat het polyester zwembad a 9k qua toplaag kapot is maar nu het in de grond zit is er weinig aan te doen. Deze kwestie sleep al meer dan een half jaar maar Fonteyn kan het niet oplossen. Na vele mails, bellen en brieven blijft het stil en komt Fonteyn zijn garantie niet na. Ik adviseer u koop hier geen spullen voor een inbouw zwembad, het is slechte kwaliteit en geen service en ze nemen hun verantwoordelijkheid niet. Ik denk dat ik maar naar de rechter ga.

Geplaatst op: 27-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Joris I.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Een zin niet nodig. Een woord meer als genoeg: SLECHT

Wat een ontzettend slechte bedrijf. Service is echt belabberd slecht!!!
Dure kapotte jacuzzi in de tuin, en geen monteur te bereiken!!!!
Beloftes over terug bellen zeggen ze allemaal. Maar ik wacht nog steeds op een telefoontje!! Mooi bedrijf van binnen, verkoop praatjes genoeg. En daarna stopt het!! Ben wijs, koop hier niks!!!!

Geplaatst op: 14-06-2022
Laatst bewerkt op: 14-06-2022
Geschreven door: Anoniem

6 / 10
5/5 1/5 3/5 2/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos

waardeloos wat een flut bedrijf, niets kan geregeld worden, op mails word niet geantwoord, wij willen graag bij een set geen ronde tafel maar een rechte tafel, dit kan niet, de stoelen zaten heerlijk maar wij willen er een rechte tafel bij, dit is niet mogelijk. nee voor ons geen FONTEYN meubel directie doe hier iets aan!!!!!!

Geplaatst op: 17-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jan C.

3 / 10
1/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Slechte service

We hebben een leuke dag gehad bij hun winkel. Ontspannen sfeer, gezellig.
Nu bij het afleveren van het product ontstaan een probleem. Ze kunnen me niet vertellen wanneer er geleverd gaat worden. De transporteur geeft aan dat het deze week zal zijn, ze bellen van tevoren maar het is woensdag en nog geen bericht. Mijn vrouw en ik hebben een drukke baan met veel afspraken. Die verzet ik niet even een dag van tevoren. Een beetje richting geven in de levertijd zou wenselijk zijn, in ieder geval de dag. Niets is mogelijk. De dame in kwestie aan de telefoon geeft aan dat het contact met de transporteur slecht is en ze niets voor mij kan betekenen. ???????? Wat is dit. Verbeter het dan, met de techniek van nu moet je het tot de minuut nauwkeurig kunnen bepalen. We wachten af hoe dit gaat lopen. Tot nu toe niet echt tevreden.

Geplaatst op: 04-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jeroen V.

6 / 10
5/5 1/5 5/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Oplichterszooitje!

Ik heb nog nooit in mijn leven ergens zo veel spijt van gehad als een jacuzzi kopen bij Fonteyn. Bestellen gaat super (ze willen immers graag je geld ontvangen), leveren wordt lastig (wordt meerdere malen later gepland). Service is bijna onmogelijk, het is zelfs te veel moeite om het respect op te brengen om telefonisch te woord te worden gestaan! Bespaar jezelf een hoop geld, frustratie en ellende en koop hier niets!
Levering en service is 0 sterren, maar je moet minimaal 2 geven

Geplaatst op: 21-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

5 / 10
5/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos nooit meer hier iets kopen

Lounge set gekocht in juni 2021 pas geleverd in april 2022 en dit na veel zelf bellen, ook aangegeven dat het alleen op woensdag of zaterdag geleverd kan worden, en dan als nog op maandag inplannen, zelfs na telefoon gesprek weer inplannen op maandag, en weer gemeld dat dit niet gaat, en weer een bericht ontvangen dat ze het nu maar op donderdag bezorgen, we hebben er maar een vrije dag voor genomen, nu blijkt dat glasplaat van de lounge tafel stuk in de doos te zitten, weer bellen en moesten nu weer een foto hier van mailen, en weer horen we niks van dit bedrijf wat ze er mee gaan doen, dit is dus de service van dit bedrijf.

Geplaatst op: 12-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Eric B.

3 / 10
1/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Frusterende ervaring met incompente werknemers

Eind Januari heb ik een berging met overkapping besteld bij Fonteyn en werd vriendelijk geholpen door Alexander. De communicatie was prettig en vlot . We kwamen tot overeenkomst over alle voorwaarden en hebben alles duidelijk afgesproken ( dacht ik) . De door ons bestelde overkapping met berging kon uiteindelijk niet geleverd worden , ondanks dat hij nu nog steeds op de site staat en we moesten genoegen nemen met een ander model. Dit was niet prettig en ontstaan door miscommunicatie van de zijde van Fonteyn. De plaatsing van de overkapping werd op de ochtend van plaatsing vanwege corona onder het personeel gecancelled . Op uitdrukkelijk verzoek van mijn kant met urgentie verplaats naar de volgende week . Dit ivm de stratenmaker, die bij ons gepland stond voor de afwerking van de bestrating. Er kwamen op de afgesproken dag geen monteurs en bij navraag telefonisch was niemand op de hoogte van de gemaakte afspraken . Vervolgens elke dag gebeld en gemaild om opheldering te krijgen , maar er was geen enkele mogelijkheid antwoorden te krijgen waar het misgegaan was of zicht op een oplossing. Geen enkele reactie op telefoontjes met terugbelverzoek of mails Pas bijna een week later en na dreigen met een juridische procedure ( Fonteyn ingebreke stellen > 2 weken afwachten en dan na 2 weken overgaan tot ontbinding van de overeenkomst en terugbetaling van de aanbetaling) reactie gekregen van Alexander . De overkapping met berging bleek door vertraagde leveringen helemaal nog niet leverbaar .Cancelen van de montage vanwege corona onder de monteurs was dus niet conform de feiten ! Ik heb de order onmiddelijk geannuleerd en mijn aanbetaling teruggekregen, maar beveel dit bedrijf zeker niet aan . Tot het sluiten van de deal is alles prima, maar daarna is er zeer slechte communicatie en service . Bedenk goed waar je aan begint als je bij Fonteyn koopt , het valt niet altijd mee. Via een juridische procedure ( ingebrekstelling en daarna ontbinden van de overeenkomst ) kun je wel het een en ander bereiken, maar dat neemt niet alle ergenissen en frustraties weg. Ik kijk voortaan wel beter uit .

Geplaatst op: 09-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

4 / 10
3/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Erg slecht

Zwembad osmose
Na 2 jaar bellen emailen nog steeds amper te bereiken. Kom je als klant binnen dan zijn het prima verkopers .Ze vergeten alleen te vertellen dat de wanden niet goed zijn behandeld en er na 3 jaar osmose optreedt! En dan begint t drama 2 jaar lang ben ik bezig. En nog niet opgelost. Genoeg beloftes zijn er geweest maar komen niets na.
Lange wachttijden aan de telefoon om dan te horen sorry ze zijn nu niet te bereiken ze bellen u terug ....
Niet dus !!!
Advies help je klanten.

Geplaatst op: 12-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Mmj W.

3 / 10
2/5 1/5 2/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit iets kopen hier

Blijf hier absoluut weg. Leuke winkel maar als je een probleem heeft zoals wij is het zeer stil langs de kant van Fonteyn. Ik ben blijkbaar niet de enige volgens de recensies maar koop hier niets. Lees de ervaringen van anders kopers.

Geplaatst op: 10-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Waardeloos bedrijf slechter bestaat niet

organisatie fonteyn
In november 2021 een aanbetaling gedaan op een zwembad van 33000 euro. Dit zou 17 januari 2022 geleverd worden. Dit ging niet door omdat de cover er nog niet was en alles zou 2 weken later komen . Toen weer niet geleverd. Dus al 2x een kraan en bouwploeg voor niks gereserveerd.en we hadden echt in januari het bad nodig om verder te kunnen met de aanleg van de tuin en bestrating Daarna hoorden we niets meer uit Uddel. Bellen helpt niet .je krijgt niemand te spreken.mail wordt niet op gereageerd. Dus zijn we er maar naar toe gereden. Zwembad was niet direct leverbaar maar wel was er een zwemspa voor 27500euro. Dan die maar. Kom niet gelijk geleverd worden want alles wordt voor levering uitgebreid getest zei de verkoper . Eindelijk kwam de spa . Bij plaatsing bleek dat er een zandfilter ontbrak en wat leidingen. 1 week later kwam er een monteur (4uur te laat) die zei dat hij een kater had van de avond ervoor en het zo'n eind rijden was(2,5uur) hij monteerd het filter en is weg zonder uitleg of handleiding. Had hij geen tijd voor en geen zin in . Wij gaan het bad vullen en het lekt bij het filter ook blijkt dat er rond de normale filters nog plastic zit. Dus dit bad kan nooit getest zijn. Het is nu april 2022 en bad werkt nog niet en monteur zou langskomen . Water loopt er gewoon uit Wel alles betaald en als je belt zegt een vrouw "wees blij dat u uw bad heeft. Val ons niet meer lastig . En ze hangt op. Review geplaatst en we werden direct gebeld .verwijder aub de review en we lossen het op. Oké review verwijderd en we krijgen een schoonmaaksetje aangeboden.gratis. Dit terwijl we al duizenden euro's extra kosten hebben gemaakt door de schuld van fonteyn. Dit lijkt wel een criminele organisatie. Zodra ze je geld hebben kan je barsten . Koop hier niets.lees de reviews. Waarschuw anderen. Dit is by far het slechtste bedrijf van Nederland. Wordt vervolgd

Geplaatst op: 04-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Michèle M.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zodra je betaald hebt, besta je voor dit bedrijf niet meer en is de kwaliteit en snelheid van de geboden service, ver te zoeken.

Alles wat fout en verkeerd kan gaan bij Fonteyn, gaat ook fout en verkeerd. Dit kan natuurlijk gebeuren maar hoe je daarna als klant behandeld wordt, je meerdere malen zelf weer moet bellen om de storing en/of klacht onder de aandacht te krijgen, is verre van professioneel. Het is de arrogantie ten top en men geeft je het gevoel dat je blij moet zijn om bij Fonteyn te mogen kopen en verder niet moet zeuren.

In een notendop:
- Enkele keren moeten aangeven dat de beloofde offerte nog steeds niet ontvangen is.
- Door Fonteyn een verkeerd linkje gestuurd waardoor de betaling op een verkeerde rekening us terecht gekomen! Nu is er echt een probleem, geen betaling, geen levering.
- Stoïcijns blijven volhouden te leveren op dinsdag. 3 maal aangegeven dat er dinsdag toch echt niemand thuis is. Geen probleem, we passen de levering aan. Wanneer komen ze,....dinsdag!
- Fonteyn, mijn pomp blijft 24 uur per dag aan. Gaan we oplossen beste klant, over 4 weken plannen wij een monteur die dan over 4 weken bij u langs komt.
- Monteur is eindelijk geweest en constateert samen met mij dat de ombouw van onze spa niet juist gemonteerd is. Dit moet hersteld worden. Zelf merken wij dat bepaalde functies van de spa niet meer werken. Eindeloos bellen met Fonteyn, elke keer weer een ander aan de telefoon, het hele verhaal weer opnieuw uitleggen, noem maar op. Belofte op belofte om teruggebeld te worden wat dus niet gebeurd en je de volgende dag weer zelf moet bellen. Dan nog even een arrogante mail van de service medewerker dat hij niet is aangenomen bij Fonteyn om de telefoon aan te nemen en klanten te woord te staan en wij rustig op onze beurt moeten wachten.
- Uiteindelijk vorige week maar aangegeven graag de directie te willen spreken en/of onze verkoper. De door ons gekochte Spa werkt nog steeds niet na 3 maanden, de beloofde service planning welke wij na 4 weken nu zouden krijgen, is afgelopen weekend ook niet verstuurd!

Geplaatst op: 03-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: René T.

5 / 10
3/5 1/5 4/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Prima bedrijf, totdat je service nodig hebt!

Al jaren een jacuzzi en absoluut niet de goedkoopste, als dat er al toe doet. Levering ging jaren perfect, maar waarschijnlijk gaat dit bedrijf ten onder aan zijn eigen succes. Als je belt voor service kunnen ze je niet vinden in de systemen. Garantie op reparaties geven altijd een discussie, en het ergste is dat je echt weken moet wachten totdat ze een monteur beschikbaar hebben. 14 April storing aan jacuzzi gemeld en ze kunnen pas 6 mei komen! Dit gaat natuurlijk nergens over!

Geplaatst op: 15-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Cees Z.

7 / 10
5/5 1/5 3/5 5/5
Nogmaals kopen? Ja
Waardeloos.

Ik probeer al 5 maanden met het bedrijf fonteyn in kontakt te komen. Mijn e-mail is jelkejager@live.nl.

Geplaatst op: 21-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Jelke J.

4 / 10
2/5 1/5 3/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer ontevreden. Slechte communicatie

Zie mijn review.

Geplaatst op: 20-05-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Marijke C.

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Ja
Nooit iets kopen daar

Na aankoop van een poolhouse blijken de schuiframen de verkeerde afmetingen te hebben. Na een tiental mails en telefoontjes blijft het zeer stil langs de kant van Fonteyn. Absoluut niets kopen daar want als er een probleem is besta je niet meer voor hun. Enkel de euro’s is belangrijk voor Fonteyn en nadien ben je nog lucht.

Geplaatst op: 10-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Niets kopen daar

Na aankoop en plaatsing van een dure zwemspa blijkt deze niet te werken. Na een week van mailen en bellen krijg ik vandaag bericht dat ze binnen 5 weken!!! gaan langskomen om dit te bekijken.
Mooie winkels, gladde verkopers maar goede raad, ga enkel kijken en plaats je bestelling ergens anders.

Geplaatst op: 17-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte voorlichting

Vanmorgen gebeld met de klantenservice en om een afspraak met verkoper tuinhuis te maken om een maatwerk huisje door te nemen
Was niet nodig , we konden gewoon langs komen en een verkoper aan te spreken.

Daar aangekomen moesten wij 2,5 uur wachten , nog even na gevraagd maar op zaterdag kun je geen afspraken maken en moet je gewoon wachten .

80 km heen en terug voor niets maar wel voor de LAATSTE KEER

Geplaatst op: 19-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Zeer slechte voorlichting

Vanmorgen gebeld met de klantenservice en om een afspraak met verkoper tuinhuis te maken om een maatwerk huisje door te nemen
Was niet nodig , we konden gewoon langs komen en een verkoper aan te spreken.

Daar aangekomen moesten wij 2,5 uur wachten , nog even na gevraagd maar op zaterdag kun je geen afspraken maken en moet je gewoon wachten .

80 km heen en terug voor niets maar wel voor de LAATSTE KEER

Geplaatst op: 19-03-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee
Ga nooit kopen bij Finteyn. Wat je ziet is niet wat je krijgt. Slechte dienstverlening. Zou nooit weer kopen.

Geen positieve ervaring. Wat je ziet is niet wat je krijgt. Arrogante gladde verkopers. Slechte dienstverlening.

Geplaatst op: 08-04-2022
Laatst bewerkt op: 08-06-2022
Geschreven door: Anoniem

2 / 10
1/5 1/5 1/5 1/5
Nogmaals kopen? Nee

Schrijf een review over Fonteyn


Bestelproces *
0
/ 10
Service *
0
/ 10
Prijs *
0
/ 10
Levering *
0
/ 10


Gerelateerde bedrijven

Raamdecoratieshop.nl logo
Raamdecoratieshop.nl
2 beoordelingen
9
Fun.be logo
Fun.be
4 beoordelingen
6,8
Afwerkingshop logo
Afwerkingshop
1 beoordeling
10

Gerelateerde blogartikelen

FAQ (Veelgestelde vragen)

Is Fonteyn een betrouwbaar bedrijf?

Er zijn 51 beoordelingen geplaatst over Fonteyn. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 3,9 gekregen, waarbij 12% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

In welke sectoren is Fonteyn actief?

Fonteyn is vooral actief in de categorie webshops en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) huis en bouwen , outdoor , meubels en tuin.

Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

Heeft u een positieve indruk gekregen door de Fonteyn reviews? Dan kunt u naar de website van Fonteyn gaan en uw bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf. We verzamelen reviews van alle grote bedrijven in Nederland en België.

Alle subcategorieën uit deze categorie